poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik The Amazing Spider-Man 2

Poradnik do gry The Amazing Spider-Man 2 zawiera szczegółową, bogato ilustrowaną solucję. Ponadto opracowanie przedstawia komplet danych potrzebnych do ukończenia gry w 100%, a w tym – lokalizacje wszystkich znajdziek i objaśnienia dotyczące osiągnięć.

poradnik, solucja do gry w zawiera 188 stron i 371 ilustracji, rozmiar pliku to 19,6 MB

Live by the sword...

Zlokalizuj trzy anteny - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Zlokalizuj trzy anteny

Na początku kolejnej misji dostań się na najwyższą wieżę komunikacyjną skąd za pomocą zdolności Spider-Sense będziesz w stanie zlokalizować trzy anteny na dole przed tobą. Musisz wejść na każdą z nich.

Skrzynka ulepszeń #1 - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #1

Pierwsza skrzynka ulepszeń na tym etapie znajduje się pod prawą anteną (patrząc z wieży).

Skrzynka ulepszeń #2 - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #2

Następna skrzynka leży na dachu budynku naprzeciw budynku z wieżą.

Skrzynka ulepszeń #3 - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #3

Gdy się odwrócisz zobaczysz następną skrzynkę ulepszeń obok na tym samym dachu.

Skrzynka ulepszeń #4 - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #4

I jeszcze jedna skrzynka na dachu pod ostatnią anteną z lewej strony.

Street crimes - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Street crimes

Od tej pory będziesz miał możliwość wykonywania dochodzeń w sprawie przestępstw. Są one dostępne tylko przez pewien czas, lecz stale pojawiać będą się nowe. Nie są one zaliczane jako dodatkowe misje, lecz możliwość zdobycia dodatkowych punktów doświadczenia i urozmaicenie gry. Polegają na przeszkodzeniu przestępcom w wykonywanych czynnościach.

Skrzynka ulepszeń #5 - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #5

Po dotarciu do kolejnego punktu misji i walce z kilkorgiem przeciwników budynek obok zostanie podpalony, a twoim zadaniem jest uratować człowieka wewnątrz. Przed wejściem do budynku weź skrzynkę ulepszeń z generatora po prawej stronie drzwi do budynku. Wskocz na okno nad wejściem i przejdź dwa piętra wyżej. Umiejętność Spider-Sense pozwoli ci zlokalizować człowieka.

Skrzynka ulepszeń #6 - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #6

Na pierwszym piętrze, gdy dostaniesz się na schody od strony okna wejdź w drzwi po przeciwnej stronie niż znajduje się twój cel. W ostatnim pomieszczeniu leży skrzynka ulepszeń.

Skrzynka ulepszeń #7 - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #7

Ostatnia w tym poziomie skrzynka znajduje się w pokoju z uwięzionym Stanem, przed płomieniami, przy biurku.

Ugaś płomienie - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Ugaś płomienie

Kolejno użyj sieci, by ugasić pożar niszcząc rurę i wynieś cywila z budynku przez okno naprzeciwko i zanieś go na nosze obok ambulansu.

Comic Stand - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Comic Stand

Następnie udaj się do Comic Stand. Jest to mały sklepik, w którym możesz między innymi oglądać znalezione strony komiksów czy odblokowane statuetki.

Skrzynka ulepszeń w Comic Stand - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń w Comic Stand

Wewnątrz na blacie znajdziesz skrzynkę ulepszeń. Wyjdź ze sklepu i dostań się do kolejnego punktu.

Najpierw przejdź do drzwi z lewej strony - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Najpierw przejdź do drzwi z lewej strony

Po przerywniku filmowym wskocz na samochód. Nie możesz stać w jednym miejscu, gdyż wtedy zostaniesz zrzucony z pojazdu. Najpierw przejdź na lewą stronę auta, otwórz drzwi przyciskiem akcji i następnie naciskaj szybko klawisz ataku, by wysadzić przeciwnika z samochodu.

Wydostań porwaną kobietę. - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wydostań porwaną kobietę.

Następnie przejdź na bagażnik i wyrwij tylną szybę przy pomocy pajęczyny. Teraz wydostań z tylnego siedzenia pasażerkę.

Symbol mordercy - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Symbol mordercy

Na mapie pojawi się kolejny punkt. Gdy do niego dotrzesz zobaczysz namalowany na ścianie znak "CK". Użyj aparatu, by zrobić mu zdjęcie. Jest to jednocześnie pierwsza znajdźka - zdjęcie z seri Photo Investigation. Po cutscenie otrzymasz również pierwszy audiolog #1.

W domu - Live by the sword... - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
W domu

Na koniec wróć do domu. W swoim pokoju możesz zmieniać kostium oraz powtarzać ukończone misje. Pośrodku na dywanie znajdziesz skrzynkę ulepszeń. Zejdź na parter i podejdź do ciotki. Po zakończeniu rozmowy wyjdź z domu.

Raid on OSCORP

Etap 1 - Wejście do budynku

Dach budynku OSCROPu - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Dach budynku OSCROPu

Dostań się na dach budynku OSCORPu, gdzie czeka na ciebie czterech uzbrojonych napastników. Potem za pomocą sieci usuń helikopter i wejdź przez otwór do wnętrza budynku.

Opuszczaj się na sieci w dół - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Opuszczaj się na sieci w dół

Następnie spuszczaj się w dół używając sieci. Gdy dotrzesz najniżej jak to możliwe skieruj się najpierw w prawą stronę.

Skrzynka ulepszeń #1 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #1

Z prawej strony na rurze dostrzeżesz przy ścianie skrzynkę ulepszeń.

Wykonaj ciche zabójstwo - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wykonaj ciche zabójstwo

Wyjdź po ścianie wyżej. Przy krawędzi zobaczysz stojącego strażnika. Zdejmij go po cichu używając pajęczyny.

Pajęczyną zatrzymasz wiatrak - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Pajęczyną zatrzymasz wiatrak

By przejść dalej musisz zatrzymać wiatrak wentylatora. Umożliwi ci to kilkukrotne użycie Web-Shoot.

Skrzynka ulepszeń #2 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #2

Druga skrzynka ulepszeń leży po lewej stronie od dziury pośrodku.

Skrzynka ulepszeń #3 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #3

Kolejną skrzynkę możesz zebrać po zejściu do dziury przy ścianie na końcu korytarza.

Pozbądź się przeciwnika z wysokości - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Pozbądź się przeciwnika z wysokości

W następnym pomieszczeniu wyeliminuj pięciu przeciwników poruszając się cały czas po rurze. Najpierw przejdź w stronę okien i poczekaj aż strażnik przejdzie na prawą stronę, po czym wciągnij go siecią. Potem zdejmij stojącego w przejściu.

Przejdź na rury za ścianą - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Przejdź na rury za ścianą

Strażnik pilnujący więźniów podejdzie do ciebie - wtedy rozpraw się i z nim. Następnie przeskocz na rury za ścianą przez dziurę w konstrukcji. Tak pozbądź się przeciwnika stojącego przy terminalach. Ostatni strażnik będzie na końcu korytarza po przeciwnej stronie.

Skrzynka ulepszeń #4 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #4

Po oczyszczeniu pomieszczenia możesz spokojnie zebrać skrzynkę ulepszeń przy oknach z lewej strony korytarza.

Audiolog #2 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #2

Z prawej zaś strony w rogu znajdziesz audiologa #2.

Jameson's Photo #1 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Jameson's Photo #1

Pierwsze zdjęcie z serii zdjęć dla Jamesona to srebrne skrzydła za szkłem naprzeciw wentylatora. Musisz użyć kamery, by odblokować tą znajdźkę.

Audiolog #3 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #3

Audiolog #3 leży zaś na biurku przy więźniach. Teraz możesz spokojnie uwolnić odseparowanego od reszty więźnia - Maxa, który otworzy dla ciebie drzwi do windy.

Etap 2 - Reaktor

Skrzynka ulepszeń #1 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #1

W drugim etapie misji po zjechaniu windą w dół wespnij się z powrotem szybem do góry - na szczycie w otworze znajdziesz skrzynkę ulepszeń.

Skrzynka ulepszeń #2 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #2

Drugą skrzynkę ulepszeń znajdziesz na jednej z wyższych struktur reaktora po lewej stronie od windy.

Zestrzel słupy siecią - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Zestrzel słupy siecią

W pierwszej kolejności musisz zestrzelić uchwyty trzech struktur oznaczonych w pomieszczeniu. Gdy to zrobisz przybędą dwa wrogie oddziały walczące między sobą. Jeśli będziesz się poruszał wyżej niż oni masz możliwość ich cichej eliminacji nie będąc zauważonym.

Oznacz urządzenia - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Oznacz urządzenia

Teraz musisz oznaczyć cztery wskazane urządzenia OSCORPu.

Skrzynka ulepszeń #3 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #3

Trzecia skrzynka znajduje się na drugim poziomie, po prawej stronie od wyjścia z windy przy ścianie.

Skrzynka ulepszeń #4 i audiolog #4 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #4 i audiolog #4

Na najniższym poziomie dostrzeżesz po lewej i prawej stronie dwa wentylatory. Za prawym znajdziesz audiolog #4 oraz nad nim skrzynkę ulepszeń #4.

Skrzynka ulepszeń #5 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #5

Zaś za lewym wentylatorem leży kolejna skrzynka ulepszeń #5.

Skrzynka ulepszeń #6 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #6

Ostatnia na tym poziomie szósta skrzynka znajduje się z lewej strony pomieszczenia, na skrzyniach, nad urządzeniem OSCORPu do wyłączenia.

Jameson's Photo #2 - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Jameson's Photo #2

Na trzecim piętrze po prawej stronie, za szybą dostrzeżesz macki zakończone szczypcami. Stań naprzeciw nich i wykonaj kolejne zdjęcie do kolekcji.

Boss - Shocker

Shocker - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Shocker

Pierwszy boss z którym będziesz miał do czynienia to Shocker. Wyprowadza trzy rodzaje ataków: wręcz, fala uderzeniowa oraz fala obszarowa uderzona w ziemię - musisz wtedy odsunąć się od rywala. Podstawą jest wykonywanie uników i szybkie kontrataki. Po odskoczeniu od przeciwnika możesz użyć doskoku lub przyciągnąć go siecią, zanim wyprowadzi kolejny atak.

Niszcz pojawiające się struktury - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Niszcz pojawiające się struktury

Gdy zadasz Shockerowi połowę obrażeń na planszy pojawiać się będą słupy. Gdy boss na nie wskoczy, użyj sieci, aby je z powrotem schować w podłogę. Powalony przeciwnik jest teraz łatwym celem do ataku.

Ostateczny cios - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Ostateczny cios

Gdy poziom zdrowia Shockera spadnie do zera będziesz musiał trzykrotnie w odpowiednim momencie nacisnąć pojawiający się na ekranie klawisz ataku. Po tym walka zostanie zakończona.

Seismic Blast - Raid on OSCORP - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Seismic Blast

Po walce otrzymasz nową umiejętność Seismic Blast działająca jak fala uderzeniowa Shockera.

Day of the Hunter!

Etap 1 - Naprawa reputacji

Wrogi dron - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wrogi dron

Od tego momentu, gdy twój pasek heroizmu jest na ujemnym poziomie oznaczony jako "Menace" będziesz ścigany przez siły specjalne. Możesz im uciec, pokonać lub podnieść na nowo poziom heroizmu wykonując zadania poboczne. By móc wykonywać kolejne misje musisz ukończyć przynajmniej dwie z trzech dostępnych akcji: przestępstwo uliczne, pożar lub pościg. Jako, że pożar jest nową sytuacją wyjaśniona została poniżej.

Miejsca z lokalizacją cywili - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Miejsca z lokalizacją cywili

Gdy dotrzesz na miejsce użyj Spider-Sense, aby zlokalizować zagrożonych cywili. Ich liczba przedstawiona jest z prawej strony ekranu. Na obrazku powyżej zaznaczono lokalizację osób do uratowania dla tego przypadku pożaru. Każdego człowieka należy złapać i zanieść do ambulansu w określonym czasie.

Pościg - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Pościg

Pościg wygląda podobnie jak misja schwytania Carradine'a - należy wskoczyć na wskazany wóz, po czym pozbyć się z tylnego siedzenia przeciwnika, a następnie po wyrwaniu tylnej szyby wyciągnąć z pojazdu zakładnika.

Brute - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Brute

Po wykonaniu akcji i zwiększeniu Heroic Level możesz przejść do punktu misji. Po pokonaniu na miejscu rywali będziesz musiał rozprawić się z większym wojownikiem - Brute. By go zaatakować użyj w pierwszej kolejności Seismic-Blast przytrzymując przycisk wystrzału sieci. Po kilku ciosach wróg ustąpi. Po przerywniku idź do następnego celu.

Etap 2 - Kraven's Loft

Kraven - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Kraven

Gdy dotrzesz na miejsce wejdź przez drzwi. Po przejściu korytarzem rozpoczniesz rozmowę z Kravenem. Po rozmowie musisz wykonać trzy zdjęcia ciekawych obiektów.

Czaszka - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Czaszka

Na lewej ścianie dostrzeżesz dużą czaszkę. Tu wykonaj pierwszą fotografię.

Globus - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Globus

Drugim obiektem do uchwycenia jest globus przy oknie.

Czaszka na środku pokoju - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Czaszka na środku pokoju

Pośrodku zobaczysz największą czaszkę - jest ostatnim elementem do sfotografowania. Po tym Kraven zaprosi cię na piętro.

Skrzynka ulepszeń #1 - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #1

Nim pójdziesz na piętro zbierz trzy skrzynki ulepszeń. Pierwsza leży za makietą miasta przy oknie.

Skrzynka ulepszeń #2 - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #2

Druga w prawym rogu pokoju koło kanapy i ściany.

Skrzynka ulepszeń #3 - Day of the Hunter! - Opis przejścia - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #3

Ostatnia po wyjściu na schody za fortepianem. Po kolejnej rozmowie z Kravenem opuść mieszkanie.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
The Amazing Spider-Man 2

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

The Amazing Spider-Man 2

zobacz więcej informacji o grze
The Amazing Spider-Man 2

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe