poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Hearthstone

W poradniku do gry Hearthstone znajdziesz zarówno podstawowe, jak i zaawansowane informacje na temat karcianki Blizzarda. Poradnik zawiera opis wszystkich typów kart, zdolności czy bohaterów, a także wiele przykładowych talii, wraz z ich dokładnym opisem.

poradnik, solucja do gry w zawiera 266 stron i 73 ilustracji, rozmiar pliku to 9,9 MB

Sekret

Sekret jest specjalną zdolnością kart zaklęć - Sekret | Zdolności - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Sekret jest specjalną zdolnością kart zaklęć. Po użyciu, zostaje odłożona na bok, a na portrecie bohatera pojawia się symbol ze znakiem zapytania. Oponent zostaje poinformowany o użyciu zdolności Sekret, ale nie o konkretnej karcie i jej efektach. Te efekty aktywują się, gdy zostanie spełniony odpowiedni warunek, jak np. wystawienie przez przeciwnika karty, czy atak na postać bohatera. Jedynymi klasami posiadającymi karty z tą zdolnością, są obecnie Mag, Łowca i Paladyn.

Zdolność działa jak natychmiastowe zaklęcie, dlatego nie może zostać wyciszona. Możliwe jest posiadanie kilku aktywnych Sekretów w danej chwili, ale tylko po jednym z każdej karty.

Porady:

  • Karty Sekretu posiadają wiele przydatnych efektów, jednak najistotniejszym jest możliwość kontroli przebiegu walki. Przeciwnik nie wie jaki Sekret został użyty, dlatego będzie grał ostrożnie, ograniczając tym samym swoje ruchy.
  • Nie ma ograniczeń na ilość aktywnych Sekretów. Warto to wykorzystać, by zapewnić sobie kilka warstw ochrony.

Przykładowe karty: Kontr-zaklęcie (3), Wyparowanie (3), Wybuchowa pułapka (2).

Siła zaklęć

Zdolność Siła zaklęć działa na zasadzie wzmocnienia, dodając 1 pkt - Siła zaklęć | Zdolności - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Zdolność Siła zaklęć działa na zasadzie wzmocnienia, dodając 1 pkt. do obrażeń zadanych przez ofensywne zaklęcia. Jeśli na stole znajduje się więcej kart z taką zdolnością, ilość dodatkowych obrażeń sumuje się i wlicza do wszystkich użytych zaklęć. Trzeba mieć jednak na uwadze, że Siła zaklęć działa tylko na karty zadające obrażenia, a nie leczące. Dodatkowo, jeśli zostanie wykorzystane zaklęcie zadające kilka oddzielnych ataków jak np. Tajemne pociski (1), to zamiast zwiększyć obrażenia pocisków, zostaje dodany kolejny atak za każdą kartę z Siłą zaklęć na stole. Oznacza to, że jeśli w normalnym zagraniu zaklęcie wysyła 3 losowe pociski, przy dwóch kartach z Siłą zaklęć na stole, zostanie wysłanych 5 losowych pocisków, każdy z 1 pkt. obrażeń.

Zdolność może zostać wyciszona i nie ma ograniczeń na ilość aktywnych kart z tą zdolnością, za wyjątkiem limitu wystawionych kart na stole.

Porady:

  • Karty z tą zdolnością są często celem nr. 1, dlatego warto zabezpieczyć je np. Prowokacją czy Boską tarczą.
  • Im większa ilość takich kart na polu walki, tym większe wzmocnienie kart zaklęć. Dodatkowo, efekt jest aktywowany od razu po przyzwaniu jednostki, dzięki czemu można użyć wzmocnionego zaklęcia w tej samej turze.
  • Karty tego typu, są szczególnie przydatne w dla klasy Maga, jako że posiada on największą ilość zaklęć ofensywny w grze i dają mu one najbardziej korzystne efekty.

Przykładowe karty: Kobolt geomanta (2), Mag z Dalaranu (3), Arcymag (6).

Szał

Szał jest zdolnością aktywowaną po otrzymaniu przez daną kartę obrażeń - Szał | Zdolności - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Szał jest zdolnością aktywowaną po otrzymaniu przez daną kartę obrażeń. Mogą to być obrażenia zadane przez przeciwnika lub przy użyciu własnych kart. Gdy karta aktywuje swoją zdolność, otrzymuje bonusy zawarte w opisie. Jeśli jednak jednostka zostanie wyleczona do pełnej puli życia, bonusy wynikające ze zdolności znikają i trzeba je ponownie aktywować.

Zdolność Szału może zostać wyciszona i nie można pomnażać efektu kolejnymi obrażeniami.

Porady:

  • Szał jest dezaktywowany, jeśli jednostka zostanie wyleczona do pełni zdrowia. Nie dotyczy to jednak wzmocnienia życia, co może dać ten sam efekt bez usuwania bonusów wynikających z tej zdolności.
  • Idealną klasą do talii z kartami Szału jest Mag, którego specjalna moc może być wycelowana we własne jednostki i zadaje tylko 1 pkt. obrażeń.
  • Zdolność najlepiej aktywować na kartach z niskim współczynnikiem ataku, dzięki czemu jednostka straci mniej życia i będzie mogła utrzymać się przez dłuższy czas.
  • Szał może być aktywowany przez takie karty jak Nożownik (2), którego specjalny efekt zadaje losowo 1 pkt. obrażeń po wystawieniu jednostki, lub słabe zaklęcia obszarowe jak Tajemna eksplozja (2) czy Wachlarz ostrzy (3).

Przykładowe karty: Szalejący worgen (3), Berserker z Amani (2), Tauren wojownik (3).

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Hearthstone

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Hearthstone

zobacz więcej informacji o grze
Hearthstone

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do pozostałych kategorii gier

Pozostałe