poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Etherlords II: Second Age

Poradnik do gry Etherlords II, łączącej elementy strategii turowej z grami karcianymi w świecie fantasy. Znajdziecie w nim opis przejścia wszystkich misji w pięciu kampaniach, a także opisy umiejętności, specjalizacji czy artefaktów.

poradnik, solucja do gry w zawiera 47 stron i 55 ilustracji, rozmiar pliku to 1,3 MB

Pora ocalić stolicę Syntetów - Misja 3 - Kampania Syntetów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pora ocalić stolicę Syntetów.

Twoim oczom ukaże się tymczasowy obóz Syntetów. Musisz odzyskać dane z Laboratorium Syntetów i uratować robotników na przystani. Na zachód od obozu pogadaj z Lambda-100C. Da Ci ona kilka dobr7ych zaklęć, Pusty artefakt i Recepturę. Jeśli chcesz możesz z niej skorzystać, mnie się nie przydała. Twoja talia powinna teraz wyglądać tak:

  • "Brązowy mechanoid"
  • "Żelazny mechanoid"
  • "Stalowy mechanoid"
  • "Pteros"
  • "Mechaniczny żmij"
  • "Klon"
  • "Impuls danych"
  • "Naprawa"
  • "Czystość" x2
  • "Obumieranie" x2
  • "Kalectwo"
  • "Nierzeczywistość"
  • "Unieruchomienie" x2

Zbierz wszystkie surowce wokół i rusz na północ po zachodniej stronie murów miasta. Trafisz na Trupiego magobójcę. Nie da on sobie rady z Mechanoidami. Odnajdziesz w ten sposób Laboratorium i zostaniesz zaatakowany przez Trupiego fanatyka. On również nie odeprze ataków Mechanoidów.

Idź teraz doliną w kierunku Pterosów. Po ich zabiciu odkryjesz Węzeł Eteru Syntezy i otrzymasz nagrodę - dwa "Siekacze". Wróć następnie do Laboratorium i idź dalej na północ aż spotkasz Trupiego oprawcę. Na północnym-zachodzie siedzi Czarny smok. Wyjątkowo łatwy przeciwnik. Idź dalej na północ i pokonaj Wojowniczkę. Uzyskasz dostęp do Węzła Eteru Syntezy i Wieży przywoływaczy. Czas zaatakować pobliską Trupia zjawę. Po lewej od wejścia czeka wrogo nastawiony Omega-300B. Będziesz musiał go zabić. W sklepie koniecznie kup zaklęcia "Wygnanie" i "Płaszcz strachu". Dodaj je do talii. Teraz udaj się na wschód likwidując posterunki wroga a potem skieruj się na południe wzdłuż murów miasta. Natrafisz na licznych wrogów, którzy jednak nie będą stanowić większego zagrożenia. Na południe odnajdziesz inżyniera Syntetów. Trzeba mu utorować drogę do pobliskiego teleportu. Strzeże go silny Trupi rozpruwacz. Stosuj uroki to go pokonasz. Wróć teraz teleportem do bazy i pogadaj z szefem. Obóz zostanie chwilę później zaatakowany przez Trupy a Ty będziesz musiał stawić czoła Trupiemu rycerzowi. Czeka Cię ciężka walka. Wyposaż talię w zaklęcia zwalczające trupie istoty i w ofensywne uroki.

Jeśli jesteś gotów to pora udać się do miasta na północ. W mieście skręć w prawo za wejściem i idź na północ. Trafisz na walkę Syntety z Chaotą, którego musisz potem zabić. Nie oprze się Twoim Mechanoidom. Zdobędziesz artefakt "różyczka Błyskawicy". Czas zaatakować Trupiego rzeźnika w centrum iasta. Taktyka jest podobna jak na resztę Trupich istot. Jeśli udało Ci się wygrać to gratulację. Uratowałeś Osiowe Miasto! Wejdź do teleportu w centrum.

Przyjdzie Ci teraz stoczyć ostateczną bitwę z Diamanda - Misja 4 - Kampania Syntetów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Przyjdzie Ci teraz stoczyć ostateczną bitwę z Diamanda. Twoim zadaniem jest zabić Diamanda nim zrobią to Kineci.

Przejdź tunelem na północ i podążaj wzdłuż ścieżki. Trafisz na Trupiego rycerza, którego trzeba zlikwidować. Kolejny przeciwnik - Ściana Piekielnych Płomieni - nie sprawi Twojej talii większych problemów. Jeśli chcesz możesz teraz powalczyć z Brzytwiarzem. Nagrodą będzie nowa specjalizacja "Serwis". W końcu spotkasz pierwszą istotę Kinetów - Wampirzycę-wiedźmę. To łatwy przeciwnik, nim coś wystawi będzie zbyt osłabiona by długo stawiać opór Twoim Pterosem. Na rozwidleniu dróg masz wybór: albo walczyć z Wampirzycami albo z Trupim rzeźnikiem. Polecam drugie wyjście. Dotrzesz do miasta Syntetów. Po starciu z Wojowniczką możesz się tu swobodnie rozejrzeć. Dzięki sklepom z zaklęciami możesz ułożyć teraz następująca talię:

  • "Brązowy mechanoid"
  • "Żelazny mechanoid"
  • "Stalowy mechanoid"
  • "Pteros"
  • "Mechaniczny żmij"
  • "Klon"
  • "Unieruchomienie" x2
  • "Kalectwo"
  • "Naprawa"
  • "Przepływ danych"
  • "Kradzież życia" x2
  • "Płaszcz strachu"
  • "Wygnanie" x2

Teraz zaatakuj Niebieskiego smoka strzegącego teleportu. To twardy przeciwnik i trudno go zranić. Ale z Twoimi kartami możesz go pokonać. Teraz, jeśli uważasz, że jesteś gotów na walkę życia przejdź przez teleport. Wraz z Tobą po drugiej stronie pojawi się bohater Kinetów, który poniesie na Twoich oczach porażkę w walce z Diamanda. Czas na Ciebie. Diamanda walczy za pomocą zaburzeń eteru. Dlatego właśnie postaraj się jak najszybciej wystawić istoty do walki. Pterosami niszcz rzucane przez nią uroki. Jeśli Ci się udało to możesz być z siebie dumny uratowałeś świat od Trupiej Rdzy. Wracaj do teleportu i ciesz się ze zwycięstwa.

Musisz stawić czoło najazdowi Kinetów na te ziemie - Misja 1 - Kampania Chaotów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Musisz stawić czoło najazdowi Kinetów na te ziemie. Zbierz porozrzucane tu i ówdzie surowce i udaj się na rozmowę z Sofnirem. Poinformuje Cię on, że należy się udać do chaty Sivrid. Idź z powrotem i udaj się na zachód wzdłuż brzegu jeziora. Twoja pierwsza ofiara to cuchnący szczur. Jest to bardzo łatwy przeciwnik. Idź dalej wzdłuż brzegu, zbieraj surowce, walcz i zdobywaj doświadczenie. Dotrzesz w końcu do chaty Sivrid. Po rozmowie z nią udaj się na zachód. Nie spotkasz tu silniejszych przeciwników. Dojdziesz niebawem do teleportu. Przejdź przez niego. Znajdziesz się na terytorium Kinetów. Zaatakuje Cię jeden z ich wojowników. Jego Awiacy są zbyt drodzy i słabi, aby się Tobie przeciwstawić. Atakuj czarami Pawiaków a bohatera swoimi istotami. Aby mieć spokój z istotami latającymi warto dodać do talii zaklęcie "Ognisty wiatr". Teraz idź cały czas na północ. Skręć w lewo i aktywuj Generator burz. Skieruj się następnie wschód i zabij po drodze Bełkotacza. Zyskasz specjalizację "Gniew skał". Idź dalej na wschód i skręć na południe. Zaatakujesz teraz bohatera Kinetów, który stoi Ci na drodze. Ma on same Ściany, więc łatwo go zabijesz. Następny Kineza zostanie teraz uwięziony na wyspie. Możesz, więc wracać do bazy, aby porozmawiać z Sofnirem. Wcześniej jednak warto kupić kilka zaklęć w sklepach obok. Kup Ściany, lepsze Szczury i Orkowych szamanów. Od Sofnira dostaniesz ponadto nieco zaklęć. Teraz wyjdź z bazy zachodnią bramą i skręć na południe.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Etherlords II: Second Age

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Etherlords II: Second Age

zobacz więcej informacji o grze
Etherlords II: Second Age

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne