poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Goodbye Deponia

Poradnik do gry Goodbye Deponia to kompletna i pełna szczegółowo oznaczonych ilustracji oraz wskazówek solucja, dzięki której bez problemu rozwiążesz napotykane po drodze problemy oraz uporasz się nawet z najtrudniejszymi zagadkami i łamigłówkami.

poradnik, solucja do gry w zawiera 45 stron i 63 ilustracji, rozmiar pliku to 7 MB

Przebierz się za przywódcę sekty pralniczej

Wyjdź na korytarz - Przebierz się za przywódcę sekty pralniczej - Hotel - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Wyjdź na korytarz. Za środkowymi drzwiami po lewej mieści się schowek, z którego weź poszewkę na poduszkę. Wróć do Wróża i wrzuć ją do jego kaptura. Znów zapytaj go, co tutaj robi, i przekonaj, że dobrze wygląda. Jasnowidz uda się pod prysznic, wejdź więc do jego pokoju (tym razem nie zamknie drzwi) i zabierz jego szatę. Zajrzyj także do pokoju ducha - nikogo tam nie będzie, pozostało tylko porzucone prześcieradło, które zwiń.

Wyjdź na zewnątrz i udaj się do pralni. Rufus automatycznie przebierze się w szatę Wróża. Sekta pralniana zdecyduje się na przeprowadzenie świętego rytuału. Najpierw pokaż jej członkom relikwie - chodzi o poszewkę na poduszkę, prześcieradło i ręcznik Bozo. Rozpocznie się minigra, w której należy doprowadzić do tego, by Rufus wydostał z pralki strój Kletusa. Każdy z materiałów (oraz Rufus w szacie) oznaczony jest metką objaśniającą, jak należy go prać. Pralki również są oznaczone stosownymi symbolami. Widać więc, że poszewka, prześcieradło i ręcznik zatrzymają się w trzeciej pralce od lewej, ubranie Kletusa poddawane jest czyszczeniu w pralce trzeciej od lewej i w ostatniej, zaś Rufus przechodzi przez wszystkie urządzenia po kolei. W każdej pralce może być prana jednocześnie tylko jedna rzecz. Musisz więc klikać materiały w takiej kolejności, by ubranie Kletusa uprało się i trafiło do rąk Rufusa.

Klikaj kolejno każdy materiał, by wrzucić go do pralki: poszewkę na poduszkę, ręcznik, prześcieradło, ubranie Kletusa - Przebierz się za przywódcę sekty pralniczej - Hotel - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Klikaj kolejno każdy materiał, by wrzucić go do pralki: poszewkę na poduszkę, ręcznik, prześcieradło, ubranie Kletusa. W pralce wyląduje też sam Rufus. Kiedy wszystkie materiały i bohater zawisną ponownie na sznurku, wybierz Rufusa. Następnie wrzuć (kolejność nieistotna, wszystkie piorą się tak samo) poszewkę, ręcznik i prześcieradło. Ważne jest to, byś jako ostatni wsadził do pralki strój Kletusa, a samego Rufusa jako pierwszego. Bohater zdobędzie owo ubranie. Kliknij je PPM w ekwipunku i przebrany za Kletusa udaj się do recepcji.

Dostań się do pokoju Kletusa

Porozmawiaj z recepcjonistą i Oppenbotem - Dostań się do pokoju Kletusa - Hotel - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Porozmawiaj z recepcjonistą i Oppenbotem. Przejdź do pokoju Doktorka. Przestraszeni zjawieniem się Rufusa (sądząc, że to Kletus) Doktorek i Bozo schowają się. Możesz więc teraz swobodnie zabrać śrubokręt. Użyj interkomu, by zadzwonić do recepcjonisty, powiedz, że dzwonisz z pokoju nr 1 i poproś o obiad - recepcjonista każe Ci wybrać coś z menu. Poproś go o przysłanie asystenta Kletusa na górę. Opuść pokój i kliknij zejście po schodach do pomieszczenia z automatem do ciast. Poczekaj, aż Oppenbot sobie pójdzie i idź do recepcji. Porozmawiaj z recepcjonistą (w stroju Rufusa) na temat menu. Wróć na górę i skorzystaj z interkomu, udając Kletusa. Dokonaj zamówienia. Obiad zostanie podany o godzinie dwunastej. Zejdź do restauracji, zdejmij ze ściany obraz i trzykrotnie użyj śrubokrętu na nakrętce. Recepcjonista zadzwoni do Kletusa i powiadomi go, że obiad jest gotowy.

Kiedy Kletus będzie zajęty jedzeniem, porozmawiaj z recepcjonistą (będąc w przebraniu) - Dostań się do pokoju Kletusa - Hotel - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Kiedy Kletus będzie zajęty jedzeniem, porozmawiaj z recepcjonistą (będąc w przebraniu). Otrzymasz klucz do pokoju - niestety, jest to klucz do pokoju nr 9 - po obejrzeniu go w ekwipunku Rufus stwierdzi pomyłkę. Pokaż ów klucz recepcjoniście. Tymczasem Kletus skończy jedzenie obiadu, a Rufus ucieknie do restauracji. Kletus zażąda klucza. Przekręć dwukrotnie nakrętkę śrubokrętem - recepcjonista da Kletusowi zły klucz.

Ponownie pojaw się w recepcji i pokaż mężczyźnie klucz do pokoju nr 5, twierdząc, że przed chwilą dał Ci właśnie ten - Dostań się do pokoju Kletusa - Hotel - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Ponownie pojaw się w recepcji i pokaż mężczyźnie klucz do pokoju nr 5, twierdząc, że przed chwilą dał Ci właśnie ten. Wróć do restauracji i za pomocą śrubokrętu ustaw cyfry zegara w prawidłowych pozycjach (dwukrotnie użyj śrubokrętu na nakrętce). Idź do recepcjonisty, otrzymasz wreszcie właściwy klucz - nr 1, którym otwórz drzwi do pokoju Kletusa (obok pokoju Doktorka).

Wydostań się z hotelowej pułapki

Zabierz torbę - Wydostań się z hotelowej pułapki - Hotel - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Zabierz torbę. Kiedy usłyszysz kroki Kletusa, schowaj się we wnęce obok łazienki. Weź środek do czyszczenia dywanów i kulki naftaliny. Obejrzyj rurę nad głową Rufusa i zbadaj lustro. Odkręć (śrubokrętem) śrubkę i przyjrzyj się paście do zębów. Przeczytaj (PPM w inwentarzu) etykietę środka do czyszczenia dywanów i dodaj go do pasty Kletusa. Wrzuć kulki naftaliny do rury.

Kiedy Kletus zacznie myć zęby, odsuń lustro - Wydostań się z hotelowej pułapki - Hotel - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Kiedy Kletus zacznie myć zęby, odsuń lustro. Rozpocznie się minigra, w której poruszaj szczoteczką (ruchy w górę i w dół), naśladując Kletusa (patrz na strzałki po prawej i na wskaźnik). Pilnuj, żeby poziom wskaźnika był maksymalny i nie opadł do minimum - wówczas Kletus nie domyśli się, że coś jest nie tak. Po wszystkim pojawi się Oppenbot. Daj mu jedną z toreb. Po chwili Rufus zorientuje się, że oddał nie torbę Bozo, tylko Kletusa. Zejdź do recepcji. W wyniku podstępu bohatera w jego ekwipunku automatycznie wyląduje właściwa torba. Udaj się do pokoju Doktorka.

Obrażony Rufus wyjdzie z pokoju, a Goal podąży za nim - Wydostań się z hotelowej pułapki - Hotel - Goodbye Deponia - poradnik do gry

Obrażony Rufus wyjdzie z pokoju, a Goal podąży za nim. Na korytarzu natkną się na Głównego Kontrolera, Donnę i Kletusa. Rozpocznie się minigra, w której musisz doprowadzić do sytuacji, by wojowniczo nastawiona Donna i Kletus spotkali się na korytarzu. Zejście po schodach powoduje powrót postaci na korytarz. Wejście do pokoju jasnowidza skutkuje wyjściem z pokoju ducha i odwrotnie. Pojawienie się na korytarzu jednocześnie Donny i Rufusa owocuje zamknięciem się tej dwójki w schowku. Jeśli Goal spotka na korytarzu Organona lub Kletusa, to każdy z nich podąży za dziewczyną. Wiedząc to wszystko, kliknij drzwi pokoju Wróża - wyjdzie z nich Organon. Kliknij ponownie owe drzwi, tym razem pojawi się Goal. Zejdź po schodach do pomieszczenia z automatem na ciasta.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Goodbye Deponia

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Goodbye Deponia

zobacz więcej informacji o grze
Goodbye Deponia

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe