poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Hex Commander: Fantasy Heroes

W poradniku do Hex Commander znajdziesz porady i sekrety, które pomogą Ci przejść grę na 100%. Solucja do kampanii zawiera mapy, na których zaznaczyliśmy wszystkich wrogów, sekrety oraz znajdźki. Opisaliśmy zwoje, gemy i zawarliśmy porady na start.

poradnik, solucja do gry w zawiera 122 stron i 109 ilustracji, rozmiar pliku to 7 MB

Celem misji mówi o dotarciu do mostu oraz ochronie dwóch Katapult. Nie musisz dojść do mosty, a jedynie obronić jednostki i rozgromić przeciwników.

Na normalnym poziomie trudności, około 90% przeciwników to Wilki (czerwone strzałki) - Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania - Hex Commander - poradnik do gry

Na normalnym poziomie trudności, około 90% przeciwników to Wilki (czerwone strzałki). Jako jedyne jednostki poruszają się w lesie tak jak na otwartej przestrzeni, przez co ignorują karę do ruchu. Jest to ich największy atut w walce z tobą. Jednak Wystarczy dwóch Magów Bojowych, aby skutecznie powstrzymać jakikolwiek atak.

Zanim rozpoczniesz wymarsz, odczekaj kilka tur, aż cię zaatakują wrogowie zza pleców, czyli od strony drogi na południowy zachód. Następnie powoli idź wzdłuż drogi. Wrogów zamrażaj atakiem Magów i następnie ostrzelaj z Katapult. Staraj się trzymać piechotę z przodu, aby w razie potrzeby reagowali na zagrożenie, ponieważ katapulty nie mogą atakować sąsiednich jednostek. Mimo dużej ilości przeciwników, nie powinieneś mieć problemów, jeśli rozegrasz misję powoli.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie wyglądać podobnie jak przy pierwszym podejściu. Przeciwników będzie więcej, jednostki będą posiadać wyższe poziomy doświadczenia i liczebność, ale nadal schemat przejścia się nie zmienia. Oprócz Wilków, dołączą jednostki pomocnicze goblinów, ale większych niespodzianek nie spotkasz.

Znów wracasz do obrony Lodowego Fortu. Tym razem musisz odeprzeć atak nowego wroga - Krasnoludów. Są to dość trudny przeciwnik. Posiadają więcej punktów życia niż większość twoich oddziałów. Bereskerzy zadają ogromne obrażenia, mają ponad 110 punktów życia i potrafią regenerować 10 punktów życia na turę. Natomiast Działa, to potężniejsze wersje twoich Katapult.

Misję rozpoczynasz z dość sporą ilością wojsk, ale twój portal znajduje się poza zamkiem - Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania - Hex Commander - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz z dość sporą ilością wojsk, ale twój portal znajduje się poza zamkiem. Będziesz musiał szybko przemieścić swoje oddziały wewnątrz murów. Pod twoją komendę zostaje oddany mag, którego niedawno uwolniłeś. Jest traktowany jako heros, czyli może otwierać skrzynie i używać eliksirów oraz zwojów. Dodatkowo, jego ataki zamrażają wroga. Wróg będzie nacierał tylko z północy (duża czerwona strzałka), jednak jest wymagającym przeciwnikiem.

Twoim głównym celem będzie wyeliminowanie Dział przeciwnika w pierwszej kolejności (czerwone obręcze). Te jednostki są w stanie wyeliminować oddziały na murach. Masz kilka możliwości. Możesz wykorzystać Kawalerię i swojego Bohatera do eliminacji Dział. Poczekaj na lukę w oddziałach wroga, aby dostać się do dział. Z drugiej strony, lepiej jest użyć jazdy do kontrataku na wrogów pod bramą.

Dodatkowy Mag również się przyda, ponieważ może być wewnątrz zamku, a i tak wrogowie będą w jego zasięgu. Inny sposób to wykorzystanie nadwyżki monet i użycie zwojów np. Błyskawicy lub Deszczu Ognia, aby pozbyć się wrogiej artylerii.

Następnie, czas na obronę bramy zamku. Krasnoludy to bardzo wytrzymałe jednostki, więc najpierw atakuj ich z dystansu, a jednostki walczące wręcz wprowadzaj w ostateczności. Co więcej, gdy zamrozisz wrogów pod bramą przy użyciu Magów, wrogowie nie będą w stanie jej niszczyć.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie oznaczało zmierzenie się z dodatkowymi grupami Krasnoludów. Każdy nowy oddział będzie atakował z innej strony. Najniebezpieczniejsze są zgrupowania zawierające Działa (obręcze) - z południowego zachodu oraz ze wschodu, za mostem. Twoja strategie powinna opierać się na eliminacji Dział, następnie Strzelców i niszczeniu pozostałych oddziałów wroga.

Kolejna misja, gdzie będziesz musiał stawić czoła nowej frakcji. Tym razem będziesz walczył z Elfami. Stawiają na mobilność i jednostki dystansowe. Prawie wszystkie oddziały piesze mają umiejętność szybszego poruszania się po lesie, a ich Balista ma zasięg aż 8 pól, czyli o jeden więcej niż twoje Katapulty.

Obrona małego fortu będzie niełatwym zadaniem - Misja 13 - Tir Assin | Kampania - Hex Commander - poradnik do gry

Obrona małego fortu będzie niełatwym zadaniem. Wróg dysponuje znaczną ilością jednostek dystansowych, a twój obóz jest otoczony tylko drewnianą palisadą. Otrzymasz kilka jednostek, ale to od twoich posiłków z portalu będzie zależał wynik starcia. Tuż poniżej fortu, znajduje się portal, dzięki któremu możesz umocnić swój garnizon. Warto też odblokować skrzynię, która zawiera aż trzy zwoje Deszcz Ognia. Przy normalnym poziomie może ci się udać zaoszczędzić te zwoje na następne misję lub ponowne przejście tego poziomu.

Lepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie wzgórza jako punktu strzeleckiego. Większość łuczników wroga nie dosięgnie twoich jednostek na wzniesieniu, choć niektóre maszyny oblężnicze po zmianie pozycji będą w stanie zaatakować twoje jednostki. Przywołaj Katapulty i Magów. Te pierwsze będą w stanie zniszczyć każdego wroga poniżej wzgórza, a Magowie powstrzymają kontratak wroga. Możesz zdecydować się na kuszników, ale nie będą mieć odpowiedniego zasięgu. Wróg będzie starał się zniszczyć najpierw jednostki na wzniesieniu, a potem w obozie. W tej misji wróg najczęściej atakuje najbliższe jednostki, choć jego głównym celem jest natarcie na obóz (czerwona strzałka).

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to nie tylko walka z większą armią na północy, ale również na południu. Obie grupy posiadają bardzo dużą ilość jednostek strzeleckich. Dlatego zapatrz się w zwoje i wykorzystaj przewagę terenu. Jeśli będzie trzeba, przenieś jak najwięcej jednostek na wzgórze lub umocnij się w obozie.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Hex Commander: Fantasy Heroes

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Hex Commander: Fantasy Heroes

zobacz więcej informacji o grze
Hex Commander: Fantasy Heroes

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne