poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Beat Cop

Beat Cop to walka z czasem, przestępczością i podłym, niesprawiedliwym życiem. Ten poradnik pomoże Ci odnaleźć się na brudnych ulicach Brooklynu, na których zmierzysz się z mafią i gangami. Pamiętaj: czas to pieniądz, a bez pracy nie ma pączków.

poradnik, solucja do gry w zawiera 52 stron i 46 ilustracji, rozmiar pliku to 3,1 MB

1. Najważniejszą walutą w tej grze jest czas. Każdego dnia zaczynasz o godzinie 8.00 i kończysz służbę o 18.00. Podczas rozmów czas się zatrzymuje i na zegarku zamiast godziny zobaczysz litery "Zzz" (czas wtedy "śpi"). Nie musisz spieszyć się z rozmową ani podejmować decyzji w pośpiechu, choć przy niektórych wyborach zobaczysz niebieski pasek, który ma wskazywać na dynamiczną reakcję na zdarzenie.

Przy dobrych relacjach z mieszkańcami czasem możesz otrzymać darmowe posiłki. - Porady ogólne - Beat Cop - poradnik do gry
Przy dobrych relacjach z mieszkańcami czasem możesz otrzymać darmowe posiłki.

2. Będziesz potrzebował dużej wprawy aby wywiązać się ze wszystkich zadań oraz wezwań w ciągu dnia. Bieganie to podstawa i do zwiększenia wytrzymałości warto regularnie jeść w kilku punktach na mapie. W ten sposób uzupełniasz staminę, wyznacznik wytrzymałości. Jeśli jest za niska, podczas biegu będziesz się szybciej męczył oraz Jack zacznie narzekać, że jest głodny. Na początku zawsze możesz liczyć na darmowe śniadanie w jadalni Moonwalk oraz na paczkę pączków w sklepie obok kościoła (tylko jeśli Twój szacunek z ludnością jest dostatecznie wysoki).

3. Prawie każda czynność ma wpływ na jedną z trzech frakcji oraz na ludzi mieszkających w dzielnicy. Sporo sytuacji ma wpływ na więcej niż jedną grupę. Skrajnie zła opinia u Policji, Mafii czy Gangu (Crew) zakończy grę (w mniej lub bardziej brutalny sposób)! Dobra opinia czasem otwiera nowe możliwości i zazwyczaj pozwala zrobić coś przeciwko danej frakcji bez obawy o przykre konsekwencje. Szacunek u danej frakcji ma również wpływ niektóre rozmowy. Również ludzie na ulicy będą wypowiadać pochlebne lub nieprzyjemne komentarze. Jeśli ktoś ma jakąś sprawę lub zlecenie dla ciebie, nad jego głową wyświetli się dymek.

4 - Porady ogólne - Beat Cop - poradnik do gry

4. Słuchaj sierżanta! Przydzieli ci on codziennie nowe zadania, a najczęstszym będzie norma mandatowa, która należy wykonać na każdej zmianie. Czasami będzie chciał, abyś wypisał nie tylko określoną liczbę mandatów, ale wystawił je za konkretną rzecz np. niesprawne światła. Pamiętaj, aby skupić się tylko na takich samochodach, ponieważ mandaty wypisane za inne wykroczenie nie będą liczyć się do codziennego limitu. Ludzie będą czasem oferować łapówki za darowanie mandatów. Czas pozostały do końca dnia i twoje relacje z Policją powinny decydować, czy warto przyjąć pieniądze. Pamiętaj również, że zdarzają się prowokacje: łapówkarstwo to przestępstwo.

5. Mandaty możesz wlepić klikając na samochód i wybierając odpowiednią opcję (wcześniej możesz sprawdzić niektóre elementy jak np. pozostały czas parkowania). Z czasem nabierzesz wprawy i rozpoznasz, kiedy możesz wpisać mandat bez sprawdzania (parkowanie na zakazanej strefie). Wtedy wystarczy kliknąć bloczek mandatowy na pasku i wybrać odpowiednie auto.

McNab jest źródłem wielu ciekawych informacji, choć czasem wygada się w rozmowie z innymi. - Porady ogólne - Beat Cop - poradnik do gry
McNab jest źródłem wielu ciekawych informacji, choć czasem wygada się w rozmowie z innymi.

6. Rozmawiaj ze swoimi kolegami przed rozpoczęciem służby. Oprócz wielu zabawnych kwestii możesz dowiedzieć się np. czy tajniacy z wydziału wewnętrznego będą na ulicy cię szpiegować albo czy twoi koledzy nie robią nalotu na gang w twoim rewirze (co możesz przekazać danej frakcji, aby zdobyć jej zaufanie).

7. Pieniądze są ważne przez większość gry. Będziesz ich potrzebował do spłacenia alimentów co kilka dni, inaczej gra zakończy się przedwcześnie. Za dolary kupisz również jedzenie, narkotyki lub poprawisz swoją reputację, wykupując "posługę" u księdza. Stałą pensję zdobędziesz, jeśli wyrobisz normę mandatów. Przy okazji, jeśli wypiszesz dwa razy więcej mandatów niż wynosi norma, otrzymasz premię. Pieniądze otrzymasz również z zadań, partii pokera, łapówek oraz zleceń od Mafii/Gangu.

8. Jeśli chcesz rozwikłać wątek główny - sprawę kradzieży u Senatora - czeka cię długa i kręta droga. Musisz dokładnie korzystać z informacji, które zdobędziesz. Będą zawarte w notesie. Jeśli otrzymasz informację, żeby z kimś się skontaktować w danej godzinie to musisz to zrobić. Inaczej możliwości przepadają i blokujesz sobie ścieżkę do rozwiązania sprawy. Czasami przez wiele dni sprawa nie ruszy do przodu, więc musisz być cierpliwy i czujny.

9 - Porady ogólne - Beat Cop - poradnik do gry

9. Po kilku dniach gry będzie pojawiał się codziennie handlarz narkotyków (dymek z uśmiechniętą buźką). Możesz go zignorować, kupić narkotyki (kosztuje około 50,60$; otrzymasz +5 do staminy) lub zaaresztować dilera (-15 do relacji z gangiem; +10 u Policji). Diler będzie się pojawiał codziennie, więc może ci służyć do szybkiego podreperowania relacji z kolegami w mundurach lub natychmiastowym uzupełnieniu staminy. Również co kilka dni mafia będzie zbierać haracz zawsze z dwóch sklepów w okolicy. Jeśli zareagujesz i przeszkodzisz wysłannikom mafii w ich pracy, otrzymasz +3 punkty relacji z Policją, -10 u Mafii oraz twój szacunek u mieszkańców wzrośnie. Czasami dostaniesz powiadomienie, o które sklepy chodzi, ale niekiedy sam musisz odszukać te, których sprawa dotyczy. Łatwo to rozpoznać: przed sklepem, z którego właśnie ściągany jest haracz, zawsze stoi na czujce członek mafii ubrany na czarno.

10. W kościele możesz załatwić sobie "rozgrzeszenie" u jednej z dwóch grup przestępczych. Oddając 200$, możesz poprawić o 10 punktów relację z gangiem lub mafią. Jeśli już uzbierałeś na alimenty lub któraś z frakcji krytycznie cię nie lubi, warto odwiedzić księdza Mushrooma. Możesz skorzystać raz dziennie z takiej usługi.

Pas Jacka zawiera cały niezbędnik policjanta. - Interfejs oraz notatnik - Beat Cop - poradnik do gry
Pas Jack'a zawiera cały niezbędnik policjanta.

Jako policjant masz do dyspozycji kilka niezbędnych przedmiotów. Patrząc na panel u dołu, który reprezentuje twój pas, z pewnością zauważysz: zegarek, radio, bloczek z mandatami, kajdanki, rewolwer oraz notatnik. Zegarek (1) pokazuje aktualną godzinę, a jeśli klikniesz na niego myszką, zobaczysz, ile czasu pozostało do końca zmiany. Dyspozytornia policyjna odezwie się do ciebie zawsze w środku zmiany, przypominając, że pozostała już tylko połowa dania. Radio (2) przyda się w kilku sytuacjach. Jack będzie korzystał z niego automatycznie, jeśli będzie potrzebował coś zgłosić w trakcie rozmowy. Poza tym, użyjesz go w trzech sytuacjach: wezwanie holownika do pojazdu, który ukarałeś mandatem, zgłoszenie osoby lub samochodu w konkretnych sytuacjach. Jeśli któraś z akcji będzie możliwa, odpowiedni napis zostanie podświetlony.

Twoją podstawową bronią w czasie służby jest bloczek mandatowy (3). Kelly wyciągnie go automatycznie, jak skończysz oglądać auto i wybierzesz opcję wypisania mandatu. Możesz jednak kliknąć na bloczek w czasie chodzenia po ulicy i wybrać jakiś samochód. Twój bohater zacznie maszerować do pojazdu, co zabiera więcej czasu. Jeśli chcesz zaoszczędzić kilka cennych sekund, to najpierw podbiegnij do danego samochodu. Wtedy kliknij na bloczek, a następnie na samochód. Wystarczy wybrać jedno wykroczenie, aby wystawić mandat. Liczy się liczba mandatów, a nie liczba wykrytych/zaznaczonych przekroczeń. Czyli, jeśli znajdziesz samochód, który pochodzi pod mandat za parkowanie, oświetlenie oraz opony, to i tak liczy się jako jedna sztuka. Równie dobrze mógłbyś wybrać jedną rzecz i wypisać mandat. Rodzaj zaznaczonego wykroczenia ma tylko znaczenie dla ciebie, w zależności jakie mandaty narzuciło ci kierownictwo do wypisania danego dnia.

Kajdanki (4) możesz użyć tylko w momencie, kiedy ścigasz drobnego złodziejaszka. Kiedy jesteś blisko danej osoby, pojawi się nad złodziejaszkiem zielona ikona kajdanek. Wybierz kajdanki ze swojego paska i ujrzysz animację aresztowania. W niektórych momentach dialogowych, Jack użyje ich automatycznie. Broń służbowa (5) jest ograniczona do kilku napadów w grze. Przestępca, który nie chce się zatrzymać, zostanie oznaczony małym celownikiem nad głową. Wybierz broń i staraj się klikać myszką wtedy, gdy twój lawirujący celownik znajdzie się na przeciwniku. Ostani przedmiot to notatnik (6).

Notatnik to twoja osobista encyklopedia. - Interfejs oraz notatnik - Beat Cop - poradnik do gry
Notatnik to twoja osobista encyklopedia.

Twój notatnik jest podzielony na cztery sekcje. Pierwsza to aktualne notatki z zadaniami na dany dzień. Na przykład odwiedzenie konkretnych sklepikarzy twojego pierwszego dnia. Informacje już nieaktualne zostaną wykreślone, dzięki czemu zobaczysz, co już masz z głowy. Kiedy zamkniesz i otworzysz notatnik, zostaną wyświetlone tylko aktualne informację, które możesz wykorzystać. Następna sekcja to twoje wytyczne na dany dzień: zadania (w angielskiej wersji APBs). Zazwyczaj znajdziesz tam informacje o mandatach wpisania do końca dnia. Czasem będą inne wskazówki np. jakie opony podchodzą pod wykroczenia. Trzecia cześć to opowieść. Tutaj są wszystkie informację dotyczące głównego wątku. Warto zaglądać tutaj co jakiś czas, abyś był na bieżąco i nie przegapił ważnej sytuacji dla twojego bohatera. Ostatnia sekcja to statystyki. Oprócz stanu twojego portfela zobaczysz tutaj, jak wygląda obecnie wytrzymałość fizyczna czyli stamina. Sprawdzisz tu również, jak bardzo lubią cie oraz ludzie na dzielnicy w postaci tekstowej opinii (choć za tym tekstem też stoją konkretne liczby).

W świecie gry istnieją różne frakcje, które mają wpływ na twoją codzienną pracę. Lepsze relacje z niektórymi, mogą dać ci wymierne korzyści. Jednak z żadną ze stron nie będziesz chciał mieć na pieńku. Inaczej przykro się to skończy dla twojego bohatera. W grze istnieje wiele sposobów oraz okazji, aby poprawić lub pogorszyć stosunki z daną grupą. Poniżej znajdziesz krótki opis danej frakcji oraz kilka wskazówek na to, jak poprawić/pogorszyć z nimi relację.

Przeglądając statystki, zobaczysz, że oprócz słupków relacji z frakcjami w notatniku znajduje się również opinia ludności. Jest to ogól ludzi zamieszkujących twoją dzielnicę. Zaliczają się do nich ludzie w blokach, piesi oraz wszyscy sklepikarze. Zazwyczaj zobaczysz w notesie wzmiankę czy ludzie są neutralni, za tobą przepadają lub nie chcą cię widzieć. Poznasz to również po ich komentarzach na twój widok, patrolując ulicę lub odwiedzając niektóre osoby w sklepach. Lepsze relację mogą dać ci wymierne korzyści np. chętniej ci pomogą. Jeśli masz dobre notowania u ludności możesz liczyć na darmowe śniadanie lub nawet lunch w dinerze (jadłodajni) Moonwalk koło 625 oraz na jedną darmową paczkę pączków w sklepie Makefat Yo'Butts pod 631.

Policja

Twoja ukochana rodzina policyjna - Frakcje w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Twoja ukochana rodzina policyjna. Większość twoich akcji ma wpływ na relację z tą grupą, o wielu zmianach na plus i minus dowiesz się na koniec dnia w podsumowaniu. Codziennie rano odbędziesz odprawę na komisariacie 69. Sierżant Holloway podsumuje twoje osiągnięcia z poprzedniego dnia oraz przekaże ci zadania na aktualny dzień. Przed wyjściem, możesz też zagadać swoich kolegów McNab'a, Kruger'a, czy Cortez'a. Warto czasem to robić, ponieważ czasem możesz uzyskać cenne informacje.

Wskaźnik poparcia u tej frakcji rośnie jeśli wykonasz dzienną normę mandatów, złapiesz wszystkich złodziei, którzy pojawią się danego dnia, odpowiesz na wszystkie wezwania (czyli odwiedzisz miejsca i rozwiążesz problem). Często dostaniesz też dodatkowe punkty, jeśli rozwiążesz jakąś trudniejszą sprawę, zaaresztujesz członków gangu lub mafii albo po prostu wykażesz się lojalnością wobec stróżów prawa, a nie wobec grup przestępczych. Zgłaszanie przestępstw lub znalezionych nielegalnych przedmiotów też wpływa pozytywnie na twoje relacje.

Zły wpływ na relacje z kolegami ma branie łapówek od dwóch pozostałych grup, jawne ukrywanie dowodów, brak reakcji na wezwanie, nie stawianie się na interwencję, niewyrabianie się z normą mandatów. Za samo przyjmowanie łapówek od zwykłych ludzi, którzy chcą uniknąć wlepienia mandatów możesz też oberwać. W niektóre dni grasują tajniacy z wydziału wewnętrznego i na koniec dnia możesz zarobić sporo minusowych punktów jeśli komuś puściłeś płazem wykroczenia.

Mafia

Włoska rodzina mafijna Tataglia ma lokalizację w restauracji Louie pod 609 - Frakcje w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Włoska rodzina mafijna Tataglia ma lokalizację w restauracji Louie pod 609. Inni odnoszą się do nich używając takich określeń jak włosi, makaroniarze albo pasta. Na początku gry obiecują pomoc w rozwiązaniu problemów Jack'a. Jeśli podniesiesz odpowiednio wysoko relację możesz liczyć na pewną pomoc. Z kolei, wskaźnik bliski -100 może zakończyć się dla ciebie tragicznie.

Do wykonania dodatkowych zadań, najlepiej jest wypatrywać ludzi w garniturze stojących przed pizzerią. Prawie codziennie będziesz mógł spróbować wykonać dla nich jakąś usługę. Zadania są różne, od pracy kurierskiej, wystawienie mandatu konkretnej osobie, odholowanie samochodu sprzed pizzerii, przepędzenie dilerów po udział w wymianie pieniędzy. Włosi bardzo cenią sobie lojalność wobec rodziny, więc jeśli podzielisz się z nimi informacją np. o aresztowaniu innego członka mafii, to wzrośnie ich szacunek wobec ciebie. Jest to najbardziej dochodowa frakcja, więc jeśli zależy ci na szybkich pieniądzach warto się nimi interesować.

Jeśli chcesz być dobrym gliną, nie będziesz pozwalał im na wyłudzanie haraczy, wpływanie na twoją pracę, oddawanie im przysług czy przymykanie oka na ich występki. W tym wszystkim nieprzyjemne jest, że reputacja u mafii mocno spada w takich przypadkach, a słabo rośnie u Policji. Choć często trochę lepiej jest z Gangiem. Z czasem wiele zadań będzie miało wpływ na relacje Mafia-Gang. Jeśli staniesz po jednej stronie, druga nie przyjmie takiej postawy przychylnie.

Gang (Crew)

Czarnoskóry gang jakich wiele w Nowy Jorku - Frakcje w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Czarnoskóry gang jakich wiele w Nowy Jorku. Siedziba tego gangu znajduje się w lombardzie (Pawn Shop) pod 633, gdzie rezyduje lider gangu - Jerran Digs. Okoliczni mieszkańcy zazwyczaj nie mają o nich zbyt dobrej opinii. Kilka zadań z głównego wątku będzie miało z nimi związek więc warto zachować neutralne wskaźniki opinii. Choć posiadając nawet bardzo złe relacje, jesteś w stanie odwiedzić to miejsce i popchnąć fabułę do przodu.

Członkowie gangu będą najczęściej przebywać między jadłodajnią Moonwalk a lombardem oferując ci różne zlecenia (choć czasem ich spotkasz w innych częściach ulicy). Np. odpuścić drobnemu złodziejaszkowi (który jest członkiem gangu), przenieść gdzieś daną paczkę, sprawdź jakiegoś człowieka pod konkretnym numerem, znajdź porzuconą broń w okolicach pizzerii, ochraniaj dilera przed wrogami, uczestnicz w wymianie członków między Mafią i Gangiem, wystaw wrogów na ich egzekucję itp. Im większe zadanie, tym bardziej prawdopodobne, że zyskując szacunek u nich, pogorszysz sobie relację z ich przeciwnikami.

Relacje z gangiem spadają w dość oczywisty sposób. Łapanie drobnych złodziei (sklepowych czy samochodowych), wykonywanie zadań na korzyść Mafii, przepędzanie ich z okolicy, aresztowanie dilera narkotyków, przeszkadzanie w interesach albo kiedy zobligowałeś się do pomocy a zamiast tego wystawiłeś ich i doniosłeś policji (np. rekwirując porzuconą broń). Jeśli relację z nimi są bardzo niskie, to Gang często urządzi zasadzki na ciebie i zostaniesz dotkliwie pobity (-5 staminy oraz straty 30 minut czasu gry). W najgorszym wypadku zabiją cię w jednej z wielu alejek.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Beat Cop

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Beat Cop

zobacz więcej informacji o grze
Beat Cop

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides