poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Rime

Poradnik do gry Rime zawiera przede wszystkim szczegółowy i bogato ilustrowany opis przejścia tego tytułu. Znajdziesz w nim opisy wszystkich występujących w grze zagadek, porady dotyczące eksploracji czy opis sterowania.

poradnik, solucja do gry w zawiera 72 stron i 128 ilustracji, rozmiar pliku to 3,3 MB

Skorzystaj z owocu, by utorować sobie dalszą drogę. - Zdobycie drugiego klucza | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Skorzystaj z owocu, by utorować sobie dalszą drogę.

Przejdź przez przejście o kształcie wielkiego złotego klucza. Idź przez pomost a napotkasz dzika, który przestraszony zniszczy blokujące przejście ciernie. Gdy przejdziesz kawałek, zobaczysz, że identyczne korzenie blokują dalsze przejście. Podejdź do drzewka z owocami, zerwij owoc i zwab dzika w okolice cierni, a następnie ciśnij owoc tak, by zwierzę utorowało ci przejście dalej. Następnie aktywuj figurkę i przejdź przez odsłonięte przejście.

Ciśnij kulę na drugą stronę i połóż ją na piedestale. - Zdobycie drugiego klucza | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Ciśnij kulę na drugą stronę i połóż ją na piedestale.

Czeka cię tym razem zagadka z kulami. Podnieś świecącą kulę i umieść ją na piedestale. Dzięki temu, platforma na której stoisz zostanie podniesiona. Gdy mechanizm ustąpi, podnieś kulę i ciśnij nią na drugą stronę, w kierunku kolejnego piedestału. Idź za kulą, podnieś ją z ziemi i umieść na podwyższeniu, co odsłoni przejście dalej.

1 - Zdobycie drugiego klucza | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Manipuluj kulami na dole, tak by umieścić kulę na górze w odpowiednim miejscu. - Zdobycie drugiego klucza | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Manipuluj kulami na dole, tak by umieścić kulę na górze w odpowiednim miejscu.

Kieruj się schodami do góry i wespnij się po krawędziach do góry. Trafisz do lokacji z kolejnymi kulami i zagadką. Zabierz kulę ze środkowego piedestału i umieść ją na podwyższeniu po prawej stronie. Wskocz na murek i udaj się do kuli znajdującej się na górze - przenieś ją przez schody na drugą stronę i połóż w złotym okręgu. Zeskocz na dół i umieść kule na dole tym razem na piedestał po lewej stronie. Ponownie udaj się na górę, podnieś kulę z ziemi i połóż ją na wzniesienie, które właśnie się pojawiło. Następnie zeskocz na dół i przesuń kulę na środkowy piedestał.

2 - Zdobycie drugiego klucza | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Zdobądź drugi klucz i umieść go u podstaw sfinksa. - Zdobycie drugiego klucza | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Zdobądź drugi klucz i umieść go u podstaw sfinksa.

Odsłoni to przejście dalej - idź nim, aż dotrzesz do znajomego "panelu" widokowego. Nakieruj ekran tak, by klucz znalazł się we właściwym miejscu. Następnie podnieś drugi z kluczy i zeskocz w dół po odsłoniętym właśnie fragmencie wieży. Biegnij w kierunku sfinksa i umieść kolejny klucz we właściwym miejscu. W końcu, droga do wieży stanie otworem!

Wejdź na szczyt wieży. - Droga na wieżę | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Wejdź na szczyt wieży.

Gdy umieścisz klucze u podstaw sfinksa, odsłonisz sobie przejście dalej. Biegnij przez wrota, a na końcu drogi skorzystaj z figurki, by odsłonić sobie przejście dalej. Wejdź na fragment kamiennych schodów, idź nimi do góry, chwyć się kamiennej półki i wskocz na pnącza na ścianie. Kontynuuj drogę schodami, aż dotrzesz na samą górę.

Gdy ustawisz taką porę dnia, cień postaci wpasuje się w kształt na ścianie. - Droga na wieżę | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Gdy ustawisz taką porę dnia, cień postaci wpasuje się w kształt na ścianie.

Czeka cię tutaj dość nietypowa zagadka. Możesz przesuwać kamień, co spowoduje zmianę pory dnia. Celem zagadki jest manipulacja cieniami - ustaw kulę tak jak na powyższym obrazku i wskocz na kamienny blok po prawej stronie. Cień będzie odpowiadał kształtowi na ścianie i odblokujesz przejście dalej.

Zwróć uwagę w które wąskie przejście wieje wiatr i udaj się w głąb budynku. - Droga na wieżę | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Zwróć uwagę w które wąskie przejście wieje wiatr i udaj się w głąb budynku.

Idź w kierunku tajemniczej osoby w płaszczu i lisa. Użyj figurki, a standardowo odsłonisz przejście dalej. Idź przez świecącą podłogę i przed ścianą z malowidłem klucza skorzystaj z głosu bohatera. Idź dalej korytarzami i przejdź przez wąskie przejście. Miń lokacje dookoła, aż dotrzesz do przejścia do którego wieje wiatr - usuń z pomocą krzyku dzban i wejdź do środka.

Biegnij do kolejnych świecących się figurek. - Droga na wieżę | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Biegnij do kolejnych świecących się figurek.

Biegnij w dół korytarzem i idź dalej, aż dotrzesz do bardzo dużej i ciemnej komnaty. Idź w prawo i staraj się okrążyć komnatę dookoła - idź do kolejnych święcących się figurek, aż dotrzesz do centrum pokoju, tam gdzie stała postać w czerwonym szalu. Wejdź przez przejście i zeskocz na sam dół.

1 - Droga na wieżę | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Przejdź przejściem dalej, a dotrzesz do zupełnie nowej lokacji i zakończysz pierwszy rozdział przygód. - Droga na wieżę | Rozdział 1 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Przejdź przejściem dalej, a dotrzesz do zupełnie nowej lokacji i zakończysz pierwszy rozdział przygód.

Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do wielkiej komnaty ze schodami. Kieruj się cały czas do góry - przed tobą dość długa droga. W końcu dotrzesz do wielkiego, lśniącego przejścia - idź cały czas przed siebie i wejdź w światło, a przeniesiesz się w zupełnie inne miejsce. Pierwszy rozdział przygód dobiegnie do końca!.

Miń stwory i biegnij za lisem. - Spotkanie z bestią i pierwszy wiatrak | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Miń stwory i biegnij za lisem.

Przeniesiesz się do dziwnej krainy, gdzie dookoła będzie panowała biel. Podążaj za czerwoną peleryną w kierunku statku. Wejdź za nią na pokład, a po chwili znów pojawisz się na wyspie. Zbiegnij w dół, a napotkasz grupkę dziwnych istot. Nie musisz się ich bać - w tym rozdziale będziesz ich często napotykał na swojej drodze. Podążaj cały czas za lisem, a po krótkich wstawkach dotrzesz do złotej kuli.

Gdy zobaczysz, że ekran robi się czerwony staraj się błyskawicznie schować pod osłoną. - Spotkanie z bestią i pierwszy wiatrak | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Gdy zobaczysz, że ekran robi się czerwony staraj się błyskawicznie schować pod osłoną.

Gdy spróbujesz rozwiązać zagadkę i ustawić właściwy cień, zjawi się latający stwór, który porwie kulę. Idź w ślad za stworzeniem, a po chwili zrzuci cię na dół. Przez większość rozdziału będziesz musiał uważać na bestię i chować się pod daszkami, by uniknąć wykrycia. Zauważ, że gdy będziesz na otwartej przestrzeni, ekran zacznie nabierać czerwonych odcieniów - sygnalizuje to, że potwór cię widzi i zaraz spróbuje cię złapać.

1 - Spotkanie z bestią i pierwszy wiatrak | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Zdobądź klucz i użyj go na ścianie. - Spotkanie z bestią i pierwszy wiatrak | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Zdobądź klucz i użyj go na ścianie.

Po upadku na dół od razu schowaj się pod kamienną konstrukcje. Gdy ekran przestanie świecić na czerwono, biegnij dalej - do kolejnego kamiennej konstrukcji przed tobą. Powtarzaj to do momentu, aż dotrzesz do krypty. W środku czeka cię nowy rodzaj zagadki - figurka po aktywacji głosem przekręca się w twoja stronę. Możesz to wykorzystać tak, by obrócić ścianę w środku i przejść dalej. Na końcu krypty znajdziesz pierwszy klucz, przywłaszcz go sobie, aktywuj figurkę przy wejściu i wyjdź na zewnątrz.

Aktywuj figurkę i biegnij przez przejście. - Spotkanie z bestią i pierwszy wiatrak | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Aktywuj figurkę i biegnij przez przejście.

Ponownie musisz uciekać przed stworem tak, by dostać do kamiennego bloku, gdzie możesz skorzystać z klucza. Użyj go, a dotrzesz do komnaty z figurką i sadzawką wody. Aktywuj figurkę i szybko idź schodami do góry i dalej przez przejście które właśnie się odsłoniło. Na górze czeka cię nowy rodzaj zagadki.

Ustaw kulę w następujący sposób i podejdź pod drugi słoneczny znak. - Spotkanie z bestią i pierwszy wiatrak | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Ustaw kulę w następujący sposób i podejdź pod drugi słoneczny znak.

Zasada zagadki jest prosta - z pomocą cieni musisz zasłonić znak słońca. Ustaw na początek kulę tak, by zasłoniła znak po lewej stronie. Podejdź bohaterem pod kamienny blok i rzuć własny cień tak, by zasłonił drugi znak. Spowoduje to opuszczenie się kamienia - wskocz na niego i kontynuuj wędrówkę.

Wyciągnij blok z fundamentów. - Spotkanie z bestią i pierwszy wiatrak | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Wyciągnij blok z fundamentów.

Idź schodami do góry i z pomocą krzyku aktywuj figurki. Dzięki temu odblokujesz daszki nad swoją głową, możesz teraz podejść do białego bloku i wyciągnąć go z konstrukcji. Zaowocuje to wydobyciem się czarnego dymu, który niebawem pomoże ci przegonić pterodaktyla. Podsuń biały blok pod ścianę i przeskocz na drugą stronę.

2 - Spotkanie z bestią i pierwszy wiatrak | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Skocz przez mur w kierunku figurki. - Spotkanie z bestią i pierwszy wiatrak | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Skocz przez mur w kierunku figurki.

Aktywuj figurkę i schowaj się pod daszek, po chwili wskocz na kamień obok daszka i wejdź na górę. Skacz po kolejnych daszkach i przeskocz do figurki po drugiej stronie murku. Aktywuj ją i wyciągnij kolejny kamienny blok z fundamentów. Uwolniony dym sprawi, że pojawi się burza i na chwilę przegna bestie.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Rime

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Rime

zobacz więcej informacji o grze
Rime

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides