poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Skoki narciarskie 2005

Poradnik do symulacji sportowej Skoki Narciarskie 2005, w którym autor odkrywa wszystkie tajniki skoku, pomaga dojść na sam szczyt kariery oraz doradza, jaki sprzęt kupować, żeby nie zostawać w tyle za największymi asami tej dyscypliny.

poradnik, solucja do gry w zawiera 30 stron i 30 ilustracji, rozmiar pliku to 2,4 MB

Skok składa się z 6 faz. W każdej z nich należy być uważnym i skupionym na tym, co się robi. Zacznijmy od początku:

Faza 1: Na początku siedzimy na belce - Skok - sterowanie, porady - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry

Faza 1: Na początku siedzimy na belce. Klikamy lewym przyciskiem myszy. Czekamy, aż pojawi się nam zielone światło. Wtedy mamy tylko 5 sekund na rozpoczęcie skoku. W prawym dolnym rogu znajduje się pomiar wiatru w poszczególnych miejscach skoczni - kolejno jest to próg, bula oraz zeskok. Strzałki wskazują kierunek wiatru. Najlepszy wiatr posiada prędkość 1,5-2,5 m/s oraz wieje od przodu.

Faza 2: Klikamy lewym przyciskiem myszy i zaczynamy zjazd - Skok - sterowanie, porady - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry

Faza 2: Klikamy lewym przyciskiem myszy i zaczynamy zjazd. Na samej górze widzimy prędkość. Poniżej znajduje się niebieski pasek, który systematycznie zmniejsza się - jest to odległość do końca rozbiegu. Aby uzyskać odpowiednia prędkość, należy utrzymać perfekcyjną sylwetkę dojazdową. Niebieska strzałka mówi nam, jak skierować mysz, żeby nasz skoczek przybrał właściwą sylwetkę.

Faza 3: Dojeżdżamy do progu - Skok - sterowanie, porady - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry

Faza 3: Dojeżdżamy do progu. W tym momencie niebieski pasek zmienia się na czerwony trójkąt. Oznacza to, że należy przygotować się do wybicia z progu. Aby dobrze przygotować się do odbicia należy wcisnąć oba przyciski myszy i poczekać na odpowiedni moment. W zależności od skoczni, punkt najlepszego odbicia znajduje się na samym progu, bądź kilka metrów przed nim. Jeśli już wiemy, kiedy chcemy się odbić, puszczamy oba przyciski i szybko przygotowujemy się do pozycji lotu. W tym momencie powinien być widoczny wskaźnik procentowy celności wybicia (im więcej tym lepiej).

Faza 4: Po wybiciu z progu, szybko należy skierować myszkę do siebie - Skok - sterowanie, porady - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry

Faza 4: Po wybiciu z progu, szybko należy skierować myszkę do siebie. Tworzymy wtedy pozycję V, która jest najlepsza pod względem aerodynamiki. Obserwujemy cień skoczka, dzięki niemu orientujemy się, na jakiej wysokości się znajdujemy. Lecieć nie będziemy wiecznie, więc radzę szybko przygotować się do lądowania.

1 - Skok - sterowanie, porady - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry
Faza 5: Pora na lądowanie - Skok - sterowanie, porady - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry

Faza 5: Pora na lądowanie. Możliwe są 2 rodzaje lądowania: telemarkiem oraz na 2 nogi. To pierwsze jest trudniejsze do wykonania, ale wyżej punktowane. Aby wylądować telemarkiem (zdjęcie po lewej) należy przycisnąć lewy, a następnie prawy przycisk myszy. Lądowanie na 2 nogi (zdjęcie z prawej) sprowadza się do przyciśnięcia obu przycisków w jednym momencie. Radzę potrenować ten element skoku, gdyż jak się okazuje - ma on często decydujący wpływ na naszą pozycję w konkursie.

2 - Skok - sterowanie, porady - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry
Faza 6: Po lądowaniu należy utrzymać równowagę - Skok - sterowanie, porady - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry

Faza 6: Po lądowaniu należy utrzymać równowagę. W razie zagrożenia upadkiem, pojawi się niebieska strzałka, która wskaże, w jaką stronę należy skierować myszkę, aby tego uniknąć (rysunek z lewej). Gdy dojedziemy do niebieskiej linii, zostaje nam tylko wyhamowanie (rysunek z prawej). Możemy zahamować na 3 sposoby:

  • ślizgiem w prawo (trzymamy lewy przycisk myszy i wykonujemy lekki ruch w prawo);
  • ślizgiem w lewo (tak samo jak wyżej, tylko wykonujemy ruch w lewo);
  • pługiem (trzymamy oba przyciski i wykonujemy ruch do siebie).
Pora na decyzję, która będzie miała swoje konsekwencje przez wszystkie sezony grania - Kariera - jak zacząć? - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry

Pora na decyzję, która będzie miała swoje konsekwencje przez wszystkie sezony grania. Rozpoczynamy karierę na skoczniach świata. Na początku tworzymy naszego skoczka. Nadajemy mu imię i nazwisko. Wybieramy dla niego narodowość oraz miasto, z którego pochodzi. Decydujemy, ile ma wzrostu (im wyższy tym lepsze warunki do skakania, lepsza prędkość na rozbiegu; jednak nie należy przesadzać - skutki mogą być odwrotne od zamierzonych). Ustalmy wiek naszego skoczka. Rekomenduję wiek najmłodszy z możliwych (14 lat). Niestety trzeba słabe początki przeboleć, ale na dłuższą metę się opłaca. Pora teraz na parametry. Jako że punktów do dyspozycji mamy na początku bardzo mało, nie ma znaczenia, na co przeznaczymy więcej lub mniej. W późniejszej części kariery wszystkie cechy będą sobie praktycznie równe. Najlepiej będzie, jak rozdacie punkty w taki sposób, że żaden z czynników nie będzie miał ich mniej niż 3.

W menu głównym kariery mamy dostęp do wszystkich ważniejszych opcji - Kariera - menu główne - Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry

W menu głównym kariery mamy dostęp do wszystkich ważniejszych opcji. W lewym, górnym rogu znajduje się wizerunek naszego skoczka oraz jego dane. Po prawej znajduje się terminarz konkursów. Powyżej widzimy nasze konto, na które systematycznie będzie wpływać kasa. W lewym dolnym rogu widzimy informacje o najbliższym konkursie (pogoda, pora dnia, siła wiatru, kierunek wiatru, temperatura, rekord skoczni). Do naszej dyspozycji oddano następujące opcje: Magazyn, Trening, Sponsorzy, Sklep, Parametry, Pomiń zawody, Rekordy, Tabela, Zadania, Statystyki. Opiszę teraz te, które są mniej złożone i w zasadzie służą nam do zdobycia pewnych informacji:

  • Pomiń zawody - gdy nasza kondycja psychofizyczna kuleje, należy skorzystać z tej opcji, aby nasz skoczek zregenerował siły.
  • Rekordy - centrum naszych rekordowych wyników, które uzyskaliśmy w czasie kariery.
  • Tabela - klasyfikacja ogólna Pucharu Świata/Młodzików/Kontynentalnego.
  • Statystyki - liczby podsumowujące nasze dokonania (np. średnia uzyskana ilość metrów na skok).
  • Magazyn - mamy wgląd w nasz sprzęt (o nim później).

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Skoki narciarskie 2005

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Skoki narciarskie 2005

zobacz więcej informacji o grze
Skoki narciarskie 2005

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier sportowych

Sportowe