Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Soldier of Fortune: Payback - poradnik do gry

Soldier of Fortune: Payback - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Soldier of Fortune: Payback - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Grrr, jak ja nie cierpię wstępów - Soldier of Fortune: Payback - poradnik do gry

Grrr, jak ja nie cierpię wstępów! Co znajdziesz w tym poradniku? Opis przejścia gry. Przeca nie spis abonentów telefonicznych miasta Wrocławia. Opis dotyczy najwyższego poziomu trudności.

Paweł "PaZur'76" Surowiec

Garść porad

  • Na stronie gry znajdziesz dobre zestawienie dostępnych w programie pukawek. Od siebie mogę tylko dodać spis broni z uwzględnieniem ich prawdziwych nazw (ze świata rzeczywistego) bo w grze występują zwykle pod fikcyjnymi. Obok nazwy pukawki z gry podaję (w nawiasie) jej prawdziwą. A więc dla zainteresowanych: karabiny i karabinki szturmowe - TCW-L/H (FN SCAR-L/H), 516 (Heckler und Koch 416), CAR-12 (KAC SR-25?), XAR-4 (XM8), TAR-20 (IMI Tavor MTAR-21); strzelby - M1014 (Benelli M4 Super 90), CQC.729 (Neostead), CAWS-90 (Mossberg 590 Compact Cruiser); pistolety maszynowe PDW-7 (H&K MP7A1), SV.45ACP (TDI Kriss Super V), SR-2007 (PP-2000), AMP-9 (Agram 2000); karabiny(ki) maszynowe - PKR-47 (RPK-74), M48 SAW (Mk.48 mod. 0), PK41 (Pecheneg); kb(k) wyborowe - CR8 (H&K SL8-1), TS-50 (Barret XM500), ACR-2 (Kel-Tec RFB); granatniki - AGL-6P (Milkor MGL-140); pistolety - Mk 23 (H&K Mk.23 mod. 0), 1991A1 (Colt 1991A1), M.40 (Beretta PX4 Storm), 18C2 (Glock 18C), .50AE (Magnum Reserach Desert Eagle XIX), .454 (Taurus Raging Bull), ALX (H&K P11?). Wymieniłem tylko te bronie, których nazwy w grze różnią się zasadniczo od prawdziwych.
  • Jeszcze nt. giwer: dwie pukawki, które najczęściej zobaczysz w tej grze w rękach wrogów, to karabinki AK-47 i M16A3. Jeśli więc przed akcją uzbroisz się w jeden z nich, w trakcie samej walki nie powinieneś mieć problemów z kończącą się amunicją. A czemu niby nie zabrać ich obu? Ano można - sam długi czas (szczególnie w pierwszych misjach, kiedy bossowie na końcach poziomów nie są specjalnie kuloodporni) używałem zestawu AK-47 plus tłumik dźwięku i celownik optyczny (do zdejmowania niedobruchów z daleka) i M16A3 + granatnik podwieszany i celownik holograficzny (do eliminowania grupek zbirów i walki na krótkim dystansie). Na dalszych etapach warto w drugim slocie zabierać jakiś granatnik, przede wszystkim rewolwerowy - jest generalnie bardzo przydatny w procesie wysyłania w zaświaty wszelkich bossów. Jaka giwera jeszcze się przydaje? Któryś z karabin(k)ów maszynowych - długość taśmy nabojowej gwarantuje, że szybciutko uporamy się z wybiegającą na nas grupką zbójów (gdy normalnie musielibyśmy parokrotnie zmienić maga w trakcie takiej strzelaniny). Acha, pamiętaj jeszcze, iż te 10 granatów ręcznych, które zabierasz na początku etapu składającego się z kilklu kolejnych misji, musi ci wystarczyć do samego końca. Oszczędnie z nimi zatem bo nigdzie ich nie znajdziesz.
  • Odnośnie wielkokalibrowych karabinów maszynowych (wkmów) i strzelania z nich: przede wszystkim nie łap się za taki wkm, gdy przed jego lufą paraduje mnóstwo wrogów. Brzmi kuriozalnie ale tak nie jest. Pociski wystrzelone z tego "rozpylacza" mają spory rozrzut, zaś samą pukawką podrzut i odrzut miotają na wszystkie możliwe strony. W efekcie - wcale nie jest łatwo zdjąć z wkmu pojedynczego nieprzyjaciela, który zagląda do wylotu lufy. A co dopiero kilku. Poza tym wkmy możesz obracać tylko o pewien ograniczony kąt - wróg stojący z boku może czuć się bezpiecznie. Zanim więc do takiego wkmu doskoczysz wyeliminuj kilku oprychów tradycyjnie - kulką wystrzeloną z posiadanego karabinka. Z wkmu zaś grzej krótkimi seriami - mniejszy rozrzut pestek, łatwiej zapanować nad podskakiwaniem broni.
  • Czerwony ekran. Gdy cały ekran przybiera taki kolor pryskaj za zasłonę i nie wychylaj się dopóki wszystko nie wróci do normy. Gdy ekran spływa czerwienią nie ma co zgrywać chojraka - jedna kulka i jesteś zimnym, niezbyt przyjemnie pachnącym chojrakiem. Daj swoim ranom postrzałowym czas na zasklepienie się. W tej grze nie ma apteczek - leczysz się gdy nikt do ciebie nie strzela i nie obrywasz.
  • Nie podchodź do trzech ostatnich misji w grze gdy jesteś przemęczony i tym samym masz opóźniony czas reakcji/słaby refleks. Naprawdę, szkoda twoich nerwów. Szczególnie kiedy grasz na najwyższym poziomie trudności. Grą rządzą skrypty, ale nawet gdy nauczysz się jej na pamięć, to na tych kilku ostatnich etapach i tak będziesz zaliczał denerwujące headshoty od zabójczo celnych wrogów. A broń też mają wyjątkowo mocną, chociaż chyba nie dysponują niczym, czego nie widziałeś na wcześniejszych poziomach.

Autor Poradnika

Paweł Surowiec


Informacje o Soldier of Fortune: Payback - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 58, ilustracje: 435 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w Soldier of Fortune: Payback - poradnik do gry