poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Halo Wars 2

Poradnik do Halo Wars 2 pomoże sprostać wyzwaniom 12 misji kampanii oraz dostarczy wielu kluczowych porad, o których lepiej pamiętać w czasie kosmicznych potyczek. Przed wojną przyda się rzeczowa lektura!

poradnik, solucja do gry w zawiera 36 stron i 24 ilustracji, rozmiar pliku to 2,2 MB

Cele główne: Dotrzyj do źródła sygnału, następnie do strefy ewakuacji Pelikanem.

Cele opcjonalne:

  • Znajdź wszystkie rejestry Phoenix (6).
  • Ukończ misję, nie doznając 50% uszkodzeń.

Premia:

  • Zabij 5 oddziałów Trepów, taranując je Guźcem (5).
Jerome, Alice i Douglas to trójka Spartan pod twoją komendą. - Misja 1: Sygnał - Halo Wars 2 - poradnik do gry
Jerome, Alice i Douglas to trójka Spartan pod twoją komendą.

Przed tobą dość prosta misja, mająca na celu wprowadzić cię w konflikt i fabułę gry. Nie stoi przed tobą praktycznie żadne wyzwanie. Pierwsza połowa misji to eksploracja specjalną wersją Guźca obsadzonym Spartanami. Po drodze będziesz mógł zebrać kilka rejestrów Phoenix. Po skorzystaniu z portali i dotarciu do ośrodka badawczego, zacznie się ucieczka przed wojskami Wygnańców. Nie pokonasz wszystkich, więc uciekaj i nie wdawaj się w potyczki. Jeśli chcesz zaliczyć premię, taranuj (używając specjalnej umiejętności jednostki) samotne oddziały Trepów. Pamiętaj, że chodzi przede wszystkim o ewakuację oddziału z pola walki.

Cele główne: Zabezpiecz teren pod bazę, uderz w główną bazę Decimusa, a następnie pokonaj Decimusa.

Cele opcjonalne:

  • Zniszcz magazyny Wygnańców (11).
  • Przejmij 4 węzły energetyczne Decimusa.
  • Załóż drugą bazę.

Premia:

  • Zabij jednostki piechoty, wykorzystując do tego Piekielnych (15).
  • Użyj Dronów naprawczych (5 razy, specjalna zdolność dowódcy).
  • Zniszcz budynki bazy wroga, wykorzystując Piekielnych (20).
  • Użyj umiejętności specjalnej z granatem (Marines, 10 razy).

Przed tobą misja z prawdziwego zdarzenia. Najpierw rozpoczniesz rekonesans z małym oddziałem złożonym z Marines (twoja podstawowa wszechstronna piechota) i bohaterem - Jerome-092. Jest on Spartanem i posiada więcej punktów życia, lepszy atak i tarczę, która się regeneruję. Ustaw go na szpicy, aby zbierał najwięcej obrażeń, przez co twoi Marines dłużej pożyją. Jeśli będziesz robił to umiejętnie, nie stracisz oddziałów. Po zniszczeniu placówki otrzymasz pod swoją komendę Piekielnych. Od razu wyślij ich przeciwko okopanym oddziałom. Teraz dołączą do ciebie sojusznicze wojska. Artyleria wspomoże cię w następnym natarciu. Podejdź oddziałami do panelu kontrolnego mostu i go uaktywnij.

Jeden z wielu magazynów z zasobami. - Misja 2: Nowy wróg - Halo Wars 2 - poradnik do gry
Jeden z wielu magazynów z zasobami.

Kiedy przejdziesz na drugą stronę, najpierw udaj się w górę mapy. Znajdziesz tam magazyn zasobami i kilka oddziałów Trepów. Zniszcz go używając Piekielnych i zbierz zasoby. Teraz przypuść atak na zgrupowania wroga na południe od mostu. Otrzymasz kolejne wsparcie - Guźce - mobilne pojazdy, które świetnie poradzą sobie z piechotą wroga. Otrzymasz również punkt zdolności dowódcy. Od teraz będziesz mógł przyzwać drony naprawcze, aby uleczyć/zreperować swoje jednostki. Zanim przekroczysz rzekę, zniszcz magazyny i budynki wroga, które będą przy dolnej krawędzi. Zdobędziesz dodatkowe zasoby i przybliżysz się do zaliczenia premii Piekielnymi.

Kiedy przekroczysz rzekę, umieść piechotę na pozycjach obronnych. Taki garnizon dłużej pożyje i łatwiej będzie ci zniszczyć wrogą bazę. W czasie walk, Wygnańcy wyślą kilka transportów z posiłkami, ale te siły nie będą w stanie z tobą wygrać. Kiedy już rozwalisz bazę, kliknij na działce, aby rozpocząć budowę własnej bazy. Uwaga! Zadbaj o to, aby twoje oddziały, znajdowały się w pewnej odległości od bazy. Kiedy zaczniesz budować usprawnienia i kolejne przybudówki, Decimus zarządzi ostrzał z orbity na twoją placówkę. Potem nie musisz się bać już takich niespodzianek. Stwórz jak najwięcej jednostek i wybuduj 4 wieżyczki. W ten sposób nie będziesz musiał zostawiać jednostek w bazie. Zacznij czyścić teren wokół bazy niszcząc magazyny i przejmując węzły energetyczne. Na północy znajdziesz dużą otwartą przestrzeń gdzie będziesz mógł wybudować dodatkową bazę. Kiedy to zrobisz podążaj dalej w kierunku bazy Decimusa.

Zniszcz generator, aby otworzyć przejście dla twoich pojazdów. - Misja 2: Nowy wróg - Halo Wars 2 - poradnik do gry
Zniszcz generator, aby otworzyć przejście dla twoich pojazdów.

Po drodze natkniesz się na nieprzekraczalną bramę dla pojazdów. Jednak twoje oddziały piechoty mogą zniszczyć generator tuż za bramą i umożliwić przejazd dla twoich Guźców. Dalej znajduje się główna baza Wygnańców. Po jej zniszczeniu pojawi się Decimus. Walka z nim to dłuższa potyczka. Co jakiś czas będą pojawiać się jego oddziały. Kiedy straci część punktów zdrowia, stanie się na chwilę niezniszczalny i przyzwie atak orbitalny na swoją pozycję. Wykorzystaj ten moment, aby opuścić obszar ataku, a kiedy ostrzał się skończy, wznów atak.

Cele główne: Zyskaj dostęp do Kartografa.

Cele opcjonalne:

  • Zniszcz odlewnie pojazdów Wygnańców (3).
  • Zniszcz bazę Wygnańców.
  • Zniszcz ukryty ośrodek (4).

Premia:

  • Zabij oddziały uprowadzonym pojazdem (20).
  • Zniszcz pojazdy za pomocą Cyklopa (20).
  • Zniszcz pojazdy za pomocą Szerszeni (20).
  • Użyj mocy dowódcy "Pocisk Archer" (3).

W tej misji będzie chodziło o kontrolę 3 punktów, aby wygrać misję. Najpierw jednak musisz dotrzeć do tych przekaźników. Rozpocznie wraz z nowymi oddziałami. Cyklopy to jednostki uzbrojne w karabiny przeciwpancerne. Kiedy dotrzesz do mostu przekonasz się o ich skuteczności przeciwko lekkim pojazdom wroga. Gra pokażę ci alternatywną drogę. Musisz wskoczyć Spartanem na wyższą półkę, a potem znów wykorzystać jego specjalną umiejętność, aby przejąć kontrolę nad czołgiem przeciwnika. Po wykończeniu obrońców mostu, uaktywnij panel, aby otworzyć drogę dla swoich oddziałów. Teraz idź dalej i załóż bazę. Rozbuduj bazę i zadbaj o stały dopływ surowców. Niedługo nastąpi desant wroga. Potem możesz się spodziewać małych ataków piechoty i lekkich pojazdów. Nad punktem A możesz założyć drugą bazę. Przyda ci się do utrzymania punktu A i B, będziesz mógł szybciej szkolić jednostki. Nowa zdolność dowódcy przyda ci się podczas niszczenia zgrupowań wroga lub ataku na bazy Wygnańców.

Tylko piechota może zajmować punkty kontrolne i węzły energetyczne. - Misja 3: Wyniesienie - Halo Wars 2 - poradnik do gry
Tylko piechota może zajmować punkty kontrolne i węzły energetyczne.

Pamiętaj, że punkty możesz zajmować wyłącznie jednostkami piechoty - Marines, Cyklopy, Bohaterowie. Poza tym, jeśli wróg przejmie kontrolę nad takim miejscem, to również będzie zdobywał punkty. Musisz osiągnąć pierwszy 3000 punktów, aby wygrać misję. Im więcej masz takich miejsc pod kontrolą, tym szybciej będziesz zdobywał punkty. Jeśli przeciwnik będzie kontrolował choć jedno takie miejsce, również otrzyma punkty, choć w mniejszej ilości.

Jeśli chcesz wykonać cele opcjonalne, to czeka cię małe wyzwanie - Misja 3: Wyniesienie - Halo Wars 2 - poradnik do gry

Jeśli chcesz wykonać cele opcjonalne, to czeka cię małe wyzwanie. Pierwszy cel - zniszczenie odlewni Wygnańców - nie jest taki trudny. Są to trzy mini bazy, które stoją tobie na drodze do punktów kontroli. Natomiast zniszczenie głównej bazy i ukrytych ośrodków jest już trudniejsze. Baza znajduje się powyżej punktu B, po drodze są rozstawione dodatkowe wieżyczki i oddziały wroga. Sama baza ma generator osłon i 3 ulepszone wieżyczki.

Musisz uderzyć pełną armią, używając przejętego pojazdu oraz gotowego do użycia umiejętności dowódcy "Pocisku Archer". Użyj zdolności w taki sposób, aby ostrzał rozpocząć od generatora do wieżyczki, dzięki czemu sporo instalacji wroga zostanie uszkodzonych. Jeśli twoje oddziały otrzymają sporo obrażeń, warto się wycofać. Uzupełnij straty i wylecz pozostałych. Wtedy, z gotowymi mocami dowódcy, możesz zaatakować jeszcze raz. Nie zapomniaj o kontroli punktów. Jeśli szybko przejmiesz wszystkie lokalizacje, nie zdążysz zniszczyć bazy na czas. Natomiast, jeśli skupisz się na niszczeniu bazy a zaniedbasz tą sprawę, możesz przegrać na dłuższą metę.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Halo Wars 2

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Halo Wars 2

zobacz więcej informacji o grze
Halo Wars 2

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides