poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik SWAT 4

Poradnik do gry SWAT 4, kolejnej symulacji działań policyjnego oddziału do zadań specjalnych. Poradnik dotyczy kampanii dla jednego gracza i zawiera mapy oraz porady dotyczące przejścia wszystkich 13 misji w grze.

poradnik, solucja do gry w zawiera 69 stron i 114 ilustracji, rozmiar pliku to 4,7 MB

Na sklep Qwik Fuel napadła grupa osób - prawdopodobnie w poszukiwaniu psychotropów i pieniędzy - Sklep Qwik Fuel - Sytuacja - Misja 3 - SWAT 4 - poradnik do gry

Sytuacja:

Na sklep Qwik Fuel napadła grupa osób - prawdopodobnie w poszukiwaniu psychotropów i pieniędzy. Stracili kontrolę nad rozwojem wydarzeń i wzięli zakładników. Ponieważ rozmowy negocjatorów policyjnych nie dały efektu, a z wewnątrz sklepu rozległy się strzały, SWAT otrzymał rozkaz szturmu.

Mamy do czynienia przynajmniej z 3 podejrzanymi, prawdopodobnie będzie ich więcej - nawet 6-7 osób.

Zadanie:

Odbij Heidi Rosenstein.

Odbij Willisa Fischera.

Odbij Kima Donga Yina.

Alice Jenkins - wyeliminuj. Bardzo niebezpieczna, prawdopodobnie pod wpływem narkotyków, bardzo duże prawdopodobieństwo, że otworzy ogień na widok policji. Uzbrojona w strzelbę. Jeśli chcesz koniecznie ją zaaresztować użyj paralizatora.

Odbij wszystkich cywilów.

Przywróć porządek.

Niespodzianki:

Ilość podejrzanych i zakładników może być znacznie większa niż wynika z obserwacji negocjatorów. Niektórzy z nich są uzbrojeni w broń automatyczną lub strzelby.

Mapa:

1 - Sklep Qwik Fuel - Sytuacja - Misja 3 - SWAT 4 - poradnik do gry

Akcja:

Ustawienie:

Tylnie Wejście - Cała grupa wraz z dowódcą.

Grupa - osłaniaj kierunek, w którym patrzymy na samym początku. Jeśli snajper Sierra 2 potwierdzi, że teren jest czysty - ok. Jeśli nie, najpierw będzie trzeba zabezpieczyć tyły.

Uwaga: podejrzany może być tak blisko miejsca wejścia, że snajper go nie zauważy. Warto zrobić niewielki rekonesans - dosłownie kilka kroków.

Lustro. Sprawdzamy zamek w drzwiach do magazynu (storage) i jeśli trzeba, otwieramy go.

 

1 - Sklep Qwik Fuel - Akcja - Misja 3 - SWAT 4 - poradnik do gry

 

Snajperzy

Sierra 1 - biały trójkąt wyznacza jego pole ostrzału, znaczna część sklepu.

Sierra 2 - biały trójkąt wyznacza jego pole ostrzału, alejka na tyłach.

Są niezwykle pomocni w rozpoznaniu terenu - w szczególności Sierra 2 może nas ostrzec, czy alejka na tyłach sklepu jest wolna.

Wchodzimy:

Ponieważ akcja odbywa się w niewielkich pomieszczeniach - zawsze sprawdzaj lustrem pomieszczenie przed tobą. Jeśli są podejrzani, ZAWSZE wrzucaj najpierw granat.

Czyścimy magazyn (storage).

Czerwoni zabezpieczają loading area (rampę załadunkową).

Dowódca z niebieskimi pomieszczenie za magazynem i drugi magazyn.

 

2 - Sklep Qwik Fuel - Akcja - Misja 3 - SWAT 4 - poradnik do gry
3 - Sklep Qwik Fuel - Akcja - Misja 3 - SWAT 4 - poradnik do gry

 

Jeśli drzwi do 1 są otwarte, dowódca ostrożnie je zamyka - unikając kontaktu z przeciwnikiem.

Pomieszczenie 1 (rodzaj zaplecza) jest bardzo niebezpieczne - ze względu na okno wychodzące na sklep (shopping area) i bez absolutnej konieczności odradzam przechodzenie przez nie.

Zakładamy klin na drzwi do 1. W ten sposób mamy zabezpieczone całe skrzydło zabudowania.

 

Całą grupą wracamy do miejsca startu.

Dowódca idzie przodem, reszta go ubezpiecza.

Sprawdzamy kontener i toalety. Ostrożnie podchodzimy do wejścia na zaplecze.

Sprawdzamy lustrem korytarz na zapleczu nim wejdziemy do budynku.

Niebiescy osłaniają od strony wejścia do sklepu (shoping area).

Wraz z czerwonymi i najpierw sprawdzamy lustrem a potem zabezpieczamy biuro (office). Klinujemy drzwi prowadzące do zaplecza biura.

 

4 - Sklep Qwik Fuel - Akcja - Misja 3 - SWAT 4 - poradnik do gry
5 - Sklep Qwik Fuel - Akcja - Misja 3 - SWAT 4 - poradnik do gry

 

Wracamy do niebieskich .

Czerwonych ustawiamy tak, by razem z niebieskimi osłaniali wejście do sklepu.

Przypominam tu o Sierra 1 - snajper widzi znaczną część sklepu i może być dość pomocny.

Sami ostrożnie zamykamy drzwi tam prowadzące.

Lustro pod drzwi drugiego biura.

Profilaktycznie granat ogłuszający.

Czerwoni czyszczą.

Błyskawicznie posuwamy się dalej z czerwonymi. Zabezpieczamy pomieszczenie 2 i klin w drzwi do sklepu.

Czyścimy sami 1 - nie wchodząc do pomieszczenia (uwaga na okno).

Zostały nam do oczyszczenia jedynie 3 pomieszczenia.

Czerwoni wyjmują klin w biurze, które najpierw odwiedziliśmy. Granat do pomieszczenia 3.

Czyścimy wraz z nimi to pomieszczenie.

Potem chłodnia. Jeśli drzwi są otwarte - granat . Jeśli są zamknięte - lustro . Zabezpieczamy z czerwonymi teren. Stajemy przy drzwiach do sklepu.

 

6 - Sklep Qwik Fuel - Akcja - Misja 3 - SWAT 4 - poradnik do gry
7 - Sklep Qwik Fuel - Akcja - Misja 3 - SWAT 4 - poradnik do gry

 

Niebiescy zdejmują klin do sklepu.

Potem jednocześnie wchodzimy do sklepu.

Niebiescy i czerwoni.

Przodem niebiescy mogą rzucić granat.

Teren zabezpieczony.

Koniec misji

 

W nocnym klubie A-Bomb ma miejsce strzelanina między dwoma grupami młodych ludzi - latynosów i białych - Klub nocny A-Bomb - Sytuacja - Misja 4 - SWAT 4 - poradnik do gry

Sytuacja:

W nocnym klubie A-Bomb ma miejsce strzelanina między dwoma grupami młodych ludzi - latynosów i białych. W klubie jest wielu cywilów złapanych w krzyżowym ogniu - w tym sporo rannych. SWAT wchodzi od razu.

Zadanie:

Odbij wszystkich cywilów.

Przywróć porządek.

Wyposażenie:

Niebiescy - Miotacz gazu pieprzowego, lub (dla zwolenników ostrzejszych rozwiązań) M4 z amunicją nie penetrującą.

Czerwoni - 9 mm lub strzelby Nova.

Niespodzianki:

Nic specjalnego - poza dużą grupą podejrzanych, niekiedy kilku w jednym pomieszczeniu. Wielu z nich może mieć broń automatyczną.

Mapa:

 

1 - Klub nocny A-Bomb - Sytuacja - Misja 4 - SWAT 4 - poradnik do gry

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
SWAT 4

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

SWAT 4

zobacz więcej informacji o grze
SWAT 4

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji