poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2

W poradniku do LEGO Marvel Super Heroes 2 znajdziesz dokładną solucję, porady dotyczące rozgrywki, sterowanie czy lokalizacje minizestawów, postaci oraz sekretnych klocków.

poradnik, solucja do gry w zawiera 355 stron i 557 ilustracji, rozmiar pliku to 28,8 MB

Na początku przedostań się do Attilanu i pokonaj mocnego przeciwnika - Wartownika 459. Po wejściu do środka rozwiązuj zagadki i aktywuj windę, którą dostaniesz się do głównej sali tronowej i odbierz władzę Maximusowi.

Pokonaj Wartownika 459 (drużyna Black Bolta)

Na początku otrzymasz dwie kolejne postacie, czyli Medusę oraz Black Bolta - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Na początku otrzymasz dwie kolejne postacie, czyli Medusę oraz Black Bolta. Za ich pomocą przedostań się do głównych drzwi sali tronowej w Attilanie i pokonaj Wartownika 459. Sama walka może wydawać się na pierwszy rzut oka trudna. Po chwili natomiast można dojść do wniosku, że najlepszą taktyką na jego pokonanie jest po prostu stanie w miejscu i ostrzeliwanie go korzystając z postaci Black Bolt. W ten sposób pasek zdrowia wroga szybko zmaleje i aktywuje on protokół naprawczy.

Podczas protokołu naprawczego Wartownik 459 wyrzuci drona, którego zadaniem jest naprawa Wartownika. W tym momencie zaatakują cię także pomocnicy przeciwnika. Ważnym jest, by zniszczyć drona naprawczego w jak najkrótszym czasie, by ten nie odnowił wielu punktów zdrowia bossa. Możesz po prostu ignorować sługusów, wzbić się Black Boltem w powietrze i ostrzeliwać drona z tej pozycji. Krok powtarzany będzie do momentu pokonania bossa, a jak tylko to zrobisz, wejdź do środka i kontynuuj tryb fabularny.

Odbierz tron Attilanu

Po odzyskaniu panowania nad postaciami, wybierz Tritona i zniszcz pojemniki po lewej stronie - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Po odzyskaniu panowania nad postaciami, wybierz Tritona i zniszcz pojemniki po lewej stronie. Pod nimi znajdziesz miejsce do przeszukania, dlatego aktywuj odpowiednią umiejętność i podążaj za śladami. Na końcu drogi wykop z ziemi klocki, z których z kolei zbuduj teleporter.

Z teleportera skorzystaj jako LockJaw. Po drugiej stronie wyrwij drzwi korzystając z zielonych uchwytów, żeby wpuścić całą drużynę do środka.

Jak tylko przejdziesz do kolejnej części lokacji, zmień postać na Crystal i naładuj widoczny na obrazku generator - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Jak tylko przejdziesz do kolejnej części lokacji, zmień postać na Crystal i naładuj widoczny na obrazku generator. Żeby naładować generator musisz poczekać do momentu, w którym Crystal aktywuje moc błyskawic (kolejna aktywacja przycisku strzału spowoduje zmianę żywiołu, z którego korzysta Crystal). Po aktywacji generatora z ziemi wysunie się filar ze schodami, dzięki któremu wejdziesz na górę.

Ciągle korzystając z Crystal zniszcz złote zaczepy na ładujących do ciebie działach korzystając z lasera i ustaw cztery postacie na płytach naciskowych - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Ciągle korzystając z Crystal zniszcz złote zaczepy na ładujących do ciebie działach korzystając z lasera i ustaw cztery postacie na płytach naciskowych. W ten sposób osłona zbiornika otworzy się, a ty wskocz na dół i aktywuj pierwszy przełącznik.

W windzie znajdziesz nieaktywnego robota ze szklaną osłoną. Podleć tam jako Black Bolt i zniszcz ją, a na ziemi rozsypią się klocki, z których musisz zbudować panel sterowania. Aktywuj go jako Black Bolt i wejdź do nowo otwartego pomieszczenia.

W środku znajdziesz kilka pojemników - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

W środku znajdziesz kilka pojemników. Na początek zniszcz je i napraw podłogę, a później zacznij przesuwać maszynę w stronę ściany. Aktywacja lasera spowoduje wyłączenie blokady przycisku znajdującego się na ścianie. Podleć tam jako Black Bolt i aktywuj go. Będzie to już drugi aktywowany przełącznik.

Przejdź teraz na prawą stronę jako Triton i rzuć trójzębem w stronę pustego miejsca na drążek - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Przejdź teraz na prawą stronę jako Triton i rzuć trójzębem w stronę pustego miejsca na drążek. W ten sposób będziesz mógł wskoczyć na górę, gdzie znajdziesz miejsce do przeszukania. Użyj więc umiejętności przeszukania Tritona i podążaj za śladami. Na końcu drogi wykop z ziemi klocki i zbuduj z nich zaczep. Rzuć trójzębem w stronę nowo zbudowanego obiektu z klocków, a w ten sposób wyłączysz pole ochronne blokujące dostęp do pomieszczenia. W pomieszczeniu tym znajdziesz kolejny przełącznik. Wystarczy, że ominiesz laserowe pole, żeby się do niego dostać, a po wykonanej robocie zejdź na dół i skorzystaj z windy.

Pokonaj Maximusa

Kolejna część zadania to walka z bossem - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Kolejna część zadania to walka z bossem. Sam przeciwnik będzie jednym z trudniejszych, których spotkałeś dotychczas z racji jego ataków specjalnych. Pierwszym z nich jest fala uderzeniowa, która z miejsca zabija twoją postać. Omijaj ją w każdym przypadku.

Na początek boss będzie niewrażliwy na ataki. Będzie aktywował fale uderzeniowe, lasery, bomby i inne cuda. Jedynym sposobem na przerwanie jego serii ataków będzie użycie postaci Medusa. Podejdź nią do jednej z mechanicznych nóg bossa i skorzystaj z zaczepu, by ją wyrwać. W ten sposób boss zostanie na kilka chwil unieszkodliwiony, a jego tarcza przestanie działać. Będzie to idealny czas na kontratak. Okładaj go do momentu włączenia kolejnej osłony, a jak tylko się to stanie, ponownie zmień postać na Medusę i wyrwij drugą mechaniczną nogę bossa, by powtórzyć ten krok.

W momencie aktywowania elektrycznego ataku boss będzie niewrażliwy na otrzymywane obrażenia - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

W momencie aktywowania elektrycznego ataku boss będzie niewrażliwy na otrzymywane obrażenia. Pokazane na obrazku miejsce zawiera dwie płyty naciskowe na podłodze. Aktywuj obie, żeby wysunąć z ziemi cewki, które przekierują moc tarczy Maximusa. W ten sposób osłona przeciwnika padnie, a ty będziesz mieć możliwość wykończenia go.

Końcowym etapem walki z Maximusem będzie omijanie pola laserowego - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Końcowym etapem walki z Maximusem będzie omijanie pola laserowego. Przy zerowej grawitacji musisz nakierować postać na samego przeciwnika i wylądować przed nim. Jak tylko to zrobisz, zmień postać na Black Bolta, wyceluj w szklaną osłonę wroga i zniszcz ją korzystając z ataku specjalnego. W ten sposób misja dobiegnie końca, a ty w nagrodę otrzymasz kilka nowych postaci:

  1. Crystal
  2. Lockjaw
  3. Triton
  4. Maximus

Kolejna misja również należy do drużyny Black Bolta. Tym razem będziesz musiał pokonać Najwyższą Inteligencję Kree. Żeby dotrzeć do tego przeciwnika musisz przejść przez zagadki w Hali.

Przypuść szturm na główną siedzibę Kree w Hali (drużyna Black Bolta)

Na początku zadania musisz dotrzeć do głównego budynku w Hali - Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Na początku zadania musisz dotrzeć do głównego budynku w Hali. Jak tylko się tam znajdziesz zacznij eliminować nacierających na ciebie wrogów. Przeciwników wylewających się z drzwi głównych będzie całkiem sporo, ale są to w szczególności zwykłe sługusy. Jeden cios powinien powalać ich bez najmniejszych problemów.

Uwaga! Posiadacze pecetowej wersji gry, którzy nie korzystają z kontrolera Xboxa One, będą zmuszeni korzystać z mapy "na oko". Aktualna wersja gry nie posiada przypisanego klawisza do zmiany poziomów na mapie.

Wydarzenia w Hali

Na początku misji zmień postać na Medusę i podejdź do widocznego na obrazku miejsca - Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Na początku misji zmień postać na Medusę i podejdź do widocznego na obrazku miejsca. Wyrwij blokującą dostęp do ściany wspinaczkowej bramkę i wskocz na górę. Na górze będziesz musiał przeskoczyć na drugą krawędź korzystając z podwójnego skoku Medusy. Na drugiej stronie znajdziesz zaczep, a po jego użyciu osłona na dole otworzy się. Wskocz do środka i zawieś się na drążku. W ten sposób pole laserowe zmniejszy swoją prędkość, a ty będziesz mógł swobodnie przedostać się do drugiej części lokacji.

Po przejściu do kolejnej sekcji, udaj się w prawo, zmień postać na Black Bolta i użyj umiejętności specjalnej na megafonie - Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Po przejściu do kolejnej sekcji, udaj się w prawo, zmień postać na Black Bolta i użyj umiejętności specjalnej na megafonie. W ten sposób z sufity spadnie głaz, który częściowo zniszczy ścianę pod jednym z posągów. W tym samym momencie zaatakuje cię kilku wrogów. Pozbądź się ich dowolnym sposobem, a korzystając z postaci Black Bolta podejdź do pękniętej ściany i zniszcz ją.

Na ziemi rozsypią się klocki, z których musisz zbudować ramię. Zakręć całą konstrukcją po jego zbudowaniu i ustaw megafon maksymalnie w lewą stronę. W ten sposób będziesz mógł powtórzyć krok z wykorzystaniem specjalnej umiejętności Black Bolta.

Po zniszczeniu elektrowni pole siłowe po lewej stronie przestanie działać - Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Po zniszczeniu elektrowni pole siłowe po lewej stronie przestanie działać. Zaatakuje cię także kilku przeciwników, a wśród nich będą znajdować się wrogowie korzystający z elektrycznego pola ochronnego. Przeczekaj na moment, w którym zostaną oni ogłuszeni i dopiero wtedy zacznij kontratakować. Jak tylko będziesz gotów, przejdź przez drzwi główne.

Pokonaj Najwyższą Inteligencję Kree

Po przejściu do kolejnej lokacji czekać cię będzie walka z bossem - Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Po przejściu do kolejnej lokacji czekać cię będzie walka z bossem. Na początku skup się jednak na wyeliminowaniu kontrolowanego przez niego Star-Lorda. Okładaj go dowolną postacią aż do momentu, w którym utraci on znaczącą ilość punktów życia. W momencie jak Star-Lord wyrzuci minę grawitacyjną, na środku lokacji zostaną rozsypane klocki, z których zbudować musisz boomboxa. W takim przypadku będziesz musiał pokonać Star-Lorda naciskając pojawiające się na ekranie przyciski.

Pokonanie Star-Lorda w pojedynku tanecznym zagwarantuje ci odzyskanie nad nim kontroli - Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Pokonanie Star-Lorda w pojedynku tanecznym zagwarantuje ci odzyskanie nad nim kontroli. W tym momencie radio na środku zostanie zniszczone, a z rozsypanych na ziemi klocków zbuduj wzmacniacz. Rzuć minę grawitacyjną w jego kierunku, by odsłonić rdzeń Najwyższej Inteligencji Kree. Twoim kolejnym zadaniem będzie pokonanie w bezpośredniej walce kontrolowanego Groota oraz Rocket Raccoona. Nie będą oni w żaden sposób trudni do pokonania, bo nie używają żadnych z ich umiejętności specjalnych. W drugiej fazie walki z nimi będziesz musiał jednak unikać nadlatujących rakiet.

Trzecia faza walki z bossem rozpoczyna się od odzyskania kontroli nad postaciami Groota i Rocket Raccoona - Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Trzecia faza walki z bossem rozpoczyna się od odzyskania kontroli nad postaciami Groota i Rocket Raccoona. W tym momencie boss atakować będzie cię jego mechanicznymi łapami, których za wszelką cenę musisz unikać. Po pierwsze zadają one sporo obrażeń, a po drugie w momencie, w którym łapa ta ląduje na ziemi, zostaniesz odrzucony. Pozycja łapy na ziemi to twoja możliwość kontrataku.

Po zniszczeniu mechanicznej łapy bossa, zmień postać na Rocket Raccoona i podejdź do pokazanego na obrazku miejsca - Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Po zniszczeniu mechanicznej łapy bossa, zmień postać na Rocket Raccoona i podejdź do pokazanego na obrazku miejsca. Twoim zadaniem jest zniszczenie srebrnego obiektu z klocków za pomocą ładunku wybuchowego. Drugie miejsce po przeciwnej stronie zawiera zaczep, który odblokujesz za pomocą Medusy.

Po zniszczeniu drugiego zaczepu rdzeń Inteligencji zostanie odsłonięty. Podejdź do niego jako Black Bolt i użyj umiejętności specjalnej, by pokonać przeciwnika i zaliczyć całą misję.

Misja pełni rolę walki na arenie. Na początku dostań się do Lemurii, by aktywować zadanie, a później staraj się uwolnić Hulka z rąk bossa. Bossem będzie tym razem Red King, a właściwie jego mechaniczny wąż. Rozwiązuj zagadki podczas walki, by okryć się chwałą i otrzymać kolejne nagrody w postaci żetonów postaci.

Uwolnij Hulka

Kolejną misją będzie pokonanie Red Kinga - Misja 15 - Red King i jego ring | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Kolejną misją będzie pokonanie Red Kinga. Na początku jednak dostań się do Lemurii i zaakceptuj zadanie, by przenieść się na koloseum. Po odzyskaniu panowania nad postaciami twoim zadaniem będzie uwolnienie Hulka. Żeby to zrobić musisz zniszczyć złoty pojazd pokazany na obrazku. Zmień więc postać na Kapitan Marvel i ostrzeliwuj laserem wymagany punkt.

Po uwolnieniu Hulka przejdź na lewą stronę areny i zbuduj z klocków przełącznik - Misja 15 - Red King i jego ring | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Po uwolnieniu Hulka przejdź na lewą stronę areny i zbuduj z klocków przełącznik. Sam przełącznik użyj korzystając z postaci Kapitana Ameryki. W ten sposób otworzą się drzwi, a na arenę wyjedzie rydwan, który musisz zniszczyć korzystając z laserów Kapitan Marvel. Ze zniszczonego rydwanu rozsypią się klocki. Zbuduj z nich kolejny obiekt - kurczaka.

W kolejnej fazie zauważysz drugiego strażnika łapiącego Hulka. Podejdź do niego jako Doktor Strange i użyj zaczepu, by zrzucić przeciwnika z latającego pojazdu. Następnie przejdź na prawą stronę, zbuduj podest dla Kapitana Ameryki i użyj tej postaci, by rzucić tarczą w czerwony przycisk na ścianie.

Następnie przejdź na środek i z rozsypanych na ziemi klocków stwórz talerz i ciasteczka. Samo danie musisz przenieść korzystając z postaci Doktora Strange. Cała faza powtórzy się po raz kolejny. Tym razem będziesz musiał zrzucić strażnika korzystając z postaci Thora. Naładuj swój młot i wystrzel elektrycznością w stronę generatora umiejscowionego na pojeździe przeciwnika.

Pokonaj Red King'a

Po pokonaniu trzeciego strażnika czas na walkę z samym Red Kingiem - Misja 15 - Red King i jego ring | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Po pokonaniu trzeciego strażnika czas na walkę z samym Red Kingiem. Sam boss będzie chroniony przez gigantycznego, mechanicznego węża, a jedynym sposobem na jego pokonanie jest zniszczenie złotych zaczepów ulokowanych na wężu. Na początku jednak podejdź na środek i ugaś pożar korzystając z Kapitana Ameryki. Później stwórz z rozsypanych na ziemi klocków platformę, skorzystaj z niej jako tam postać i odbij laser węża w stronę omówionych wcześniej zaczepów.

Jak tylko zniszczysz zaczepy, Red King zejdzie na ziemię - Misja 15 - Red King i jego ring | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Jak tylko zniszczysz zaczepy, Red King zejdzie na ziemię. Będzie go otaczać pole ochronne, a najlepszym sposobem na jego przekroczenie jest użycie tarczy Kapitana Ameryki. Wystarczy, że się za nią schowasz w momencie aktywowania miotacza ognia, a przejdziesz przez pole ochronne Red Kinga. W taki sposób będziesz mógł okładać go do momentu rozpoczęcia drugiej fazy walki.

Kolejna faza to kopia poprzedniej - Misja 15 - Red King i jego ring | Solucja - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Kolejna faza to kopia poprzedniej. Przejdź na środek, zbuduj platformę dla Kapitana Ameryki i odbij laser mechanicznego węża w stronę złotego zaczepu. W ten sposób Red King zejdzie na ziemię, a ty możesz okładać go w ten sam sposób co poprzednio.

Ostatnim krokiem będzie naładowanie generatora znajdującego się na wężu. Zmień więc postać na Thora, naładuj swój młot i wystrzel wiązkę elektryczności. W ten sposób Red King zostanie pokonany, a ty w nagrodę za wykonanie misji otrzymasz kolejne postacie:

  1. Hulk
  2. Hulk (Thor: Ragnarok)
  3. Bruce Banner
  4. Bruce Banner (Thor: Ragnarok)
  5. Wojownik Kronan
  6. Red King

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
LEGO Marvel Super Heroes 2

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

LEGO Marvel Super Heroes 2

zobacz więcej informacji o grze
LEGO Marvel Super Heroes 2

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji