W poradniku do znakomitych wyścigów „Juiced”, znajdziecie opis każdego istotnego elementu gry, takich jak porady do trybu kariery, zakładów z innymi kierowcami, spis samochodów, ustawienia auta czy też spis wszystkich tras, jakie znajdują się w grze.
poradnik, solucja do gry w zawiera 114 stron i 133 ilustracji, rozmiar pliku to 7,4 MB
W Juiced oprócz tuningu wizualnego, mamy możliwość usprawnienia samochodu od strony mechanicznej. Polega ono na wymianie dziewięciu rodzajów podzespołów. Dla każdego z nich przewidziano pięć rodzajów danej części.
Części standardowe - seryjnie montowana w samochodach.
Części firmowe - podzielone zostały na trzy poziomy. Początkowo zablokowane, zostaną stopniowo udostępnione, gdy jeździmy danym samochodem. Naturalnie im wyższy poziom części tym jest lepsza.
Części prototypowe - jedynym sposobem na jej uzyskanie jest wygrywanie wyścigu, w którym są one nagrodą. Części takie mają dużo lepsze właściwości niż produkty znanych firm.
Poniżej znajdziecie krótki opis konkretnych części.
![]() | Filtr powietrza - odpowiada w głównej mierze za moc auta. |
![]() | Zawieszenie - im lepsze tym samochód lepiej się prowadzi oraz mocniej trzyma się jezdni. Dobrze jest mieć możliwie najlepsze zawieszenie nawet w aucie o małej mocy. |
![]() | Obniżenie samochodu - bezwzględnie obniżamy maksymalnie. Niższy samochód lepiej się prowadzi oraz wygląda lepiej. |
![]() | Wydech - oprócz funkcji wizualnej pełni dodatkową funkcję. Jego modyfikacja dodatkowo zwiększy moc pojazdu. |
![]() | Przełożenie - dzięki niemu możemy zdecydować, czy auto będzie miało lepsze przyspieszenie, czy większą prędkość maksymalną. Jeśli zbyt często zdarza nam się zamykać licznik nawet na krótkiej prostej, znaczy to iż trzeba podkręcić nieco prędkość samochodu. Jeśli ścigamy się w wyścigu typu "Circuit", dobrze jest podkręcić prędkość samochodu, jeśli zaś jest to "Sprint", najlepiej będzie postawić na przyspieszenie. |
![]() | Hamulce - im lepsze, tym szybciej zatrzyma się nasze auto gdy jest to konieczne. |
![]() | Opony - dobre opony poprawią przyczepność oraz sterowność auta. Szczególnie ważne są one w wyścigach typu "Sprint". |
![]() | Turbo - znacznie odnosi moc pojazdu. |
![]() | Nitro - jest niezbędne w sprincie, przydaje się jednak w każdym wyścigu. |
![]() | Komputer - zmiana ustawień komputera samochodu daje nam nie tylko zastrzyk dodatkowej mocy. Dzięki temu zabiegowi mamy możliwość płynnej zmiany mocy auta w pewnym zakresie. Dzięki temu możliwe jest ustalenie mocy samochodu np. na poziomie 399 KM, czyli na końcowej granicy VI klasy. |
Znajdziecie tu opis wszystkich samochodów, jakie można zdobyć w grze. Auta zostały posegregowane według nazw marek. Przy każdym samochodzie podaje jego moc podstawową oraz maksymalna, jaką da się uzyskać poprzez tuning. Wyjątkiem będą tu auta z prototypowymi częściami, ich moc może być nieco wyższa. Także poprzez ustawienia komputera pokładowego można uzyskać nieco wyższą moc. Dlatego też podane tutaj maksymalne wartości należy traktować jako przybliżone. Podam także klasę pojazdu oraz na którą oś jest on napędzany. Dodatkowo pod autami odnaleźć możecie uwagi na ich temat, czy dobrze się prowadzą, jak przyspieszają, a także w których klasach radzą sobie najlepiej.
Klasa podstawowa - 8
Klasa maksymalna - 6
Moc podstawowa - 195
Moc maksymalna - 350
Napęd na przednią oś.
Uwagi - prowadzi się pewnie i spokojnie, jednak bynajmniej nie powoli. Dobre auto, w którym można prowadzić od startu do mety. Dobre w trzech najniższych klasach.
Klasa podstawowa - 7
Klasa maksymalna - 4
Moc podstawowa - 288
Moc maksymalna - 517
Napęd tylnią oś.
Uwagi - jest nieco nadsterowna, szybka i zwrotna. Dobra do klas od siódmej do szóstej. W klasie piątej zalecał bym części prototypowe, by moc zbliżyła się do 600 KM.
Klasa podstawowa - 8
Klasa maksymalna - 6
Moc podstawowa - 195
Moc maksymalna - 350
Napęd na przednią oś.
Uwagi - RSX dobrze przyspiesza oraz świetnie trzyma się toru. Przed zakrętem dobrze jest mocniej przyhamować, bo inaczej możemy pojechać prosto, zamiast skręcić. Zdecydowanie dobre auto w klasach ósmej, siódmej oraz szóstej.
Klasa podstawowa - 6
Klasa maksymalna - 4
Moc podstawowa - 308
Moc maksymalna - 553
Napęd na tylnią oś.
Uwagi - jest mocny oraz nadsterowny, pozwala się jednak opanować po chwili wprawy. Mocny konkurent w klasie szóstej, piątej oraz czwartej.
Klasa podstawowa - 6
Klasa maksymalna - 3
Moc podstawowa - 372
Moc maksymalna - 669
Napęd tylnią oś.
Uwagi - dobre auto do sprintu. Jazda nim po zwykłej trasie wymagać będzie od nas wysokich umiejętności. Najlepiej sprawdzi się na krótkim dystansie, ponieważ ma jedynie cztery biegi. Dobre w klasach od trzeciej do szóstej.
Klasa podstawowa - 6
Klasa maksymalna - 4
Moc podstawowa - 303
Moc maksymalna - 545
Napęd tylnią oś.
Uwagi - auto bardzo nadsterowne. Wymaga dużego skupienia nie tylko w zakrętach, ale także na prostej. Ze względu na fakt, iż ma jedynie cztery biegi, polecam ścigać się nim na krótkich sprintach. Dobrze sprawdzi się w klasach od szóstej do czwartej.
Klasa podstawowa - 5
Klasa maksymalna - 2
Moc podstawowa - 428
Moc maksymalna - 769
Napęd tylnią oś.
Uwagi - bardzo mocne auto ze sporą nadsterownością. Nie jest to jednak nic nadzwyczajnego w przypadku samochodu o tak wielkiej mocy. Jak na auto z najwyższych klas, dobrze się prowadzi. Wspaniale sprawdzi się w klasach od piątej aż do drugiej.
pobierz poradnik
Aby pobrać poradnik do gry
Juiced: Szybcy i Gniewni
wyślij SMS o treści GOL na numer 77464
i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.
Koszt poradnika to 8,61 zł
zobacz więcej informacji o grze
Juiced: Szybcy i Gniewni
Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.