poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Inside

Poradnik do gry Inside zawiera dokładny opis przejścia wszystkich etapów gry. Wzbogacono go ilustracjami, na których znalazły się oznaczenia pomagające w odszukaniu ukrytych w grze sekretów. Z poradnika dowiesz się też jak odblokować ukryte zakończenie.

poradnik, solucja do gry w zawiera 47 stron i 43 ilustracji, rozmiar pliku to 2,4 MB

Kiedy zsuniesz się ze skarby, biegnij dalej do barierki. Teraz czeka cię spokojny bieg przez pole. W połowie pola będzie sekretny właz do drugiej ukrytej kuli. Tutaj też będziesz mógł później otworzyć tajemne drzwi. Najłatwiej trafić na właz trzymając wciśnięty przycisk chwytu.

Kontynuując dalej przez pole, zaczną zbierać się wokół ciebie małe kurczęta. Nie zaszkodzą ci, wręcz zaraz ci pomogą. Miniesz stado zdechłych świń i dojdziesz do stodoły. Podskocz i złap się liny aby wspiąć się wyżej. Teraz wskocz do dziury. Przed tobą pierwsza przeszkoda. Nie możesz wskoczyć dalej dopóki nie stworzysz sobie drogi. Musisz zrobić trzy rzeczy. Najpierw pójdź w lewo, aby podnieść rygiel i otworzyć drzwi dla kurczaków. Potem podejdź do silnika z wielkim kołowrotkiem. Będziesz musiał kilka razy chwycić linkę aby włączyć rozruch silnika. Kurczaki będą podążały za tobą, więc pobiegnij jak najdalej w prawo i poczekaj aż się zbiorą wokół ciebie. Teraz, szybko wróć do dźwigni. Kiedy grupka będzie przed rurą, pociągnij wajchę i przytrzymaj, aż siano spadnie na podłogę. Teraz możesz przesunąć stóg siana i iść dalej.

Wejdziesz na dach a z niego zeskoczysz wprost na wóz ze zdechłymi świniami - Farma - Inside - poradnik do gry - Inside - poradnik do gry

Wejdziesz na dach a z niego zeskoczysz wprost na wóz ze zdechłymi świniami. Możesz go przesunąć do lewej aby oderwać deskę i przejść do sekretnego pomieszczenia. Przesuń wóz do prawej, żeby wskoczyć na płot. Kiedy zeskoczysz z szopy, przejdziesz obok dziwnej, zdechłej świni. Ta akurat będzie nieszkodliwa. Przebrniesz teraz przez głęboką kałuże z błota i wskoczysz na płot. Teraz miniesz kolejną świnie, z żywym robakiem w jej ciele. Nagle wstanie i będzie próbować cie staranować. Musisz obrócić się w jej stroną i wskoczyć na nią, aby uniknąć ataku. W ten sposób idź dalej w prawo. Zwab świnie blisko ściany, aby wbiła się w ścianę. W ten sposób wejdziesz do środka. Świnia dalej będzie cię atakować, więc znów zwab ją do prawej ściany. Po uderzeniu straci przytomność. Wykorzystaj ten moment i chwyć za robaka, który wystaje jej z tyłu ciała. Teraz wstanie ona na nogi i będzie pasywna.

Chwyć ją i przesuń tak, żeby stała pod dziwnym przewodem, który zwisa po środku pomieszczenia - Farma - Inside - poradnik do gry - Inside - poradnik do gry

Chwyć ją i przesuń tak, żeby stała pod dziwnym przewodem, który zwisa po środku pomieszczenia. Kiedy podskoczysz, zostaniesz podłączony i będziesz mógł sterować ludźmi w pomieszczeniu. Ci "otępiali", są odporni na upadki z dużej wysokości, a co ważniejsze - będą naśladować twoje ruchy. Idź lewo aż spadnie jeden z daszku powyżej. Potem idź w lewo, aż obaj będą przy kracie. Wtedy chwyć za nią, jednocześnie idąc w prawo, aż następni dwaj też złapią za kratę. Wtedy ją podnieść dalej trzymając klawisz chwytu. Teraz całą czwórka złap za rusztowanie i przeciągnij je w lewo. Struktura się zawali i stworzy ci przejście. Wciśnij chwyt i kierunek w dół, aby się odłączyć. Zeskoczysz z desek i przejdziesz do dużych drzwi, które chwycisz i pociągniesz do góry. Teraz opuszczasz farmę. Przebiegniesz kawałek pola, a kiedy miniesz rurę kanalizacyjną ujrzysz widok murów miasta.

Twoja postać będzie się skradać, ale nie ma tutaj zagrożenia. Miniesz ciężarówkę i dojdziesz do wagonika złączonego łańcuchem. Wystarczy go popchnąć do ściany aby opuścić niżej zwisający łańcuch. Możesz teraz wejść na górę, gdzie podniesiesz i wskoczysz przez okno. Jesteś w niedokończonym budynku. Podejdź do prawej i wespnij się po drabinie, żeby przejść dalej musisz najpierw przesunąć ładunek drewna do prawej, potem chwycić za dźwignie i to podnieść. Teraz możesz wspiąć się wyżej i uważnie przejść w lewo. Potem musisz zepchnąć sejf, ale kiedy tylko zacznie się przechylać odbiegnij! Deski zostaną zniszczone, ale za to sejf otworzy ci drogę. Wróć to samą drogą i wskocz do tej dziury.

Tutaj będziesz mógł dotrzeć do czwartego sekretu, otwierając kratę z lewej - Miasto - Inside - poradnik do gry - Inside - poradnik do gry

Tutaj będziesz mógł dotrzeć do czwartego sekretu, otwierając kratę z lewej. Idąc w prawo natkniesz się na dźwignie i kolejne urządzenie do kontroli umysłu. Najpierw dźwignią otwórz drzwi. Wskocz na murek, a z niego w stronę przyssawki. Wyjdź tym kontrolowanym człowiekiem w prawo, ale tak żeby drugi nie wszedł do tego garażu. Odłącz się i zamknij tym razem. Teraz musisz się podłączyć i tak ustawić tych dwóch, żeby stanęli na płytach naciskowych. Zauważ, że obaj chodzą w przeciwnych kierunkach, więc "idź" tak, aby obaj zatrzymali się na ścianach. Teraz zmień kierunek i "idź powoli aż staną na obu płytach. Dzięki temu otworzysz drzwi, prowadzące do wysokiej drabiny. Która prowadzi na dach budynku.

Tuż za napisem, będziesz musiał się zsunąć a przy krawędzi skoczyć - Miasto - Inside - poradnik do gry - Inside - poradnik do gry

Tuż za napisem, będziesz musiał się zsunąć a przy krawędzi skoczyć. Teraz możesz trochę się zsunąć i przeskoczyć na drabinę po drugiej stronie, aby zejść po piąty sekret. Wespnij się po rurze na górę aby kontynuować swoją podróż. Do sforsowania masz kolejny płot. Zwisając z drugiej strony musisz przeskoczyć nad przepaścią. Kiedy będziesz szedł po wąskiej desce - ta się załamie i spadniesz. Przeskocz z balkonu do budynku i kontynuuj dalej biegnąć po dachach. Kiedy dojedziesz do krawędzi, kliknij kierunek w dół. Twój bohater złapie się rynny i będziesz mógł zejść na dół. Przed tobą zaryglowane przejście. Chwyć za deskę, i ciągnij do siebie. Tą czynność wykonaj kilka razy, aż stworzysz sobie przejście. Kiedy zejdziesz na dół, złap drabinę i trzymaj kierunek w prawo. Drabina przechyli się i będziesz mógł się wspiąć wyżej.

Miniesz dźwignie zasilania. Zanim jej użyjesz pobiegnij do windy i podnieść kratę. Teraz wróć i włącz zasilanie. Uruchomisz nie tylko windę, ale też roboty strażnicze. Jeśli wejdziesz w ich pole widzenia, porażą cię ogromnym paralizatorem. Musisz przeskakiwać pomiędzy filarami żeby uniknąć reflektorów. Musisz być ostrożny, bo wystarczy wystawać tylko częścią ciała, żeby cię poraziło. Roboty skanują teren cyklicznie, więc musisz wyczekać na odpowiednie momenty. Biegnąć od filaru do filaru, wskocz do windy i wciśnij przycisk chwytu aby włączyć windę. Teraz znów przebiegnij po wąskiej desce i pobiegnij po drewnianej podłodze, która się zawali.

Wpadniesz na jednego z "otępiałych" i wygryziesz go z kolejki. Jednak po chwili przyleci dron i nakieruje na ciebie reflektor. Od tej chwili będzie śledzić twoje ruchy. Musisz naśladować to co robią inni "otępiali" ludzie w kolejce. Kiedy lampka drona będzie migać to znaczy, że nie robisz tego co trzeba i zaraz porazi cię prądem. Nie odwracaj się żeby poprawić swoje miejsce, nie idź za dużo do przodu ani za wolno. Kolejka idzie do przodu w konkretnym schemacie. Robią 9 kroków i się zatrzymają. Możesz sobie pomóc licząc do 9, tak jakbyś coś wyliczał. Robią 5-sekundową przerwę i znów idą do przodu. Trafisz na pierwszy sektor testowy. Kiedy będziesz w jego obrębie, musisz w tym samym momencie podskoczyć co reszta. Potem wyjdziesz z sektora, więc nic nie rób! Kiedy wejdziesz do drugiej strefy, będziesz musiał obrócić się w lewo, a po chwili z powrotem w prawo.

Chwile dalej będziesz szedł w kolejce, kiedy nagle wykryję cię pies - Fabryka - Inside - poradnik do gry - Inside - poradnik do gry

Chwile dalej będziesz szedł w kolejce, kiedy nagle wykryję cię pies. Rzuć się do ucieczki w prawo i wyskocz z dachu tak by przebić się przez okno. Pies nadal cię będzie gonił. Aby kupić sobie czas podbiegnij do murku. Wskocz na niego dopiero jak pies będzie podbiegał do ciebie. Teraz masz odpowiednią ilość czasu aby uciec i wskocz wprost na przyssawkę.

Rozkaż kontrolowanemu aby pchał wózek naprzód. Zatrzymaj się na małą, wystającą przybudówką, tuż przy krawędzie następnego budynku. Zeskocz i przesuń czerwoną skrzynie dalej, na płytę naciskową. Teraz wróć i podepnij się znów do urządzenia. Jedź dalej wagonikiem aż dojedziesz do zamkniętych drzwi. Kontrolowanym człowiekiem puść wagonik, wejdź na niego i podskocz aby też się podłączyć. Z kartonu obok, wyjdzie następny kontrolowany. Tym z kolei złap za wózek i przesuń go dalej tak aby chłopak był nad platformą. Teraz wskocz nim na wagonik i stań na płycie. Teraz odczep się od urządzenia i podłącz z powrotem. Dzięki temu, będziesz kontrolował tylko tego pierwszego. Złap znów za wózek i jedź dalej.

Dojedziesz do pomieszczenia z wielką klapą u dołu - Fabryka - Inside - poradnik do gry - Inside - poradnik do gry

Dojedziesz do pomieszczenia z wielką klapą u dołu. Nastaw tak wózek, żeby chłopak zwisał nad lewym końcem. Kontrolowanym człowiekiem puść wózek i przejdź do dźwigni po prawej. Złap ją i trzymaj do końca, a kiedy właz się otworzy w pełni - odłącz się od machiny.

Wpadniesz do wielkiego jeziora. Musisz zanurkować i popłynąć w kierunku dół-lewo aż trafisz na wystającą paletę z czerwonym uchwytem. Wyciągnij go, aby wypłynął na powierzchnię. Teraz popłyń z nim dalej, dzięki czemu wespniesz się na ściankę. Potem wdrap się do przewodu wentylacyjnego. Znajdziesz się w pomieszczeniu z przyciskiem pośrodku. Naciśnij go i przejdź przez drzwi. W osuszonym już doku jest kolejny przycisk. Jeśli go naciśniesz, znowu napełni się wodą. Wtedy zanurkuj raz jeszcze, naciśnij przycisk i od razu płyń w kierunki góra-prawo. Dok się osuszy, ale następne drzwi się otworzą (jeśli ci nie wyszło, a dok jest pełen wody. Wskocz na dach po prawej i otwórz właz do pierwszego pomieszczenia). Teraz idź do końca tego dużego pomieszczenia i złap dużą walizkę. Przesuń ją na koniec daszku, tuż pod zwisającym łańcuchem. Zeskocz i włącz przycisk. Dok znowu napełni się wodą, a ty wejdziesz na walizkę i wespniesz się po łańcuchu. Na dachu zobaczysz kolejne reflektory. Możesz je ominąć jeśli staniesz pod wielkimi rurami. Pamiętaj jednak że cień zmienia położenie, więc nie możesz stać ciągle w jednym miejscu. Jak nadarzy się okazja, wyskocz i przesuń kawałek pokrętła chwytem i kierunkiem w dół. Kiedy klatka będzie odpowiednio nisko, a robot patrzył w inną stronę, wskocz do środka. Teraz poczekaj aż drugi robi kurs do klatki. Teraz możesz wskoczyć na dach i podbiec pod rurę. Znów poczekaj na światło za plecami i wbiegnij dalej, jest tam trzeci reflektor. Kiedy ruszy pędź do włazu i go otwórz. W ostatniej chwili wskoczysz do środka. Tam zejdziesz jeszcze niżej po łańcuchu.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Inside

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Inside

zobacz więcej informacji o grze
Inside

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides