poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Need for Speed ProStreet polski poradnik

Poradnik do gry „Need For Speed: Pro Street” zawiera informacje na temat trybów rozgrywki, tuningu i ustawień pojazdów, oraz opis kolejnych wyścigów na drodze do mistrzowskiego tytułu.

poradnik, solucja do gry w zawiera 97 stron i 323 ilustracji, rozmiar pliku to 3,4 MB

Wyzwanie: Teksas

Ostatnie zawody w górnej części Battle Machine. Jako że jest to wyzwanie, liczą się tylko i wyłącznie Twoje umiejętności. Nie zabierasz tutaj swoich aut - możesz wybrać jedynie pomiędzy dwoma dostępnymi. Żarty się skończyły.

Grip : Tor Klubowy - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Grip : Tor Klubowy

Bardzo łatwa trasa z bardzo długą prostą, na której warto używać nitro. Podczas występującej po prostej startowej sekwencji zakrętów warto ścinać je po piachu - można zaoszczędzić sporo czasu. Samochód dowolny.

Grip : Krótki Tor A - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Grip : Krótki Tor A

Bardzo przyjemna i znana już trasa, tyle że w krótszej wersji. Warto użyć 350Z. Tuż przed ostatnią prostą można maksymalnie skrócić drogę, jadąc po piachu i rozbijając żółte barierki (za naprawy i tak nic nie płacisz)

Grip : Tor GP B - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Grip : Tor GP B

Kolejny raz start na długim łuku, a potem seria zakrętów, które nie są trudne do szybkiego przejechania. Warto uważać na nawrocie tuż przed długim łukiem startowym. 350Z będzie odpowiedni.

Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor B - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor B

Jak zawsze na tę wersję trasy z długim łukiem startowym polecam 350Z. Znana trasa nie powinna już sprawiać kłopotu. Pamiętaj o ścinaniu zakrętów tam, gdzie to możliwe. Kluczową sprawą jest, abyś jak najlepiej pojechał pierwsze sektory i zgarnął na nich punkty. Gdy już sobie wyrobisz przewagę, nie powinieneś mieć problemów ze zwycięstwem.

Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor A - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor A

Kolejny raz znana już na ślepo trasa... 350Z czy Golf GTI - bez różnicy. Zwycięstwo tutaj nie stanowi problemu, ponieważ miejsc do ścinania jest mnóstwo w środkowej części okrążenia oraz jak zawsze na końcu, pomiędzy żółtymi barierkami.

Próba Czasowa : Tor GP A - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Próba Czasowa : Tor GP A

O ile trasa prosta, o tyle lepiej ją jechać 350Z, który jest szybszy od Golfa GTI. Jest na niej troszkę niewidocznych do ostatniej chwili zakrętów, zatem posiłkuj się mapą. Czasami warto ciąć po wewnętrznej, nawet po trawie (ostatnia sekwencja zakrętów przed startowym długim łukiem).

Po dominacji czeka Cię wybór nowego auta. 350Z jest obecnie szybsze, ale w przyszłości Golf GTI da się całkiem dobrze tuningować. Jednak polecam 350Z, które jest o wiele bardziej skrętne od Golfa. Musisz ustalić, który samochód będzie Twoim głównym. Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta - Twój pierwszy Nissan. Nawet jeśli go teraz nie doceniasz, gdy zaczniesz w niego inwestować, przekonasz się, że potrafi naprawdę wiele.

Chicago Airfield

Idziesz drzewkiem w dół od Battle Field. Jako że masz już dwa auta do Gripu, możesz jedno wziąć jako zapasowe (w razie zniszczenia tego pierwszego). Nie oszczędzaj na tuningu. Oczywiście zainwestuj w silnik, nitro, zawieszenie. Nie pomiń aerodynamiki. Zostaw trochę na naprawy, ulepsz też swoje auto do Dragu.

Grip : Pętla Center Field - Chicago Airfield | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Grip : Pętla Center Field

Dwa sprawnie przejechane okrążenia dadzą zwycięstwo. Niedoświadczonym graczom polecam najpierw próbną jazdę, a dopiero potem wyścig. Sama trasa nie należy do trudnych, choć sporo na niej zakrętów, jednak przy niewielu z nich należy bardzo zwolnić. Podczas jazdy koniecznie obserwuj mapę w celu wychwycenia kolejnych zakrętów.

Klasa Gripu : Lotnisko GP - Chicago Airfield | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Klasa Gripu : Lotnisko GP

Zakręcona trasa jest powolna, ale prosta. Nie szarżuj na ostrych zakrętach, oglądaj się za siebie, gdyż masz cztery ponadprogramowe auta na trasie, które mogą napsuć Ci trochę krwi.

Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili - Chicago Airfield | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili

Bez komentarza - to co zawsze.

Próba Czasowa : Klub Center Field - Chicago Airfield | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Próba Czasowa : Klub Center Field

Jedna z najprostszych tras. Skup się, by nie popełnić poważnego błędu i pamiętaj, że najważniejszy jest czas jednego najszybszego okrążenia.

Próba Czasowa : North Field - Chicago Airfield | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Próba Czasowa : North Field

Pokręcona trasa nie daje możliwości użycia wyższych biegów i osiągnięcia dużych prędkości. Kluczowe jest przejechanie łuków oraz szybkie pozbieranie się po hamowaniu na ostrych zakrętach.

Portland International Raceway II

Klasa Gripu : Tor GP - Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Klasa Gripu : Tor GP

Jeśli jednak wybrałeś Golfa, ma on jedna wadę, jest dość toporny na zakrętach, trzeba nim na ostrzejszych łukach mocno zwalniać. Ale po podstawowym tuningu (1 poziom) nie powinieneś mieć większych problemów.

Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili - Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili

Drag, do wygrania którego dotychczasowy tuning powinien wystarczyć.

Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili - Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili

Patrz wyżej.

Eliminacje Sektorowe : Tor Festiwalowy - Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Eliminacje Sektorowe : Tor Festiwalowy

Samochody przeciwnika są już bardzo mocne, jednak Twój Nissan/Golf GTI/350Z może ścinać zakręty, co oszczędza wiele czasu. Masz dwie proste do używania nitro, jednak lepiej skorzystać z niego na tej drugiej.

Jeśli nie masz kasy na ulepszenia, nie musisz zawsze wygrywać. Liczy się zdobycie odpowiedniej ilości punktów i zdominowanie przejazdu. Jeśli masz problemy z Dragiem, może warto zainwestować w nowe auto? Polecam zakup Chargera - jeśli Cię na niego stać, kup go i sprzedaj dotychczasowe auto do Dragów. Kasę wykorzystaj na tuning auta (instrukcje, jak je tuningować - w odpowiednim rozdziale poradnika). Pamiętaj, że ma ono domyślnie trzy biegi, ale to na razie wystarczy.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik polski poradnik do gry
Need for Speed ProStreet

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Need for Speed ProStreet

zobacz więcej informacji o grze
Need for Speed ProStreet

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier sportowych

Sportowe