poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik MU Online

Poradnik do MU Online zawiera podstawowe informacje o grze, takie jak opisy dostępnych ras, poszczególnych lokacji oraz innych charakterystycznych opcji. Znajdziecie w nim sporo interesujących informacji, między innymi jak uchronić się przed hackerami.

poradnik, solucja do gry w zawiera 61 stron i 110 ilustracji, rozmiar pliku to 2,9 MB

Dark Wizard

Mag to postać przeznaczona do walki dystansowej i walcząca tylko i wyłącznie magicznymi czarami - Dark Wizard - Postacie - MU Online - poradnik do gry

Mag to postać przeznaczona do walki dystansowej i walcząca tylko i wyłącznie magicznymi czarami. Historia magów z kontynentu MU jest bardzo skomplikowana i niesamowicie rozległa. Niewiadomo, co ich skłoniło do obrania tej niewłaściwej drogi, czyli czarnej magii. Dzięki temu radzą sobie oni doskonale z przeciwnikami miotając we wszystkie strony magicznymi czarami. Niestety nie są oni zbyt pokojowo nastawieni do innych mieszkańców.

Ale wracając do samej postaci. Jak ją rozwijać? W co inwestować? Oczywiście niezbędna będzie energia, ale nie można też zapomnieć o sile - bez niej nasz bohater staje się łatwym łupem dla krwiożerczych potworów. Dlaczego? Powód jest prosty - brak dobrej zbroi (a do tego będzie potrzebna spora ilość siły i oczywiście pieniędzy) może przysporzyć nam wiele problemów na wyższych levelach. Startujemy oczywiście prawie z "surowymi" statystykami z przewagą energii. Od tej cechy polecam zacząć rozwój naszego bohatera przynajmniej do zdobycia Fire Ball Scroll. Później pojawia się nie lada problem, gdyż możemy wybrać drogę:

  • siły;
  • energii oraz siły;
  • energii.

Co będzie najlepszym rozwiązaniem? Inwestowanie tylko i wyłącznie w pierwszą cechę raczej mija się z celem, gdyż raczej tak szybko nie zdobędziemy kasy na dobre przedmioty, a gra ze słabymi czarami szybko może się znudzić, jeśli nie znajdziemy dobrego party. Rozwiązanie trzecie również nie należy do zbyt dobrych, dlatego że mimo dobrych czarów grało nam się będzie zdecydowanie najtrudniej. Często będziemy ginąć, a co za tym idzie tracić ciężko zdobyte doświadczenie. Pozostaje punkt drugi, chyba najlepszy. Naturalnie nie polega on na ładowaniu 2 siła 3 energia, 3 siła 2 energia - lepiej przeznaczyć co level choć jeden punkt do siły i raz na pięć leveli 4 bądź 5 punktów. Reszta oczywiście w energię. A co z Vitality i Agility? Te cechy polecam zostawić na później, gdy już ubierzemy odpowiedni ekwipunek i nauczymy się posługiwać czarem HellFire lub Evil Spirit.

Uwaga: Przynajmniej do 80-90 levelu gra magiem będzie bardzo trudna, ale za to ciekawa. Dark Wizard to naprawdę świetna postać, ale dopiero około 100 levelu, dlatego nie zrażajcie się, tylko trenujcie swoją postać wytrwale, a będą tego znakomite efekty!

Dark Wizard - magia

Czarów dostępnych w MuOnline uczymy się poprzez czytanie scrolli, które możemy zakupić bądź, w przypadku lepszych, znaleźć samemu. Zasięg użycia każdego z czarów wynosi 6 pól - za wyjątkiem HellFire'a oraz FireBalla. Podane wartości obrażeń czarów są wartościami minimalnymi i raczej niemożliwymi tj. do tych obrażeń należy dodać wartość energii oraz siłę laski.

Energy Ball:

Wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

Wym. energia: 1

Obrażenia min: 4

Obrażenia maks: 6

Atak Masowy: Nie

Mana: 1

Przydatność: Niska

FireBall:

Wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

Wym.energia: 40

Obrażenia min: 8

Obrażenia maks: 12

Atak Masowy: Nie

Mana: 3

Przydatność: Niska

Power Wave:

Wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

Wym.energia: 56

Obrażenia min: 14

Obrażenia maks: 21

Atak Masowy: Nie

Mana: 5

Przydatność: Niska

Lightening

Wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

Wym.energia: 72

Obrażenia min: 17

Obrażenia maks: 25

Atak Masowy: Nie

Mana: 15

Przydatność: Średnia

Teleport:

Wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

Wym. energia: 88

Obrażenia min: -

Obrażenia maks: -

Atak Masowy -

Mana: 30

Przydatność: Wysoka

Meteor:

 

wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

wym.Energia: 104

Obrażenia min: 21

Obrażenia maks: 31

Atak Masowy: Nie

Mana: 12

Przydatność: Średnia

Ice:

wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

wym. energia: 120

Obrażenia min: 12

Obrażenia maks: 18

Atak Masowy: Nie

Mana: 38

Przydatność: Wysoka

Poison:

wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

wym.Energia: 140

Obrażenia min: 13

Obrażenia maks: 20

Atak Masowy: Nie

Mana: 42

Przydatność: Niska

Flame:

wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

wym.Energia: 160

Obrażenia min: 31

Obrażenia maks: 48

Atak Masowy: Tak

Mana: 50

Przydatność: Średnio-Wysoka

Tornado:

wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

wym.Energia: 180

Obrażenia min: 38

Obrażenia maks: 59

Atak Masowy: Tak

Mana: 60

Przydatność: Średnia

Evil Spirit:

wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

wym.Energia: 220

Obrażenia min: 45

Obrażenia maks: 67

Atak Masowy: Tak

Mana: 90

Przydatność: Bardzo Wysoka

HellFire:

wym - Dark Wizard - magia - Postacie - MU Online - poradnik do gry

wym.Energia: 260

Obrażenia min: 120

Obrażenia maks: 180

Atak Masowy: Tak

Mana: 160

Przydatność: Bardzo Wysoka

Magic Gladiator

Ostatnia i zarazem najpotężniejsza z profesji występujących w MuOnline - Magic Gladiator - Postacie - MU Online - poradnik do gry

Ostatnia i zarazem najpotężniejsza z profesji występujących w MuOnline. Możliwość utworzenia jej uzyskamy dopiero po osiągnięciu 220 levelu, tak więc czeka nas heroiczna praca! Co jest potęgą MG? Kilka rzeczy. Pierwsza bardzo istotna to aż 7 cech za zdobyty level (5 u innych postaci)! Druga to możliwość swobodnego biegu już od pierwszego levelu bez konieczności posiadania butów +5. Niestety w celu choć niewielkiego zrównoważenia postaci z innymi WebZen odebrał Magic Gladiatorowi "zdolność" noszenia hełmu. Po tym silnym uderzeniu w samo serce przyszedł czas na jeszcze jeden pozytyw, a mianowicie z pomocą MG możemy o jedną trzecią szybciej (np. do Atlans wejdziemy na 40 zamiast na 60 levelu) dostać się do danej lokacji - to samo tyczy się warpów.

Jak rozwijać Magic Gladiatora? Jako że za każdy level dostajemy 7 punktów potencjał jest spory - możliwości również nie brakuje. Na wstępie zaznaczam, że nie warto robić hybrydy DK połączonego z DW. Po prostu grając Magic Gladiatorem rozwiązanie takie nie opłaca się. Wspominałem o braku możliwości noszenia hełmu przez MG, co może być sporym utrudnieniem w rozwijaniu postaci w stronę wojownika gdyż musiałaby ona walczyć w zwarciu a kara w obronie może być spora... Pozostaje sposób rozwijania postaci jako maga. Jako że mamy dużo punktów, ładujemy ich mnóstwo w energię nie zapominając przy tym o zręczności oraz sile, która będzie niezbędna do noszenia magicznych i potężnych zbroi. A po co zręczność? W końcu jakoś trzeba "zapchać dziurę" po utracie zdolności noszenia hełmu.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
MU Online

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

MU Online

zobacz więcej informacji o grze
MU Online

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG