poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Boiling Point: Road to Hell

Poradnik do gry „Boiling Point: Road to Hell” zawiera opis przejścia zadań głównego wątku, kilkunastu zadań pobocznych oraz informacje jak znaleźć sześć części kamienia o nazwie Xenus.

poradnik, solucja do gry w zawiera 47 stron i 86 ilustracji, rozmiar pliku to 3 MB

Naszą przygodę w Realii rozpoczniemy w mieście o nazwie Puerto Sombra. Jest to jedno z dwóch miasteczek znajdujących się w grze i niejednokrotnie będziesz musiał skorzystać z usług ludzi siedzących właśnie w terenie zabudowanym. Cóż pora się ruszyć i zacząć grać...

Gdy będziesz już stał w Puerto Sombra obiema nogami, porozmawiaj z przechodniami - Główny wątek cz.1 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Gdy będziesz już stał w Puerto Sombra obiema nogami, porozmawiaj z przechodniami. Powiedzą ci oni gdzie będziesz mógł kupić broń, skorzystać z pomocy medycznej, kupić lub naprawić samochód, mógł spędzić noc, a nawet upić się :) Udaj się do budynku zaznaczonego na mapie(konkretnie na pierwsze piętro) i porozmawiaj z człowiekiem siedzącym za biurkiem - przełożonego córki Myersa. Powie, że ma pewne informacje na temat dziewczyny i może je sprzedać za 3000 pesos.

Uzbieraj taką kwotę i ruszaj do człowieka, który chciał pieniądze za informacje na temat Lisy - Główny wątek cz.1 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Uzbieraj taką kwotę i ruszaj do człowieka, który chciał pieniądze za informacje na temat Lisy. Redaktor da ci pamiętnik dziewczyny, fragment kamienia o nazwie Xenus (więcej informacji w dziale "Sześć części Xenusa"), książkę do nauki pływania motorówkami, mikrofon kierunkowy oraz klucz. Powie także o człowieku, który może wiedzieć coś o niejakim Don Pedro, porywaczu córki Myers'a. Twój przyszły informator pracuje w barze "Czarny Jaguar" jako barman. Jedź tam i pogadaj z nim.

Będzie chciał 300 pesos - Główny wątek cz.1 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Będzie chciał 300 pesos. Daj mu je (z handlu zdobyczną bronią powinieneś tyle mieć) i wysłuchaj co ma do powiedzenia. Barman zna adres architekta, który projektował willę dla Don Pedro. Z pewnością może nam zdradzić kilka bardzo interesujących informacji o tym miejscu.

Jedź do biura architekta i wypytaj go dokładnie o rezydencję, a gdy się zapyta po co ci te informacje, powiedz prawdę (odpowiedź pod przyciskiem F2) - Główny wątek cz.1 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Jedź do biura architekta i wypytaj go dokładnie o rezydencję, a gdy się zapyta po co ci te informacje, powiedz prawdę (odpowiedź pod przyciskiem F2). Starzec zna dwa sekretne wejścia do willi, ale każe sobie słono płacić za wiedzę (za wejście w murze otaczającym posiadłość - 3000 pesos, a za przejście sekretnym korytarzem - 5000). Jeśli chcesz, możesz także dostać się do posiadłości łodzią, ale taki sprzęt kosztuje 7500 pesos.

Uzbieraj 5000 pesos na informacje o przejściu w murze i dostarcz pieniądze architektowi. Dostaniesz od niego kod pozwalający na otwarcie tego wejścia, a także kilku drzwi wewnątrz samej willi. Pora na wycieczkę do Don Pedro. Jego posiadłość będziesz miał zaznaczoną na mapie czerwonym krzyżykiem.

Jedź w stronę willi utwardzoną drogą - Główny wątek cz.1 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Jedź w stronę willi utwardzoną drogą. Będąc na południu od posiadłości zauważysz piaszczystą drogę prowadzącą do rezydencji. Jedź nią do samego końca i obejrzyj willę. Podejdź do muru i idź wzdłuż niego aż dojdziesz do dużych drzwi z klawiaturą numeryczną obok. Użyj klawiatury i wejdź przez drzwi w murze na teren posiadłości. Idź cały czas pod górę aż dojdziesz do rezydencji. Zabijając po drodze strażników, otwieraj kolejne drzwi z zamkiem cyfrowym (kod pasuje tak do wejścia w murze, jaki i do pewnych drzwi wewnątrz rezydencji). Powinieneś dojść do garażu.

Stamtąd przejdź przez drzwi znajdujące się po prawej stronie, a następnie schodami na górę - Główny wątek cz.1 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Stamtąd przejdź przez drzwi znajdujące się po prawej stronie, a następnie schodami na górę. Będąc na piętrze udaj się korytarzem najpierw prosto, a potem w lewo, cały czas po czerwonej wykładzinie. Wejdź do pomieszczenia na samym końcu korytarza.

Po przerywniku filmowym porozmawiaj z Don Pedro. Wypytaj go o wszystko, a on odpowie, że nie wie o się stało z Lisą oraz, że jej pracodawca kłamał na temat jej zniknięcia. Cóż zatem robić? Jedź do niego i porozmawiaj z nim. Aha, Don da ci jeszcze książkę o pilotażu samolotów.

Gdy dotrzesz do pracodawcy Lisy, obejrzyj cut-scenkę - Główny wątek cz.2 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do pracodawcy Lisy, obejrzyj cut-scenkę. Cóż, jak widać, od tego człowieka Lisy już niczego się nie dowiemy, pozostaje nam udać się do najlepszego źródła informacji w tym kraju, jakim jest Don Pedro. Problem w tym, że za wiedzę będzie chciał 20000 pesos. Uzbieraj taką kasę dla niego, a dowiesz o zabójcy wielu ciekawych rzeczy. Ukrywa się w lesie, w budynku niedaleko więzienia. Musisz jechać tam i władować w niego tyle ołowiu, ile tylko można. Najlepiej zajechać do niego od północy, od strony dżungli.

Ma niezłą obstawę, ale musisz dać sobie z nią radę. Będzie ci przeszkadzać w walce z zabójcą, a ten jest prawdziwym profesjonalistą, jeśli chodzi o mordowanie. Jeśli uda ci się zapędzić mordercę do jakiegoś pokoju, wrzuć mu granat - jeden załatwi sprawę. Gdyby jednak doszło do konfrontacji na otwartym polu, poślij mu kilka naboi prosto w głowę. Gdy już go zabijesz, zabierz mu wszystkie rzeczy (w tym karabin snajperski!), a potem jedź do Don Pedro.

Od niego dostaniemy zadanie wyciągnięcia z rządowego więzienia pewnego człowieka - Główny wątek cz.2 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Od niego dostaniemy zadanie wyciągnięcia z rządowego więzienia pewnego człowieka. Nazywa się Jilbert Jimenez. Jedź do niego. Nie powinny cię spotkać żadne nieprzyjemności jeśli wcześniej wykonywałeś misje dla Rządu. Postaraj się zaparkować samochód tak, aby można było szybko wyjechać z więzienia .

Wejdź do budynku znajdującego się naprzeciw bramy wjazdowej - Główny wątek cz.2 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Wejdź do budynku znajdującego się naprzeciw bramy wjazdowej. Korytarzami dojdź do strażnika ze strzelbą (najpierw w drzwi po lewej, potem te po prawej, znów w prawo, a potem drzwi po lewej. Powinieneś wyjść na świeże powietrze. Przechodź przez kolejne drzwi na twojej drodze, a dotrzesz do tego żołnierza). Zabij go nożem i przejdź dalej, do cel.

Walka z żołnierzami uzbrojonymi w strzelby nie będzie łatwa, ale gdy samemu ma się strzelbę, szansa na zwycięstwo rośnie - Główny wątek cz.2 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Walka z żołnierzami uzbrojonymi w strzelby nie będzie łatwa, ale gdy samemu ma się strzelbę, szansa na zwycięstwo rośnie. Musisz odnaleźć przejście prowadzące do piwnicy. Gdy wchodzisz do korytarzy z celami, będziesz je miał zaraz po lewej stronie, za siatką. Poznasz je po charakterystycznym znaku obok. Zaraz za tymi drzwiami będziesz miał schody do piwnicy po prawej stronie.

Będąc pod ziemią łatwo znajdziesz Jilberta. Siedzi w celi po prawej stronie.

Pod poziomem ziemi siedzi Jimenez. Wypytaj go o wszystko. Od tej pory będziesz mógł wydawać mu drobne polecenia. Gdy do niego zagadasz, on nie będzie się ruszał. Gdy znowu z nim pogadasz, zacznie za tobą chodzić. Wszystko robisz za pośrednictwem klawisza odpowiedzialnego za rozpoczynanie rozmowy. Wystarczy doprowadzić więźnia do bramy obozowiska, a zostanie on uznany na uratowanego.

Teraz musisz się z nim spotkać w barze w Pueblo Faro - Główny wątek cz.2 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Teraz musisz się z nim spotkać w barze w Pueblo Faro. Zdradzi ci tam ważne informacje, np. gdzie znajduje się zleceniodawca zabitego przez ciebie mordercy. Siedzi w swojej rezydencji w górach. Boi się, że i jego mogą sprzątnąć. Słuszna obawa, warto się do niego wybrać. Gdy dojedziesz na miejsce, weź z bagażnika samochodu wszystkie niezbędne rzeczy i wartościowe rzeczy (nieprędko zobaczysz ten wóz po raz kolejny), a potem podejdź w stronę budowli i obejrzyj przerywnik filmowy.

Cóż, zaraz po filmiku wyjmij broń i zacznij eksterminację wrogów atakujących budynek, w którym jesteś. Musisz przetrwać ponad dwie minuty, a najlepiej strzelać do wrogów wychylając się zza studni stojącej koło domu. Żołnierze z wyrzutniami rakiet będą strzelać w budynek, a ty będziesz miał dzięki temu więcej luzu. Po bitwie obejrzyj przerywnik filmowy.

Człowiek, z którym Myers gadał w cut-scence nazywa się Aztec. Po przetrwaniu ponad dwuminutowej bitwy i kolejnym przerywniku da ci on kod do sejfu redaktora. Warto sprawdzić co znajduje się w środku. Udaj się zatem do Puerto Sombra, masz do wyboru samochód albo helikopter bojowy.

W mieście mogą być małe problemy. W biurze redaktora spotkasz kilku uzbrojonych ludzi. Załatw ich i zajrzyj do sejfu. Znajdziesz tam kilka dokumentów i notatek, w których Lisa podaje numer jakiegoś konta bankowego. Niestety, wizyta w banku nie przyniesie sukcesu - kierownik instytucji żąda 20000 pesos za informacje. Takiej samej kwoty będzie chciał Don Pedro.

Uzbieraj forsę i jedź z nią do Don Pedro (jest pewniejszym źródłem informacji od dyrektora banku) - Główny wątek cz.3 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Uzbieraj forsę i jedź z nią do Don Pedro (jest pewniejszym źródłem informacji od dyrektora banku). Powie ci że konto bankowe jest zarejestrowane na firmę mającą fabrykę na wysepce niedaleko Puerto Sombra. Warto tam pojechać, tylko uważaj, bo koło fabryki jest kilku strażników. Wejdź na teren od południowego zachodu, przez dziurę w siatce.

Musisz znaleźć takie miejsce, z którego dobrze jest prowadzić celny ostrzał - Główny wątek cz.3 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Musisz znaleźć takie miejsce, z którego dobrze jest prowadzić celny ostrzał. Ja osobiście proponuję budynek znajdujący się w południowo wschodnim rogu bazy, ten z kominem. Siedzi tam strażnik, ale można go łatwo zabić nożem. Z tego miejsca musisz wykończyć wszystkich tych, którzy blokują drogę do czerwonego krzyżyka.

Twój cel znajduje się na piętrze wielkiej hali. Gdy do niego dotrzesz, obejrzyj przerywnik filmowy. Dyrektor fabryki powie Saulowi, że ci uzbrojeni ludzie mają związek z niejakim Miguelem Rodriguezem. Warto zapytać Don Pedro czy coś o nim wie.

Jednakże informacje kosztują. Potrzebujesz 20000 pesos, żeby coś od niego wyciągnąć.

Don powie ci, że Miguel Rodriguez ukrywa się w opuszczonej kopalni znajdującej się na wschód od willi - Główny wątek cz.3 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Don powie ci, że Miguel Rodriguez ukrywa się w opuszczonej kopalni znajdującej się na wschód od willi. Trzeba z nim pogadać. Do kopalni dostaniesz się wejściem od południa. Problem w tym, że przy wejściu trwa walka Partyzantów z Mafią. Rozpraw się z nimi wszystkimi i wejdź do kopalni. Zabij ludzi wewnątrz pierwszego pomieszczenia i zejdź drabiną na niższy pułap. Stamtąd idź korytarzem w lewo.

Dojdziesz do pomieszczenia z mocno zapylonym powietrzem (ograniczająca widoczność żółć, na szczęście nic Saulowi ona nie zrobi) i z tego miejsca ruszaj przejściem znajdującym się po lewej stronie - Główny wątek cz.3 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Dojdziesz do pomieszczenia z mocno zapylonym powietrzem (ograniczająca widoczność żółć, na szczęście nic Saulowi ona nie zrobi) i z tego miejsca ruszaj przejściem znajdującym się po lewej stronie. Dojdziesz w końcu do rozwidlenia korytarzy. Wybierz drogę po prawej.

Przy kolejnym rozwidleniu idź w lewo - Główny wątek cz.3 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Przy kolejnym rozwidleniu idź w lewo. Dojdziesz do olbrzymiej sali pełnej wrogów. Wykończ ich wszystkich, a potem udaj się w stronę przejścia, do którego wiedzie wąski skalny chodnik. Tam znajdziesz Miguela. Porozmawiaj z nim cały czas wybierając kwestie spod klawisza F1. Miguel potrzebuje 10000 pesos oraz amerykański paszport. O dokument trzeba będzie popytać agentów CIA w Puerto Sombra. Wyjdź z kopalni tą drogą, którą wszedłeś i jedź tam.

Agent Johnson siedzi na ostatnim piętrze budynku znajdującego się na północ od wielkiej kamiennej wieży - Główny wątek cz.3 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Agent Johnson siedzi na ostatnim piętrze budynku znajdującego się na północ od wielkiej kamiennej wieży. Nosi garnitur i krawat w kolorach flagi amerykańskiej, więc łatwo go rozpoznać. Pogadaj z nim. Da ci paszport jeśli tylko zabijesz Commandante Ricardo, przywódcę Partyzantów w Pueblo Faro.

Siedzi w partyzanckiej twierdzy, na piętrze w lewym (i zachodnim zarazem) skrzydle budynku - Główny wątek cz.3 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Siedzi w partyzanckiej twierdzy, na piętrze w lewym (i zachodnim zarazem) skrzydle budynku. Twoje kontakty z Partyzantami są - jak sądzę - nienajlepsze, więc wejdź do twierdzy tylnym wejściem znajdującym się we wschodniej ścianie budynku. Atak frontalny mógłby się zakończyć wrogim ostrzałem z ponad czterech różnych stron, a wchodząc od tyłu zmniejszamy tą liczbę do dwóch. Po wejściu idź korytarzem w prawo. Dojdziesz do dużych schodów i głównego wejścia do twierdzy.

Idź schodami na górę i skręć w lewo, na balkonik, a potem wejdź w znajdujący się tam korytarz - Główny wątek cz.3 - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Idź schodami na górę i skręć w lewo, na balkonik, a potem wejdź w znajdujący się tam korytarz. Przekrocz próg pierwszych drewnianych drzwi po lewej stronie, a znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Idź nim cały czas i wejdź do pomieszczenia znajdującego się na samym końcu (obok drzwi stoi brodaty strażnik). Tam znajdziesz Commandante Ricardo. Zastrzel go i wyjdź tą samą drogą, którą wszedłeś do twierdzy. Potem wystarczy pojechać do Puerto Sombra, do agenta Johnsona po paszport.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Boiling Point: Road to Hell

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Boiling Point: Road to Hell

zobacz więcej informacji o grze
Boiling Point: Road to Hell

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji