poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Poradnik do drugiej części gwiezdnej sagi Star Wars: Knights of The Old Republic II: The Sith Lords, zawiera informacje wstępne dotyczące wyboru postaci i rozpoczęcia rozgrywki oraz pełny opis przejścia gry zilustrowany mapami poszczególnych lokacji.

poradnik, solucja do gry w zawiera 89 stron i 154 ilustracji, rozmiar pliku to 4 MB

Peragus II Hangar Bay

Znowu pojawi się pełno droidów, jesteśmy zmuszeni wywalczyć sobie drogę, aż do konsoli sterującej [4D] (Hangar Controls). Gdy do niej się zbliżymy, T3-M4 stwierdza, że może obejść zamknięte drzwi. Po ich otwarciu wchodzimy do pomieszczenia i zajmujemy się kolejnymi droidami. Idziemy przez cały korytarz, aż do końca [4F] , gdzie otwieramy znajdująca się tam skrzynię. Następnie kawałek się wracamy i skręcamy w prawo. Pokonujemy kolejne droidy i dochodzimy do korytarza prowadzącego nieco w dół, który jest cały zaminowany, a na jego końcu znajduje się kolejny droid. Musimy uważać, by bohaterowie z bronią sieczną nie rzucili się do walki - zabieramy albo dezaktywujemy miny i wchodzimy do pomieszczenia, od którego prowadzi podobny korytarz, również zaminowany. Powtarzamy poprzedni schemat, po czym otwieramy drzwi i podchodzimy do konsoli [4G] . Po zalogowaniu mamy do wyboru kilka opcji, w zależności od naszych umiejętności:

  • [Repair] Reroute the main console system (wymagane 4 części)
  • [Computer] Slice the system (wymagane 3 części sprzętu hakerskiego - Spikes)
  • [Destroy the console] (nic nie wymagane, postać zostaje zatruta)

Do zabezpieczenia terenu poprzez usunięcie trujących wyziewów bardzo dobrze nadaje się T3 , chyba że mamy w drużynie postać o odpowiednio wysokich współczynnikach Repair i Computer Use. Próbujemy zatem otrzymać podgląd (camera access) na komorę odkażającą (decontamination room), odłączamy ją i na końcu otwieramy drzwi. Wchodzimy do pomieszczenia i idziemy drogą prowadzącą do Hangaru z Ebon Hawkiem. Jest tu kilka pojemników pochowanych za skrzyniami i jeden popsuty droid z częściami do wzięcia. Po przeszukaniu wszystkiego niezwłocznie udajemy się na statek.

Escape from Peragus

Nagle pojawia się cała masa Żołnierzy Sithów (Sith Troopers), Atton prosi nas byśmy spróbowali ich odeprzeć za pomocą działka zamontowanego w Ebon Hawku. Po jakimś czasie orientujemy się, że kilku z nich dostało się również do środka! Jako że stoją grupkami w ciasnych korytarzach, pomocne w tym wypadku okażą się granaty. Gdy już wszyscy padną martwi, nagle do statku wpada ledwo żywa Kreia i następuje sekwencja ucieczki z Peragusa. Trasa jest śmiertelnie niebezpieczna, żeby zgubić pogoń musimy wybrać jedną z opcji:

Fire on the Asteroid - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Fire on the Asteroid.

Keep our Distance - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Keep our Distance. No, someone might be alive.

 

Keep our Distance, and keep evading.

Tak czy inaczej jeden z asteroidów wybucha, a nasza załoga ledwie uchodzi z życiem. Następnie Atton i Kreia będą chcieli z nami porozmawiać. To kolejna doskonała okazja by umocnić lub zmienić naszą przynależność do którejś ze stron mocy.

W rozmowie z Kreią (gdy do rozmowy włączy się nieproszony T3 ):

Another beep outta you, and youre scrap - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Another beep outta you, and you're scrap.

(w dalszej części rozmowy):

The next time someone calls me a Jedi, theyll be lying in a pool of their own blood - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

The next time someone calls me a Jedi, they'll be lying in a pool of their own blood.

If any survivors still live, we need to warn them - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

If any survivors still live, we need to warn them.

Then the Jedi are dead, gone - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Then the Jedi are dead, gone... and good riddance.

Theyre eager to fight us - I say we fight back - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

They're eager to fight us - I say we fight back.

If these Sith threaten me, then they die - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

If these Sith threaten me, then they die.

This is self-defense, not war - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

This is self-defense, not war.

A Jedis life is sacrifice - it is a small price to pay - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

A Jedi's life is sacrifice - it is a small price to pay.

If evil is not fought, then we sacrifice the galaxy - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

If evil is not fought, then we sacrifice the galaxy.

Only the Sith will pay the price - for crossing me - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Only the Sith will pay the price - for crossing me.

Po wyczerpaniu kwestii dialogowych Kreia udaje się na spoczynek, a nam pozostaje porozmawiać jeszcze z Attonem :

Youre right, she may need help - can you handle things up here - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

You're right, she may need help - can you handle things up here?

Youre right, she may be in pain - Ill see if I can go help - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

You're right, she may be in pain - I'll see if I can go help.

Zatem zgodnie z sugestią Attona idziemy porozmawiać na osobności z Kreią .

Your hand - is there anything I can do - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Your hand - is there anything I can do?

If I could, I would have protected you - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

If I could, I would have protected you.

Im sorry for your loss - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

I'm sorry for your loss.

Then consider the pain a lesson - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Then consider the pain a lesson.

What can we do - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

What can we do? I don't want my actions to place you at risk.

Then well work together and try to be careful until we can fix this - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Then we'll work together and try to be careful until we can fix this.

This link is a threat to me, and an inconvenience - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

This link is a threat to me, and an inconvenience. We need to sever it, now.

But at your age you could die at any moment, especially considering the way you act - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

But at your age you could die at any moment, especially considering the way you act.

I will not allow my life to be tied to some half-dead delusional old woman - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

I will not allow my life to be tied to some half-dead delusional old woman.

I dont believe the Jedi would inflict such a punishment on someone - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

I don't believe the Jedi would inflict such a punishment on someone. It seems... too cruel.

If the Jedi were not already gone and dead, I would end their lives for doing this to me - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

If the Jedi were not already gone and dead, I would end their lives for doing this to me.

If your training brings me power, then I will listen - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

If your training brings me power, then I will listen.

I have no use for mentors - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

I have no use for mentors... but a servant, yes.

A long-winded scow in my thoughts is enough - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

A long-winded scow in my thoughts is enough. Leave me be.

Then we must do what we can until it has a chance to recover from the war - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Then we must do what we can until it has a chance to recover from the war.

If the Republic is weak, it didnt deserve to win - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

If the Republic is weak, it didn't deserve to win.

Malak and Revan should have crushed the Republic - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Malak and Revan should have crushed the Republic.

Can anything be done to help the Republic - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Can anything be done to help the Republic?

The Republic has avoided its fate too long - let them burn - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

The Republic has avoided its fate too long - let them burn.

The fool has a name - [Peragus II] Escape from Peragus - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

The fool has a name. I'd like you to start using it.

Jak widać mamy dużo okazji, by zmienić lub umocnić swą przynależność do jednej ze stron mocy, podczas tej dość długiej wymiany zdań. Po zakończeniu rozmów z Kreią udajemy się po raz kolejny do Attona i po krótkiej rozmowie podchodzimy do Mapy Galaktyki (Galaxy Map ) i zaznaczamy kurs docelowy - Telos .

Niestety, uciekając od kłopotów wpadamy zaraz w następne, bowiem zostajemy oskarżeni o zagładę Peragusa II i wtrąceni do więzienia - [Telos] Telos Citadel Station - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Niestety, uciekając od kłopotów wpadamy zaraz w następne, bowiem zostajemy oskarżeni o zagładę Peragusa II i wtrąceni do więzienia. Ponadto obok naszego statku przemyka pewna tajemnicza postać w bieli... Ale nie to jest naszym największym problemem w chwili obecnej. Siedząc w celach, pozbawieni wszystkich naszych rzeczy, w pewnym momencie słyszymy dźwięk otwieranych drzwi - pojawia się mężczyzna, a po chwili rozmowy staje się oczywiste, że przyszedł nas zabić. Na szczęście zostaje on sprowokowany przez Attona - po wyłączeniu pola siłowego rozpoczynamy z nim walkę. Ponieważ nie mamy przy sobie żadnych broni, musimy sobie radzić w walce wręcz, pomocne będzie również użycie mocy.

Po zakończeniu walki pojawia się porucznik Grenn żądając wyjaśnień. Okazuje się, że Batu Rem , pracownik Sił Bezpieczeństwa Telos (Telos Security Force) został zastąpiony przez jego fałszywego odpowiednika. Grenn przenosi nas do kwatery o lepszym standardzie, gdzie drużyna udaje się na spoczynek. Zostaje on jednak dwukrotnie przerwany, najpierw otrzymujemy wiadomość od Ithorian, a potem od Korporacji Czerka. Nie musimy odbierać tych "telefonów", jedyna korzyść jaka płynie z rozmów jest taka, że znamy plany obydwu frakcji nieco wcześniej. Podczas medytacji naszej postaci ma miejsce jeszcze jedna rozmowa Attona z Kreią , po czym pojawia się porucznik Grenn , oznajmiając, że zostaliśmy zwolnieni z obciążających nas zarzutów i jesteśmy wolni. Po odbiór rzeczy musimy stawić się do Biura TSF . Zatem naszą wędrówkę po Telos rozpoczynamy od apartamentu mieszkalnego.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG