poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Might & Magic: Heroes VII opis przejścia

Przewodnik do gry Might & Magic: Heroes VII zawiera dokładne omówienie mechaniki tytułu, miast, jednostek, pola bitwy i mapy świata. Ponadto przytoczono na jego łamach zagadnienia takie jak: rozwój bohaterów, taktyki walki, czary i surowce.

poradnik, solucja do gry w zawiera 149 stron i 50 ilustracji, rozmiar pliku to 13,6 MB

Magia Ciemności

Magia Ciemności jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.

Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Ciemności otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Ciemności jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.

Rozwój drzewka Magii Ciemności powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Ciemności Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Ciemności. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Ciemności I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Ciemności Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Ciemności II czary, wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Ciemności. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Ciemności jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Magia Ciemności Nowicjusz - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Magia Ciemności Nowicjusz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.

Uczony Magii Ciemności - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Uczony Magii Ciemności

Zmniejsza koszt many zaklęć Magii Ciemności o 20%.

Znajomość Magii Ciemności I - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Znajomość Magii Ciemności I

Rozpacz i Osłabienie są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Żniwa Dusz - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Żniwa Dusz

Ilekroć atak bohatera zabija choć jedno stworzenie, bohater otrzymuje 20 Many.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Magia Ciemności Ekspert - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Magia Ciemności Ekspert

Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skutecznie i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2.

Znajomość Magii Ciemności II - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Znajomość Magii Ciemności II

Zaklęcie Oczyszczenie dodatkowo uodparnia cel na pozytywne zaklęcia i efekty magiczne na okres 3 tur.

Wrogie stworzenia zaatakowane zaklęciem Oblicze Grozy nie mogą wykonywać odwetów przez okres 1 tur.

Mądrość Ciemności - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Mądrość Ciemności

+4 do Magii dla zaklęć Ciemności. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Magia Ciemności Mistrz - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Magia Ciemności Mistrz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3.

Znajomość Magii Ciemności III - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Znajomość Magii Ciemności III

Zaklęcie Agonia jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Pierwszy atak na Mroczne Odbicie chybi i nie zniszczy go. Ten efekt trwa 3 tury.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Cień Grozy - Magia Ciemności - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Cień Grozy

Ilekroć bohater rzuca zaklęcie Magii Ciemności na stworzenia wroga, ich liczba spada o 5% (zaokrąglając w dół). Istoty utracone w ten sposób wrócą do swojej armii, jeśli nie została ona pokonana.

Magia Ognia

Magia Ognia jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.

Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Ognia otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Ognia jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.

Rozwój drzewka Magii Ognia powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Ognia Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Ognia. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Ognia I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Ognia Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Ognia II czary wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Ognia. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Ognia jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Magia Ognia Nowicjusz - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Magia Ognia Nowicjusz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.

Zapalony Czarodziej - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Zapalony Czarodziej

+1 do Mocy za każde rzucone zaklęcie Magii Ognia. Trwa do końca walki.

Znajomość Magii Ognia I - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Znajomość Magii Ognia I

Ognisty Pocisk zadaje dodatkowo 80 do 120 obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur.

Zaklęcie Płomienny Zapał jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Uczony Magii Ognia - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Uczony Magii Ognia

Zmniejsza koszt many zaklęć Magii Ognia o 20%.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Magia Ognia Ekspert - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Magia Ognia Ekspert

Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2.

Znajomość Magii Ognia II - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Znajomość Magii Ognia II

Zaklęcie Wewnętrzny Żar jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Zaklęcie Ściana Ognia dodatkowo zatrzymuje stworzenie i zadaje 80 do 120 obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur.

Mądrość Ognia - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Mądrość Ognia

+4 do Magii do zaklęcia Magii Ognia. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Magia Ognia Mistrz - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Magia Ognia Mistrz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3.

Znajomość Magii Ognia III - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Znajomość Magii Ognia III

Stworzenie będące celem zaklęcia Amok woli teraz atakować jednostki wroga i robi to z +20 do Ataku.

Kula Ognia dodatkowo zadaje 80 do 120 obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Opończa Ognia - Magia Ognia - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Opończa Ognia

Sojusznicze stworzenia zadają dodatkowe 56 do 84 obrażeń od Magii Ognia, gdy atakują w walce wręcz i 16 do 24 obrażeń od Magii Ognia, gdy ktoś zaatakuje je wręcz.

Magia Pierwotna

Magia Pierwotna jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.

Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Pierwotnej otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Pierwotnej jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.

Rozwój drzewka Magii Pierwotnej powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Pierwotna Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Pierwotnej. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Pierwotnej I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Pierwotna Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Pierwotnej II czary wykupujemy właśnie tę zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Tajemną Egzaltację. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Pierwotna jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Magia Pierwotna Nowicjusz - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Magia Pierwotna Nowicjusz

Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.

Uczony Magii Pierwotnej - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Uczony Magii Pierwotnej

Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Pierwotnej o 20%.

Znajomość Magii Pierwotnej I - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Znajomość Magii Pierwotnej I

Pomyślny Los i Ster Czasu są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Odnowa - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Odnowa

Bohater otrzymuje 30 do Many po zakończonej walce.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Magia Pierwotna Ekspert - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Magia Pierwotna Ekspert

Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2.

Znajomość Magii Pierwotnej II - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Znajomość Magii Pierwotnej II

Zaklęcie Teleportacja dodatkowo zwiększa o 50 Inicjatywę wskazanego stworzenia na okres 2 tur.

Zaklęcie Rozproszenie Magii jest teraz rzucane na stworzenia na obszarze 3x3.

Tajemna Egzaltacja - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Tajemna Egzaltacja

+2 do Magii.

+2 do Ducha.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Magia Pierwotna Mistrz - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Magia Pierwotna Mistrz

Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3.

Znajomość Magii Pierwotnej III - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Znajomość Magii Pierwotnej III

Zaklęcie Implozja zostaje rzucone automatycznie na ten sam cel na początku kolejnej rundy bojowej, jakby było rzucane z poziomu Eksperta.

Liczba Żywiołaków przyzwanych za pomocą zaklęcia Przyzwanie Żywiołaka zwiększa się na początku kolejnej rundy bojowej o 4.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Jasność - Magia Pierwotna - Umiejętności - Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry

Jasność

Rzucając w walce zaklęcie Magii Pierwotnej, bohater zyskuje drugą turę w tej rundzie walki. W tej dodatkowej turze zaklęcia są rzucane z -20 Magii.

zobacz inne poradniki do gry Might & Magic: Heroes VII

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik opis przejścia do gry
Might & Magic: Heroes VII

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Might & Magic: Heroes VII

zobacz więcej informacji o grze
Might & Magic: Heroes VII

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides