poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Hex Commander: Fantasy Heroes

W poradniku do Hex Commander znajdziesz porady i sekrety, które pomogą Ci przejść grę na 100%. Solucja do kampanii zawiera mapy, na których zaznaczyliśmy wszystkich wrogów, sekrety oraz znajdźki. Opisaliśmy zwoje, gemy i zawarliśmy porady na start.

poradnik, solucja do gry w zawiera 122 stron i 109 ilustracji, rozmiar pliku to 7 MB

Przed tobą nietypowa misja. Dla odmiany nie masz pokonać wszystkich przeciwników a dostać się do fortecy na północy mapy.

Twój oddział składa się z 5 jednostek - Dwóch bohaterów oraz trzech Magów - Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania - Hex Commander - poradnik do gry

Twój oddział składa się z 5 jednostek - Dwóch bohaterów oraz trzech Magów. Jeden z Magów musi dostać się do portalu w Krasnoludzkim forcie. Tylko w takim wypadku misja zakończy się sukcesem. Przez cały czas garnizon będzie odpierał ataki wroga, ale tym nie musisz się martwić. Twój grupa znajduje się daleko na południu, przy nieaktywnym portalu (1). Szybko natrafisz na nowego przeciwnika, którym jest Golem Lawy. Posiada potężny atak wręcz i jest odporny na magię, ale tak jak Kawaleria nie możesz wejść do lasu. Możesz to wykorzystać, aby łatwo przed nim uciec. Jeśli zdecydujesz się na walkę, postaraj się go zlikwidować w jednej turze. Koniecznie wykorzystaj Szarżę Percival'a i zaatakuj wszystkimi jednostkami.

Teraz zbliż się do mostu. Po drugiej stronie (2) czekają na ciebie kolejne Golemy. Nie zaczną wchodzić na most, gdzie zaatakujesz je pojedynczo. Wykorzystaj poprzednią taktykę i uderz jednocześnie wszystkimi jednostkami. Teraz czas dostać się do fortecy. Na zachodzie i wzdłuż drogi czai się masa wrogich Szkieletów i Golemów (czerwone strzałki). Przebicie się przez te oddziały jest raczej niemożliwe. Możesz obrać dwie trasy bezpośrednio na północ (3). Lewa stronę jest trochę szybsza, ale natrafisz na oddziały wroga. Szkielety nie są zmartwieniem w małych ilościach. Możesz ich zamrozić, a Magowie mogą się ruszyć i zaatakować, więc nie stracisz czasu na ich unieruchomienie. Prawa ścieżka jest dłuższa, ale unikniesz kontaktu z wieloma przeciwnikami. Potem pozostaje już tylko wkroczenie do twierdzy (4) i podejście dowolnym Magiem do portalu.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie oznaczać znacznie większe ilości przeciwników. Wykorzystaj poprzednią strategię i nie nawiązuj walki z wrogami, skracaj drogę przez lasy i dostań się do zamku od wschodniej strony. Ilość wrogów może przytłaczać obrońców w forcie, więc jeśli będziesz się ociągał to przyjdzie ci do walki pod zamkiem. Wykorzystaj doświadczenie z poprzednich poziomów trudności i postaraj się dojść w jak najkrótszym czasie.

W tej misji masz za zadanie zastawić pułapkę na zbuntowanego Maga. Jednak liczebność i siła wroga zamienia zasadzkę w ciężką bitwę, gdzie największym problem będzie wrogi bohater.

Zadanie rozpoczynasz pośrodku mapy, tuz obok jedynego działającego teleportu (1) - Misja 28 - Wieża Ary | Kampania - Hex Commander - poradnik do gry

Zadanie rozpoczynasz pośrodku mapy, tuz obok jedynego działającego teleportu (1). Masz do dyspozycji dwóch bohaterów i możesz wezwać dodatkowe jednostki. Nieopodal jest mała fortyfikacja, złożona z dwóch wież (2). Tutaj czeka na ciebie aż czterech Magów. Z tego powodu, możesz odpuścić sobie przywoływanie dodatkowych Magów, a wezwać Piechotę, Kawalerię, Kuszników lub Katapulty. Nie musisz bronić konkretnego miejsca, ale wysokie wieże zapewnią dodatkowe obrażenia dla twoich jednostek dystansowych.

Na zachodzie znajduje się wroga armia, składająca się ze Szkieletów oraz Golemów (1). Jednak największym zagrożeniem jest wrogi bohater, który będzie często przyzywał dodatkowe jednostki (zazwyczaj szkielety). Jest Magiem (ignoruje przeszkody terenowe podczas ataku), ale jego umiejętność specjalna ignoruje pancerze, a co za tym idzie będzie zadawać spore obrażenia. Jest on twoim głównym celem, ale najpierw wyeliminuj Golemy. Jeśli skupisz się na wrogim herosie, Golemy szybko wykończą twoje jednostki. Skup się najpierw na tylko jednej jednostce. Wykorzystaj swojego bohatera/Kawalerię do zadania dużych obrażeń i wzmocnij jego atak. Katapulta będzie bardzo przydatna, kiedy pozbędziesz się Kamiennego Golema (posiada atak dystansowy).

Bardziej na południe, znajduje się druga grupa Szkieletów (2). Zanim przebije się przez las, minie kilka tur. Możesz też zamrozić tych przeciwników, którzy zbliżą się na niebezpieczną odległość. Obie grupy będą kierować się najpierw w stronę małego fortu, a następnie ruszą w pogoń za twoimi jednostkami. Na północnym wschodzie jest trzecia grupa Szkieletów (2), która również zacznie podążać w kierunku twoich wojsk (czerwone strzałki).

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to przede wszystkim liczniejsza główna grupa na zachodzie (1). Będzie ona wzmocniona o dodatkowe Golemy. Obrona na wieżach, może być nieskuteczna wobec tak licznego przeciwnika, ale eliminacja wrogiego Bohatera nadal jest priorytetem. Inaczej, zaleje ciebie świeżo przyzwanymi jednostkami. Oprócz tego, musisz liczyć się z atakiem Wilków z północno zachodniej części mapy (4).

Czas rozprawić się z Baal Shem Tov'em. Skrył się w małej twierdzy Elfów, co trochę komplikuje sytuację. Musisz stawić czoło nie tylko jednostkom Nieumarłych ale też i Elfów.

Rozpoczynasz misję niedaleko twierdzy z aktywnym teleportem - Misja 29 - Wieża Światła | Kampania - Hex Commander - poradnik do gry

Rozpoczynasz misję niedaleko twierdzy z aktywnym teleportem. Otrzymujesz na początek 4 dodatkowych Magów i dwóch bohaterów. Przydadzą się tobie dodatkowe jednostki, zwłaszcza walczące na odległość oraz 2-3 walczące wręcz. Dostanie się na mury będzie trudnym zadaniem.

Wrogi bohater kryje się na wschodniej części murów fortecy (1). Będzie przez większość czasu pozostawał w tym miejscu i przyzwał losowe jednostki (Szkielety lub Golemy). Jedyną możliwością jego eliminacji jest ostrzał lub zniszczenie bramy i wejście na mury za pomocą zadaszonej wieży. Jednak zanim twoje jednostki walczące wręcz dojdą do niego, zostaną prędzej zniszczone. Najlepiej jest przyzwać szkielety tuż obok jego pozycji i ostrzelać go pozostałymi jednostkami. Jednocześnie zamrażaj wrogie jednostki, które są najbliżej twoich pozycji. W tym wrogich Łuczników i Magów. Bardzo się przyda tutaj Deszcz Ognia, ale tylko na jednostki Elfów lub Szał/Kontrola na wrogiego Maga Elfów.

Na północy znajdują się dodatkowe jednostki Szkieletów oraz Golemy i będą podążać w kierunku twoich wojsk (2). Minie kilka tur, zanim zbliżą się na niebezpieczną odległość. Wewnątrz fortecy (3) są jednostki elfów - piechurzy i łucznicy. Najniebezpieczniejszy jest jednak Mag Elfów, ponieważ osłabia on atak twoich jednostek na 10 tur. Warto zamrozić go w pierwszej kolejności.

Co więcej, teren twierdzy jest ulubionym miejscem przyzwania nowych jednostek przez wrogiego Maga. Staraj się zamrozić jednostki w bramie lub przed nią. W ten sposób, wróg będzie wysyłał swoje oddziały przez tylną bramę. Kiedy pozbędziesz się obrońców, zajmij pozycje wewnątrz i na murach fortu, aby odeprzeć atak nieumarłych (2). Zamrażaj szkielety w bramie lub przed nią, aby walczyć z mniejszą ilością jednostek. Blokada tego miejsca jest bardzo ważna, dlatego nie eliminuj takiej jednostki, tylko skup ostrzał najpierw na Kamiennych Golemach, Szkieletach-Łucznikach i Ognistych Golemach.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie oznaczało wypełniony po brzegi fort (3). Znów bardzo przydatny może okazać się Deszcz Ognia, zwłaszcza jeśli pochłonie Elfich Magów. Na północy, przybędzie więcej Szkieletów i Golemów a z południowego zachodu nadjedzie nowa grupa zwykłych Szkieletów.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Hex Commander: Fantasy Heroes

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Hex Commander: Fantasy Heroes

zobacz więcej informacji o grze
Hex Commander: Fantasy Heroes

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne