poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Hearthstone

W poradniku do gry Hearthstone znajdziesz zarówno podstawowe, jak i zaawansowane informacje na temat karcianki Blizzarda. Poradnik zawiera opis wszystkich typów kart, zdolności czy bohaterów, a także wiele przykładowych talii, wraz z ich dokładnym opisem.

poradnik, solucja do gry w zawiera 266 stron i 73 ilustracji, rozmiar pliku to 9,9 MB

Boska tarcza

Zdolność Boska tarcza, pozwala karcie na jednorazowe zaabsorbowanie obrażeń - Boska tarcza | Zdolności - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Zdolność Boska tarcza, pozwala karcie na jednorazowe zaabsorbowanie obrażeń. Dotyczy to obrażeń od innych minionów, jak i tych zadanych przez zaklęcia czy zdolności specjalne. Boska tarcza absorbuje obrażenia podczas obrony i ataku, ale nie blokuje efektów zaklęć, które nie zadają bezpośrednich obrażeń, jak np. Skrytobójstwo (5) czy efekt Zamrożenie z karty Stożek Zimna (3).

Karta z tą zdolnością może zostać wyciszona i nie może być w danej chwili więcej, niż jednego takiego efektu na danej karcie.

Porady:

  • Boska tarcza jest idealna to pozbywania się silnych jednostek bez utraty własnych.
  • Najlepszymi połączeniami z Boską tarczą, są zdolności Furia wichru i Szarża. Pierwsza daje możliwość dwukrotnego ataku, co pozwala na zdjęcie mocniejszych jednostek używając tylko jednego miniona z Boską tarczą. Druga pozwala na natychmiastowy atak po przyzwaniu jednostki i pozwala ją zachować do następnej tury.
  • Zdolność zwiększa również skuteczność kart z Prowokacją, przedłużając życie tej karty i jej skuteczność.
  • Ilość obrażeń w ataku nie ma znaczenia. Boska tarcza absorbuje jeden atak, dlatego, by pozbyć się jednostki z taką zdolnością, warto posłać najpierw słabą jednostkę do zdjęcia tarczy, a potem silniejszą aby wykończyła miniona.

Przykładowe karty: Giermek Argentu (1), Strażnik Srebrnej Luny (4), Szkarłatny krzyżowiec (3).

Furia wichru

Furia wichru pozwala danej karcie atakować dwa razy w ciągu jednej tury - Furia wichru | Zdolności - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Furia wichru pozwala danej karcie atakować dwa razy w ciągu jednej tury. Ataki mogą być wymierzone w jednego lub dwóch różnych przeciwników. Dodatkowo, aktywowanie zdolności po wykonaniu ataku (np. przez zdolność Szał), pozwala wykonać jeden dodatkowy atak w tej samej turze.

Zdolność Furia wichru może ulec wyciszeniu. Nie można pomnażać ilości ataków, poprzez ponowne użycie zdolności na karcie z aktywną Furią wichru.

Porady:

  • Karty ze zdolnością Furii wichru, to najlepsze jednostki do wzmacniania ataku, jeśli możesz je utrzymać przy życiu.
  • Przed zagraniem kartą z tą zdolnością, warto zapewnić sobie ochronę w postaci Prowokacji. Jednostki z Furią wichru, są zazwyczaj celem nr. 1 dla graczy.
  • Jeśli koniecznym jest wymienienie takiej jednostki z inną jednostką przeciwnika, warto najpierw wyprowadzić jeden atak w bohatera lub słabszą jednostkę oponenta, a dopiero potem dokonać wymiany.

Przykładowe karty: Smoczy jastrząb (1), Wichrogniewna harpia (6), Wieszcz z Thrallmaru (3).

Kombinacja

Kombinacja jest zdolnością w której dany efekt, zawarty w opisie karty, ulega aktywacji, jeśli karta z Kombinacją nie jest pierwszą zagraną kartą w danej turze - Kombinacja | Zdolności - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Kombinacja jest zdolnością w której dany efekt, zawarty w opisie karty, ulega aktywacji, jeśli karta z Kombinacją nie jest pierwszą zagraną kartą w danej turze. Przykładem może być karta Wypatroszenie (2), która normalnie zadaje 2 pkt. obrażeń, ale jeśli zostanie użyta jako, przykładowo, druga karta w turze, aktywuje swoją zdolność Kombinacji i zada 4 pkt. obrażeń. Dodatkowo, na chwilę obecną, zdolność dostępna jest tylko dla klasy Łotra.

Zdolność ta może ulec wyciszeniu. Możliwe jest użycie kilku kart Kombinacji w jednej turze.

Porady:

  • Kombinacja może być aktywowana przez kartę Moneta (0). Dzięki temu można użyć kart z kosztem 2 już w pierwszej turze. Idealnym zagraniem jest Herszt kręgu Nieskornych (2), którego można przyzwać po użyciu monety, co aktywuje jego zdolność przyzwania Bandyty Nieskornych (1), zapewniając 2 jednostki w pierwszej turze.
  • Jeśli posiadasz dużo kart z tą zdolnością, możesz zagrać nimi w jednej chwili, używając najpierw najtańszej i najsłabszej karty, by potem aktywować potężne efekty mocniejszych kart. Warto też używać kart z zerowym kosztem do aktywacji, takich jak np. Cios w plecy (2).

Przykładowe karty: Zimna krew (1), Herszt kręgu Nieskornych (2), Agent WW:7 (3).

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Hearthstone

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Hearthstone

zobacz więcej informacji o grze
Hearthstone

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do pozostałych kategorii gier

Pozostałe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides