poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Life is Strange E4 - Dark Room

Poradnik do 1-ego epizodu gry Life is Strange - Chrysalis zawiera pełną solucję, a także omówienie podejmowanych decyzji, wraz z ich konsekwencjami. W poradniku umieszczono również liczne porady dzięki którym odnalezienie znajdziek nie będzie problemem.

poradnik, solucja do gry w zawiera 41 stron i 56 ilustracji, rozmiar pliku to 3,8 MB

Decyzje

Poniżej znajdziesz listę wszystkich istotnych decyzji podejmowanych w tym epizodzie oraz ich konsekwencje na przestrzeni całej gry.

Decyzja #1

Pierwsza decyzja to moment, w którym rozmawiasz z Danielem - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Pierwsza decyzja to moment, w którym rozmawiasz z Danielem. Możesz pozwolić mu na stworzenie rysunku ciebie lub nie.

Wybór: You let Daniel draw your portrait

Konsekwencje:

Rozdział 1

Portret Max zostanie umieszczony na jej Facebooku.

Warren wspomni o portrecie Max

Rozdział 2

Daniel będzie mówił o portrecie w klasie.

Rozdział 4

Daniel da się łatwo przekonać do pójścia na przyjęcie.

Wybór: You didn't let Daniel draw your portrait

Konsekwencje:

Rozdział 4

Daniel da się przekonać do pójścia na przyjęcie tylko jeśli Max użyje swoich mocy.

Decyzja #2

Druga decyzja to moment, w którym rozmawiasz z nauczycielką Ms - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Druga decyzja to moment, w którym rozmawiasz z nauczycielką Ms.Grant. Możesz podpisać się pod petycją, która uniemożliwi wprowadzenie rygorystycznego monitoringu przez ojczyma Chloe lub też nie.

Wybór: You signed petition.

Konsekwencje:

Rozdział 2

Pani Grant wspomni o pomocy Max w klasie.

Rozdział 3

Petycja zakończy się sukcesem.

Rozdział 4

Pani Grant dziękuje Max za pomoc.

Wybór: You didn't signed petition.

Konsekwencje:

Rozdział 2

Pani Grant wspomni o braku pomocy Max w klasie.

Rozdział 3

Petycja zakończy się porażką.

Rozdział 4

Pani Grant wspomni o tym że Max mogłaby jej pomóc wcześniej.

Decyzja #3

Trzecia decyzja to moment, w którym ostrzegasz Alyssę przed nadlatującą piłką - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Trzecia decyzja to moment, w którym ostrzegasz Alyssę przed nadlatującą piłką. Możesz cofnąć czas i ją ostrzec lub przejść obojętnie obok.

Wybór: Warn

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max może zrobić dodatkowe zdjęcie.

Szyba, w pokoju Prescotta jest wybita do końca gry.

Rozdział 4

Jeśli Max ocali Alyssę 4 razy, ta zadedykuje Max wiersz Roberta Frosta.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max nie może zrobić dodatkowego zdjęcia.

Szyba, w pokoju Prescotta jest cała.

Rozdział 4

Alyssa nie zacytuje Max wiersza Roberta Frosta.

Decyzja #4

Kolejna decyzja to moment znaleziony w akademiku - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejna decyzja to moment znaleziony w akademiku. Momentem tym jest sytuacja, w której masz możliwość starcia obraźliwego obrazka na tabliczce przy wejściu do pokoju Kate.

Max może wspomnieć o swoim czynie podczas akcji na dachu.

Decyzja #5

Kolejną decyzję znajdziesz w momencie odwiedzenia twojego pokoju w akademiku - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejną decyzję znajdziesz w momencie odwiedzenia twojego pokoju w akademiku. Możesz podejść do rośliny stojącej na ziemi i podlać ją.

Wybór: Watered

Konsekwencje:

Rozdział 2

Lisa wygląda zdrowo.

Rozdział 3

Jeśli Max podlała roślinkę tylko w epizodzie 1 lub 2, Lisa przeżyje.

Jeśli Max podlała roślinkę w epizodzie 1 i 2, Lisa umrze z powodu nadmiaru wody.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 2

Lisa jest zwiędła.

Rozdział 3

Jeśli Max podlała roślinkę tylko w epizodzie 1 lub 2, Lisa przeżyje.

Jeśli Max podlała roślinkę w epizodzie 1 i 2, Lisa umrze z powodu nadmiaru wody.

Decyzja #6

Kolejną decyzją jest moment, w którym znajdujesz się w pokoju Dany - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejną decyzją jest moment, w którym znajdujesz się w pokoju Dany. Na ziemi znajdziesz test ciążowy, który możesz obejrzeć. Decyzja o obejrzeniu będzie skutkować komentarzem Dany, że jesteś wścibski.

Wybór: Look on Dana's pregnancy test

Konsekwencje:

Rozdział 1

Dana wkurzy się na Max, że ta patrzy na nie swoje rzeczy.

Rozdział 2

Max może przeprosić Danę, za swoje zachowanie.

Rozdział 4

Dana powie Max, że Trevor wie jak się zabezpieczyć.

Wybór: Look on Dana's pregnancy test (and rewound)

Konsekwencje:

Rozdział 1

Dana zwierzy się Max i szanuje jej intuicję.

Rozdział 2

Dana będzie zadowolona, że mogła zwierzyć się Max.

Rozdział 4

Dana powie Max, że Trevor wie jak się zabezpieczyć.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 1

Dana i Max mogą porozmawiać o Juliet, Warrenie i dramie w Blackwell.

Rozdział 2

Dana zaprosi Max na przyjęcie.

Rozdział 4

Dana nie powie Max, że Trevor wie jak się zabezpieczyć.

Decyzja #7

Kolejna decyzja odnosi się do pokoju Victorii i jej poukładanych zdjęć na ścianie - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejna decyzja odnosi się do pokoju Victorii i jej poukładanych zdjęć na ścianie. Jeżeli chcesz zebrać wszystkie zdjęcia do swojego dziennika koniecznym jest ich pomieszanie i zrobienie zdjęcia. Brak konsekwencji tej decyzji w tym epizodzie.

Wybór: Mess Up

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max może zrobić zdjęcie.

Rozdział 2

Victoria nasmaruje coś na tablicy, przy pokoju Max.

Rozdział 3

Victoria ukradnie ciastka z pokoju Max.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max nie może zrobić zdjęcia.

Rozdział 3

Victoria nie ukradnie ciastek z pokoju Max.

Decyzja #8

Ósmą decyzją jest moment, w którym możesz narysować coś na brudnym wozie rekreacyjnym znajdującym się na parkingu - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Ósmą decyzją jest moment, w którym możesz narysować coś na brudnym wozie rekreacyjnym znajdującym się na parkingu. Koniecznym jest wykonanie tego kroku jeśli chcesz zebrać wszystkie zdjęcia do swojego dziennika.

Decyzja #9

Kolejną decyzją jest moment, w którym przeszukujesz dom Chloe - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejną decyzją jest moment, w którym przeszukujesz dom Chloe. Musisz wejść do pokoju jej rodziców na pierwszym piętrze i uzyskać dostęp do okna. Znajdziesz na parapecie ptaka, którego możesz uratować otwierając okno lub nie.

Wybór: Save the bird

Konsekwencje:

Rozdział 3

Ptak pojawi się w domu Chloe

Rozdział 4

Max może uratować ptaka w domu Chloe.

Wybór: No action

Konsekwencje:

Rozdział 3

Ptaka nie będzie w domu Chloe

Rozdział 3

Max nie może uratować ptaka.

Decyzja #10

Decyzję znajdziesz w momencie przeszukiwania pokoju Chloe - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Decyzję znajdziesz w momencie przeszukiwania pokoju Chloe. Podczas przeszukiwania, w szafie znajdziesz pudełko, które po wyciągnięciu spowoduje rozbicie śnieżnej, szklanej kuli. Wydarzenie można zmienić poprzez cofnięcie się w czasie.

Wybór: Search

Konsekwencje:

Rozdział 3

Zniszczona kula jest widoczna w pokoju Chloe.

Rozdział 4

Max może skomentować stan kuli.

Wybór: Search

Konsekwencje:

Rozdział 3

Kula ( w stanie nienaruszonym) jest widoczna w pokoju Chloe.

Rozdział 4

Max może skomentować obecność kuli.

Decyzja #11

Przedostatnia decyzja w tym epizodzie to moment przeszukiwania garażu - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Przedostatnia decyzja w tym epizodzie to moment przeszukiwania garażu. Znajdziesz tam pliki, które spadną na ziemię i zostaną poplamione. Wydarzenie można zmienić poprzez cofnięcie się w czasie.

Wybór: Left document on the floor

Konsekwencje:

Rozdział 1

David wspomni o tym podczas sprzeczki z Chloe.

Wybór: Didn't Left document on the floor

Konsekwencje:

Rozdział 1

David nie będzie wiedział, że ktoś szperał w jego dokumentach.

Decyzja #12

Ostatnia decyzja to moment, w którym przeszukujesz garaż Chloe - Decyzje | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Ostatnia decyzja to moment, w którym przeszukujesz garaż Chloe. Znajdziesz tam pliki, które zostały wymienione w decyzji z numerem jedenastym. Twoją decyzją jest czy przeczytasz te pliki czy cofniesz się w czasie bez tej wiedzy.

Wybór: Read David files

Konsekwencje:

Rozdział 1

Max może powiedzieć Chloe o dokumentach, podczas rozmowy w pobliżu latarni.

Rozdział 3

Chloe wspomni o tym podczas kłótni z Davidem.

Wybór: Didn't read David files

Konsekwencje:

Rozdział 1

Chloe powie podczas rozmowy w pobliżu latarni, że chciałaby by Max przeczytała dokumenty Davida.

Rozdział 3

Chloe wspomni o tym podczas kłótni z Davidem.

Zdjęcie #1

Pierwsze zdjęcie znajdziesz na początku rozgrywki w klasie - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Pierwsze zdjęcie znajdziesz na początku rozgrywki w klasie. Wystarczy, że popatrzysz na swoją ławkę a znajdziesz napis oraz możliwość wykonania zdjęcia.

Zdjęcie #2

Podczas pobytu na podwórku, podejdź do statuty stojącej na środku i wykonaj zdjęcie - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Podczas pobytu na podwórku, podejdź do statuty stojącej na środku i wykonaj zdjęcie.

Zdjęcie #3

Trzecie zdjęcie możesz wykonać w momencie, w którym kolega Justina zrobi dla ciebie sztuczkę - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Trzecie zdjęcie możesz wykonać w momencie, w którym kolega Justina zrobi dla ciebie sztuczkę. Żeby jednak to dla ciebie zrobił musisz wykonać kilka kroków. Pierwszym krokiem jest rozmowa z Justinem i poprawne odpowiadanie mu na pytania. Konieczne jest cofnięcie się w czasie podczas rozmowy z celu uzyskania poprawnej odpowiedzi. Po rozmowie musisz wybrać opcję Tre Flip by kolega Justina wykonał dla ciebie poprawną sztuczkę. Po jego upadku wystarczy, ze podejdziesz do niego i zrobisz mu zdjęcie.

Zdjęcie #4

Kolejne zdjęcie możesz zrobić w sytuacji, w której Victoria wraz z koleżankami blokują ci drogę do akademika - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejne zdjęcie możesz zrobić w sytuacji, w której Victoria wraz z koleżankami blokują ci drogę do akademika. Przejdź na lewą stronę a znajdziesz tam wysokie drzewo i wiewiórkę obok niego. Wystarczy, że zrobisz jej zdjęcie a zostanie dodane do twojej kolekcji.

Zdjęcie #5

Piąte zdjęcie możesz wykonać w swoim pokoju w akademiku - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Piąte zdjęcie możesz wykonać w swoim pokoju w akademiku. Podejdź do lustra obok drzwi i wykonaj zdjęcie siebie by dodać je do swojej kolekcji.

Zdjęcie #6

Szóste zdjęcie możesz wykonać będąc w pokoju Victorii - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Szóste zdjęcie możesz wykonać będąc w pokoju Victorii. Podejdź do ściany obok drzwi i pomieszaj jej idealnie poukładane zdjęcia oraz wykonaj fotkę by dodać ją do swojej kolekcji.

Zdjęcie #7

Kolejne zdjęcie będziesz mógł wykonać w momencie kiedy ostrzeżesz Alyssę przed nadlatującą piłką - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Kolejne zdjęcie będziesz mógł wykonać w momencie kiedy ostrzeżesz Alyssę przed nadlatującą piłką. Będziesz musiał cofnąć się w czasie żeby to zrobić. Po ostrzeżeniu Alyssy wystarczy, że podejdziesz do stłuczonej szyby w akademiku i wykonasz zdjęcie.

Zdjęcie #8

Ósme zdjęcie będziesz mógł wykonać na parkingu - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Ósme zdjęcie będziesz mógł wykonać na parkingu. Podejdź do wozu rekreacyjnego stojącego po prawej stronie i narysuj coś na brudnej szybie. Po narysowaniu, wykonaj zdjęcie a zostanie ono dodane do twojej kolekcji.

Zdjęcie #9

Przedostatnie zdjęcie znajdziesz w momencie, kiedy uciekniesz z Chloe z domu - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Przedostatnie zdjęcie znajdziesz w momencie, kiedy uciekniesz z Chloe z domu. Zanim udasz się w stronę latarni obróć się i podejdź do stojącego na środku drogi głazu. Znajdziesz na nim ptaka, któremu możesz wykonać zdjęcie.

Zdjęcie #10

Ostatnie zdjęcie będziesz mógł wykonać Chloe, w momencie kiedy siedzi na ławce obok latarni - Zdjęcia | Epizod 1 - Chrysalis - Life is Strange - poradnik do gry

Ostatnie zdjęcie będziesz mógł wykonać Chloe, w momencie kiedy siedzi na ławce obok latarni. Podejdź do jej pleców żeby uzyskać dostęp do wymaganej opcji zrobienia zdjęcia.

Life is Strange to wydana przez Square Enix epizodyczna przygodówka, która stworzona została przez francuskie studio DONTNOD, znanych z między innymi z gry Remember Me. W grze wcielamy się w osiemnastoletnią Max, która stawia czoła codziennym problemom jej wieku. Life is Strange nie korzysta z zaawansowanych efektów graficznych, które spotkać można w wielkich produkcjach dlatego wymagania sprzętowe PC nie są wygórowane. Z racji tego, że studio DONTNOD postanowiło skorzystać ze znanego wszystkim silnika graficznego Unreal Engine, gra jest doskonale zoptymalizowana i może się pochwalić dużo lepszą oprawą audiowizualną niż konkurencyjne gry studia Telltale. Chociaż gra korzysta tylko z dobrodziejstw bibliotek DirectX 9, możesz znaleźć nałożone na grę filtry, które cieszą oko. Poradnik do Chrysalis, pierwszego epizodu gry Life is Strange został przygotowany na komputerze wyposażonym w procesor Intel Core i5 4690k, grafikę MSI Radeon R9 270x oraz 8GB RAM. Gra nie miała żadnych problemów z utrzymaniem stałych 60 klatek na sekundę a przez całą przygodę nie pojawiły się żadne spadki wydajności.

Tryby gry

  • Singleplayer: Tak
  • Kooperacja offline (Split screen/Hot Seat): Nie
  • Kooperacja online: Nie
  • Multiplayer: Nie

Nasz sprzęt

Poradnik do Life is Strange - Chrysalis został przygotowany w oparciu o platformę PC na poniższej konfiguracji:

  • Procesor: Intel Core i5 4690k
  • Karta graficzna: MSI Radeon R9 270x
  • Pamięć RAM: 8GB
  • Pamięć karty graficznej: 2GB
  • System operacyjny: Windows 7 (64bit)

Na powyższej konfiguracji gra Life is Strange działała bez zarzutu. Przez całą rozgrywkę nie pojawiły się żadne spadki wydajności czy błędy graficzne.

PC Informacje ogólne

  • Systemy operacyjne: Windows XP 32bit, Windows Vista 32bit/64 bit, Windows 7 32bit/64bit, Windows 8 32bit/64bit. Mac OS 10.9.5/10.10
  • Połączenie internetowe w trakcie gry: niewymagane
  • Aktywacja przez internet: Tak, platforma Steam
  • Kontrolery: Klawiatura, mysz, Pad
  • Osiągnięcia: Tak, platforma Steam

Minimalne wymagania sprzętowe Life is Strange PC

  • System operacyjny: Windows Vista
  • Procesor: Intel Dual Core 2.0 Ghz lub podobny
  • Pamięć: 2GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA lub AMD z 512MB VRAM (brak oficjalnego wsparcia kart Intel HD)
  • Wymagane miejsce na dysku HDD: 3 GB
  • Pamięć karty graficznej: 512 MB
  • DirectX: DirectX 9.0

Rekomendowane wymagania sprzętowe Life is Strange PC

  • System operacyjny: Windows 7
  • Procesor: Intel Dual Core 3.0 Ghz lub podobny
  • Pamięć: 2GB RAM
  • Karta graficzna: NVidia GTX260 lub AMD Radeon 4890
  • Wymagane miejsce na dysku HDD: 3 GB
  • Pamięć karty graficznej: 1GB
  • DirectX: DirectX 9.0

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik E4 - Dark Room do gry
Life is Strange

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Life is Strange

zobacz więcej informacji o grze
Life is Strange

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides