poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Iniemamocni (The Incredibles)

Poradnik do przygodowej gry akcji Iniemamocni opartej o znany animowany film wytwórni Disney/Pixar. Znajdziecie tu szczegółową solucję, opisującą gdzie, co i jak trzeba zrobić.

poradnik, solucja do gry w zawiera 63 stron i 217 ilustracji, rozmiar pliku to 5,3 MB

[rys - [Misja 4] Apartament Inferno cz.2 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.42]

[rys - [Misja 4] Apartament Inferno cz.2 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.43]

Na początku przeskocz dwóch "miotaczy" [rys.42] i przewróć kolumnę na wroga [rys.43].

[rys - [Misja 4] Apartament Inferno cz.2 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.44]

[rys - [Misja 4] Apartament Inferno cz.2 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.45]

Dalej musisz przewracać kolejne i oczywiście po nich przechodzić [rys.44]. Na końcu przejdź przez drzwi i po schodach na górę. Teraz musisz uważać na rozpadającą się podłogę. W odpowiednim momencie musisz wyskoczyć [rys.45], aby dostać się na drugi koniec.

[rys - [Misja 4] Apartament Inferno cz.2 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.46]

[rys - [Misja 4] Apartament Inferno cz.2 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.47]

Następnie rozpędź się i wyskocz na ruchomą platformę [rys.46], z której skocz na żyrandol [rys.47]. Teraz czeka cię dość szybki rajd. Wyjdź zza drzwi, omiń 3 "miotaczy" wyskocz na żyrandol, dalej skocz na platformę, jeszcze jeden żyrandol, omiń 2 oponentów i wyskocz z zawalającego się podłoża.

[rys - [Misja 4] Apartament Inferno cz.2 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.48]

[rys - [Misja 4] Apartament Inferno cz.2 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.49]

Teraz chyba najtrudniejsze zadanie, przeskoczenie przez dwa żyrandole [rys.48]. Poczekaj, aż ten pierwszy będzie najbliżej ciebie, skocz na niego i wyskocz na następny, po czym zeskocz na ziemię i kieruj się do wyjścia, by zakończyć misję [rys.49].

[rys - [Misja 5] Late For School - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.50]

Cała misja jest dość prosta. Ogranicza się w wyrobieniu w czasie (punkt 8:00), omijaniu ciężarówek, samochodów, przeszkód oraz w odpowiednim czasie przyspieszaniu. Pierwszy checkpoint jest łatwy, wystarczy parę razy ominąć samochody wyjeżdżające z skrzyżowań [rys.50].

[rys - [Misja 5] Late For School - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.51]

[rys - [Misja 5] Late For School - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.52]

Następnie będziesz musiał przebiec między ciężarówkami [rys.51] oraz wyskoczyć przez przejazd kolejowy [rys.52], oczywiście wtedy, kiedy nie ma wagonu tylko pusta przestrzeń. Dalej ciężkim momentem jest skocznia, na którą trzeba wcześniej wcisnąć nitro, aby przeskoczyć 3 ciężarówki. Na ostatnim odcinku będziesz musiał omijać pudła wylatujące z ciężarówki. Należy tylko biec po przeciwnej stronie niż ciężarówka, a nic nam nie przeszkodzi w dotarciu do szkoły...

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.53]

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.54]

Sceneria uległa widocznej zmianie. Po wydostaniu się z kapsuły [rys.53] idź przed siebie. Spotkasz tutaj działko. Schowaj się za pniem i poczekaj, aż działko wystrzeli partię ognia. Gdy przestanie, podejdź szybko do niego i zniszcz klawiszem Q [rys.54]. Dalej spotkasz dwa działka. Podobnie jak wcześniej schowaj się za pniem, gdy działka się wystrzelają, zniszcz kolejno oba. Następnie spotkasz znowu dwa działka, lecz tutaj jedyną ochroną są łatwe do zniszczenia skrzynie. Więc nie stawaj na chowanie się, tylko na szybką eksterminację. Gdy teren będzie czysty, idź dalej.

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.55]

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.56]

Tu spotkasz machinę latającą, którą zniszcz z wyskoku, po czym podejdź do drzewa, przytrzymaj spację i wyskocz na następną platformę [rys.55]. Zejdź na dół, zniszcz dwa działka, skręć w lewo. Tutaj spotkasz 3 latające machiny [rys.56]. Uważaj na ich elektryczne strzały. Gdy będziesz na dole pojawi się dość irytująca kula. Zepchnij ją do wody lub zniszcz klawiszem Q, po czym skocz na urządzenie tworzące nowe kule i wyskocz na drążek, tylko uważaj na kierowany prąd.

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.57]

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.58]

Będąc na górze zniszcz urządzenie podtrzymujące pole [rys.57] i przejdź spokojnie przez kładkę, przestaw odbiornik tak, aby wyłączyć kolejne pole i przejdź przez kolejną kładkę. Na środku wody jest generator. Będąc po drugiej stronie kładki wyłapuj kule i rzucaj nimi w generator [rys.58]. Zrób tak 2 razy, a będziesz mógł użyć kabli na słupie. Złap się lewego, a gdy napotkasz brak przejścia, przeskocz na prawą.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Iniemamocni

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Iniemamocni

zobacz więcej informacji o grze
Iniemamocni

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe