poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Little Nightmares

W poradniku znajdziesz kompletny opis przejścia i spis wszystkich możliwych do odblokowania osiągnięć. Dzięki solucji rozwiążesz wszystkie zagadki logiczne i szczęśliwie pokierujesz bohaterkę do końca gry.

poradnik, solucja do gry w zawiera 51 stron i 95 ilustracji, rozmiar pliku to 2 MB

Wskocz na pudełka i cały czas wspinaj się do góry. - Przejście przez kratę pod napięciem | The Prison - Little Nightmares - poradnik do gry
Wskocz na pudełka i cały czas wspinaj się do góry.

Wskocz na pudełka wyżej i wspinaj się, aż dotrzesz do kolejnej latarni. Podejdź do krawędzi i wskocz na skrzynki, gdy przechylą się w twoją stronę. Następnie wejdź łańcuchem do góry i zeskocz na platformę obok.

Gdy skrzynia znajdzie się w mniej więcej takiej odległości od krawędzi, przechyl wajchę maksymalnie w dół. - Przejście przez kratę pod napięciem | The Prison - Little Nightmares - poradnik do gry
Gdy skrzynia znajdzie się w mniej więcej takiej odległości od krawędzi, przechyl wajchę maksymalnie w dół.

Wejdź kratką i wystającymi półkami do góry. Wskocz na wajchę i przesuń dźwignię maksymalnie w prawo. Gdy skrzynie będą blisko, szybko przesuń dźwignię maksymalnie w lewo i wskocz na dźwig. Musisz dobrze wyczuć moment i wykorzystać pęd, by zdążyć.

Stwórz z szuflad przejście i wskocz na dźwignię - Przejście przez kratę pod napięciem | The Prison - Little Nightmares - poradnik do gry
Stwórz z szuflad przejście i wskocz na dźwignię

Gdy dotrzesz na drugi koniec pomieszczenia, wespnij się łańcuchem wyżej i wejdź do pokoju z kartotekami. Otwórz dolną i środkową szufladę tak, by móc na nie wejść i wskoczyć na kolejną dźwignię. Następnie przejdź przez kratę po lewej stronie i rozpal kolejną pochodnię.

Rozpal latarnię i popchnij obciążnik w dół. - Przejście przez kratę pod napięciem | The Prison - Little Nightmares - poradnik do gry
Rozpal latarnię i popchnij obciążnik w dół.

Popchnij obciążnik z linką w dół, następnie wskocz na linę i opuść się w dół. Miń spadające robaki - po raz kolejny nie możesz na nie nadepnąć, bo uśmierci to główną postać. Przejdź przez kratę po prawej stronie. Czeka na ciebie znów oko ze swoją złowieszczą strugą światła.

Najpierw schowaj się za skrzynie, poczekaj na wózek i idź koło niego, by chować się w cieniu. - Przejście przez kratę pod napięciem | The Prison - Little Nightmares - poradnik do gry
Najpierw schowaj się za skrzynie, poczekaj na wózek i idź koło niego, by chować się w cieniu.

Gdy teren będzie bezpieczny, biegnij za skrzynki na środku, a gdy podjedzie do nich wózek, schowaj się za nim i idź równo z nim. Następnie schowaj się za kolejnymi skrzyniami, poczekaj, aż oko nie będzie spoglądać i przejdź przez drzwi.

Wejdź na pomost, ale uważaj - zaraz zacznie się on rozdzielać, biegnij sprintem i przeskocz na drugą stronę. Następnie wskocz szybko na skrzynię i wejdź na platformę. Przejdź przez drzwi do ciemnego pomieszczenia i biegnij za skrzatami. Zakończy to ten "etap" rozgrywki i odblokuje osiągnięcie (The Prison).

Podnieś klucz i zrzuć go na podłogę. - Pokoje niewidomej istoty | The Lair - Little Nightmares - poradnik do gry
Podnieś klucz i zrzuć go na podłogę.

Od razu biegnij schodami na samą górę, wejdź po skrzyni do środka. Trafisz do pokoju istoty, która niedługo będzie cię niezmordowanie tropić. Wejdź na klozet, umywalkę i wyskocz z niej na szafki. Złap się nich i wskocz na stolik z kluczem - ciśnij go na dół i zeskocz za nim.

Otwórz drzwi z pomocą klucza. - Pokoje niewidomej istoty | The Lair - Little Nightmares - poradnik do gry
Otwórz drzwi z pomocą klucza.

Następnie podejdź do przesuwalnej ściany po prawej stronie i popchnij ją. Podnieś klucz, udaj się z nim w kierunku kłódki i ciśnij go (postać nie może skakać z obiektami w dłoni). Udaj się z kluczem do kłódki i otwórz ją.

Użyj misia, by aktywować guziki w windzie. - Pokoje niewidomej istoty | The Lair - Little Nightmares - poradnik do gry
Użyj misia, by aktywować guziki w windzie.

Podnieś misia i podejdź nim pod przycisk. Przytrzymaj przez chwilę przycisk rzutu, a postać rzuci obiektem w przycisk, co zaowocuje wezwaniem windy. Weź z powrotem zabawkę i powtórz sztuczkę w środku, a winda pojedzie w dół.

Podejdź do mięsa w klatce i zjedz go. - Pokoje niewidomej istoty | The Lair - Little Nightmares - poradnik do gry
Podejdź do mięsa w klatce i zjedz go.

Wyjdź na zewnątrz i biegnij w lewo. Twoja postać zacznie kaszleć i znów odczuwać głód. Idź cały czas w lewo, aż dotrzesz do kawałka mięsa w klatce - posil się nim... a zostaniesz złapany do klatki.

Przesuń klatkę pod dźwignię. - Ucieczka z klatki i pierwsze spotkanie z niewidomą istotą | The Lair - Little Nightmares - poradnik do gry
Przesuń klatkę pod dźwignię.

Będąc w klatce ruszaj się na boki, by się uwolnić. Następnie podejdź do klatki z istotą w środku i podsuń ją pod dźwignię. Wskocz na nią i biegnij szybko w kierunku drzwi, by zdążyć się przez nie przedostać dalej. Wspinaj się po szczeblach do góry i zapal świecę koło wanny. Następnie przeciśnij się przejściem dalej.

Skorzystaj z tego, że przeciwnik cię nie widzi i poczekaj, aż zacznie krążyć po pokoju. - Ucieczka z klatki i pierwsze spotkanie z niewidomą istotą | The Lair - Little Nightmares - poradnik do gry
Skorzystaj z tego, że przeciwnik cię nie widzi i poczekaj, aż zacznie krążyć po pokoju.

Dotrzesz do lokacji z niewidomą istotą. Oto kolejne kroki jak przebrnąć przez te miejsce:

  • Zrób kilka kroków naprzód w pozycji przykucniętej,
  • Poczekaj, aż istota zacznie badać źródło hałasu i oddali się daleko w prawo,
  • Przejdź na tkaninę obok i wespnij się po klatce do góry,
  • Idź w prawo, poczekaj, aż kreatura będzie daleko z lewej strony i szybko biegnij do szczeliny w ścianie, przejdź przez nią.
Uruchom dźwignię i szybko wskocz we właz, by uniknąć złapania! - Ucieczka z klatki i pierwsze spotkanie z niewidomą istotą | The Lair - Little Nightmares - poradnik do gry
Uruchom dźwignię i szybko wskocz we właz, by uniknąć złapania!

W nowym obszarze, podnieś wajchę z ziemi i umieść ją w slocie na słupie. Niestety, dźwignia będzie na tyle głośna, że kreatura z pokoju obok zostanie zaalarmowana. Gdy tylko właz się trochę otworzy, od razu biegnij w jego kierunku, bo inaczej kreatura cię złapie! Wskocz do środka co cię ocali... na jakiś czas.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Little Nightmares

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Little Nightmares

zobacz więcej informacji o grze
Little Nightmares

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides