poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Chłopaki nie płaczą (Boyz Don't Cry)

Poradnik do, opartej na motywach kultowego filmu, gry Chłopaki nie płaczą zawiera kompletny opis przejścia całego dramatu – zarówno prologu jak i wszystkich trzech aktów.

poradnik, solucja do gry w zawiera 24 stron i 88 ilustracji, rozmiar pliku to 3,9 MB

Ze schowka w furze wyjmij tupecik, a z bagażnika zabierz gaśnicę - Akt 1 (cz.1) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Ze schowka w furze wyjmij tupecik, a z bagażnika zabierz gaśnicę.

1 - Akt 1 (cz.1) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Spróbuj teraz dogadać się ze stróżem, żeby ten pozwolił zostawić na parkingu samochód - Akt 1 (cz.1) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Spróbuj teraz dogadać się ze stróżem, żeby ten pozwolił zostawić na parkingu samochód. Zgodzi się, ale pod warunkiem, że odnajdziesz jego wnuczka. Idź więc pod bramę skejtparku i pogadaj z czającym się tam dilerem. Kiedy ten po argumentach Freda spier... ekhm, spiesznie się oddali, podnieś z chodnika hot-doga.

2 - Akt 1 (cz.1) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Wejdź do środka i pogadaj z przesiadującymi na ławce Ziomami - Akt 1 (cz.1) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Wejdź do środka i pogadaj z przesiadującymi na ławce Ziomami. Drugi z nich okaże się być poszukiwanym wnukiem, ale żeby zgodził się pójść, trzeba jakoś wzbudzić jego zaufanie. Wróć na parking i przyjrzyj się psu. Daj mu hot-doga, a potem spenetruj budkę stróża - zabierz z apteczki bandaż i wodę utlenioną.

3 - Akt 1 (cz.1) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Teraz rzuć okiem, czy nie ma czegoś interesującego w śmietniku - znajdziesz w nim puszkę oleju silnikowego, a tuż obok silnik od golarki elektrycznej - Akt 1 (cz.1) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Teraz rzuć okiem, czy nie ma czegoś interesującego w śmietniku - znajdziesz w nim puszkę oleju silnikowego, a tuż obok silnik od golarki elektrycznej. Biegnij z powrotem do skejtparku. Wysmaruj rampę śmigającemu na desce Flowerowi, a gdy ten dotkliwie się potłucze, opatrz go sprzętem z apteczki. W ten sposób udało Ci się zdobyć zaufanie wnuczka - pogadaj z nim, żeby czym prędzej poszedł do dziadka. Stróż jest wdzięczny, a fura stoi bezpiecznie zaparkowana. Pora iść w okolice kościoła.

4 - Akt 1 (cz.1) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
5 - Akt 1 (cz.1) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Facet Z Brodą zleci Ci tu misję - musisz złapać dwóch baronów narkotykowych. Zerknij na mapę i skocz do centrum handlowego. Pogadaj z tłumem stojącym przy Tońku Jastrzębiu, a potem z Panem Waldemarem z elektronicznego. Przyjrzyj się leżącemu na półce jego sklepu kadłubowi od golarki i zapytaj o możliwość jej kupienia.

1 - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Na koniec wizyty w centrum zamień jeszcze kilka słów z Panią Jolą z tekstylnego - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Na koniec wizyty w centrum zamień jeszcze kilka słów z Panią Jolą z tekstylnego. Teraz idź do liceum i porozmawiaj z pilnującym bramy ochroniarzem. Po tym, jak Fred użyje swojej siły perswazji, ochroniarz wspomni o pobliskiej kafejce internetowej.

2 - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Pogadaj z Nerdem i kasjerką, a potem zmierz się w Tońka z Nukiem - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Pogadaj z Nerdem i kasjerką, a potem zmierz się w Tońka z Nukiem. Oj, przydałby się chyba jakiś trening... Wcześniej jednak idź do sklepu płytowego i porozmawiaj z Janem Winylem - gadaj tak długo, aż pozwoli w końcu przesłuchać składankę z hip-hopem.

3 - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Wróć do centrum handlowego i pogadaj jeszcze raz z licealistami - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Wróć do centrum handlowego i pogadaj jeszcze raz z licealistami. Grucha jest już mistrzem w Tońka, leć więc do kafejki i rozgrom Nuka. Ten, po wygranej, da Ci namiary na dilera i powie o tajemnym przejściu na boisko szkolne.

4 - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Wróć znów do centrum - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Wróć znów do centrum. Pan Waldemar z przyjemnością sprezentuje Ci kadłub golarki, a Pani Jola w podzięce za rozproszenie dzieciaków da oryginalny dresik. Połącz teraz kadłub golarki z silnikiem i podejdź do aparatów telefonicznych. Przyjrzyj się budce numer 4 - ktoś przylepił w niej gumę do żucia.

5 - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
6 - Akt 1 (cz.2) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Obejrzyj dokładnie gumę i odklej monetę. Skocz teraz na plac za miastem. Pogadaj chwilę z Perłą a potem z Chrząstkiem o jego latawcu - powie, że przydałby mu się dłuższy sznurek. Leć na parking i podłącz zmontowaną maszynkę do kontaktu. Grucha założy tupecik, a przy okazji znajdzie się stalowa linka.

1 - Akt 1 (cz.3) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Wróć za miasto i daj ją Chrząstkowi - Akt 1 (cz.3) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Wróć za miasto i daj ją Chrząstkowi. Podłącz do lekko porażonego chłopaka golarkę i dokończ golenie Gruchy. Czas umówić się z dilerem. Skocz do budki telefonicznej w centrum, wrzuć monetę i ustaw się na spotkanie.

2 - Akt 1 (cz.3) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Teraz biegiem do szkoły - Akt 1 (cz.3) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Teraz biegiem do szkoły. W ogrodzeniu po lewej znajduje się tajne przejście. Poproś Gruchę, żeby włożył dres od Pani Joli i wskakuj do środka.

3 - Akt 1 (cz.3) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
Diler się wygadał, a Ty znając lokalizację kryjówki i niezbędne hasło pędź do kafejki i zapukaj w metalowe drzwi - Akt 1 (cz.3) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

Diler się wygadał, a Ty znając lokalizację kryjówki i niezbędne hasło pędź do kafejki i zapukaj w metalowe drzwi. W kryjówce przyjrzyj się szafie i właź do tajnego przejścia.

4 - Akt 1 (cz.3) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry
5 - Akt 1 (cz.3) - Chłopaki nie płaczą - poradnik do gry

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Chłopaki nie płaczą

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Chłopaki nie płaczą

zobacz więcej informacji o grze
Chłopaki nie płaczą

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe