poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Armie Exigo (Armies of Exigo)

Poradnik do strategii czasu rzeczywistego Armies of Exigo zawiera opis przejścia od początku do końca wszystkich misji z trzech kolejnych kampanii na najwyższym poziomie trudności.

poradnik, solucja do gry w zawiera 46 stron i 44 ilustracji, rozmiar pliku to 6,5 MB

Udajmy się w lewo aż dojdziemy do obozu łotrzyków - Misja 7 - Kampania Cesarstwa - Armie Exigo - poradnik do gry

Udajmy się w lewo aż dojdziemy do obozu łotrzyków. Po ich pokonaniu i zebraniu złota i mikstury leczniczej po lewej możemy zwerbować najemnika. Idąc dalej drogą i pokonując napotkane stwory bagienne zbierajmy złoto. Na rozstaju dróg udajmy się w prawo, na dół by spotkać tam łowcę trolli Te Morne. Dostaniemy od niego poboczne zadanie odnalezienia jego kompanów. Udajmy się drogą w prawo na górę (na dole jest wioska goblinów, którą odwiedzimy później). Na końcu tego szlaku znajdziemy leczniczą runę, w którą należy wejść wszystkimi jednostkami na raz. Teraz można udać się do wioski goblinów.

Wybijmy wszystkich i zniszczmy budynki. W południowej części obozowiska wroga jest zwój błogosławieństwa oraz wejście do podziemi, w których są więzieni kompani Te Morne. Uwalniając ich możemy ruszyć na górę do trolli bagiennych. Dzięki nowym siłom pokonamy ich bez większych problemów. Idąc dalej w zaułku znajdziemy złoto i pierścień zdrowia. Nie przestając maszerować natkniemy się na Węża wodnego i kilka bestii. Kolejną bitwę stoczymy w obozie łotrzyków. Za owym obozem jest kolejna lecznicza runa. Za budynkiem obozowym po lewej jest złoto. Dalsze kroki nasz oddział powinien skierować na północ, a następnie na zachód. Znajdują się tam ruiny wieży magów z szalonym magiem. Po jego pokonaniu zostanie "Kostur błyskawic". Z takim orężem możemy pokonać Hydrę i zakończyć misję.

W tej misji nasze obozowisko będzie atakowane z kilku stron, co sprawi nie lada trudność w obronie - Misja 8 - Kampania Cesarstwa - Armie Exigo - poradnik do gry

W tej misji nasze obozowisko będzie atakowane z kilku stron, co sprawi nie lada trudność w obronie. Warto zapisywać stan gry co kilka-kilkanaście minut. Jest to dobra droga by poznać kierunek ataku wroga i przygotować obronę w danym miejscu.

Na skraju lasu po lewej stronie będą nas nękać oddziały piechoty wraz z kapłanami. Do obrony tego miejsca wystarczy jeden oddział Knechtów, Dunhelm, kapłani oraz 2-5 katapult. Kolejne rejony, które należy bronić to złoże złota oraz południowa część naszej bazy. W tych dwóch miejscach trzeba zgromadzić 1-2 oddziały łuczników. Oczywiście w międzyczasie powinniśmy odkrywać nowe upgrade'y. Paroptaki, które nas atakują są wysyłane z zachodniej bazy wroga. Gdy już powstrzymamy najazdy z północnego przyczółku nieprzyjaciela będzie można planować atak na zachodnią wioskę. Do jej zniszczenia potrzebne będą: dwa oddziały łuczników, jeden oddział Knechtów, Dunhelm, Valkirie i 3-5 kapłanów.

Gdyby zaczęło brakować złota warto przenieść bazę troszkę dalej na północ. Przy okazji powinniśmy wysłać oddział Knechtów i kapłana do katakumb na północy - są tam więzieni kompani Alryka. Strzeże ich paru Knechtów przeciwnika. Uwalniając magów wypełnimy poboczne zadanie. Teraz warto odkryć wieżę na środku mapy, w której można umieścić jednostkę, dzięki temu ruchowi będziemy mogli korzystać z trujących oparów spowalniających i zabijających wroga. Gdy uda nam się zniszczyć lewą bazę wroga (nawet za cenę straty naszego południowego obozu) będziemy mogli zaplanować atak na północno-wschodnią wioskę nieprzyjaciela. Używając Valkirii i gazu możemy zniszczyć ją w całości, wracając tylko by się leczyć.

Teraz zostanie nam tylko główna siedziba wroga na północnym-zachodzie. Najlepiej zaatakować ją od południa gdzie jest najmniej strzeżona. Powoli Valkirie zniszczą wieże zwiadowcze co pozwoli nam wysłać tam jeden oddział Knechtów, dwa oddziały elfów, Dunhelma i kapłanów bez obawy, że zostaną strącone przed lądowaniem. Atakując z dystansu dotrzemy do twierdzy, w której jest więziony Alryk.

Udajmy się w prawo aż dotrzemy do Feniksa, dostaniemy od niego poboczne zadanie - Misja 9 - Kampania Cesarstwa - Armie Exigo - poradnik do gry

Udajmy się w prawo aż dotrzemy do Feniksa, dostaniemy od niego poboczne zadanie. Zaraz za nim są pająki, można je pokonać bez większych problemów. Poniżej miejsca, w którym spotkaliśmy Feniksa jest dobre miejsce na obóz, jednak nie zakładajmy go w tym miejscu. Ruszmy dalej na wschód mijając po drodze leczniczą fontannę. Gdy wszystkie nasze jednostki zostaną uleczone zaatakujmy mały obóz wroga za fontanną. Na jego zgliszczach wybudujmy swoją bazę. Od tej chwili będziemy nękani atakami wroga od strony zachodniej. Najwięcej szkód wyrządzą nam Trolle i Ogry. By ich pokonać ustawmy Alryka koło fontanny gdzie będzie mógł ich razić piorunami, a następnie wycofajmy się do bazy gdzie resztę dokończą wyszkoleni pikinierzy i elfy. Dzięki temu manewrowi uda nam się przetrwać. W międzyczasie należy rozwijać jednostki i zbudować warsztat gnomów. Do obrony bazy przy rzece wystarczy oddział łuczników, 4 katapulty, kapłani i dochodzący Alryk. W części zachodniej należy wystawić łuczników z Lady Tierną na czele. Powyżej rzeki jest wieża chroniona przez kreatury. Po ich pokonaniu i osadzeniu tam jednostki będziemy mogli używać czaru piorunów.

Gdy wytrenujemy 10 katapult oraz 5 kapłanów, uderzymy na bazę wroga poniżej naszego obozowiska. Sukcesywnie ją niszczmy, naszej grupie uderzeniowej przyda się osłona łuczników. Niszcząc to południowe obozowisko nieprzyjaciela możemy wykonać poboczne zadanie. Należy odnaleźć kamienie żółtej i zielonej runy (koło tunelu za pająkami oraz w południowo zachodniej części tunelu). Zdobywając je otworzymy wrota do podziemi nad naszą siedzibą. Alryk wraz z kapłanem powinien się tam udać i zniszczyć kulę Feniksów. Gdy już uwolnimy Feniksy możemy ruszyć na ostatnią bazę wroga. Do tego celu będą nam potrzebne 2 oddziały łuczników, Alryk, kapłani oraz nasi nowi ogniści sprzymierzeńcy, którzy wykryją niewidzialne jednostki Zwierzoludzi. Zaraz za ich obozowiskiem jest "znak wyjścia"

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Armie Exigo

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Armie Exigo

zobacz więcej informacji o grze
Armie Exigo

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne