poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

Poradnik do gry Sherlock Holmes: The Devil's Daughter ułatwia ukończenie kompletu zagadek i śledztw. W opracowaniu opisano również wszystkie osiągnięcia, a także proces skompletowania dowodów i dokumentów w grze.

poradnik, solucja do gry w zawiera 123 stron i 133 ilustracji, rozmiar pliku to 10,2 MB

Dom Lorda Marsha i analiza chusty

Poszukiwanie dowodów w domu Lorda Marsha

Zakradnij się na tył posesji i spróbuj otworzyć drzwi - Dom Lorda Marsha i analiza chusty - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Gdy Holmes nadepnie na skrzypiącą podłogę, zrzuć wazon, by odwrócić od niego uwagę

Zakradnij się na tył posesji i spróbuj otworzyć drzwi. Gdy się okaże, że są zamknięte - użyj pierwszego i drugiego wytrychu. Gdy Holmes będzie skradał się do pokoju, jako Watson zrzuć wazę, by odwrócić uwagę od detektywa.

W gabinecie Lorda Marsha, podejdź do zdjęć nad kominkiem, a następnie podejdź do biurka z dokumentacją - Dom Lorda Marsha i analiza chusty - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Ukryj się w rogu budynku, gdy będzie się zbliżał asystent Lorda Marsha

W gabinecie Lorda Marsha, podejdź do zdjęć nad kominkiem, a następnie podejdź do biurka z dokumentacją. Przesuń książki by dotrzeć do trzech ważnych listów: Marsh's political letter/list polityczny Marsha, pauper's letter/list biedaka, letter to Lord Collins/list do lorda Collinsa. Aktywuj teraz zmysł detektywa i zwróć uwagę na obraz na ścianie. Odsłonisz sejf, jednak gdy będziesz chciał się do niego włamać, to do pokoju zacznie zmierzać asystent Marsha. Schowaj się w rogu pokoju, za stolikiem z książkami.

Gdy mężczyzna opuści pokój, wróć do sejfu - Dom Lorda Marsha i analiza chusty - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Użyj kombinacji 10-22-14 by włamać się do sejfu

Gdy mężczyzna opuści pokój, wróć do sejfu. Możesz go otworzyć za pomocą kombinacji 10-22-14. W środku znajdziesz invitation to the meeting/ zaproszenie na spotkanie i letter from Lord Harington/list od Lorda Harringtona. Zabierz również piece of map/fragment mapy. Wyjdź z pokoju, na chwilę znów przełączysz się na postać doktora Watsona. Podnieś zakrwawioną chustę, gdy Marsh będzie patrzył w innym kierunku. Po wszystkim, znów trafisz do domu Sherlocka.

Analiza zakrwawionej chusty i ustalenie miejsca spotkania

Podejdź do Watsona, który analizuje zakrwawioną chustę - Dom Lorda Marsha i analiza chusty - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Użyj przyborów do badań, by zebrać próbkę do analizy

Podejdź do Watsona, który analizuje zakrwawioną chustę. Ustaw odpowiednie przybliżenie a następnie za pomocą jednego z przyborów, pobierz próbkę do badania. Podnieś strzykawkę, zamocz ją w kolejnych fiolkach z substancjami i aplikuj krople na pobraną próbkę. Następnie postaw wymaz pod mikroskop. Przesuwaj obraz, aż natkniesz się na obecność bakterii, co potwierdzi obawy Watsona o tym, że Lord jest poważnie chory.

Następnie udaj się do swojej biblioteki i poszukaj informacji w encyklopedii, w dziale botany/botanika: One Hundred Legendary English Oaks/sto legendarnych angielskich dębów - Dom Lorda Marsha i analiza chusty - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry

Następnie udaj się do swojej biblioteki i poszukaj informacji w encyklopedii, w dziale botany/botanika: One Hundred Legendary English Oaks/sto legendarnych angielskich dębów. Podejdź do mapy, wiszącej na ścianie obok wyjścia. Nanieś ręcznie rysowaną mapę, tak byś mógł zlokalizować miejsce spotkania. Połącz poszlaki na ekranie dedukcji, by Holmes wyznaczył kolejny cel podróży - Las Epping.

Ucieczka przed myśliwym

Zaraz po rozpoczęciu tej sekwencji, biegnij przed siebie - Ucieczka przed myśliwym - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Czeka Cię długa ucieczka przed myśliwym - chowaj się za drzewami i głazami, by odnowić swoją wytrzymałość

Zaraz po rozpoczęciu tej sekwencji, biegnij przed siebie. Musisz się kryć za kolejnymi przeszkodami i uciekać przed myśliwym. Pamiętaj, że masz ograniczony wskaźnik sprintu, więc nie możesz biec bez przerwy. Ponadto, jeśli długo uciekasz bez osłony, będziesz wystawiony na ostrzał i Holmes może umrzeć. Pociski lecą w linii prostej i Sherlock może uniknąć ich, gdy w ostatnim momencie dokona zrywu w bok.

Po rozpoczęciu gonitwy, biegnij przed siebie i chowaj się za drzewami i kamieniami - Ucieczka przed myśliwym - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Wybierz drogę na wprost i przejdź pod leżącym drzewem

Po rozpoczęciu gonitwy, biegnij przed siebie i chowaj się za drzewami i kamieniami. Jeśli wpadniesz w pułapkę, możesz się z niej wyswobodzić, naciskając przycisk akcji. Gdy będziesz musiał dokonać wyboru, którą drogę wybrać - biegnij prosto, druga ścieżka prowadzi do śmierci głównego bohatera.

Po pewnym czasie, przed Tobą pojawi się kolejny wybór - tym razem skręć w prawo - Ucieczka przed myśliwym - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Przy kolejnym wyborze trasy ucieczki, kieruj się w prawo

Po pewnym czasie, przed Tobą pojawi się kolejny wybór - tym razem skręć w prawo. Holmes wpadnie na półkę znajdującą się poniżej. Podejdź do zwłok i naciśnij na twarz i ubranie. Niestety, nie znajdziesz czasu na żadne analizy, ponieważ myśliwy znów zacznie Cię ścigać. Postępuj identycznie jak wcześniej. Przy wyborze kolejnej ścieżki ucieczki skręć w lewo, w kierunku bagien.

Trafisz na bagna - gdy będziesz w ukryciu, za pomocą zmysłu detektywa możesz określić która ścieżka jest bezpieczna - Ucieczka przed myśliwym - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Będąc na bagnach, użyj zmysłu detektywa, by nie utonąć na mokradłach

Trafisz na bagna - gdy będziesz w ukryciu, za pomocą zmysłu detektywa możesz określić która ścieżka jest bezpieczna. Użyj tej możliwości, by nie zatonąć i dalej uciekać przed myśliwym. W końcu uda Ci się wydostać z mokradeł, jednak wciąż musisz uciekać. Biegnij przed siebie, aż dotrzesz do drzewa, które posłuży Ci jako kładka na drugą stronę. Po drugiej stronie znajdziesz kolejnego nieboszczyka, zabierz chustę z napisem Harrington i zbadaj twarz zmarłego.

Biegnij przed siebie, po chwili trafisz do drewnianej chatki - Ucieczka przed myśliwym - Prey Tell / Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Gdy opatrzysz swoje rany, schowaj się do szafy

Biegnij przed siebie, po chwili trafisz do drewnianej chatki. Podejdź do stolika i zwróć uwagę na fotografię, następnie zabierz bandaż i opatrz swoje rany. Gdy usłyszysz kroki, ukryj się w szafie. Za moment pojawi się Hurst wraz z Lordem Marshem.

Dedukcje

Finalna dedukcja

Marsh polował na ludzi - Dedukcje - Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Oto poprawna dedukcja

Marsh polował na ludzi

Wymagane dowody:

  1. Connection/Połączenie;
  2. Information/Informacje;
  3. Missing/Zaginiony;
  4. Mr. Hurst knew/Pan Hurst wiedział;
  5. Violence/Przemoc;
  6. Last chance/Ostatnia szansa;
  7. Meeting/Spotkanie;
  8. Really lovat/Prawdziwy zwiadowca;
  9. Dead bodies/Zwłoki;
  10. Hunters/Myśliwi;
  11. Lords hunt/Lordowie polują;
  12. Revenge/Zemsta

Po ustaleniu, że to Marsh polował na ludzi staniesz przed wyborem: możesz go posłać do więzienia lub pozwolić, by śmiertelna choroba zabiła go we własnym domu. Po zaakceptowaniu wyboru, Holmes wyjdzie z szafy z karabinem. Po cutscencę, która objaśni jak lord Marsh został zainfekowany chorobą, możesz podjąć jeszcze jeden wybór: zastrzelić Marsha, Hursta lub wstrzymać się od decyzji. Niezależnie od decyzji, sprawa dobiegnie końca. Będziesz mógł zatwierdzić ten wybór jako ostateczny lub odtworzyć inne zakończenia dla sprawy.

Błędna dedukcja

Mr - Dedukcje - Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Możesz dokonać błędnej dedukcji, że to Hurst jest psychopatą

Mr. Hurst jest psychopatą.

Wymagane dowody:

  1. Connection/Połączenie;
  2. Information/Informacje;
  3. Missing/Zaginiony;
  4. Mr. Hurst knew/Pan Hurst wiedział;
  5. Violence/Przemoc;
  6. Last chance/Ostatnia szansa;
  7. Meeting/Spotkanie;
  8. Really lovat/Prawdziwy zwiadowca;
  9. Dead bodies/Zwłoki;
  10. Hunters/Myśliwi;
  11. Mr. Hurst Hunts/Pan Hurst poluje;
  12. Personal motives/Motywy osobiste

Jeśli dokonasz tego wyboru, możesz wybrać następujące warianty rozwiązania historii: możesz wysłać Pana Hursta do szpitala dla psychicznie chorych, by rozpoczął leczenie lub oskarżyć go przed sądem. Ostatecznie, znów będziesz musiał zdecydować, czy zastrzelić któregoś z mężczyzn lub wstrzymać się od podjęcia decyzji.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

zobacz więcej informacji o grze
Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides