poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Thimbleweed Park

Thimbleweed Park to klasyczna przygodówka po brzegi wypełniona trudnymi zagadkami. W naszym poradniku znajdziesz dokładne rozwiązanie wszystkich łamigłówek, dzięki czemu bez problemu ukończysz ten wymagający tytuł.

poradnik, solucja do gry w zawiera 48 stron i 94 ilustracji, rozmiar pliku to 2,6 MB

Part 1 - The meeting

Podnieś kamień i rozbij nim lampkę. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Podnieś kamień i rozbij nim lampkę.

Na początku gry, natkniesz się pijanego mężczyznę, Williego - porozmawiaj z nim. Niestety, nim dowiesz się czegoś interesującego jegomość zaśnie. Otwórz bramę i udaj się w prawo. Podnieś z rzeki kamień i rozbij z jego pomocą lampę nad znakiem. Następnie kieruj się cały czas w prawo... co niestety nie zakończy się zbyt dobrze dla kierowanej przez ciebie postaci.

Nie od dziś wiadomo, że nic tak nie ożywia atmosfery jak trup i zagadka z nią związana. Czas rozpocząć wielką przygodę!

Part 2 - The Body

Tym razem wcielisz się w dwoje agentów federalnych - Antonio Reyes i Angele Ray. Zauważ, że w prawym górnym rogu możesz przełączać się między postaciami.

Sfotografuj ciało zamordowanego. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Sfotografuj ciało zamordowanego.
  1. Jako Ray, przyjrzyj się zwłokom na ziemi, następnie jako Reyes, przekaż z ekwipunku Polaroid film Ray.
  2. Jako Ray, połącz Polaroid Film z Polaroid Camera i sfotografuj ciało.
  3. Dowolną z postaci podnieś pustą butelkę po Whiskey, którą znajdziesz pod znakiem.
  4. Udaj się w lewo postaciami, otwórz bramę i idź ścieżką do góry.
  5. Porozmawiaj z kobietami przebranymi za wielkie gołębie i kieruj się dalej w prawo.
  6. Podnieś plastic rings, które znajdziesz tuż przy drodze, a kawałek dalej bottle, po czym udaj się do miasta.
Dobrze przeszukaj pokój koronera i szeryfa. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Dobrze przeszukaj pokój koronera i szeryfa.
  1. Dotrzesz do tytułowego miasteczka, Thimbleweed Park. Idź w prawo, aż natkniesz się na szeryfa. Po krótkiej rozmowie wejdziecie do budynku nieopodal. Udaj się do koronera i porozmawiaj z nim na temat maszyn w jego gabinecie.
  2. Po rozmowie z koronerem, podejdź do każdej maszyny z serii "3000" i porozmawiaj z nimi na temat ich głównych funkcji.
  3. Podejdź do szuflad przy wejściu i z dolnej wyciągnij fingerprint kit.
  4. Udaj się do gabinetu szeryfa i porozmawiaj z nim. Następnie podejdź do szuflad przy wejściu i wyciągnij ze środkowej fingerprint book.
  5. Wyjdź z ratusza i kieruj się w prawo. Porozmawiaj z kobietami w przebraniu gołębi, by się dowiedzieć o problemie z awarią wody.
Dime znajdziesz obok migającej latarni, łatwo ją przeoczyć na ziemi. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Dime znajdziesz obok migającej latarni, łatwo ją przeoczyć na ziemi.

Idź dalej w prawo, po drodze znajdziesz dime (leży obok migającej latarni), aż dotrzesz do pubu - wejdź do środka. Następnie porozmawiaj z Sandy, aż dotrzesz do konwersacji o Ransome, podejrzanym clownie. Nastąpi retrospekcja, a ty wcielisz się w wulgarnego clowna.

Retrospekcja z Ransomem

Przeszukaj pokój Ransoma i przeczytaj notki z tablicy. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Przeszukaj pokój Ransoma i przeczytaj notki z tablicy.
  1. Masz kilka rzeczy do zrobienia w przyczepie: podnieś różową notkę (IOU) z tablicy, zabierz ze ściany Ransome poster (odsłoni to sejf), zabierz clown nose z zabawki na łóżku, po czym wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj ze swoim agentem.
  2. Udaj się w lewo, opuść obszar i wejdź backstage entrance.
  3. Podejdź do biurka i zadbaj o swój wygląd: umaluj się z wykorzystaniem makijażu i użyj żelu do włosów, a następnie podejdź do słoju z pieniędzmi i zabierz 138 dolarów ze środka. Po wszystkim wyjdź na zewnątrz.
Nie dostaniesz swojej książki z żartami, póki nie oddasz długu. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Nie dostaniesz swojej książki z żartami, póki nie oddasz długu.
  1. Idź cały czas w lewo, aż dotrzesz do Carney Joe, porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że nie odda ci twojej książki z żartami, póki nie spłacisz długu.
  2. Wróć do swojej przyczepy i tym razem zabierz drugą z notatek na tablicy. Jest to podpowiedź co do kombinacji szyfru do sejfu.
  3. Podejdź do sejfu i wykorzystaj następująca kombinację: 3-2-12 (kombinacja może się różnić, spójrz na różową kartkę z podpowiedzią!), a następnie zabierz 1000 dolarów.
Felerny popis clowna okaże się dla niego zgubny. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Felerny popis clowna okaże się dla niego zgubny.
  1. Wróć do Carney Joe i oddaj mu wszystkie pieniądze, a odzyskasz swoją książkę z żartami.
  2. Idź do backstage entrace, ubierz nos clowna i wejdź na scenę.
  3. Twoim zadaniem jest obrażać publikę - wybieraj obraźliwe kwestie, aż Ransome urazi starszą kobietę... co okaże się jego przekleństwem. Padnie on ofiarą klątwy i od tej pory nie będzie mógł zmyć makijażu clowna.

Powrót do federalnych

Zapytaj sprzedawczynię o WC67. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zapytaj sprzedawczynię o WC67.
  1. Powrócisz do Raya i Reyes. Wyjdź kontrolowaną postaci z knajpy i wejdź w zaułek obok.
  2. Podejdź do kosza na śmieci... a obecnie kontrolowaną postać czeka dość nieprzyjemny incydent. Przełącz się na drugą postać i udaj się do zaułku. Podnieś notes z ziemi zaginionego agenta.
  3. Wróć na ulicę, skręć w prawo i udaj się do B Street. Idź w prawo, aż dotrzesz do Ricki's Cake... gdzie jak się okaże możesz kupić rury. Zapytaj sprzedawczynię o WC67, a następnie dostarcz pożądaną część kobietom w przebraniu gołębi.
Wymień pustą butelkę za 10 centów. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Wymień pustą butelkę za 10 centów.
  1. Odblokujesz dostęp do A Street - jednak na chwilę obecną nie idź tam. Idź za to w prawo, aż dojdziesz do lokalu Quickie Pal. Wejdź do środka i porozmawiaj z Leonardem na wszystkie tematy. Oddaj mu butelkę, a zdobędziesz shinny nickel - wyjdź na zewnątrz. Stań obok włazu kanalizacyjnego i przełącz się na drugą postać.
  2. Udaj się postacią w kanałach w głąb tunelu, następnie drabiną do góry i porozmawiaj z postacią na powierzchni. Następnie zadbaj o to, by postać w kanałach miała w ekwipunku Dime (jeśli ma ją postać na powierzchni, użyj ją na włazie, a opuści ją do kanałów).
  3. W kanałach, cofnij się do startowej lokacji i idź w lewo, aż dotrzesz do czerwonej skrzynki na ścianie, na razie nie korzystaj z aparatu, a przyjrzyj się napisowi na ścianie.
  4. Przełącz się na drugą postać i udaj się do B Street. Idź cały czas w prawo, aż dotrzesz do budki z książką telefoniczną. Sprawdź numer do Pablo J. Moles, a następnie ponownie obejmij kontrolę nad postacią w kanałach.
  5. Wybierz numer 3177 (numer może się różnić - spójrz na ścianę, by upewnić się co do nazwiska i znajdź je w książce telefonicznej) by zadzwonić o pomoc. Następnie idź w prawo, a pojawi się okoliczny szeryf, który wyzwoli cię. Po raz kolejny będziesz mógł sterować obiema postaciami na powierzchni - oddaj podniesiony notes agentowi, który był uwięziony w kanałach.
  6. Wybierz jedną z postaci i idź do B Street, następnie kieruj się w prawo. Napotkasz kobietę siedzącą na ławce. Porozmawiaj z nią o morderstwie a czeka cię kolejna retrospekcja, tym razem z Dolores w roli głównej.

Retrospekcja Dolores

Odbierz ulubione czasopismo dziewczyny. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Odbierz ulubione czasopismo dziewczyny.
  1. Wyjdź z pokoju i kieruj się w dół posiadłości. Wyjdź na zewnątrz i udaj się w kierunku skrzynki na listy. Po chwili pojawi się listonosz z ulubionym czasopismem dziewczyny.
  2. Wróć do pokoju Dolores i włącz komputer. Następnie użyj go, by rozpocząć rozmowę aplikacyjną z firmą tworzącą gry komputerowe. W końcu dotrzesz do trudnych pytań aplikacyjnych, na razie odpuść odpowiadanie na nie - spauzuj aplikację.
  3. Zejdź schodami na dół, udaj się do drzwi wejściowych i weź od listonosza list do Chucka. Udaj się na piętro z wieloma drzwiami, kieruj się w prawo i wejdź w ostatnie drzwi, na końcu korytarza.
  4. Będziesz świadkiem kłótni Chucka ze swoim bratem. Porozmawiaj z nim i zabierz ink bottle z biurka.
  5. Zejdź na sam dół posesji i wejdź w drzwi pod schodami a dotrzesz do kuchni. Otwórz jedną z górnych półek i zabierz z niej glass. Następnie otwórz lodówkę i zabierz wszystkie przedmioty ze środka.
Przygotuj się do rozmowy aplikacyjnej korzystając z książki. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Przygotuj się do rozmowy aplikacyjnej korzystając z książki.
  1. Udaj się teraz schodami do góry i wejdź do biblioteki. Skorzystaj z komputera obok i znajdź informację o firmie, do której chcesz aplikować. Podejdź do krętych schodów i zabierz zawieszoną obok tabliczkę. Następnie wejdź schodami na samą górę.
  2. Podejdź do działu 3.1 i odnajdź "MMucas Programming Primer". Zajrzyj do książki i zabierz ją ze sobą. Następnie wróć do pokoju dziewczyny.
  3. Zacznij ponownie odpowiadać na pytania aplikacyjne, wybierz następujące odpowiedzi: 256, Cooperative, 8, True (niektóre pytania mogą być inne, spójrz do podręcznika, by poznać właściwe odpowiedzi). Niestety, pojawi się kolejny problem, okaże się bowiem, że zabrakło tuszu w drukarce.
Umieść w kominku kłodę, oblej ją paliwem i użyj gorącego sosu. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Umieść w kominku kłodę, oblej ją paliwem i użyj gorącego sosu.
  1. Udaj się teraz do wujka Chucka i zapytaj go o tusz do drukarki. Następnie wyjdź z pokoju, zejdź z schodami na dół i wyjdź na zewnątrz posiadłości.
  2. Podnieś gas can i firewood, które znajdziesz zaraz obok dworu. Wróć do środka, idź w prawo i podniesione przedmioty do kominka. Następnie użyj hot sauce, a dziewczyna zionie ogniem prosto w kominek.
  3. Wyjdź na zewnątrz i wróć do kominka, a zastaniesz tam sam popiół. Podnieś fine black soot i użyj go na glass. Następnie użyj na przedmiocie gas can, a staniesz się posiadaczem tuszu. Użyj go na pustej butelce zabranej z gabinetu wujka Chucka.
Wydrukuj aplikację z pomocą drukarki. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Wydrukuj aplikację z pomocą drukarki.
  1. Podnieś kartkę z drukarni, umieść ją ponownie w maszynie, a następnie użyj tuszu na drukarce. Ponownie skorzystaj z komputera, by wydrukować podanie o pracę. Zabierz list z urządzenia.
  2. Udaj się do kuchni i użyj glass na kranie, by napełnić ją wodą. Następnie otwórz mikrofalówkę i włóż do środka filiżankę z wodą i list do wujka Chucka. Uruchom urządzenie, a następnie zabierz przedmioty ze środka.
  3. Użyj znaczka na liście aplikacyjnym, wyjdź na zewnątrz i włóż go do skrzynki pocztowej. Gdy otrzymasz list, udaj się do swojego pokoju i go otwórz. Następnie udaj się do wujka Chucka i powiedz mu o pozytywnym wyniku aplikacji, co zakończy sekwencję z Dolores.

Koniec retrospekcji - powrót do federalnych

Użyj radia, by oszukać dziennikarkę. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj radia, by oszukać dziennikarkę.
  1. Jako jeden z agentów federalnych, wybierz się do A Street i wejdź do budynku poczty. Podnieś sticky tape z lady i porozmawiaj z pracownikiem. Następnie wyjdź z budynku i porozmawiaj z pijakiem obok - Willim, mężczyzna zgodzi się oddać portfel, jeśli znajdziesz dla niego zamiennik.
  2. Po rozmowie, idź w prawo i porozmawiaj z Madame Morena w jej sklepie.
  3. Wybierz jedną z postaci i idź nią do ratusza, do pokoju szeryfa. Drugą postacią (upewnij się, by miała shiny nickel w ekwpipunku) udaj się do budynku Nickel News. Podejdź do Policetron 3000 i naciśnij na maszynę, a dowiesz się, że kobieta czeka na ważne informacje w konkretnej sprawie. Przełącz się na drugą postać i przekaż przez radio dokładnie taką informację, na jaką czeka dziennikarka.
  4. Gdy dziennikarka wybiegnie, podejdź do mapy drugą postacią i zabierz ją do ekwipunku. Następnie użyj ją na kserze i wrzuć 5 centówkę. Zabierz kopię mapy, a oryginał odłóż na ścianę.
  5. Z mapą, idź cały czas w prawo, aż trafisz na obrzeża miasta. Idź dalej drogą, a pojawi się szeryf. Nie przepuści cię bez mapy, którą na szczęście przed chwilą zdobyłeś. Po rozmowie, rozdział dobiegnie końca.
Korzystaj z mapy, by szybko poruszać się po kolejnych lokacjach. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Korzystaj z mapy, by szybko poruszać się po kolejnych lokacjach.

Pamiętaj, że możesz teraz użyć mapy z ekwipunku, by błyskawicznie się przenosić do nowych lokacji. Znacząco przyspieszy to eksplorację i pokonywanie łamigłówek w grze. Gdy tylko odblokujesz kolejną postać, udaj się nią do Quickie Pal i zabierz mapę z lady (jest tyle egzemplarzy, że wystarczy dla każdej postaci).

Użyj mapy i udaj się do hotelu. Gdy wejdziesz do środka, spotkasz znajomą reporterkę. Porozmawiaj z nią, a czeka cię retrospekcja, tym razem z bratem Chucka w roli głównej.

Retrospekcja z Franklinem

Przygotuj pokój na spotkanie z inwestorami. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Przygotuj pokój na spotkanie z inwestorami.
  1. Wejdź do hotelu i porozmawiaj ze znajomo wyglądającym menadżerem. Następnie idź kawałek w prawo i wyłącz boomboxa. Dzięki temu będziesz mógł porozmawiać z chłopakiem. Gdy zaczniecie rozmawiać o modzie wybieraj następujące kwestie: I know this gnarly dude who..., was on MTV and..., tells me what's wicked... Dzięki temu zyskasz szacunek u dziecka i zgodzi się wymiany. Podaruj mu jednego z misi w ekwipunku, w zamian za okulary.
  2. Załóż okulary z wąsami i porozmawiaj z recepcjonistą. Zarejestruj się w hotelu i udaj się na 11 piętro do swojego pokoju, o numerze 1106. W środku porozglądaj się po wnętrzu, a Franklin spostrzeże, ze jest on monitorowany.
  3. Wejdź teraz do windy i udaj się na 10 piętro. Zabierz dwie fotografie z tablicy i wróć do swojego pokoju. Użyj gumy do żucia na kamerze, a następnie użyj na niej standard room photo. Przed wyjściem z pokoju zabierz stanionery ze stolika.
  4. Ponownie zjedź na 10 piętro i wchodź do pokoi, zbierając z nich stanionery. Potrzebujesz łącznie 4 kartek. Zanieś kartki do recepcjonisty i skseruj dokumenty. Po wszystkim, wróć windą do swojego pokoju i zadzwoń po inwestorów.

Powrót do śledztwa

Zabierz paszport ze stolika. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zabierz paszport ze stolika.
  1. Po retrospekcji czas na powrót do hotelu, dokończ rozmowę z dziennikarką, a następnie porozmawiaj z recepcjonistą. Zabierz klucz dostępu do pokoju Franklina i udaj się do windy.
  2. Na początek udaj się na 7 piętro do pokoju 705. Zabierz passport ze stolika. Następnie wsiądź do windy i udaj się na 11 piętro. Wejdź do pokoju 1106 (pokój Franklina) i od razu z niego wyjdź, co rozpocznie cutscenkę. Po wszystkim odblokujesz nową postać - ducha Franklina.
Użyj kranu, by przestraszyć przy nim dziecko i jednego z agentów. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj kranu, by przestraszyć przy nim dziecko i jednego z agentów.
  1. Wezwij windę na 11 piętro, wsiądź do środka i przełącz się na ducha. Również wsiądź do windy i zjedź na parter. Poczekaj, aż chłopiec zacznie pić z kranu i użyj "splash" na nim, by go przestraszyć.
  2. Powtórz sztuczkę z jednym z agentów - podejdź do kranu federalnym i napij się wody. Następnie przełącz się na Franklina i zamroź wodę. Spełni to zadanie z wystraszeniem dwóch gości w hotelu.
Udaj się do podglądanego gościa i zacznij straszyć w pokoju. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Udaj się do podglądanego gościa i zacznij straszyć w pokoju.
  1. Po wszystkim recepcjonista zacznie oglądać gości przez swój komputer. Zaczaj się jako Franklin i spójrz na komputer, gdy pracownik hotelu będzie obsługiwał komputer. Poznasz tym samym w którym pokoju znajduje się gość - udaj się tam Edmundem.
  2. Zacznij straszyć w pokoju - z pomocą komendy Zap włączaj lampy i rozlej wodę w łazience.
  3. Przełącz się na postać w lobby i przekaż business card recepcjoniście. Wróć do ducha i powtórz manewr, by wezwał pigeon brothers. Gdy się zjawią, przełącz się na federalnego, udaj się do pokoju, gdzie serwisują i zabierz WrenchTron 3000 ze skrzynki z narzędziami.
W przyczepie Clowna znajdziesz sporo przedmiotów. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
W przyczepie Clowna znajdziesz sporo przedmiotów.
  1. Udaj się teraz do kolejnej lokacji z mapy - do starego cyrku. Podejdź do bramy i porozmawiaj z Ransomem, co odblokuje go jako grywalną postać - przełącz się na niego.
  2. Będąc w przyczepie zgarnij wiele przedmiotów: Ransome the Clown comic z pod łóżka, joke book i page z sejfu (ściągnij wcześniej plakat ze ściany), ser z lodówki, attempted delivery notice i lawyer's card z tablicy. Na koniec skorzystaj z lustra, by ponownie spróbować zmazać makijaż.
  3. Wyjdź z przyczepy i idź w lewo. Przejdź do lokacji z popcornem i idź w lewo, do stoiska z popcornem. Podnieś pudełko po popcornie i zacznij zbierać okruchy z ziemi. Następnie idź za szczurem do Big Top Entrance. W środku podstaw ser pod dziurę, po lewej stronie estrady.
Podstaw pod dziurę ser, a zdobędziesz stertę popcornu. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Podstaw pod dziurę ser, a zdobędziesz stertę popcornu.
  1. Wyjdź i wejdź ponownie do pomieszczenia a zastaniesz stertę popcornu obok sera. Podnieś go i wróć do swojej przyczepy. Otwórz mikrofalówkę i daj popcorn swojemu chomikowi.
  2. Udaj się teraz do backstage entrance i zabierz ze środka anti-itch cream i snake in a box z biurka.
  3. Udaj się teraz clownem do miasta, do siedziby poczty. Porozmawiaj z pracownikiem i odbierz przesyłkę. Otwórz ją, a otrzymasz dwa przedmioty, w tym portfel. Przekaż go któremuś z agentów federalnych.
Udaj się do gabinetu Chucka i dokładnie go zbadaj. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Udaj się do gabinetu Chucka i dokładnie go zbadaj.
  1. Następnie udaj się do Edmund Mansion. Wejdź do posiadłości co odblokuje piątą i ostatnią postać - Dolores. Wybierz dziewczynę i przejrzyj jej listę zadań do wykonania. Udaj się do biblioteki, a dowiesz się, że należy wezwać detektywa.
  2. Udaj się do dawnej pracowni Wujka Chucka. Zabierz receipt i Chuck's Journal z biurka. Następnie przesuń obraz i zabierz offis key który znajdziesz za nim. Na półce znajdziesz jeszcze Philipp's Dangerous Device, a obok AT-25 Tube.
  3. Udaj się do pokoju dziewczyny i zabierz math trophy i red gel decoder z półki z książkami. Spójrz również na tablicę nad komputerem. Udaj się teraz na sam dół, do kominka i zabierz z niego popiół. Na chwilę obecną tyle wystarczy aktywności z dziewczyną. Przełącz się na postać federalną, która ma wyposażeniu portfel Ransoma.
Podnieś bardzo dobrze ukrytą piłę mechaniczną. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Podnieś bardzo dobrze ukrytą piłę mechaniczną.

Oddaj portfel Williemu w Street A, a dostaniesz zakrwawiony portfel. Udaj się teraz na miejsce zbrodni i idź w prawo, w krzakach znajdziesz zużytą piłę łańcuchową. Przedmiot bardzo ciężko znaleźć (zobacz zdjęcie powyżej) i musisz jeszcze zdobyć do niej paliwo. Udaj się do posiadłości Chucka, znajdziesz kanister zaraz obok wejścia. Napełnij paliwem piłę i udaj się do konaru blokującego przejście, na prawo od zwłok. Użyj na drzewie piły.

Zabierz narzędzie zbrodni z kartonowego domku. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zabierz narzędzie zbrodni z kartonowego domku.
  1. Odblokujesz dostęp do kanałów - wejdź do środka i włącz światło. Wejdź w tunel po prawej stronie i zwiedź kanały. Warto odwiedzić każdą odnogę i zbierać specks of dust, których jest pełno. W końcu dotrzesz do pokoju z licznymi gratami, zabierz ice pick z kartonowego domku i magic mushrooms z rogu, a następnie udaj się na zewnątrz (możesz użyć mapy).
  2. Zadbaj o to, by któryś z federalnych agentów posiadał w ekwipunku ice pick (z kanałów), popiół (z kominka) i sticky tape (z poczty). Połącz ice pick z popiołem, a następnie ze sticky tape, by zdobyć odcisk palców.
Wejdź do łazienki i zabierz papier toaletowy. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Wejdź do łazienki i zabierz papier toaletowy.
  1. Udaj się teraz do sklepu Quickie Pal. Nie wchodź jednak do środku, a od boku wejdź do toalety. Zaświeć światło w środku i zabierz papier toaletowy. Udaj się do zwłok i użyj na nich papieru, by odcisnąć na nich próbkę krwi. Wróć do toalety i użyj krwi na suszarce, by zdobyć bloody toilet paper.
  2. Możesz w końcu stworzyć wszystkie raporty! Udaj się do ratusza i do biura koronera. Podejdź do Fingertron 3000 i użyj na nim taśmy z odciskiem i spis wszystkich odcisków ludzi w okolicy. Na Facetron 3000 użyj paszportu z hotelu i zdjęcia zwłok. Na Bloodtron 3000 użyj zakrwawionego portfela od Williego i zakrwawionego papieru toaletowego.
Użyj tuby na maszynie, by moc stworzyć raport o zbrodni. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj tuby na maszynie, by moc stworzyć raport o zbrodni.
  1. Udaj się do gabinetu szeryfa i spójrz na Aresttron 3000. Okaże się, że brakuje w nim zasilającej tuby. Wybierz Dolores i udaj się do B Street, na pocztę. Porozmawiaj ze sprzedawczynią, a zdobędziesz tube puller. Udaj się z nim do Quickie Pal i użyj go na tubie Movietron 3000.
  2. Udaj się teraz do posiadłości Edmunda i idź do gabinetu Chucka. Wyciągnij kolejną tubę z głowy robota. Udaj się teraz do biura szeryfa i użyj A25 Tube na Aressttronie3000. Włóż do środka wszystkie trzy rapoty.
  3. Po cutscence, czeka cię rozmowa z Willim. A po niej nastąpi koniec rozdziału.
Agenci federalni ponownie zawitają do miasta. - Part 4 - The Will / Part 5 -The Reading | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Agenci federalni ponownie zawitają do miasta.
  1. Przełącz się do Franklina i wsiądź do windy. Porozmawiaj z Clarą, a dowiesz się, że jest głodna. Następnie zjedź na sam parter. Udaj się do nowo otwartego pokoju z ThimbleCon'87. Porozmawiaj z Vergilem i poproś o kawałek ciasta, powiedz, że to dla Clary.
  2. Przełącz się na Dolores, udaj się do hotelu i spróbuj wejść na konwent. Okaże się, że musisz mieć bilet, który możesz wygrać w audycji radiowej. Przełącz się teraz na Ranstoma i pochodź po lokacjach, a odpali się wstawka.
  3. Przejmiesz kontrolę nad agentami federalnymi. Odbierz każdym z nich wiadomość głosową z telefonu. Wyjdź na zewnątrz agentami, a spotkają się i zaczną ze sobą dialog. Po wszystkim, każdy rozejdzie się w swoją stronę, a ty ponownie obejmiesz kontrolę nad piątką bohaterów.
  4. Udaj się jednym z agentów federalnych do miasta, a napotkasz człowieka przebranego za pizzę. Porozmawiaj z nim, zastrasz go, że może zostać zatrzymany a podniesie kupon pizzy -podnieś go. Udaj się teraz do B street i odbierz dzwoniący telefon w budce.
Zrestartuj linię telefoniczną rozgłośni radiowej. - Part 4 - The Will / Part 5 -The Reading | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zrestartuj linię telefoniczną rozgłośni radiowej.
  1. Czas na pewną sztuczkę - udaj się Dolores do Radio Station. Użyj Tube pullera, żeby wyjąć z maszyny na zewnątrz tubę, a następnie włóż ją z powrotem. Przełącz się teraz na postać agentkę federalna i użyj jej telefonu komórkowego i zadzwoń na numer 7286 (upewnij się, że w twojej rozgrywce to ten sam numer - sprawdź w książce telefonicznej numer rozgłośni). Dodzwonisz się na audycję, gdzie doczekasz się losowych pytań. Wystarczy, że odpowiesz na 2 z 3, by zdobyć bilety.
  2. Udaj się do hotelu na recepcje, by odebrać bilety. Udaj się na konwent Ransomem. Porozmawiaj z Ken Thien i zgódź się na wymienić pierwszą edycją komiksu z Ransomem na hint book. Podejdź teraz do Sexy Rikera i wybierz w jego pytaniu odpowiedź "Star Trek", za co otrzymasz miniaturową buteleczkę ze statkiem.
Na konwencie czeka cię wiele interakcji i ważna rozmowa z Brantem. - Part 4 - The Will / Part 5 -The Reading | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Na konwencie czeka cię wiele interakcji i ważna rozmowa z Brantem.
  1. Wejdź teraz na konwent jako Dolores. Porozmawiaj z Brantem, a dowiesz się o tym, że Chuck nie opłacił jego usług. Udaj się do posiadłości Chucka, idź do jego gabinetu i użyj "open" na jego książce na biurku. Zdobędziesz dzięki temu check stub. Udaj się do banku (nowo otwarty budynek w mieście) i przekaż check stub pracownikowi.
  2. Idź wraz z uzyskanym potwierdzeniem do adwokata na konwencie. Uda się on do posesji, idź w ślad za nim i skieruj się do biblioteki. Dowiesz się o wytycznych i zadaniach, które muszą zostać spełnione, by wola została odczytana.
Zabierz jagody z lasu i przekaż jej pracownicy w sklepie z rurami. - Part 4 - The Will / Part 5 -The Reading | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zabierz jagody z lasu i przekaż jej pracownicy w sklepie z rurami.
  1. Na początek zajmij się ciastem, udaj się do miasta, do Street B i wejdź do sklepu z rurami. Zapytaj sprzedawczynię o ciasto, a zdobędziesz specjalne rękawice. Udaj się teraz do lokacji trailhead i idź cały czas ścieżką w prawo. Niebawem dotrzesz do krzewu z jagodami, użyj na nich zdobytej rękawicy. Wróć do sprzedawczyni w sklepie, a otrzymasz thimbleberry pie.
  2. Wróć do pokoju Dolores i podnieś obok komputera Graphics Basics. Użyj przedmiotu na komputerze, by załadować program. Użyj na komputerze testamentu Chucka.
Uruchom telewizor z pomocą Zap i ustaw kanał o kotach. - Part 4 - The Will / Part 5 -The Reading | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Uruchom telewizor z pomocą "Zap" i ustaw kanał o kotach.

Wróć do Franklina. Użyj "chill" na cieście i podaruj go Dolores w windzie. Następnie udaj się do penthouse'u i porozmawiaj z duchem na górze. Wróć do Dolores i porozmawiaj z nią na każdy temat. Udaj się na 10 piętro i z pomocą "zap" wybierz kanał o kotach, co wybawi widmo z windy.

Zabierz przeklętą książkę. - Part 4 - The Will / Part 5 -The Reading | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zabierz przeklętą książkę.
  1. Udaj się dowolną żywą postacią do penthouse'u i otwórz sekretne drzwi. Udaj się teraz Dolores lub którymś z agentów do sklepu wiedźmy w mieście. Popchnij drabinę w prawo i wespnij się na samą górę. Zabierz świecącą książkę i udaj się na cmentarz. Zabierz kwiaty obok grobu.
  2. Udaj się z kwiatami i księgą do penthouse i wejdź do sekretnego pomieszczenia. Ułóż przedmioty na piedestale, a następnie przeczytaj zaklęcie z księgi jako Edmund.
Otwórz drzwi do sarkofagu Chucka. - Part 4 - The Will / Part 5 -The Reading | Opis przejścia - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Otwórz drzwi do sarkofagu Chucka.
  1. Przeniesiesz się na cmentarz - wejdź do grobu i otwórz go (zip na przełączniku). Przełącz się na Dolores i udaj się do dziennikarki w mieście. Przeszukaj gazety, a natkniesz się o artykule, w którym będzie podana szczęśliwa liczba Chucka - 17 (liczba jest losowa i może się różnić u ciebie!).
  2. Wróć do pokoju Dolores i ponownie użyj testamentu na jej komputerze. W wyniku dialogu musisz wytypować liczbę 17, co rozszyfruje treść testamentu.
  3. Udaj się do biblioteki i powiedz adwokatowi, że spełniłeś wszystkie wytyczne zmarłego, co zaowocuje przeskokiem do kolejnego rozdziału.

Part five - The Reading

Sam rozdział ma formę bardzo krótkiej cutscenki, w której będzie przeczytany testament Chucka. Coś jest jednak nie tak, ponieważ wola zmarłego jest bardzo dziwna... czas lepiej przyjrzeć się tej sprawie.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Thimbleweed Park

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Thimbleweed Park

zobacz więcej informacji o grze
Thimbleweed Park

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides