poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Prey

Poradnik do gry Prey zawiera dokładny opis przejścia wszystkich misji, porady dotyczące rozgrywki i rozwoju bohatera, a także dokładną lokalizację wszystkich poukrywanych przez twórców znajdziek i sekretów.

poradnik, solucja do gry w zawiera 415 stron i 514 ilustracji, rozmiar pliku to 23,3 MB

Na stronie znajdują się opisy dodatkowych zadań gry Prey, które możesz odblokować podczas eksploracji holu Talosa I (Talosa I Lobby), czyli centralnego obszaru tej stacji, do którego powraca się wielokrotnie w trakcie przechodzenia gry. Zaliczenie opisanych misji jest w pełni opcjonalne, ale możesz dzięki nim wejść w posiadanie wartościowych przedmiotów.

Ukradzione neuromody (Stolen Neuromods)

1 - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry
Misję tę możesz odblokować dzięki eksploracji holu - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry

Misję tę możesz odblokować dzięki eksploracji holu. Musisz konkretnie dotrzeć do stacji ochrony znajdującej się na poziomie 1. Do pomieszczenia ochrony możesz wkroczyć dzięki przejściu po żółtej rurze i skorzystaniu z małego szybu lub użyciu karty dostępu na czytniku przy drzwiach wejściowych. Kartę dostępu do biura ochrony odnajduje się w pomieszczeniu ochrony IT na poziomie 2 holu.

Po dotarciu do biura ochrony możesz od razu udać się do pokazanego na obrazku 1 pomieszczenia kwarantanny lub najpierw odszukać notatkę (Holding Room), która pozwoli ci odkryć kod do jego odblokowania - jest to 1129. Przypilnuj się, bo w pokoju kwarantanny zaatakuje Cię Mim. Pozbądź się potwora i zbadaj notatkę (Note) z biurka pokazaną na obrazku 2. Zapoznanie się z jej treścią pozwoli ci ustalić, że Yuri Kimura nielegalnie przechowuje neuromody w swoim biurze.

Musisz dotrzeć teraz do działu sprzedaży, który znajduje się na poziomie 3 holu w jego wschodniej części - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry

Musisz dotrzeć teraz do działu sprzedaży, który znajduje się na poziomie 3 holu w jego wschodniej części. Południowe wejście do tego obszaru jest zamknięte, tak więc skup się na dotarciu do północnego wejścia. Możesz tego dokonać przechodząc przez centrum telekonferencyjne lub przeskakując po wiszącym nad holem metalowym obiekcie - obie te ścieżki dokładniej przedstawione zostały w opisie głównego zadania Po drugiej stronie zwierciadła.

W dziale sprzedaży do pokonania jest co najmniej jeden Fantom (w rzeczywistości jest to przemieniony Yuri) i kilku Mimów. Dotrzyj do biura Yuri Kimury. Poszukiwaną paczkę 4 neuromodów odnajdziesz na podłodze przy jej biurku (powyższy obrazek).

Niezadowolony pracownik (Disgruntled Employee)

Zadanie to możesz odblokować dopiero w dalszej części gry, a konkretnie po dotarciu do sali na poziomie 4 Holu Talosa I, w której odblokowuje się główną windę i gdzie stacza się pojedynek z Tyfonem technopatą - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry

Zadanie to możesz odblokować dopiero w dalszej części gry, a konkretnie po dotarciu do sali na poziomie 4 Holu Talosa I, w której odblokowuje się główną windę i gdzie stacza się pojedynek z Tyfonem technopatą. Zostało to dokładnie omówione w opisie przejścia zadania Problemy z windą (Lift Interference) na stronie z pobocznymi misjami lokacji Arboretum.

Po rozprawieniu się z technopatą przeszukaj dokładnie salę i zbadaj pokazane na obrazku zwłoki Hendrika DeVriesa z leżącym obok nich urządzeniem TranScribe. Dzięki odsłuchaniu nagrania odblokujesz misję i jej pierwszym celem będzie dotarcie do Archiwum.

Do Archiwum (Deep Storage) możesz dotrzeć od strony Arboretum, aczkolwiek odwiedzenie go staje się możliwe dopiero po zaliczeniu głównego zadania Szukanie echa (Gathering Echoes) - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry

Do Archiwum (Deep Storage) możesz dotrzeć od strony Arboretum, aczkolwiek odwiedzenie go staje się możliwe dopiero po zaliczeniu głównego zadania Szukanie echa (Gathering Echoes). Po znalezieniu się w Archiwum musisz przedostać się do centrum dowodzenia zlokalizowanego na poziomie 2. Możesz tego dokonać zaliczając wspinaczkę w głównym pomieszczeniu lub korzystając z bocznego przejścia do klatki schodowej. Wymaga ono użycia umiejętności Hakowanie III lub dysponowania losowym kodem do drzwi. Kombinację możesz zdobyć z notatki przyklejonej do komputera Zachary'ego Westa, który jest niedaleko miejsca startu.

Po wkroczeniu do centrum dowodzenia rozpraw się z Fantomem termicznym oraz z Mimami. Skorzystaj następnie z pokazanego na obrazku stanowiska do śledzenia personelu. Zostaniesz poproszony o wprowadzeniu numeru ID pracownika i możesz go odczytać z opisu zadania znajdującego się w urządzeniu TranScribe głównego bohatera. W naszym przypadku był to numer 1129. Z komputera dowiesz się, że ciała Lockwooda należy poszukać w przestrzeni kosmicznej w pobliżu stacji.

Nie musisz na szczęście na ślepo przeczesywać przestrzeni kosmicznej wokół stacji Talos I, bo w odnalezieniu zwłok Lockwooda może ci pomóc system namierzania pracowników stacji, z którego korzystałeś też wcześniej w wielu innych misjach - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry

Nie musisz na szczęście "na ślepo" przeczesywać przestrzeni kosmicznej wokół stacji Talos I, bo w odnalezieniu zwłok Lockwooda może ci pomóc system namierzania pracowników stacji, z którego korzystałeś też wcześniej w wielu innych misjach. Odwiedź dowolne pomieszczenie ochrony (są one oznaczane unikalną ikoną odznaki na mapach głównych obszarów stacji). Skorzystaj z komputera ochrony, przejdź do menu z listą pracowników i odszukaj Granta Lockwooda na liście osób zatrudnionych w Ładowni (powyższy obrazek).

Wykonaj przelot w stronę ciała Lockwooda - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry
Wykonaj przelot w stronę ciała Lockwooda

Możesz już skorzystać z dowolnej śluzy pozwalającej przenieść się Na zewnątrz Talosa I (jeśli jesteś w tej części głównego wątku fabularnego, w której Alex założył blokadę na śluzy to warto zaczekać aż zostanie ona zdjęta w głównym zadaniu Restart). Doleć do oznaczonych przez grę zwłok Granta Lockwooda i zbadaj je. Wśród odnalezionych losowych przedmiotów może znaleźć się układ kombinezonu pozwalający na podróżowanie ze zwiększoną szybkością po przestrzeni kosmicznej i po obszarach z zerową grawitacją (usprawniony dopalacz).

Po pierwsze nie szkodzić (Do No Harm)

Zadanie to możesz odblokować dopiero w dalszej części gry, a konkretnie po dotarciu do sali na poziomie 4 Holu Talosa I, w której odblokowuje się główną windę i gdzie stacza się pojedynek z Tyfonem technopatą - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry

Zadanie to możesz odblokować dopiero w dalszej części gry, a konkretnie po dotarciu do sali na poziomie 4 Holu Talosa I, w której odblokowuje się główną windę i gdzie stacza się pojedynek z Tyfonem technopatą. Zostało to dokładnie omówione w opisie przejścia zadania Problemy z windą (Lift Interference) na stronie z pobocznymi misjami lokacji Arboretum.

Po rozprawieniu się z technopatą przeszukaj dokładnie salę i zbadaj pokazane na obrazku zwłoki Hendrika DeVriesa. Musisz zabrać ze sobą kartę dostępu do biura Hendrika DeVriesa, która pozwoli ci odwiedzić niedostępne wcześniej pomieszczenie w Holu Talosa.

Biuro Hendrika DeVriesa znajduje się w centrum urazowym na poziomie 2 Holu Talosa I (był on głównym chirurgiem w placówce) i musisz uważać na nowe potwory, które mogły pojawić się w tej lokacji - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry

Biuro Hendrika DeVriesa znajduje się w centrum urazowym na poziomie 2 Holu Talosa I (był on głównym chirurgiem w placówce) i musisz uważać na nowe potwory, które mogły pojawić się w tej lokacji. Po dotarciu do biura sprawdź komputer DeVriesa i przeczytaj e-maila na temat testów psychologicznym, którym poddano głównego bohatera (powyższy obrazek). Akcja ta oficjalnie doda nową misję do dziennika.

Nie odchodź jeszcze od komputera, tylko przejdź do zakładki plików (Files) i pobierz klucz deszyfrujący DeVriesa (Decryption Key) - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry

Nie odchodź jeszcze od komputera, tylko przejdź do zakładki plików (Files) i pobierz klucz deszyfrujący DeVriesa (Decryption Key). Otwórz inwentarz, przejdź do zakładki nagrań i odtwórz wiadomość (Morgan's Breakdown - powyższy obrazek).

Zalicz test w określony sposób żeby otworzyć tajny sejf - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry
Zalicz test w określony sposób żeby otworzyć tajny sejf

Musisz teraz odwiedzić gabinet Mathiasa Kohla, który również znajduje się w centrum urazowym. Możesz przeczytać wszystkie e-maile, a także odsłuchać nagrań z kilku sesji z wybranymi pracownikami stacji. Najważniejszy krok to przejście do ostatniej zakładki (Utilities) i zresetowanie testu psychologicznego.

Podejdź teraz do drugiego komputera, który służy do przeprowadzania testów behawiorystycznych. Do rozwiązania jest tu mała zagadka. Musisz wybierać odpowiedzi zgodnie z podpowiedzią z wysłuchanej wcześniej wiadomości. Na kolejne pytania udzielaj odpowiedzi A, C, B, A, C. "Zaliczenie" testu doprowadzi do otwarcia sejfu na przeciwległej ścianie. W sejfie znajdziesz urządzenie TranScribe i 3 neuromody. Odtwórz nagranie z TranScribe'a (wywiad psychologiczny głównej postaci) by zaliczyć tę misję.

Pomóż Lutherowi Glassowi (Help Luther Glass)

Wyczekuj momentu otrzymania komunikatu od Luthera - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry
Wyczekuj momentu otrzymania komunikatu od Luthera

Zadanie to może zostać odblokowane w końcowej fazie głównego wątku fabularnego gry, podczas zaliczania głównych misji Klucze do królestwa i Sprzątacz. Możesz mianowicie otrzymać wiadomość od Luthera Glassa z prośbą o udzielenie mu pomocy.

Rozpraw się z operatorami wojskowymi w centrum urazowym - Hol Talosa I | Dodatkowe zadania - Prey - poradnik do gry
Rozpraw się z operatorami wojskowymi w centrum urazowym

Do spotkania ma dojść w centrum urazowym na poziomie 2 Holu Talosa I i jeśli dokładnie zbadałeś już wcześniej to miejsce to powinieneś pamiętać moment odnalezienia zwłok Luthera. W konsekwencji będziesz wiedział, że na głównego bohatera zastawiona została pułapka.

Niezależnie od posiadanej wiedzy na temat stanu Luthera możesz odwiedzić centrum urazowe. Jego zwłoki są w okrągłym pomieszczeniu i po zbliżeniu się do nich głównego bohatera zaczną atakować wrodzy operatorzy wojskowi. Walki z operatorami możesz staczać pozostając wewnątrz centrum urazowego lub np. wycofując się na klatkę schodową i tam samemu zastawiając na maszyny pułapkę. Quest dobiegnie wkrótce końca, przy czym jeśli nie zbadałeś jeszcze zwłok Luthera Glassa to zainteresuj się teraz nimi, bo odnajdziesz przy nich m.in. neuromoda.

Przykładowa paczka neuromodów (możesz też odnajdywać pojedyncze sztuki) - Neuromody | Sekrety i ważne przedmioty - Prey - poradnik do gry
Przykładowa paczka neuromodów (możesz też odnajdywać pojedyncze sztuki)

Na stronie znajduje się zestawienie lokacji, w których możesz odnajdywać neuromody w grze Prey. Obiekty te są niezbędne do odblokowywania kolejnych ludzkich umiejętności i w zależności od typu zdolności konieczne może okazać się poświęcenie od jednego do nawet dziesięciu neuromodów. Sugestie odnośnie ich wydawania znajdują się w rozdziale Rozwój postaci.

Uwaga - Niektóre neuromody mogą pojawiać się w losowych lokacjach i w rezultacie nie zostać uwzględnione w poniższym zestawieniu. Staraj się dokładnie badać okolicę, by mieć pewność, że niczego nie przegapiłeś.

Dział neuromodów (Neuromod Division)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Hol Działu Neuromodów

1

Neuromod jest w gablocie. Zabranie go jest częścią pobocznego zadania Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni.

Zwłoki w pomieszczeniu Skill Recorder Analysis

1

Dostęp do tego pomieszczenia możesz odblokować włamując się do komputera stacji ochrony w holu Działu neuromodów. Odszukaj ciało Joshuy Vanstry.

Testy na ochotnikach

2

Pomieszczenie testów jest na górnym poziomie działu neuromodów. Paczkę odnajdziesz w warsztacie.

Hol Talosa I (Talos I Lobby)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Wystawa TranStaru

1

Wystawa jest na poziomie 1. W pomieszczeniu przebywa co najmniej jeden Fantom.

Zwłoki Luthera Glassa

1

Zwłoki odnajdziesz w pomieszczeniu centrum urazowego na poziomie 2.

Gabinet Yu

3

Paczka neuromodów leży na biurku.

Biuro Yuri Kimury

4

Paczka neuromodów leży na ziemi w dziale sprzedaży na poziomie 3. Odnalezienie ich jest częścią pobocznego zadania Ukradzione neuromody.

Ochrona IT

1

Neuromod jest w szafce w pomieszczeniu ochrony IT na poziomie 2. W miejscu tym spotkasz aż dwa Fantomy.

Dział psychotroniczny

4

Paczka neuromodów jest w sejfie na poziomie 1 w zamkniętej sekcji prowadzącej do Działu psychotronicznego (wymagana karta ogólnego dostępu od January). Użyj umiejętności Hakowanie III żeby otworzyć sejf.

Sejf w biurze Hendrika DeVriesa

3

Biuro DeVriesa jest w centrum urazowym na poziomie 2. Musisz mieć kartę dostępu, którą odnajduje się przy zwłokach Hendrika na poziomie 4 Holu (dotrzesz tam w dalszej części gry od strony Arboretum). Dodatkowo musisz użyć Hakowania II do otwarcia sejfu.

Sejf w biurze Mathiasa Kohla

3

Biuro Kohla jest w centrum urazowym na poziomie 2. Sejf otwiera się w ramach zaliczania pobocznego zadania Po pierwsze nie szkodzić.

Skrytki przemytników

2

W holu są dwie skrytki i informacje o ich lokalizacjach są w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa.

Laboratoria sprzętowe (Hardware Labs)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Hol

1

Neuromod leży na podłodze.

Etap demonstracyjny

1

Neuromod jest w walizce.

Zwłoki Petera Colmana

1

Musisz odszukać konsolę aktywującą pas transmisyjny w Warsztacie mechanicznym. Sprawi to, że do hali spadną zwłoki i zbadanie ich pozwoli ci zdobyć neuromoda.

Składzik warsztatu mechanicznego

2

Składzik jest w narożniku dużej hali i żeby go otworzyć złam proste zabezpieczenie 1 poziomu.

Warsztat mechaniczny

1

Musisz zbadać zabarykadowany obszar w lewym górnym narożniku hali. Przenieś ciężkie obiekty lub odsuń je detonując kanister.

Biuro dyrektora Thorsteina

2

Paczka neuromodów jest w walizce.

Skrytka w warsztacie doktora Calvino

2

Rozwiąż mini-zagadkę w warsztacie doktora Calvino umieszczając kubek na grzałce. Więcej informacji na stronie z opisem osiągnięcia Przerwa na kawę.

Skrytka przemytników

1

W laboratoriach jest jedna skrytka i informacja o jej lokalizacji jest w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa.

Na zewnątrz Talosa I (Talos I Exterior)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Zwłoki doktora Calvino

2

Zbadaj dryfujące ciało doktora Lorenzo Calvino.

Sejf zniszczonego pomieszczenia laboratorium sprzętowego

2

Sejf odnajdziesz niedaleko dryfującego ciała Calvino. Użyj umiejętności Hakowanie III żeby go otworzyć.

Sejf zniszczonego pomieszczenia ochrony ładowni

2

Sejf odnajduje się w ramach głównego zadania Wysyłka i odbiór (otrzymasz wtedy losowy kod do jego otwarcia). Jest on pilnowany przez splatacza.

Biura inżynieryjne

2

Neuromody dryfują w zniszczonych biurach inżynieryjnych (Engineering Offices) obok elektrowni.

Prom Exalt

1

Prom odwiedza się w ramach pobocznego zadania Opuszczony wahadłowiec.

Dział psychotroniczny (Psychotronics)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Zwłoki Janosa Jozsefa

2

Przy tych samych zwłokach (są w tunelu pod toaletami) odnajduje się psychoskop (przedmiot questowy).

Sejf dyrektora Kelstrupa

2

Sejf jest w biurze dyrektora obok atrium. Kod do jego otwarcia otrzymasz od Alexa Yu.

Laboratorium B

2

Laboratorium jest na poziomie 3.

Biuro Annalise Gallegos

1

Biuro jest w laboratorium A na poziomie 3. Zniszcz klej przy oknie i pokonaj Mimów z biura.

Arsenał

1

Arsenał jest obok laboratorium ekstrakcyjnego. Kod do drzwi arsenału to 8714 (zdobywa się go zaliczając poboczne zadanie Więzień z psychotronicznego).

Kostnica

2

Kostnica jest na poziomie 1 i musisz dostać się do jej zamkniętego pomieszczenia. Jest to możliwe m.in. dzięki użyciu mocy Mimikra materii.

GUTS (G.U.T.S.)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Pomieszczenie magnetosfery

2

Zbadaj zwłoki Andersa Kline'a (pośpiesz się zanim nadejdzie kolejna fala uderzeniowa).

Skład paliwa

3

Małe pomieszczenie obok głównego pomieszczenia składu paliwa.

Arboretum

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Zwłoki Jia Kyung-Ho

1

Zwłoki są w pierwszym pomieszczeniu lokacji Arboretum, czyli tym z fabrykatorem i recyklerem.

Zwłoki Iris Stein

1

Zwłoki są we wschodniej części mapy, w części ogrodu ze stołem do gry w szachy. Neuromoda odnajdziesz niedaleko ciała.

Biuro Alexa Yu

1

Neuromoda odnajduje się na biurku, obok komputera Alexa.

Sejf w biurze Alexa Yu

2

Sejf jest ukryty obok biura. Zbadanie go jest częścią pobocznego zadania Kim jest December?.

Prom Alexa Yu

1

Musisz doprowadzić do rozsunięcia pomostu do kapsuły ratunkowej w ramach zadania Kim jest December?. Neuromod jest na balkoniku obok promu.

Skrytka przemytników

1

W Arboretum jest jedna skrytka i informacja o jej lokalizacji jest w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa.

Kwatery załogi (Crew Quarters)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Konsjerż

3

Paczka neuromodów jest w zamkniętym składziku obok Konsjerż (kod do niego znajdziesz w Kapsułach mieszkalnych załogi).

Apartament Morgan Yu

2

Paczka neuromodów leży na stole w mieszkaniu sterowanej postaci w apartamentach kierownictwa.

Apartament Alexa Yu

2

Paczkę neuromodów odnajdziesz niedaleko biurka.

Centrum fitness

1

Neuromod leży na małym biurku obok komputera.

Kajuta doktora Igwe

1

Kabina Igwe ma numer 104. Neuromod jest w jednym z małych otworów w biurku.

Chłodnia

3

Dostęp do chłodni jest odblokowywany po dostatecznym awansowaniu w pobocznym zadaniu Prośba kucharza.

Kajuta Sylvaina Bellamy'ego

3

Kajuta ma numer 108. Uzyskanie dostępu do niej jest częścią pobocznego zadania Znikający trup (wymagana karta dostępu z kostnicy działu psychotronicznego).

Kajuta Abigail Foy

1

Kabina ta znajduje się w kajutach załogi B.

Kajuta Danielle Sho

1

Kabina ma numer 112 i jest w kajutach załogi B.

Kajuta Lorenzo Calvino

3

Kajutę możesz otworzyć tylko z pomocą karty dostępu ze skrytki z warsztatu Calvino w Laboratoriach sprzętowych. Paczka neuromodów jest w sejfie - kod do niego to 0523.

Sejf w kajucie doktora Dayo Igwe

1

Sejf jest domyślnie ukryty i możesz go odblokować wykonując poboczne zadanie Gustav Leitner.

Skrytka przemytników

1

W kwaterach jest jedna skrytka i informacja o jej lokalizacji jest w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa.

Archiwum (Deep Storage)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Biurko Zachary'ego Westa

1

Stanowisko Zachary'ego Westa jest na poziomie 1, niedaleko miejsca rozpoczęcia badania Archiwum.

Magazyny (Data Vaults)

1

Magazyny są na poziomie 2. Neuromoda odszukaj po rozprawieniu się z silnym Fantomem.

Biurko Danielle Sho

2

Stanowisko Danielle Sho jest w centrum dowodzenia na poziomie 2.

Pomieszczenie poufnych danych

1

Projekt znajduje się w sejfie. Ma on zabezpieczenie czwartego poziomu i musisz w rezultacie skorzystać z Hakowania IV.

Ładownia (Cargo Hold)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Wysyłka i odbiór

1

Otwórz klatki w tej sekcji dzięki skorzystaniu z komputera Gusa Magilla. Musisz dodatkowo użyć Siły i przesunąć ciężkie skrzynie.

Pomieszczenie ochrony

4

Paczka neuromodów jest w centrum ochrony gdzie przebywa Sara Elazar.

Ładownia B

1

Odszukaj zwłoki Christophera Smitha.

Zwłoki Quintena Purvisa

2

Ciało jest w kontenerze w strefie załadunku GUTS i odnalezienie go jest częścią pobocznego zadania Demaskacja.

Skrytka przemytników

1

W ładowni jest jedna skrytka i informacja o jej lokalizacji jest w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa.

Podtrzymywanie życia (Life Support)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Klinika

1

Klinika jest na poziomie 1 niedaleko przejścia do Holu Talosa I. Uważaj na gniazdo cystoidów.

Sejf pomieszczenia ochrony

2

Sejf jest w posterunku ochrony na poziomie 1 (użyj mocy Mimikra Materii). Do jego otwarcia możesz wykorzystać Hakowanie III lub gotowy kod z pobliskich zwłok.

Składzik

3

Składzik znajduje się na poziomie -2 obok szybu grawitacyjnego. Użyj na nim Hakowania lub odszukaj kod dostępu.

Laboratorium jakości wody

2

Laboratorium jest na poziomie -1, nad stacją uzdatniania wody.

Oczyszczalnia

1

Opróżnij zbiornik i zbadaj zwłoki Price'a Broadway'a.

Kontrola filtracji powietrza

1

Neuromod jest w składziku i kartę dostępu do niego zdobywa się w pobocznym zadaniu Zaginiona inżynier.

Elektrownia (Power Plant)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Zwłoki Duncana Krassikoffa

1

Ciało znajduje się w pomieszczeniu monitoringu elektrowni na poziomie 1. Musisz ominąć wyładowania żeby do niego dotrzeć.

Magazyn części

1

Magazyn jest na poziomie -1. Możesz odnaleźć losowy kod do drzwi lub użyć na nich Hakowania III.

Zwłoki Talii Brooks

1

Zwłoki Talii odnajduje się na poziomie -2. Pozbądź się płomieni żeby móc do nich bezpiecznie dotrzeć.

Reaktor

2

Pierwszy neuromod leży na jednym z metalowych balkoników nad halą z reaktorem. Drugi neuromod jest przy zwłokach Nicholasa Stillwatera przy nieczynnym szybie windy.

Zwłoki Jean Faure

2

Zwłoki są w bardzo trudno dostępnym obszarze obok hali z reaktorem. Instrukcja dotarcia do nich jest na stronie z opisem pobocznego zadania Zaginiona inżynier. Pierwszy neuromod leży przy zwłokach, drugi jest w skrzyni obok.

Pomieszczenie z Michaiłą

3

Pomieszczenie jest na poziomie -2 elektrowni.

Mostek Talosa I (Talos I Bridge)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Sejf

2

Otwórz sejf na mostku kapitańskim używając umiejętności Hakowanie I.

Zwłoki Jady Marks

1

Neuromod jest przy zwłokach pani kapitan w jej kajucie znajdującej się na poziomie 2.

Hangar wahadłowców (Shuttle Bay)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Pomieszczenie pilotów

1

Do pokoju pilotów (Pilot Lounge) możesz wejść dzięki wpisaniu kodu lub polegając na Hakowaniu III.

Hangar

1

Neuromod do odnalezienia jest w pomieszczeniu dla pracowników z fabrykatorem.

Szatnia

2

Neuromody sa w walizce ukrytej w obszarze przy suficie. Możesz sam je odnaleźć lub poznać ich lokalizację dzięki zaliczeniu pobocznego zadania Próba ucieczki.

Sejf w biurze Mii Bayer

2

Biuro Mii jest na poziomie 3 i do otwarcia sejfu użyj Hakowania III.

Wieża kontroli lotów

1

Neuromod leży na jednym z dużych komputerów w sali kontroli lotów.

Wahadłowiec Dahla

2

Neuromody są w skrzyni w zamkniętym pomieszczeniu wahadłowca. Musisz mieć kartę dostępu odebraną Dahlowi (po zamordowaniu lub ogłuszeniu go).

Przykładowe ulepszenie broni - Ulepszenia broni | Sekrety i ważne przedmioty - Prey - poradnik do gry
Przykładowe ulepszenie broni

Na stronie znajduje się zestawienie lokacji, w których możesz odnajdywać ulepszenia broni w grze Prey. Każde ulepszenie może być wykorzystane tylko jeden raz do ulepszenia jednego parametru jednej wybranej broni. W zależności od preferencji możesz starać się po równo rozwijać ulubione bronie lub dążyć do maksymalnego ulepszenia tylko jednej z nich. Ten drugi wariant jest szczególnie wskazany jeśli masz zamiar zdobyć trofeum Pełna opcja.

Uwaga - Nie możesz w całości rozbudować broni w oparciu o odnalezione ulepszenia. Do zainstalowania bardziej skomplikowanych komponentów konieczne może okazać się dysponowanie dodatkowo określonymi umiejętnościami (np. Rusznikarstwem).

Dział neuromodów (Neuromod Division)

LOKALIZACJA

UWAGI

Pomieszczenie ochrony

Pokój ten znajduje się obok holu Działu neuromodów. Drzwi mają zabezpieczenie 1 poziomu.

Magazyn egzotycznych materiałów

Magazyn jest w dziale Fabrykacyjny. Możesz go otworzyć używając Siły lub docierając do biura Haldena Gravesa na najwyższym piętrze i wydając polecenie z jego komputera.

Hol Talosa I (Talos I Lobby)

LOKALIZACJA

UWAGI

Biuro ochrony

Stacja ochrony znajduje się na poziomie 1 holu.

Gabinet Yu

Sejf w gabinecie na poziomie 3 holu.

Dział psychotroniczny

Ulepszenie jest w sejfie na poziomie 1 w zamkniętej sekcji prowadzącej do Działu psychotronicznego (wymagana karta ogólnego dostępu od January). Użyj umiejętności Hakowanie III żeby otworzyć sejf.

Laboratoria sprzętowe (Hardware Labs)

LOKALIZACJA

UWAGI

Biuro ochrony

Biuro jest na dolnym poziomie obok holu. Ulepszenie jest w jednej z szafek.

Warsztat mechaniczny

Przedostań się do składziku w narożniku magazynu (zabezpieczenie 1 stopnia).

Zwłoki Nickie Tannar

Zbadaj obszar na poziomie 2 niedaleko biura dyrektora Thorsteina.

Dział psychotroniczny (Psychotronics)

LOKALIZACJA

UWAGI

Biuro ochrony

Stacja ochrony jest na poziomie 1 niedaleko miejsca rozpoczęcia eksploracji Działu psychotronicznego. Do biura ochrony musisz się włamać polegając na Hakowaniu II.

Biuro Mitsuko Tokaji

Biuro na poziomie 3 w laboratorium B. Użyj mocy Mimikra Materii żeby przedostać się do niego.

Arsenał

Arsenał jest obok laboratorium ekstrakcyjnego. Kod do drzwi arsenału to 8714 (zdobywa się go zaliczając poboczne zadanie Więzień z psychotronicznego).

GUTS (G.U.T.S.)

LOKALIZACJA

UWAGI

Pomieszczenie kontrolne magnetosfery

Sprawdź biurko obok komputera ochrony.

Sejf w pomieszczeniu kontrolnym magnetosfery

Do otwarcia sejfu użyj umiejętności Hakowanie II.

Zwłoki Josha Daltona

Zwłoki są w tunelu ładowni. Odnajduje się je w ramach pobocznego zadania Projekt Blackbox.

Skład paliwa

Zbadaj składzik obok składu paliwa. Musisz zniszczyć znajdujące się tam gniazdo cystoidów.

Arboretum

LOKALIZACJA

UWAGI

Przejście do Holu Talosa I

Zbadaj obszar wokół przejścia do holu (tego z dwoma wieżyczkami pilnującymi drzwi). Ulepszenie jest obok zwłok Carin Buckley.

Zwłoki Iris Stein

Zwłoki są we wschodniej części mapy, w części ogrodu ze stołem do gry w szachy. Ulepszenie odnajdziesz niedaleko ciała.

Biuro Alexa Yu

Ulepszenie leży na małym stoliku w biurze.

Składzik AR01

Użyj Hakowania IV żeby otworzyć składzik.

Kwatery załogi (Crew Quarters)

LOKALIZACJA

UWAGI

Konsjerż

Włam się do zamkniętego składziku zlokalizowanego obok Konsjerż (kod do niego znajdziesz w Kapsułach mieszkalnych załogi).

Pomieszczenie z recyklerem

Pozbądź się Fantoma pilnującego tej lokacji (jest to poziom 2, obok schodów) i pomóż sobie latarką w odnalezieniu ulepszenia.

Sala kinowa

Odszukaj zwłoki Clarke'a Rafferty'ego w korytarzu łączącym obie sale kinowe.

Apartament Morgan Yu

Zbadaj szafkę nocną obok łóżka.

Szatnia

Przeszukaj wszystkie szafki z szatni.

Kajuta Sary Elazar

Ulepszenie jest w kajucie 101, do której możesz dostać się przechodząc przez szyb wentylacyjny.

Kajuta Jady Marks

Kajuta ta ma numer 102. Kombinację do sejfu możesz zdobyć w ramach zaliczania pobocznego zadania Złota spluwa.

Chłodnia

Dostęp do chłodni jest odblokowywany po dostatecznym awansowaniu w pobocznym zadaniu Prośba kucharza.

Kajuta Jorgena Thorsteina

Ma ona numer 107 i jest w kajutach załogi B. Ulepszenie leży na podłodze.

Archiwum (Deep Storage)

LOKALIZACJA

UWAGI

Zwłoki Heather Bentz

Zbadaj obszar przy schodach na poziomie 1 Archiwum.

Zwłoki Andrew Grey'a

Przedostań się do magazynów (Data Vaults) na poziomie 2 i po zabiciu potężnego Fantoma zlokalizuj ciało.

Ładownia (Cargo Hold)

LOKALIZACJA

UWAGI

Skrzynka na narzędzia

Skrzynka znajduje się w głównej hali Ładowni na poziomie 1.

Składzik

Zbadaj składziki w głównej hali Ładowni na poziomie 1.

Sekcja paliwowa

Zajrzyj do małego pojemnika na jednej z wyższych półek w korytarzu z błękitnymi płomieniami.

Wysyłka i odbiór

Ulepszenie jest w jednym z pojemników.

Ładownia B x3

Odszukaj trzy czerwone pojemniki w zamkniętych kontenerach w ładowni.

Podtrzymywanie życia (Life Support)

LOKALIZACJA

UWAGI

Service Requests

Pomieszczenie jest na poziomie 1 i możesz do niego wskoczyć przez okno. Ulepszenie jest w jednym z pojemników.

Pomieszczenie ochrony

Do przedostania się do wnętrza posterunku ochrony użyj mocy Mimikra Materii.

Składzik

Składzik znajduje się na poziomie -2 obok szybu grawitacyjnego. Użyj na nim Hakowania lub odszukaj kod dostępu.

Zwłoki Anong Lao

Ciało jest w sekcji kapsuł ratunkowych na poziomie -2.

Zwłoki Hanka Majorsa

Ciało jest w sekcji kapsuł ratunkowych na poziomie -2.

Elektrownia (Power Plant)

LOKALIZACJA

UWAGI

Pomieszczenie ochrony

Do posterunku ochrony możesz wkroczyć tuż po dotarciu do elektrowni. Nie jest on zamknięty.

Zwłoki Lan Nguyen

Ciało odnajduje się tuż po dotarciu do elektrown. Jest to poziom 1, obok niedostępnych biur inżynieryjnych.

Magazyn części

Magazyn jest na poziomie -1. Możesz odnaleźć losowy kod do drzwi lub użyć na nich Hakowania III.

Składzik reaktora

Składzik jest na poziomie -5 obok reaktora. Do jego odblokowania wymagane jest Hakowanie III.

Mostek Talosa I (Talos I Bridge)

LOKALIZACJA

UWAGI

Sejf

Otwórz sejf na mostku kapitańskim używając umiejętności Hakowanie I.

Hangar wahadłowców (Shuttle Bay)

LOKALIZACJA

UWAGI

Pomieszczenie ochrony

Jest ono niedaleko wejścia do hangaru. Możesz przedostać się do środka z pomocą karty lub używając mocy Mimikra Materii.

Pomieszczenie pilotów

Do pokoju pilotów (Pilot Lounge) możesz wejść dzięki wpisaniu kodu lub polegając na Hakowaniu III.

Hangar

Ulepszenie odnajduje się przy zwłokach Lloyda Thompsona w silnie napromieniowanym obszarze w jednym z narożników głównego hangaru.

Wieża kontroli lotów

Pomieszczenie kontroli lotów jest na poziomie 3.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Prey

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Prey

zobacz więcej informacji o grze
Prey

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji