poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik The Turing Test

Poradnik do gry The Turing Test to szczegółowa solucja tego tytułu, połączona z licznymi poradami ogólnymi, jak również dokładnym opisem osiągnięć na Steam i procesem ich zdobywania.

poradnik, solucja do gry w zawiera 124 stron i 158 ilustracji, rozmiar pliku to 15,7 MB

W tym rozdziale opisane zostaną wszystkie możliwe osiągnięcia do zdobycia na platformie Steam. Solucja jak przejść sekretne pomieszczenie została zamieszczona w dziale Opis przejścia - Sekretne pomieszczenia.

  • Chapter One - Osiągniecie otrzymujemy za przejście całego pierwszego Chapteru.
  • Chapter Two - Osiągniecie otrzymujemy za przejście całego drugiego Chapteru.
  • Chapter Three - Osiągniecie otrzymujemy za przejście całego trzeciego Chapteru.
  • Chapter Four - Osiągniecie otrzymujemy za przejście całego czwartego Chapteru.
  • Chapter Five - Osiągniecie otrzymujemy za przejście całego piątego Chapteru.
  • Chapter Six - Osiągniecie otrzymujemy za przejście całego szóstego Chapteru.
  • Chapter Seven - Osiągniecie otrzymujemy za przejście całego siódmego Chapteru.
  • Game Complete - Osiągniecie otrzymujemy dzięki przejściu całej gry.
  • This is a Lock - Osiągniecie otrzymujemy po przejściu sekretnego pomieszczenie, które znajduję się przed pokojem A7.
  • A Polite Conversation - Osiągniecie otrzymujemy po przejściu sekretnego pomieszczenia, które znajduję się przed pokojem B16.
  • The Universe's Machine Epsilon - Osiągniecie otrzymujemy po przejściu sekretnego pomieszczenia, które znajduję się przed sektorem C26.
  • Algorithmic Composition - Osiągniecie otrzymujemy po przejściu sekretnego pomieszczenia, które znajduję się przed sektorem D36.
  • The Chinese Room - Osiągniecie otrzymujemy po przejściu sekretnego pomieszczenia, które znajduję się przed sektorem E46.
  • Boolean Logic - Osiągniecie otrzymujemy po przejściu sekretnego pomieszczenia, które znajduję się przed sektorem F56.
  • Thinking Outside of the Box - Osiągniecie otrzymujemy po przejściu sekretnego pomieszczenia, które znajduję się przed sektorem G66.
Grę rozpoczniesz zaraz po wyjściu z kapsuły - Prolog - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Grę rozpoczniesz zaraz po wyjściu z kapsuły. Posłuchaj robota o imieniu Tom co ma do powiedzenia i skieruj się w kierunku jedynego wyjścia z pokoju.

Podążaj cały czas przed siebie aż dojdziesz do pokoju z rozgałęzieniem - Prolog - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Podążaj cały czas przed siebie aż dojdziesz do pokoju z rozgałęzieniem. Wejdź w drzwi które znajdują się po lewej stronie i zabierz z pudełka EMT. Wróć do wejścia i przejdź przez otwarte drzwi po Twojej lewej stronie aż dojdziesz do włazu znajdującego się przed Tobą.

Po zejściu z drabiny kieruj się cały czas przed siebie aż nie dotrzesz do pomieszczenia w którym znajdują się cztery przejścia - Prolog - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po zejściu z drabiny kieruj się cały czas przed siebie aż nie dotrzesz do pomieszczenia w którym znajdują się cztery przejścia. Udaj się w stronę zielonego światła i wejdź do kapsuły znajdującej się przed Tobą. Rozpocznie się krótki filmik.

Lądujemy na Europie, za sobą zauważymy schron do którego wchodzimy - Prolog - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Lądujemy na Europie, za sobą zauważymy schron do którego wchodzimy. Czeka nas długa prosta droga. Po dotarciu do drzwi zakończymy Prolog.

W chapterze pierwszym poznamy podstawy gry z którymi spotkamy się w wielu trudniejszych zagadkach. Przekazana zostanie nam wiedza na temat broni (EMT) i urządzeń z którymi będziemy mieli do czynienia. Podzielony on został na dziesięć sektorów (A1-A10), Planetrium i jedno sekretne pomieszczenie.

Sektor A1

Po załadowaniu gry widzimy otwarte drzwi przed nami, podążamy tą drogą tak długo aż nie dojdziemy do pomieszczenia z zamkniętymi drzwiami widocznymi na obrazku - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po załadowaniu gry widzimy otwarte drzwi przed nami, podążamy tą drogą tak długo aż nie dojdziemy do pomieszczenia z zamkniętymi drzwiami widocznymi na obrazku. W tym miejscu zauważymy również pojemnik z wiązką energii, który musimy podnieść za pomocą przycisku E, podchodząc do niego. Gdy już to zrobimy wkładamy go w miejsce obok drzwi.

Sektor A2

Po przejściu przez drzwi biegniemy cały czas przed siebie aż dotrzemy do pomieszczenia widocznego na obrazku - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po przejściu przez drzwi biegniemy cały czas przed siebie aż dotrzemy do pomieszczenia widocznego na obrazku. Za pomocą prawego przyciska myszy pobieramy wiązkę energii do naszego EMT. Obracamy się lekko w prawo i przekazujemy ją do pustego miejsca obok zamkniętych drzwi, które dzięki temu otworzą nam drogę dalej.

Sektor A3

Po chwili dotrzemy do trzeciego sektoru, podnosimy pojemnik i przekładamy go przez okno, które będzie widoczne przed nami - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po chwili dotrzemy do trzeciego sektoru, podnosimy pojemnik i przekładamy go przez okno, które będzie widoczne przed nami. Po wykonaniu tej czynności wchodzimy na drabinę, idziemy po wcześniej przełożony pojemnik i wkładamy go w puste miejsce obok drzwi, które otworzą nam przejście dalej.

Sektor A4

W kolejnym pomieszczeniu podchodzimy do pojemnika z wiązką energii lecz nie wyjmujemy go - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu podchodzimy do pojemnika z wiązką energii lecz nie wyjmujemy go. Obok niego znajduję się przekładnia, która ukaże nam nową funkcje. Dzięki niej przy przytrzymaniu przycisku E przekładnia przekażę energię do poniższego pasma. Otworzą się drzwi, którymi przechodzimy do następnego pomieszczenia.

Sektor A5

Po wejściu do sektora A5 ignorujemy wiązkę energii znajdującą się przed nami i przechodzimy za drzwi - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po wejściu do sektora A5 ignorujemy wiązkę energii znajdującą się przed nami i przechodzimy za drzwi. Stajemy tak jak na wyżej ukazanym zdjęciu i przejmujemy wiązkę do broni. Pobraną energie wkładamy do wolnego miejsca obok drzwi wyjściowych.

Sektor A6

W sektorze A6 podnosimy pojemnik i wkładamy go do miejsca obok drzwi znajdujących się po naszej lewej stronie - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W sektorze A6 podnosimy pojemnik i wkładamy go do miejsca obok drzwi znajdujących się po naszej lewej stronie. Za drzwiami bierzemy wiązkę energii i wracamy do wcześniejszego pomieszczenia.

Wyjmujemy wcześniej włożony pojemnik z drzwi i wyrzucamy go chwilowo na ziemię - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Wyjmujemy wcześniej włożony pojemnik z drzwi i wyrzucamy go chwilowo na ziemię. Wiązkę energii, która posiadamy przekazujemy do pustego miejsca. Wcześniej wyrzucony pojemnik zanosimy do wolnego miejsca za drzwiami. Wchodzimy po schodach do góry i przenosimy wiązkę z dołu drzwi do pustego miejsca za nami po czym udajemy się do następnego sektora.

Sektor A7

Udając się do sektoru A7, po drodzę napotkamy Restricted Area, jest to dodatkowy poziom dzięki któremu odblokujesz osiągnięcie Steam - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Udając się do sektoru A7, po drodzę napotkamy Restricted Area, jest to dodatkowy poziom dzięki któremu odblokujesz osiągnięcie Steam. Opis przejścia znajduję się w dziale Sekretne pomieszczenia.

W następnym sektorze poznamy nowe urządzenie polegające na przyciąganiu grawitacyjnym pojemników - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W następnym sektorze poznamy nowe urządzenie polegające na przyciąganiu grawitacyjnym pojemników. Podchodzimy do niego, klikamy E i zabieramy pojemnik po naszej lewej stronie. Później przesuwamy go najbardziej na prawą stronę poziomu. Tam pobieramy zieloną wiązkę z urządzenia i przekazujemy do wolnego miejsca w drzwiach. Pojemnik leżący na ziemi podnosimy i umieszczamy w drugie wolne miejsce dzięki czemu drzwi do następnego sektoru zostają otwarte.

Sektor A8

W tym pomieszczeniu zabieramy wiązkę znajdującą się obok drzwi po lewej stronie pomieszczenia i wypuszczamy ją do pustego pojemnika na ścianie który znajduję się po prawej stronie - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu zabieramy wiązkę znajdującą się obok drzwi po lewej stronie pomieszczenia i wypuszczamy ją do pustego pojemnika na ścianie który znajduję się po prawej stronie. Zamykamy przekładnie, która znajduję się na lewej ścianie (przy oknie) w górę i zabieramy pojemnik z wiązką energii. Pojemnik wkładamy do pustego miejsca obok drzwi, dzięki czemu zostaną one otwarte. Wchodzimy do pomieszczenia i pobieramy wiązkę za okna znajdującego się po naszej prawej stronie, którą wypuszczamy obok drzwi blokujących przejście do następnego sektora.

Sektor A9

Po dotarciu do sektora A9 udajemy się do pomieszczenia znajdującego się po naszej lewej stronie, połyskuję on kolorem różowym - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po dotarciu do sektora A9 udajemy się do pomieszczenia znajdującego się po naszej lewej stronie, połyskuję on kolorem różowym. Tam zabieramy wiązkę energii, która znajduję się obok drzwi wyjściowych, przesuwamy przekładnie w dół i wypuszczamy ją do drugiego pustego pojemnika w tym pomieszczeniu. Wracamy do głównego holu i gdy już znajdujemy się za drzwiami różowego pomieszczenia pobieramy z niego wiązkę energii. Wypuszczamy ją do pojemnika, który znajduję się obok drugiego otwartego pomieszczenia.

Wchodzimy do środka pomieszczenia po prawej stronie holu, pobieramy wiązkę energii, którą wypuszczamy do pustego pola obok głównych drzwi wyjściowych - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Wchodzimy do środka pomieszczenia po prawej stronie holu, pobieramy wiązkę energii, którą wypuszczamy do pustego pola obok głównych drzwi wyjściowych. Pozostaje nam tylko pobranie wolnej wiązki po prawej stronie i uzupełnienie drugiego pustego pola.

Sektor A10

W ostatnim sektorze zabrana wiązka powoduję spadek platformy poziom niżej, a dodana wiązka podwyższa go - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W ostatnim sektorze zabrana wiązka powoduję spadek platformy poziom niżej, a dodana wiązka podwyższa go. Pozostaje nam tylko pobranie jej z pierwszego pojemnika, wejście na platformę i wypuszczenie jej do pojemnika znajdującego się pośrodku. Czynność tę należy powtórzyć 2 razy. Po dotarciu na górę, pobieramy wiązkę z trzeciego pojemnika i wpuszczamy ją do pustego miejsca obok drzwi.

Planetarium

Za drzwiami sektoru A10 zauważymy prostą drogę, którą należy się udać - Chapter 1 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Za drzwiami sektoru A10 zauważymy prostą drogę, którą należy się udać. Dotrzemy do Planetarium, w którym możemy dowiedzieć się więcej o członkach załogi. Gdy już skończymy lekturę należy udać się w kierunku drzwi po prawej stronie, dzięki czemu możemy przejść do następnego chapteru.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
The Turing Test

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

The Turing Test

zobacz więcej informacji o grze
The Turing Test

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do pozostałych kategorii gier

Pozostałe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides