poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt) solucja

W poradniku do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas - zawarto kompletną solucję gry. Ponadto na łamach poradnika opublikowano szereg szczegółowych, obszernych map, na których zaznaczono wszystkie interesujące obiekty i lokacje gry.

poradnik, solucja do gry w zawiera 864 stron i 652 ilustracji, rozmiar pliku to 85 MB

Krzywuchowe Moczary - opisy zadań

Powyższa mapa prezentuje Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog), które są stosunkowo rozległą lokacją oferującą możliwość pozyskania nowych cennych przedmiotów oraz stawienia czoła silnym przeciwnikom. W miejscu tym zalicza się przede wszystkim zadanie Panie Lasu powiązane z głównym wątkiem fabularnym gry, ale nie brakuje tu też okazji do podjęcia się szeregu opcjonalnych questów. Są to zarówno drobne zadania jak i bardziej rozbudowane zlecenia wiedźmińskie.

Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne

Spotkanie się z dziećmi

Kapliczka, rozpoczyna Słodką ścieżkę do wiedźm - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
Kapliczka, rozpoczyna Słodką ścieżkę do wiedźm

Na moczarach znajdziesz tylko jedno zadanie główne. Udaj się na południe lokacji nad bagna, gdzie znajdziesz kapliczkę (M9,16), która rozpoczyna tzw. "Słodką ścieżkę". Podążaj dróżką do chaty Babci (Gran) (M9,17). Nie zechce ci pomóc, lecz co innego dzieci. Poproś je, aby odciągnęły staruszkę od chaty, byś mógł porozmawiać z jednym z dzieci w domku, który może ci pomóc kontynuować śledztwo. Porozmawiaj z dowolnym dzieckiem - masz dwie opcje, by się z nimi dogadać - daj im jakiś owoc lub pobaw się z nimi w chowanego. W przypadku wybrania drugiej opcji dzieci znajdziesz w czterech miejscach:

  • w chatce po zachodniej stronie,
  • w krzakach na rogu chaty staruszki,
  • za dużym budynkiem w stogu siana,
  • oraz znów za dużym budynkiem w rogu, w krzakach.

Odnalezienie Janka

Jaskinia, w której mieszka Janek - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
Jaskinia, w której mieszka Janek

Porozmawiaj z dzieckiem w chatce, które powie ci o Janku (Johny). Teraz udaj się na północny-wschód - po drodze spotkasz dwa utopce (poziom 6) oraz babę wodną (poziom 5). Z tego miejsca rozpocznij poszukiwanie śladów za pomocą wiedźmińskiego zmysłu. Dotrzesz do małej jaskini - przywołaj z niej Janka.

Sołtys Sztygarów - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
Sołtys Sztygarów

Po krótkiej rozmowie podążaj za nim eliminując po drodze utopce. Chłopiec poprosi cię, abyś przyniósł mu butelkę z gniazda na półce skalnej - chyba, że zrobiłeś to wcześniej - wtedy on odzyska głos i wskaże ci dalszą drogę. Wrócisz do babci, ta pomoże ci spotkać się z wiedźmami. Wyślą cię one do pobliskiej wsi Sztygary (Donwarren) byś porozmawiał z Sołtysem (Ealdorman).

Duch mieszkający w drzewie

Duch w drzewie - serce - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
Duch w drzewie - serce

Ten zleci ci zabicie ducha mieszkającego w drzewie - tu znajduje się odniesienie do zadania pobocznego Szepczące wzgórze (The Whispering Hillock) (M9,8) - jeśli wykonałeś je już wróć od Sołtysa do wiedźm. W przeciwnym razie zabij Wilkołaka (poziom 8) przed jaskinią, a następnie serce drzewa lub pomóż duchowi odzyskać wolność. Jeśli chcesz go zniszczyć atakuj ciągle jego "serce" - gdy gałęzie się odsłonią użyj znaku Ignis. W międzyczasie uważaj na atakujące cię Endragi. Jeśli pomożesz duchowi w ostatniej chwili po zebraniu wszystkich elementów będąc gotowym do rytuału możesz przechytrzyć ducha i zabić go bez walki lub go faktycznie uwolnić. Niezależnie od podjętej decyzji (zabicie lub uwolnienie ducha) nie wpłynie to na dalszą treść tego zadania.

Wyjdź z jaskini, tu znajdziesz Sołtysa, który przekaże ci zapłatę dla wiedźm. Wróć do chaty na moczarach.

Przerywnik z udziałem Ciri

Gdy grasz Ciri - biegnij przed siebie, i tak nie zdobędziesz doświadczenia - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
Gdy grasz Ciri - biegnij przed siebie, i tak nie zdobędziesz doświadczenia

Wiedźmy opowiedzą ci o Ciri - po przerywniku filmowym wcielisz się w jej postać i będziesz musiał uciekać z bagien - po prostu biegnij, nie musisz walczyć z ciągle pojawiającymi się monstrami. Po powrocie do rozmowy niezależnie jaką opcję odpowiedzi dla wiedźm wybierzesz - kończysz tym samym zadanie. Jednakże, starsza kobieta okazuje się być żoną Krwawego Barona (Bloody Baron) - Anną. Powiedz mu o niej, by kontynuować zadanie Sprawy Rozinne (Family Matters).

Uwaga - jeśli pójdziesz teraz z informacjami o Annie do Barona bez poszukiwania jego córki w Oxenfurcie - stracisz tą możliwość kontynuowania zadania.

Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie

Wariant A - Zabij ducha lasu (krótszy)

Wyrusz do wsi Sztygary, aby rozpocząć zadanie - Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
Wyrusz do wsi Sztygary, aby rozpocząć zadanie

W zadaniu "Panie Lasu" (Ladies of the Woods) z Kasztelu Wrońce (M3) otrzymasz polecenie, aby zabić ducha lasu w zadaniu pobocznym "Szepczące Wzgórze" (The Whispering Hillock). Jest to warunek uzyskania od wiedźm informacji o Ciri. Ducha możesz zabić już wcześniej, przed rozpoczęciem zadania głównego lub w jego trakcie. Gdy wrócisz do Barona, by otrzymać zadanie powrotu na moczary, wyruszysz z wsi Sztygary (M9,19) do domku na bagnach (M9,17), walcząc po drodze z utopcami i babami wodnymi (8-9 poziom), a na końcu z biesem (poziom 9) - do walki używaj dużo ognia. W tym miejscu zadanie kończy się.

Konsekwencje: Po walce nastąpi spotkanie rodzinne Barona, Tamary oraz Anny. Decyzja o zabiciu ducha lasu skutkuje tym, że Anna jest nieuleczalnie chora na umyśle, a Baron zabiera ją do siebie. Los dzieci z wioski jest nieznany. Mieszkańcy wsi Sztygary są żywi i zdrowi.

Wariant B - Uwolnij ducha lasu (dłuższy)

Nie przejmuj się ginącymi sojusznikami - ty musisz rozprawić się z biesem - Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
Nie przejmuj się ginącymi sojusznikami - ty musisz rozprawić się z biesem

UWAGA - aby podjąć się tego wariantu nie możesz podjąć się zadania "Szepczące Wzgórze" (The Whispering Hillock), zanim nie znajdziesz wioski na bagnach (M9,17).

W zadaniu "Panie Lasu" (Ladies of the Woods) otrzymasz polecenie, aby zabić ducha lasu w zadaniu pobocznym "Szepczące Wzgórze" (The Whispering Hillock). Jest to warunek uzyskania od wiedźm informacji o Ciri. Gdy udasz się na wzgórze i spotkasz z duchem, zaproponuje ci on układ - możesz przeciwstawić się wiedźmom uwalniając dzieci z wioski, poprzez uwolnienie ducha lasu - szczegóły jak to zrobić znajdziesz w opisie zadania "Szepczące Wzgórze" (The Whispering Hillock). Musisz wrócić do Barona, by uzyskać to zadanie powrotu na moczary. Wyruszysz z wsi Sztygary (M9,19) do domku na bagnach (M9,17), walcząc po drodze z utopcami i babami wodnymi (8-9 poziom), a na końcu z biesem (poziom 9) - do walki używaj dużo ognia.

Wybierz trzecią pozycję, aby odczarować Annę - Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
Wybierz trzecią pozycję, aby odczarować Annę

Po walce okazuje się, że Anna została zamieniona w babę wodną. Aby ją odczarować skontaktuj się z Jankiem, udając się do jego małej groty. Przed wejściem znajdziesz kilka bestii, lecz nie znajdziesz swojego małego kolegi. Ślady zaprowadzą cię do niego śpiącego pod szałasem w pobliżu. Dowiesz się od niego, o ukrytej piwnicy w jednym z domów na mokradłach. Wróć i wejdź do najwyższego budynku - po prawej stronie za skrzyniami znajduje się właz do piwnicy - wejdź tam i podejdź do ołtarza. Musisz wybrać jedną z czterech lalek, aby uwolnić Annę - w przypadku złej decyzji kobieta spłonie - wybierz lalkę z fioletowym kwiatem - malwą.

Konsekwencje: Okazuje się, że Anna wróci do ludzkiej postaci, lecz po chwili zginie. Baron poleci ci wrócić do Kasztelu Wrońce po zapłatę - okaże się, że powiesił się. Los dzieci pozostaje nieznany - według tego, co powiedział duch, powinny został uwolnione. Mieszkańcy wsi Sztygary są martwi - zabici przez uwolnionego ducha.

zobacz inne poradniki do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik solucja do gry
Wiedźmin 3: Dziki Gon

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Wiedźmin 3: Dziki Gon

zobacz więcej informacji o grze
Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides