poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Batman: Arkham Knight zagadki i sekrety

W poradniku do gry Batman: Arkham Knight znajdziesz ilustrowany opis przejścia gry. Oprócz niego, poradnik zawiera także szereg przydatnych porad, opis uzbrojenia i umiejętności, a także dostępne w grze sekrety. Znajdziesz tu także opis osiągnięć.

poradnik, solucja do gry w zawiera 356 stron i 372 ilustracji, rozmiar pliku to 39 MB

Zinfiltrowanie sieci tuneli pod wyspą Miagani

Kolejny cel podróży to wejście do tuneli i znajduje się ono w centralnej części wyspy Miagani - Zinfiltrowanie sieci tuneli pod wyspą Miagani - Główny wątek fabularny - Batman: Arkham Knight - opis przejścia
W początkowej części tuneli znajduje się wentylator nadający się do wyrwania

Kolejny cel podróży to wejście do tuneli i znajduje się ono w centralnej części wyspy Miagani. Poszybuj w to miejsce i po znalezieniu się niedaleko punktu docelowego przywołaj batmobila. Przed Tobą dość trudna bitwa, w której do pokonania jest kilkadziesiąt wrogich czołgów. Podczas walk standardowo unikaj zatrzymywania się w jednym miejscu. W celu ograniczania liczby celów do zwalczenia możesz też poruszać się w pobliżu wąskich alejek, utrudniając wrogim maszynom dotarcie do Batmana.

Po zakończonych walkach powróć w oznaczone miejsce, zaparkuj batmobil i po odblokowaniu przejścia wjedź do tunelu. Zatrzymaj się przy pierwszej barykadzie, popatrz do góry i użyj wyciągarki na dużym wentylatorze. Wyrwij ten wentylator i następnie przedostań się z użyciem haka do nowego dużego otworu.

Wysłuchaj rozmowy z Robinem i rozpyl wybuchowy żel na pobliskich deskach żeby odblokować sobie dalsze przejście - Zinfiltrowanie sieci tuneli pod wyspą Miagani - Główny wątek fabularny - Batman: Arkham Knight - opis przejścia
Wyceluj w ścianę po drugiej stronie dużego wentylatora

Wysłuchaj rozmowy z Robinem i rozpyl wybuchowy żel na pobliskich deskach żeby odblokować sobie dalsze przejście. Podobnie zachowaj się po ustawieniu się przy kolejnej osłabionej ścianie i następnie wejdź do szybu wentylacyjnego. Po dotarciu do dużego pracującego wentylatora wybierz z inwentarza wyrzutnię lin. Wyceluj ją w przeciwległą ścianę i przejedź po linie na widoczną w oddali półkę.

Teraz musisz po raz pierwszy skorzystać z innego gadżetu Batmana, a mianowicie ze zdalnie sterowanego batarangu. Odszukaj z pomocą trybu detektywa interaktywny przycisk znajdujący się za ogrodzeniem. Batarang musi przelecieć przez dziurę w ścianie znajdującą się na prawo od niego (kontroluj go w locie i w razie potrzeby przytrzymuj klawisz/przycisk odpowiedzialny za zmniejszenie prędkości przemieszczania się batarangu).

Trafienie zdalnym batarangiem w przycisk odblokuje boczne przejście i musisz się tam od razu przemieścić z wykorzystaniem wyrzutni lin - Zinfiltrowanie sieci tuneli pod wyspą Miagani - Główny wątek fabularny - Batman: Arkham Knight - opis przejścia

Trafienie zdalnym batarangiem w przycisk odblokuje boczne przejście i musisz się tam od razu przemieścić z wykorzystaniem wyrzutni lin. Wdrap się na wyższą półkę i podejdź do końcowej części krawędzi. Ponownie wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang. Tym razem musisz go posłać w stronę dziury w lewej ścianie (jest ona dość dobrze oświetlona) i następnie nakierować go na nowy przycisk.

Wybierz teraz wyrzutnię lin i wyceluj nią w sąsiednią półkę. Tuż po rozciągnięciu liny przytrzymaj klawisz/przycisk odpowiedzialny za spowolnienie przejażdżki na linie. Obróć kamerę w lewo i w odpowiednim momencie ponownie użyj wyrzutni lin na ścianie pokazanej na powyższym obrazku. Sprawi to, że Batman zmieni trasę podróży o 90 stopni.

Dotrzyj do dużego tunelu, w którym przebywa bardzo liczna grupa przeciwników - Zinfiltrowanie sieci tuneli pod wyspą Miagani - Główny wątek fabularny - Batman: Arkham Knight - opis przejścia
Użyj haka żeby dotrzeć do wejścia do szybu wentylacyjnego

Dotrzyj do dużego tunelu, w którym przebywa bardzo liczna grupa przeciwników. Nie próbuj atakować tych wrogów, bo w pobliżu zaparkowane są aktywne wrogie czołgi i błyskawicznie zabiłyby one Batmana. Zamiast tego zacznij przeskakiwać na kolejne górne punkty widokowe i rozglądaj się po drodze za wysoko umieszczoną kratką szybu wentylacyjnego. Dotrzyj do niej z pomocą haka. Rozpocznij przemarsz dolnymi tunelami wentylacyjnymi, ignorując mijanych wrogów. Docelowo musisz przedostać się do wskazanego przez grę bocznego pomieszczenia. Przy próbie wyjścia z szybu Batman zostanie zaatakowany przez rycerza Arkham (nie można temu zapobiec), tak więc obejrzyj nową cut-scenkę.

Wyeliminowanie wrogów przebywających w tunelach

Wkrótce rozpocznie się nowa bitwa i na jej początek będziesz musiał rozprawić się z silniejszym bandytą (Brute) - Wyeliminowanie wrogów przebywających w tunelach - Główny wątek fabularny - Batman: Arkham Knight - opis przejścia
Musisz ogłuszyć wyrośniętego przeciwnika peleryną zanim zaczniesz go osłabiać

Wkrótce rozpocznie się nowa bitwa i na jej początek będziesz musiał rozprawić się z silniejszym bandytą (Brute). W celu skutecznego eliminowania tego typu wrogów musisz najpierw rozpocząć od ogłuszenia ich peleryną. Następnie wykonuj atak o nazwie rozwałka (Beatdown), czyli wciskaj rytmicznie klawisz/przycisk ataku. W tym przypadku nikt ci nie przeszkodzi w dokończeniu rozwałki, ale w kolejnych bitwach musisz już mieć na uwadze poczynania pozostałych wrogów i odskakiwać lub wykonywać kontry gdy zajdzie taka potrzeba.

W pomieszczeniu zaczną wkrótce pojawiać się nowi wrogowie. Uważaj w szczególności na ekspertów sztuk walki z mieczami (trudniej jest zadawać im obrażenia i unikać ich ataków) oraz na kolejnego silnego żołnierza. Rozglądaj się też za ubranym na miało medykiem, starając się go wyeliminować gdy tylko pojawi się w okolicy. Podczas staczania tej bitwy NIE PRÓBUJ zbliżać się do wyjścia z pomieszczenia, bo Batman zostałby rozstrzelany przez czołgi znajdujące się w głównym tunelu.

Bitwa ta zakończy się w momencie gdy jeden z czołgów spróbuje przebić się przez ścianę oddzielającą tunel od okupowanego bocznego pomieszczenia - Wyeliminowanie wrogów przebywających w tunelach - Główny wątek fabularny - Batman: Arkham Knight - opis przejścia
Włam się do puszki z bezpiecznikami żeby móc przejąć kontrolę nad batmobilem

Bitwa ta zakończy się w momencie gdy jeden z czołgów spróbuje przebić się przez ścianę oddzielającą tunel od okupowanego bocznego pomieszczenia. Szybko przemieść się na lewo od wrogiej maszyny żeby zniknąć z jej pola rażenia. Wejdź w interakcję ze skrzynką z bezpiecznikami żeby doprowadzić do otwarcia okiennicy.

Uaktywnij zdalne sterowanie batmobilem i ostrzelaj znajdującą się przed nim drewnianą barykadę w celu przedostania się do głównego tunelu. Zaatakuj rozstawione w tej okolicy czołgi (w tym ten, który podjął próbę przebicia się przez ścianę), z eliminacją których nie powinno być dużych problemów. Po walkach podjedź batmobilem do końcowej części tunelu i włam się do jeszcze jednej puszki z bezpiecznikami.

Zatrzymanie wrogiego pojazdu opancerzonego i przesłuchanie kierowcy

Powróć do batmobilu i wyrusz w pościg za wrogim pojazdem opancerzonym (APC) - Zatrzymanie wrogiego pojazdu opancerzonego i przesłuchanie kierowcy - Główny wątek fabularny - Batman: Arkham Knight - opis przejścia
Do atakowania pojazdu opancerzonego przystąp gdy pozbędziesz się jego obstawy

Powróć do batmobilu i wyrusz w pościg za wrogim pojazdem opancerzonym (APC). W trakcie zaliczania tej sceny pozostawaj przez cały czas w trybie pościgu batmobilu. Wkrótce dołączą do was inne wrogie maszyny. Unikaj ich ataków z pomocą silników sterujących unikami i próbuj je namierzać w celu odpalania hakera dronów i w rezultacie unieruchamiania ich. Atakowaniem pojazdu opancerzonego zajmij się dopiero po tym jak pozbędziesz się jego obstawy. Jest on na szczęście bezbronny, przy czym maszynę musisz trafić pociskami kilka razy (jej pasek energii jest widoczny w prawym górnym rogu ekranu).

Po unieruchomieniu ściganego pojazdu zaparkuj w pobliżu i rozpocznij przesłuchanie kierowcy, którym nie będzie niestety rycerz Arkham. Będziesz musiał kilkakrotnie zastraszyć tę postać, tak więc wciskaj delikatnie klawisz/przycisk odpowiedzialny za dodanie gazu w batmobilu. Pozyskasz dzięki temu informacje na temat miejsca więzienia Barbary Gordon.

Wysłuchaj rozmowy z Alfredem oraz z Luciusem Foxem - Zatrzymanie wrogiego pojazdu opancerzonego i przesłuchanie kierowcy - Główny wątek fabularny - Batman: Arkham Knight - opis przejścia
Zaparkuj w wyznaczonym miejscu żeby Batwing mógł zamontować ulepszenie

Wysłuchaj rozmowy z Alfredem oraz z Luciusem Foxem. Od tego drugiego dowiesz się, że wybrane wcześniej ulepszenie batmobilu jest już gotowe do zainstalowania. Dotrzyj w wyznaczone miejsce i zaczekaj aż Batwing zamontuje ulepszenie.

Gra od razu pozwoli ci na przetestowanie nowej "zabawki", albowiem w okolicy pojawią się wrogie czołgi. Nie musisz oczywiście przez cały czas rozgrywania bitwy korzystać z nowej funkcji batmobilu, ale postaraj się z nią bliżej zapoznać. Po walkach wysłuchaj rozmowy z Alfredem (odblokowana zostanie też nowa opcjonalna misja).

zobacz inne poradniki do gry Batman: Arkham Knight

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik zagadki i sekrety do gry
Batman: Arkham Knight

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Batman: Arkham Knight

zobacz więcej informacji o grze
Batman: Arkham Knight

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji