poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Syberia II

Dokładny bogato ilustrowany, opis przejścia gry Syberia II, zawierający opis wszystkich czynności (kroków) jakie należy wykonać aby przejść całą fabułę gry.

poradnik, solucja do gry w zawiera 65 stron i 250 ilustracji, rozmiar pliku to 6,4 MB

Jak wyleczyć Hansa? c.d.

36. Przejdź na klasztorny dziedziniec (w dół, w górę) [043] i korzystając z drzwi po lewej stronie [044] wejdź do kaplicy.

1 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
043 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

043

044

37. Idź prosto przed siebie [045], w pewnym momencie Kate zawoła "Halo, jest tu ktoś" i pojawi się patriarcha [046]. Porozmawiaj z nim o swojej misji, poproś o pomoc i wspomnij o całunie. Patriarcha poprosi cię o pokazanie całunu i po jego obejrzeniu uda się na oględziny Hansa a ty na nocny spoczynek.

2 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
045 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

045

046

38. Następnego dnia swoją przygodę rozpoczniesz na klasztornym dziedzińcu od spotkania z patriarchą [047], który poinformuje cię iż Hans umiera i nie jest w stanie już temu zapobiec. Przerwij rozmowę z patriarchą i gdy ten odejdzie udaj się do celi w której spoczywa Hans (w górę, w prawo) [048].

3 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
047 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

047

048

39. Porozmawiaj z Hansem o klasztorze, ten każe ci odszukać brata Alexieja Toukianova, gdyż uważa, iż tylko on jest w stanie go wyleczyć (zwróć uwagę iż jesteście podsłuchiwani przez mnicha za drzwiami) [049].

049 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

049

Brat Alexiej i jego uzdrowicielskie zdolności

40. Wyjdź na zewnątrz [050] i porozmawiaj z mnichem, który was podsłuchiwał na temat Hansa i brata Alexieja. Otrzymasz od niego zwój [SCROLL] oraz szklany krążek z wizerunkiem mamuta [STAINED-GLASS MAMMOTH] [051 ].

1 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
050 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

050

051

41. Wyjdź na dziedziniec [052] i zabierz szczotkę [BRUSH] leżącą obok wiadra.

42. Wróć do kaplicy i podejdź do fresku znajdującego się na lewej kolumnie. Użyj na nim znalezionej przed chwilą szczotki. Twoim oczom ukaże się rysunek z krzyżem pośrodku i pięcioma jasnymi oraz siedmioma ciemnymi punktami wokół [053]. Zapamiętaj ich położenie.

2 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
052 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

052

053

43. Odszukaj bibliotekę (wyjdź na zewnątrz kaplicy, w dół, w dół [054], drzwi w górę).

3 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
054 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

054

055

44. Wewnątrz [055] zejdź na niższy poziom biblioteki (w prawo od wejścia) i weź oparty o ścianę z prawej strony, długi drąg z hakiem na końcu [056]. Możesz teraz zapalać poszczególne świeczniki. Zwróć uwagę na położenie krzyża na podłodze oraz przypomnij sobie malowidło z kaplicy. Musisz zapalić te świeczniki, które na malowidle zaznaczone były jasnymi punktami. Gdy wszystko wykonasz poprawnie (zapalone mają być świeczniki zaznaczone na zdjęciu [057] czerwonymi kropkami) to na górnym poziomie biblioteki otworzy się okrągłe okienko.

4 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
056 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

056

057

45. Odszukaj okno które się otwarło (dwa razy w lewo od wejścia do biblioteki) [058]. Przyglądnij mu się i włóż do środka szklany krążek z wizerunkiem mamuta który otrzymałeś od mnicha [059] a następnie odpowiednio ustaw naciskając cztery znajdujące się wokół klapki [060]. Zacznij od najniższej i następne naciskaj zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gdy wszystko wykonasz poprawnie to na jednej ze ścian ujrzysz przez chwilę świetlny wizerunek mamuta (zwróć uwagę gdzie jest jego oko) [061].

5 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
058 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

058

059

1 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
060 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

060

061

46. Podejdź do rozety na ścianie na którą padał cień oka mamuta (ekran w prawo) [062] i naciśnij ją. Twoim oczom ukarze się tajna skrytka [063]. Zabierz z niej książkę z zapiskami brata Alexieja [BROTHER ALEXEI'S BOOK] oraz relikt [YOUKOL RELIC ]. Gdy przeglądniesz książkę to na jednej ze stron znajdziesz informację na temat rośliny z której można zrobić miksturę leczniczą [064] (rośnie ona jedynie na grobach osób, które spoczywają w spokoju)

2 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
062 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

062

063

47. Odszukaj taczki ogrodnika (mijałeś je idąc od windy, którą dostałeś się do klasztoru na dziedziniec) i zabierz leżący na nich sekator [SHEARS] [065].

3 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
064 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

064

065

48. Przejdź na klasztorny cmentarz [066] i przyjrzyj się jednemu z grobów (obrośnięty zielskiem) [067], jest to grób brata Alexieja. Użyj na nim sekatora i zabierz zioła i jeżyny które opadły na ziemię [HERBS AND BRAMBLES].

4 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
066 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

066

067

49. Wróć do pomieszczenia z windą [068] i podejdź do urządzenia stojącego z lewej strony. Jest to maszyna służąca do wytapiania świec [069].

5 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
068 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

068

069

50. Zabierz zapałki [BOX OF MATCHES] leżące na półce z przodu.

51. Musisz teraz wytopić świeczkę:

A. Pociągnij znajdującą się z lewej strony dźwignię od miecha i zwróć uwagę, iż z kotła zacznie unosić się para.

B. Wrzuć zioła i jeżyny do kotła (zmieni się kolor dymu).

C. Otwórz formę znajdującą się poniżej kurka a następnie weź jeden z knotów (wiszą na łańcuszku na lewo od kotła. Knot który weźmiesz zostanie automatycznie umieszczony w formie). Zamknij formę.

D. Przekręć kurek. Forma zostanie wypełniona substancją z kotła a ty w ten oto sposób wejdziesz w posiadanie leczniczej świecy (otwórz formę i zabierz świecę [HERBAL CANDLE]).

52. Wróć do celi w której leży Hans [070]. Połóż na stoliku relikt i włóż do niego święcę a następnie zapal ją zapałkami. Pomieszczenie wypełni się leczniczym dymem, który spowoduje iż Hans poczuje się lepiej i odzyska przytomność [071].

6 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
070 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

070

071

53. Porozmawiaj z Hansem. Czuje się on już lepiej, jednak nie na tyle aby móc chodzić. Musisz więc znaleźć jakiś sposób na wydostanie się z klasztoru.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Syberia II

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Syberia II

zobacz więcej informacji o grze
Syberia II

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides