poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Divinity: Grzech Pierworodny (Divinity: Original Sin)

W poradniku do gry Divinity: Grzech Pierworodny znajdziesz szczegółowy opis wszystkich zadań głównych oraz pobocznych. Zawiera on również liczne mapy, porady dotyczące rozwoju bohatera czy informacje na temat systemu walki.

poradnik, solucja do gry w zawiera 275 stron i 336 ilustracji, rozmiar pliku to 30,4 MB

Bronie

Crafting

Bronie wytwarza się poprzez łączenie przedmiotów, ale także poprzez rolę kowala. Większość broni można wykonać na poziomie craftingu 1, a poziom broni odpowiada poziomowi bohatera. Wyższa wartość zdolności crafting poprawia parametry broni, a na 5 poziomie dodaje dodatkowe losowe boosty dla broni na stałe.

Składnik I

Składnik II

Produkt

Dagger (z noża [Knife] patrz Blacksmithing)

Branch (gałąź)

Spear (włócznia)

Branch

Branch

Elemental Staff (laska żywiołu), żywioł dobierany losowo, jak i boosty

Branch

Nine-inch Nails (gwoździe)

Nail-Fortified Branch (kij wzmacniany gwoździami)

Knife / Dagger

Log (klocek drewna)

Wooden Stake (drewniany kołek)

Branch

Tenebrium Ore (ruda tenebrium)

Shambling Oak Death Wand (różdżka jednorazowego użytku niszcząca Shambling Oak - żywiołaki "guardiany")

Sinew (ścięgno)

Sinew (nie Strong Sinew!)

Bowstring (cięciwa)

Bowstring

Branch

Bow (łuk)

Iron Bar (sztabka żelaza)

Branch

Crossbow (without String) [kusza bez cięciwy]

Crossbow (without String)

Bowstring

Crossbow (kompletny)

Inert Wand

Fire Essence (Esencja Ognia)

Inert Fire Wand

Inert Wand

Water Essence (Esencja Wody)

Inert Water Wand

Inert Wand

Air Essence (Esencja Powietrza)

Inert Air Wand

Inert Wand

Earth Essence (Esencja Ziemi)

Inert Earth Wand

Uwaga! Nazwa określająca broń (np. Homemade, Polished, Superior) określa jej jakość i przekłada się na zadawane obrażenia, a zależna jest od poziomu Crafting/Blacksmithing. Połączenie broni niskiej jakości nawet przy maksymalnym poziomie Craftingu spowoduje powstanie broni takiej jakości, jak użyta broń, dlatego należy zawsze wykonywać bronie możliwie najwyższej jakości zaczynając od początkowych elementów.

Blacksmithing

Poniższa lista zawiera bronie, które wymagają zdolności Blacksmithing i od niej to zależy jakość wykonanych przedmiotów. Bronie te wytwarza się z innych broni podstawowych (jak np. Dagger z dowolnego Knife (noża), chociażby znalezionego na stole w tawernie. Tutaj jakość przedmiotu głównego, który nie jest wytwarzany nie ma znaczenia dla jakości.

Składnik I

Składnik II

Produkt

Anvil (kowadło)

Knife (nóż)

Dagger (sztylet)

Anvil

Iron Bar (sztabka żelaza)

Sword (miecz) [jednoręczny]

Anvil

Large Iron Bar (wielka sztabka żelaza)

Sword [dwuręczny]

Anvil

Silver Bar (sztabka srebra)

Axe (topór) [jednoręczny]

Anvil

Large Silver Bar (wielka sztabka srebra)

Axe [dwuręczny]

Strzały

Jeśli masz w drużynie łucznika/kusznika na pewno nie raz odczujesz potrzebę wystrzelenia pocisku o specjalnych właściwościach zamiast zadać tylko kilka podstawowych obrażeń. Takie strzały często można zakupić w całości lub same groty do dalszej modyfikacji, lecz można je również wykonać całkowicie samodzielnie. Strzały w grze są uniwersalne i służą tak do łuku jak i do kuszy. Wyrabia się tylko strzały specjalne - domyślne ataki są nieograniczone. Wyrób strzał wymaga najmniej drugiego poziomu craftingu (kilka strzał wymaga 3 lub 4 poziomu).

Składnik I

Składnik II

Produkt

Anvil (kowadło)

Silver Bar (sztabka srebra)

4x Silver Arrowhead (srebrne groty)

Knife / Dagger (nóż / sztylet)

Branch (gałąź)

Arrowshaft (drzewiec strzały)

Knife / Dagger

Antler (poroże)

Knockdown Arrowhead (grot nokautujący)

Knife / Dagger

Tooth (ząb)

Stunning Arrowhead (grot ogłuszający)

Arrowhead (grot)

Arrowshaft (drzewiec)

Arrowshaft (drzewiec)

Arrowhead

Oil (olej - beczka)

Slowdown Arrowhead (grot spowalniający)

Arrowhead

Ooze (trucizna - beczka)

Poison Arrowhead (grot z trucizną)

Arrowhead

(Medium/Large) Poison Potion (trucizna)

Poison Arrowhead (grot z trucizną)

Arrowhead

Rotten Eggs (zgniłe jajka)

Poison Arrowhead (grot z trucizną)

Arrowhead

Drudanae Herb

Charming arrowhead (grot oczarowujący)

Arrowhead

Fire Resistance Potion

Explosive Arrowhead (grot wybuchowy)

Arrowhead

Water Resistance Potion

Steam Arrowhead (grot dymny)

Arrowhead

Air Resistance Potion

Static Cloud Arrowhead (grot chmury elektrycznej)

Arrowhead

Strength Debuff Potion

Obniża siłę celu

Arrowhead

Dexterity Debuff Potion

Obniża zręczność celu

Arrowhead

Intelligence Debuff Potion

Obniża inteligencję celu

Arrowhead

Constitution Debuff Potion

Obniża wytrzymałość celu

Arrowhead

Speed Debuff Potion

Obniża szybkość celu

Arrowhead

Perception Debuff Potion

Obniża percepcję celu

Arrowhead

Debuff All Potion

Obniża wszystkie cechy celu

Uwaga! Jeśli nie używasz strzał, a posiadasz sporo grotów, lecz mało gotówki - craftuj modyfikowane groty. By nie być stratnym lub nie szukać specjalnie do tego celu drugiego składniku użyj najprościej beczki oleju lub trucizny, którymi szybko zmodyfikujesz dowolną ilość grotów.

Zbroje

Zbroje

Zbroje najczęściej są drogie, a parametry nie zawsze są zadowalające. Jednakże własnoręcznie zrobiona jest tania i posiada parametry porównywalne lub wyższe niż "średnia półka sklepowa".

Składnik I

Składnik II

Produkt

Knife / Dagger (nóż / sztylet)

Animal Hide (skóra zwierzęca)

Leather Scraps (pocięta skóra)

Wool (wełna)

Wool

Yarn (włókno)

Yarn

Yarn

Rope (lina)

Rope

Leather Scraps (pocięta skóra)

Backpack (plecak)

Hair (włos)

Hair

Thread (nić)

Thread

Needle (igła)

Needle & Thread (jeden obiekt - nić i igła)

Needle & Thread

Pixie Dust (pył wróżkowy)

Magic Needle & Thread

Needle & Thread

Cloth Scraps (pocięty materiał)

Cloth Chest Armour (zbroja materiałowa)

Magic Needle & Thread

Cloth Scraps

Robe (szata)

Needle & Thread

Leather Scraps

Leather Chest Armour (Zbroja skórzana)

Magic Needle & Thread

Leather Scraps

Leather Chest Armour (Zbroja skórzana - lepsze właściwości)

Hammer (młot)

Metal Scraps (kawałki metalu)

Metal Armour (zbroja metalowa)

Anvil (kowadło)

Cloth Scraps

Cloth Boots (materiałowe buty)

Anvil

Leather Scraps

Leather Boots (skórzane buty)

Ancil

Metal Scraps

Metal Boots (metalowe buty)

Knife / Dagger

Pumpkin (dynia)

Pumpkin Helmet (dyniowy hełm)

Hammer

Cooking Pot (garnek)

Battered Cooking Pot (zniszczony garnek - hełm)

Zaklęcia

Zaklęcia w postaci zwojów i ksiąg są nieco bardziej wymagające. Podstawowe elementy to Pixie Dust, papier (Sheet of Paper/Parachment lub dowolny inny nawet zapisany, jeśli nie jest kluczowy fabularnie), oraz magiczne pióro (Quill / Quill & Ink Pot). Czary utworzone samodzielnie są losowe pod względem żywiołu oraz zaklęcia.

Składnik I

Składnik II

Produkt

Knife / Dagger

Pillow

Feather

Knife / Dagger

Feather

Quill (pióro do pisania)

Quill

Ink Pot (kałamarz)

Quill & Ink Pot

Quill & Ink Pot

Pixie Dust

Magical Quill & Ink Pot

Wood Chips

Źródło wody / wiadro z wodą

Wood Mush (drewniana papka)

Oven (piec)

Wood Mush

Paper (papier)

Paper / Parachment etc.

Pixie Dust

Losowy Elemental Scroll (zwój żywiołów)

Magical Quill & Ink Pot

Elemental Scroll żywiołu

Skill Scroll (zwój zaklęć) - zwój z losowym czarem z tego samego żywiołu

Elemental Scroll żywiołu

Elemental Scroll tego samego żywiołu

Blank Skillbook (pusta księga zaklęć) tego samego żywiołu

Blank Skillbook żywiołu

Skill Scroll z czarem tego samego żywiołu

Skillbook z czarem, jaki był podany w Skill Scroll

#1 Uwaga! Zakres zaklęć sprowadza się do żywiołów (ogień, woda, powietrze, ziemia) i do zaklęć czarnoksięskich.

#2 Uwaga! Przy wykonywaniu zwojów/ksiąg istotny jest poziom Craftingu (min. 2) - czym wyższy, tym rośnie poziom otrzymywanych czarów.

#3 Uwaga! Można wykonać zielone zwoje Unlock Magic do otwierania magicznych zamków! Są to zwoje z kategorii Witchcraft, a prawdopodobieństwo jego uzyskania wynosi ok. 20%. Nie można z niego wykonać księgi zaklęć (skillbook)!

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Divinity: Grzech Pierworodny

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Divinity: Grzech Pierworodny

zobacz więcej informacji o grze
Divinity: Grzech Pierworodny

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides