poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Syberia II

Dokładny bogato ilustrowany, opis przejścia gry Syberia II, zawierający opis wszystkich czynności (kroków) jakie należy wykonać aby przejść całą fabułę gry.

poradnik, solucja do gry w zawiera 65 stron i 250 ilustracji, rozmiar pliku to 6,4 MB

Jak wyleczyć Hansa? c.d.

36. Przejdź na klasztorny dziedziniec (w dół, w górę) [043] i korzystając z drzwi po lewej stronie [044] wejdź do kaplicy.

1 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
043 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

043

044

37. Idź prosto przed siebie [045], w pewnym momencie Kate zawoła "Halo, jest tu ktoś" i pojawi się patriarcha [046]. Porozmawiaj z nim o swojej misji, poproś o pomoc i wspomnij o całunie. Patriarcha poprosi cię o pokazanie całunu i po jego obejrzeniu uda się na oględziny Hansa a ty na nocny spoczynek.

2 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
045 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

045

046

38. Następnego dnia swoją przygodę rozpoczniesz na klasztornym dziedzińcu od spotkania z patriarchą [047], który poinformuje cię iż Hans umiera i nie jest w stanie już temu zapobiec. Przerwij rozmowę z patriarchą i gdy ten odejdzie udaj się do celi w której spoczywa Hans (w górę, w prawo) [048].

3 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
047 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

047

048

39. Porozmawiaj z Hansem o klasztorze, ten każe ci odszukać brata Alexieja Toukianova, gdyż uważa, iż tylko on jest w stanie go wyleczyć (zwróć uwagę iż jesteście podsłuchiwani przez mnicha za drzwiami) [049].

049 - Klasztor (1) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

049

Brat Alexiej i jego uzdrowicielskie zdolności

40. Wyjdź na zewnątrz [050] i porozmawiaj z mnichem, który was podsłuchiwał na temat Hansa i brata Alexieja. Otrzymasz od niego zwój [SCROLL] oraz szklany krążek z wizerunkiem mamuta [STAINED-GLASS MAMMOTH] [051 ].

1 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
050 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

050

051

41. Wyjdź na dziedziniec [052] i zabierz szczotkę [BRUSH] leżącą obok wiadra.

42. Wróć do kaplicy i podejdź do fresku znajdującego się na lewej kolumnie. Użyj na nim znalezionej przed chwilą szczotki. Twoim oczom ukaże się rysunek z krzyżem pośrodku i pięcioma jasnymi oraz siedmioma ciemnymi punktami wokół [053]. Zapamiętaj ich położenie.

2 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
052 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

052

053

43. Odszukaj bibliotekę (wyjdź na zewnątrz kaplicy, w dół, w dół [054], drzwi w górę).

3 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
054 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

054

055

44. Wewnątrz [055] zejdź na niższy poziom biblioteki (w prawo od wejścia) i weź oparty o ścianę z prawej strony, długi drąg z hakiem na końcu [056]. Możesz teraz zapalać poszczególne świeczniki. Zwróć uwagę na położenie krzyża na podłodze oraz przypomnij sobie malowidło z kaplicy. Musisz zapalić te świeczniki, które na malowidle zaznaczone były jasnymi punktami. Gdy wszystko wykonasz poprawnie (zapalone mają być świeczniki zaznaczone na zdjęciu [057] czerwonymi kropkami) to na górnym poziomie biblioteki otworzy się okrągłe okienko.

4 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
056 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

056

057

45. Odszukaj okno które się otwarło (dwa razy w lewo od wejścia do biblioteki) [058]. Przyglądnij mu się i włóż do środka szklany krążek z wizerunkiem mamuta który otrzymałeś od mnicha [059] a następnie odpowiednio ustaw naciskając cztery znajdujące się wokół klapki [060]. Zacznij od najniższej i następne naciskaj zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gdy wszystko wykonasz poprawnie to na jednej ze ścian ujrzysz przez chwilę świetlny wizerunek mamuta (zwróć uwagę gdzie jest jego oko) [061].

5 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
058 - Klasztor (2) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

058

059

1 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
060 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

060

061

46. Podejdź do rozety na ścianie na którą padał cień oka mamuta (ekran w prawo) [062] i naciśnij ją. Twoim oczom ukarze się tajna skrytka [063]. Zabierz z niej książkę z zapiskami brata Alexieja [BROTHER ALEXEI'S BOOK] oraz relikt [YOUKOL RELIC ]. Gdy przeglądniesz książkę to na jednej ze stron znajdziesz informację na temat rośliny z której można zrobić miksturę leczniczą [064] (rośnie ona jedynie na grobach osób, które spoczywają w spokoju)

2 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
062 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

062

063

47. Odszukaj taczki ogrodnika (mijałeś je idąc od windy, którą dostałeś się do klasztoru na dziedziniec) i zabierz leżący na nich sekator [SHEARS] [065].

3 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
064 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

064

065

48. Przejdź na klasztorny cmentarz [066] i przyjrzyj się jednemu z grobów (obrośnięty zielskiem) [067], jest to grób brata Alexieja. Użyj na nim sekatora i zabierz zioła i jeżyny które opadły na ziemię [HERBS AND BRAMBLES].

4 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
066 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

066

067

49. Wróć do pomieszczenia z windą [068] i podejdź do urządzenia stojącego z lewej strony. Jest to maszyna służąca do wytapiania świec [069].

5 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
068 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

068

069

50. Zabierz zapałki [BOX OF MATCHES] leżące na półce z przodu.

51. Musisz teraz wytopić świeczkę:

A. Pociągnij znajdującą się z lewej strony dźwignię od miecha i zwróć uwagę, iż z kotła zacznie unosić się para.

B. Wrzuć zioła i jeżyny do kotła (zmieni się kolor dymu).

C. Otwórz formę znajdującą się poniżej kurka a następnie weź jeden z knotów (wiszą na łańcuszku na lewo od kotła. Knot który weźmiesz zostanie automatycznie umieszczony w formie). Zamknij formę.

D. Przekręć kurek. Forma zostanie wypełniona substancją z kotła a ty w ten oto sposób wejdziesz w posiadanie leczniczej świecy (otwórz formę i zabierz świecę [HERBAL CANDLE]).

52. Wróć do celi w której leży Hans [070]. Połóż na stoliku relikt i włóż do niego święcę a następnie zapal ją zapałkami. Pomieszczenie wypełni się leczniczym dymem, który spowoduje iż Hans poczuje się lepiej i odzyska przytomność [071].

6 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
070 - Klasztor (3) - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

070

071

53. Porozmawiaj z Hansem. Czuje się on już lepiej, jednak nie na tyle aby móc chodzić. Musisz więc znaleźć jakiś sposób na wydostanie się z klasztoru.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Syberia II

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Syberia II

spis treści poradnika do gry Syberia II dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Parę uwag na dobry początek
Romansburg (1)
Romansburg (2)
Romansburg (3)
Romansburg (4)
• Klasztor (1)
• Klasztor (2)
• Klasztor (3)
Klasztor (4)
Romansburg (5)
Daleka Północ (1)
Daleka Północ (2)
Daleka Północ (3)
Daleka Północ (4)
Wioska Youkoli (1)
Wioska Youkoli (2)
Wioska Youkoli (3)
Świat snów
Wioska Youkoli (4)
Wioska Youkoli (5)
Wyspa Pingwinów (1)
Wyspa Pingwinów (2)
Syberia (1)
Syberia (2)
Syberia (3)
Syberia II

zobacz więcej informacji o grze
Syberia II

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides