poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Outlast

Poradnik do gry Outlast to kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia gry. Poza solucją, w opracowaniu znalazły się liczne porady ułatwiające przetrwanie, a także wszystkie dokumenty - znajdźki z których każda opatrzona została stosowną ilustracją.

poradnik, solucja do gry w zawiera 156 stron i 154 ilustracji, rozmiar pliku to 14,4 MB

Sewer

Znajdziesz się w czymś na kształt kanalizacji. Schodź coraz niżej nie mając innego wyjścia. By łatwo poszło lepiej mieć włączona noktowizję. W końcu dojdziesz do prawdziwego tunelu kanalizacyjnego i będziesz miał dwie ścieżki, w prawo i w lewo.

Właściwa ścieżka w kanałach - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Właściwa ścieżka w kanałach

Ścieżka w prawo będzie w pewnym momencie zawalona kamieniami, więc wybierz lewą, bardziej oświetloną. Zaraz będziesz musiał skręcić w prawo idź cały czas tunelem aż będziesz musiał przecisnąć się mniejszym kanalikiem.

Tutaj znajdziesz kolejny dokument, jeśli chcesz - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Tutaj znajdziesz kolejny dokument, jeśli chcesz

Będąc po drugiej stronie idź prosto i na drugim rozwidleniu skręć w lewo. Idąc dalej natkniesz się na miejsce gdzie rozrzucone są ludzkie wnętrzności, między nimi jest dokument, który możesz zabrać. Możesz też iść od razu w prawo na pierwszym rozwidleniu, przecisnąć się między ściankami i przejść dalej.

Tunel kanałowy, na jego końcu dwie ścieżki prowadzące do zaworów - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Tunel kanałowy, na jego końcu dwie ścieżki prowadzące do zaworów

Gdy będziesz w drugim pomieszczeniu pojawi ci się zadanie, że musisz przełączyć dwa zawory, by odblokować misję dalej. Po przejściu kilku kroków okaże się, że to wcale nie jest takie proste, ponieważ twój dobry znajomy wyjdzie ci naprzeciw i będziesz musiał go ominąć. Jeśli cię zauważy to albo uciekaj do szczeliny, którą tu wszedłeś i tym sposobem on zaniecha od pościgu, albo skręć w lewo i wczołgaj się w mroku do jednej z mniejszych rur, a także cię tam nie dosięgnie.

Jeden z dwóch zaworów, które musisz przekręcić - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Jeden z dwóch zaworów, które musisz przekręcić

By znaleźć pierwszy zawór musisz skręcić w prawo, gdy tylko będzie się dało. Następnie przeskocz między deskami i znów w prawo. W pokoju z nią znajdziesz również baterię. Przekręć kołem, by zaliczyć jeden z celi misji. Druga, analogicznie jest w pokoju po drugiej stronie, czyli po lewej od strony jak wchodziłeś tutaj, tam też znajdziesz baterię.

Zejście po drabince jeszcze niżej. - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Zejście po drabince jeszcze niżej.

Teraz oczywiście musisz wrócić na sam początek. Unikaj swojego prześladowcy jak ognia i wróć się, po czym zejdź po drabince na dół.

Drogowskaz wskaże ci poprawą drogę w kanałach - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Drogowskaz wskaże ci poprawą drogę w kanałach

Będąc na dole ruszaj przed siebie, aż nie znajdziesz kolejnej drabinki. Wejdź po niej na znów na górę i rozejrzyj się. Ścieżka będzie prowadziła w prawo, a wszędzie będziesz krzyczał krzyki więźniów. Według tabliczki będzie ona prowadziła do bloku administracji.

Jeden z tych więźniów, który nie będzie chciał cie skrzywdzić, po jego prawej zejście niżej. - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry

Idź cały czas przed siebie, a po swojej lewej w końcu ujrzysz drzwi. Przejdź przez nie, a spotkasz tam jednego z przetrzymywanych tutaj, ale ten, jako pierwszy chyba gadać będzie do ciebie w miarę sensownie. Po prawej stronie dojrzysz kolejna dziurę w podłodze. Zejdź po niej by dostać się na kolejny poziom.

Droga prowadzi dosyć prosto, więc nie można się zgubić - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Droga prowadzi dosyć prosto, więc nie można się zgubić

Będąc w niższych kanałach skręć w lewo i idź prosto tak jak wskazuje tunel. W końcu natkniesz się na drzwi po lewej. Zignoruj je i podejdź do ściany, kucnij i przejdź przez mały tunelik.

Brodząc w pierwszej wodzie i przechodząc pod tą kratką znajdziesz baterię - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Brodząc w pierwszej wodzie i przechodząc pod tą kratką znajdziesz baterię

Wyjdziesz w jakiejś kotłowni. Przejdź pod mechanizmami w wespnij się na poziom, na którym są drzwi. Wyjdź na korytarz, który będzie skąpany w całkowitej ciemności. Idź w lewo metalową kładką. Gdy będzie to możliwe skocz do wody, jeśli pokrążysz tam to znajdziesz baterię. Możesz też iść prosto i wspiąć się na kolejny odcinek.

Takie krótkie odcinki kładek będą co krok - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Takie krótkie odcinki kładek będą co krok

Od razu potem będziesz musiał znów wskoczyć do wody. W tym momencie poszukaj schodów, który powinny znajdować się w pobliżu i przejdź dalej. Przygotuj się do kolejnego skoku do wody.

Pod kratą z lewej strony można przejść dalej - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Pod kratą z lewej strony można przejść dalej

Brodząc w wodzie skręć w lewo, gdy będziesz miał okazje i przejdź kucając pod metalową siatką.

Wskocz tam gdzie każe gra i przygotuj się na kolejne spotkanie ze starym przyjacielem. Akcja ta sama, co zawsze. Kryj się z dala od niego obserwując go, i szukaj schodów, które powinny być blisko światła na środku komnaty. Biegnąc kładką zobaczysz drabinę, na którą wskocz i wejdź wyżej. Znajomy nie będzie cię gonił.

Ten kulący się pan zamknie za tobą drzwi, gdy tylko przez nie przejdziesz - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Ten kulący się pan zamknie za tobą drzwi, gdy tylko przez nie przejdziesz

Znów znajdziesz się w staromodnej celi. Wyjdź z niej i zobaczysz biegnącego na ciebie szaleńca. Gdy zaczniesz wracać okaże się, że ktoś zamknął drzwi powrotne. Jednakże ten, przed którym uciekałeś zniknął.

Długi korytarz, skręć dopiero w trzecią odnogę - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Długi korytarz, skręć dopiero w trzecią odnogę

Idź przed siebie omijając pierwsze dwa przejścia i gdy dojdziesz do trzeciego ulokowanego po lewej skręć tam, a potem po prawej. Potem cały czas prosto korytarzem, na którego końcu są pudła, skręć w lewo, a potem skradając się po cichu w prawo.

Czerwona woda oraz uciekający człowiek wskażą ci drogę - Sewer - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Czerwona woda oraz uciekający człowiek wskażą ci drogę

Po raz kolejny zejdź niżej i idź tak jak wskazuje ścieżką. Jeśli będziesz uważny dojrzysz uciekającego przed tobą gościa w kaftanie bezpieczeństwa. Idź za nim, a następnie po schodach po prawej w górę.

Male Ward

Małe przejście, w sam raz do przejścia na klęczkach - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Małe przejście, w sam raz do przejścia na klęczkach

Idź po schodach do momentu, aż przejście zatarasują ci metalowe łóżka. Spójrz w lewo, a następnie kucnij. Przeciśnij się przez małe przejście do następnego pokoju.

Zatarasowane drzwi, które musisz sobie otworzyć - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Zatarasowane drzwi, które musisz sobie otworzyć

Wyjdź na zewnątrz i idź korytarzem w prawo, a potem cały czas prosto. Wejdź do pokoju po prawej, a zobaczysz tam człowieka kulącego się na podłodze i kogoś dobijającego się od drugiej strony. Musisz jednak przejść przez te drzwi, więc poczekaj, aż gość przestanie walić w nie i wtedy dopiero przesuń szafkę.

Po wyjściu od razu idź w lewo i dalej tak jak wskazuje droga. Po prawej będziesz miał przejście dalej, lecz musisz iść na kuckach.

Sekcja medyczna, całkiem urocze miejsce, po lewej kratka do wentylacji - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Sekcja medyczna, całkiem urocze miejsce, po lewej kratka do wentylacji

Trafisz wtedy do części medycznej gdzie słychać wszędzie jęki, ale nie widać nikogo żywego. W tym pomieszczeniu znajdziesz też teczkę z dokumentami. Podejdź do stołu chirurgicznego i wespnij się do wentylacji, po czym przeczołgaj na drugą stronę.

Znajdziesz się małej sali, w której siedzi sobie człowiek spięty pasami. Gdy tam się pojawisz zacznie wrzeszczeć i wszyscy przeciwnicy w pobliżu dowiedzą się o twojej obecności. Teraz musisz uciekać.

Pamiętaj o zastawianiu drzwi metalowymi szafkami podczas ucieczki - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Pamiętaj o zastawianiu drzwi metalowymi szafkami podczas ucieczki

Podczas ucieczki nie należy bawić się w wolne otwieranie drzwi. Trzeba otwierać je szybko i zamyka również. Pamiętaj tez by zastawiać drzwi za sobą metalowymi szafkami, co da ci chwilę na zastanowienie się, co dalej.

Wracając do początku. Znajdujesz się w pokoju z wrzeszczącym facetem. Od razu rzuć się do drzwi i uciekaj w tak jak wskazuje ścieżką. Wbiegnij do pokoju z półprzymkniętymi drzwiami, zastaw je metalową szafką i podejdź do kolejnych.

Otwórz je i biegnij dalej. Ogólnie ucieczka nie jest trudna, ponieważ gra nie dopuszcza cię byś zszedł z trasy. Uciekaj dalej kierując się w lewo i po chwili trafisz do kostnicy. Tam też zastaw za sobą przejście i przejdź obok stołu, który tam jest ustawiony.

Po prawej stronie od razu zobaczysz wejście do szybu. Wespnij się tam, przeskocz na drugą stronę i uciekaj w lewo. Twoi oponenci ciągle będą siedzieć ci na karku, więc cały czas biegnij sprintem. Po wyskoczeniu z wentylacji kieruj się w lewo, a potem w prawo.

Miejsce na skok wiary - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Miejsce na skok wiary

W końcu dojdziesz do kładki, z której będziesz musiał wykonać skok wiary na drugą stronę. Musisz pamiętać by być na samym jej skraju, by się powiodło. W przeciwnym razie zginiesz.

Gdy będziesz na drugiej stronie idź tak jak wskazuje korytarz, po czym muzyka znów przyśpieszy. Nie otwieraj żadnych drzwi, po prostu biegnij korytarzem, a gdy zobaczysz szklaną ścianę wciśnij spacje, a twoja postać ja przeskoczy. Następnie skręć w lewo, i przez pokój, który zapewne był salą lekcyjną.

Winda kuchenna, która oferuje ci życie. Otwórz ją i wejdź do środka. - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Winda kuchenna, która oferuje ci życie. Otwórz ją i wejdź do środka.

Uciekaj cały czas w kierunku, w którym podpowiada ci gra, a na końcu korytarza wbij się w drzwi po prawej. Podejdź na sam koniec kuchni, a twoim oczom ukaże się zjeżdżająca winda kuchenna. Wskocz do niej klikając przy niej lewym klawiszem i pojedź na górę.

Doktor wydaje się być miłym gościem, chociaż jego czyny o tym przeczą - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Doktor wydaje się być miłym gościem, chociaż jego czyny o tym przeczą

U góry zostaniesz po raz kolejny ogłuszony i stracisz przytomność za sprawą tajemniczego doktora.

W większości to twoja krew - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
W większości to twoja krew

Profesorek zabierze cię na krótką przejażdżkę na wózku inwalidzkim, a ty będziesz musiał czekać aż odzyskasz kontrolę nad ciałem. W tym czasie będziesz mógł podziwiać piękne widoki spokojnych korytarzy, jak i nie tak pięknych i niespokojnych pacjentów ów lekarza, którym prawdopodobnie jest. Gdy pojawi się ikona zacznij poruszać myszą w prawo i lewo, by uwolnić swoją postać.

Wentylacja w tej grze wiele razy ratuje ci życie. Zeskocz na dół . - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Wentylacja w tej grze wiele razy ratuje ci życie. Zeskocz na dół .

Gdy uda ci się uwolnić postać od razu uciekaj przez drzwi, którymi się tu dostałeś. Skręć w lewo, ale uważaj na doktora. Staraj się wrócić tą samą drogą, którą tu przybyłeś. Czyli od razu znów skręć w lewo, potem już biegiem tak jak wskazuje droga. Zobaczysz przed sobą wejście do wentylacji, użyj go, a potem przeskocz na drugą stronę.

Chowanie się pod łóżkami to także miła zabawa, szczególnie, gdy szuka cię psychopata z nożycami - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry

Jeśli doktor cię zauważy uciekaj po pomieszczeniach i chowaj się pod łóżkami, a wtedy ten zazwyczaj zaniecha pościgu.

Odwróć się od razu i idź korytarzem w tę stronę, aż nie dojdziesz do metalowych drzwi podwójnych na samym ich końcu. Otwórz je, skręć w prawo i biegnij nim cały czas. W końcu znajdziesz kolejne wejście do wentylacji, którym przejdziesz dalej.

Klucz do windy, gdy tylko go weźmiesz, doktor zacznie się dobijać z boku - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Klucz do windy, gdy tylko go weźmiesz, doktor zacznie się dobijać z boku

Po zejściu, twoim oczom ukaże się wejście do łazienki. W środku znajduje się jedynie teczka z dokumentami. Wychodząc z łazienki skieruj się tak jak wskazuje gra a dotrzesz do dużego pokoju z podwójnymi drzwiami z prawej strony.

Przejdź przez nie, a twoim oczom ukaże się klucz do windy. Jak tylko go weźmiesz to wparuje doktorek. Schowaj się pod jednym z łóżek z tyłu i poczekaj aż ten przejdzie. Potem leć przez drzwi, którymi on przeszedł, potem już prosto, skręcając tylko przy metalowych drzwiach z lewej strony i już od razu zobaczysz windę.

Tak kończy doktor, należało mu się - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Tak kończy doktor, należało mu się

Wbij do niej i ekscytuj się scenką filmową, po której spójrz do góry. Zobaczysz nad sobą trap, przez który będziesz musiał wyjść. Skorzystaj z tej drogi ucieczki.

Gdy będziesz poza windą skręć w prawo i idź korytarzem. Wejdź w przejście po lewej i zejdź schodami w dół, potem przeciśnij się do pokoiku i wyjdź do wielkiej sali.

Ojciec Martin, chce byś się spotkał z nim w ogrodzie. - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Ojciec Martin, chce byś się spotkał z nim w ogrodzie.

Po drugiej stronie będzie czekała na ciebie znana ci osoba, która będzie chciała się z tobą spotkać po w ogrodach. Skręć w lewo, a potem na skrzyżowaniu w prawo.

Na końcu korytarza skręć w prawo i idź tak jak wskazuje ścieżka. Dojdziesz do przebierali, a przy jednej z szafek będą leżały dokumenty.

Kolejna łazienka, przejście jest przy umywalkach - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Kolejna łazienka, przejście jest przy umywalkach

Po ich zabraniu, cofnij się i skręć tak byś szedł przy umywalkach. Po chwili dojdziesz do kolejnych drzwi, które prowadzą na korytarz. Którym musisz podążać.

W pokoju po lewej będziesz miał baterię, a by pchnąć postać dalej musisz teraz się cofnąć i wskoczyć przez okno po lewej stronie. Pomocne tu będzie to, że na ścianie tej są ślady stóp wymazane krwią.

Sprawca całego pożaru, on chce po prostu umrzeć - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Sprawca całego pożaru, on chce po prostu umrzeć

Teraz znajdziesz się w płonącym pomieszczeniu, w którym pali się praktycznie wszystko. Musisz szukać miejsc do przeskoczenia. Pierwszy będzie znajdował się lekko po twojej lewej stronie. Po chwili spotkasz gościa, który mówi ci, że spalił to i jeśli chcesz żyć to wyjdź przez kuchnię. Skieruj się znów na lewo i wtedy cały czas jak wskazuje ci ścieżką.

Na tych korytarzach znów musisz bawić się w chowanego z gigantem - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Na tych korytarzach znów musisz bawić się w chowanego z gigantem

W końcu wyjdziesz na korytarz, w którym musisz skręcić w lewo, a potem iść prosto miedzy pułkami. Jeśli skręcisz w prawo dojdziesz do pomieszczenia z dokumentem.

Wtedy znów musisz się bawić w przyciskanie dwóch przycisków, które są po dwóch stronach kompleksu. Oczywiście tak jak za ostatnim razem na twojej drodze pojawi się ten napakowany przyjemniaczek, co ostatnio w kanałach.

Jedna z dwóch dźwigni - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Jedna z dwóch dźwigni

Pierwsza dźwignia jest w kierunku takim: po wejściu między pułkami skręć w lewo, potem w prawo, znów prawo do kuchni, lewo, lewo. Na ścianie powinna być pierwsza dźwignia.

Od tego miejsca, druga jest umiejscowiona tak że musisz wyjść z kuchni i przejść przez tą nieoświetloną salę, po czym skierować się na łazienki. Pokaże ci kierunek odpowiednia strzałka. Niestety przejście będzie zawalone i będziesz musiał się przeciskać miedzy pułkami. Następnie wejdź do łazienek i przejdź na drugi koniec. Tam też znajdziesz kolejną dźwignię.

Gdy przełączysz obie dźwignie będziesz mógł włączyć system przeciwpożarowy - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Gdy przełączysz obie dźwignie będziesz mógł włączyć system przeciwpożarowy

Teraz musisz wrócić na początek i po prawej między pokojem gdzie wiszą zwłoki, a pierwszym miejscem gdzie musiałeś przejść między pułkami jest pokój, w którym trzeba nacisnąć przycisk. Naciśnij go.

Kuchnia, a drzwi są po prawej - Male Ward - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Kuchnia, a drzwi są po prawej

Włączą się zraszacze przeciwpożarowe i wszystko zaleje woda. Wróć teraz do miejsca, w którym palił się ogień i rozejrzyj się za otwartymi, podwójnymi drzwiami. Przejdź przez nie, a znajdziesz się w kuchni i napadnie cię jeden z przeciwników.

Coutryard

Wyjście, przez które dostaniesz się do ogrodów - Coutryard - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Wyjście, przez które dostaniesz się do ogrodów

Skręć w prawo, a potem zobaczysz błyszczący napis "Exit". Skieruj się na niego i wyjdź na dwór. Zanim to zrobisz możesz również zebrać paczkę z dokumentami, która jest na stanowisku ochrony po prawej stronie od wyjścia.

Kluczyk otwierający kratę przy budynku - Coutryard - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Kluczyk otwierający kratę przy budynku

Gdy będziesz już na dworze idź przed siebie, a portem w lewo koło fontanny. W ogrodzie będzie oczywiście też paczka z dokumentami(na schodach na prawo od fontanny). Znajdź w pobliżu przybudówkę i wejdź do środka. Znajdziesz tam dwie baterie, oraz klucz. Wróć w pobliże wyjścia do ogrodu i skręć w lewo. Powinieneś zobaczyć zakratowane drzwi.

Oświetlona drabina na dach, użyj jej by pójść dalej - Coutryard - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Oświetlona drabina na dach, użyj jej by pójść dalej

Użyj klucza na nich i przejdź dalej. Idź korytarzem i otwórz kolejne drzwi. Twoim oczom po raz kolejny ukaże się tajemnicza mgiełka. Nie przejmuj się nią. Wyjdź z korytarza i poszukaj drabiny, która zaprowadzi cię na dach.

Skocz na następny odcinek - Coutryard - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Skocz na następny odcinek

Zmierzaj przed siebie, a gdy będzie trzeba skacz na następny odcinek. Ten fragment gry to element typowo zręcznościowy. Na szczęście nic cię nie goni, prócz baterii w kamerze, którą musisz mieć włączoną. Idź cały czas jak gra ci każe aż dojdziesz do gzymsu gdzie musisz przejść bokiem patrząc w dół.

Skok na następny budynek - Coutryard - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Skok na następny budynek

Idź na drugą stron, potem skocz z rozbiegu na następny budynek, po czym zejdź na trawę skacząc na skrzynie poniżej. Rozejrzyj się i podejdź do ustawionych kilku kolejnych skrzyń. Wejdź na nie i obróć się twarzą do siatki. U góry dojrzysz dziurę, przez którą możesz przejść na drugą stronę.

Dziura w kratce, która będziesz mógł przejść - Coutryard - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Dziura w kratce, która będziesz mógł przejść

Po drugiej stronie idź naprzód, pomimo ciemności. Po drodze zobaczysz kilku obłąkanych, którzy nie zwrócą na ciebie uwagi. Po chwili zobaczysz schody po prawej stronie i będziesz musiał przejść przez bramkę powyżej.

Idź naprzód póki droga się nie skończy. Po tym obróć się w prawo i przeskocz przez dziurę w siatce dalej.

Widok z półki na kartony, po których tu wszedłeś - Coutryard - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Widok z półki na kartony, po których tu wszedłeś

Teraz musisz bardzo uważać, bo pojawi ci się znana już pewnie gierka w chowanego. Musisz przemykać w mroku i zmierzać lekko w prawo od swojej pozycji początkowej. Zobaczysz tama sterty kartonów, które zaprowadzą cię na półkę powyżej. Zacznij iść po krawędzi w prawą stronę.

Idź do samego końca, a kiedy nie będziesz miał możliwości ruchu skocz na dół i znów biegnij przed siebie.

Oświetlone przejście po prawej stornie - Coutryard - Solucja - Outlast - poradnik do gry
Oświetlone przejście po prawej stornie

Po chwili powinieneś mieć przed sobą światełko od boku. Idź w jego kierunku, a wtedy zacznie do ciebie zbiegać twój stary znajomy. Skręć w świecącą się uliczkę, kucnij i przeciśnij się pod murem.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Outlast

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Outlast

zobacz więcej informacji o grze

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.