poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Amnesia: A Machine for Pigs

Poradnik do gry Amnesia: A Machine for Pigs znalazł się kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia (solucja) gry. Ponadto szczegółowo zobrazowana została lokalizacja każdej znajdźki, a załączone do opracowania porady ogólne ułatwią przygodę.

poradnik, solucja do gry w zawiera 85 stron i 146 ilustracji, rozmiar pliku to 9,5 MB

Idź przed siebie, a potem jednym z wejść po lewej i schodami na górę - Kościół - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Idź przed siebie, a potem jednym z wejść po lewej i schodami na górę. Dojdziesz do zamkniętego wejścia głównego. Wybierz drzwi po lewej. Dojdziesz do magazynu, gdzie znajdziesz fragment świecznika [1]. Zorientujesz się, że to ten, gdyż jest jednym z niewielu przedmiotów, jakimi można manipulować.

Weź go i idź do głównej części świątyni - Kościół - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Weź go i idź do głównej części świątyni. Grające organy podpowiedzą ci, że jesteś w dobrym miejscu. Z fragmentem świecznika podejdź do ołtarza. Tuż za nim zobaczysz jeden świecznik oraz miejsce na kolejny [1]. Przyniesiony fragment świecznika umieść w pustym miejscu.

Poprawne ustawienie świeczników. - Kościół - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Poprawne ustawienie świeczników.

Przekręć oba świeczniki tak, żeby były skierowane ku sobie.

Usłyszysz dźwięk w pokoju po lewej - Kościół - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Usłyszysz dźwięk w pokoju po lewej. To w piecu zaczął palić się ogień. Wejdź do środka. Aktualizacja dziennika (Infernal Machinery). Tuż obok znajduje się dźwignia [1]. Przesuń ją (na screenie w pozycji po przesunięciu). Odsłonięte zostanie przejście w podłodze oraz otrzymasz aktualizację dziennika (A Hellish Portal).

Zejdź tajnym przejściem. Znajdziesz się w kościelnej piwnicy. Idź cały czas przed siebie, aż dojdziesz do schodów. Zobaczysz potwora. Po dojściu do siebie zejdź na dół. W tej części poziomu czai się pierwszy potwór, więc ilekroć usłyszysz chrumkanie i jego ciężkie kroki, wyłącz latarnię i schowaj się w kącie. Jeśli twoja kryjówka jest odpowiednia, stwór nie zauważy cię i przejdzie obok.

Piwnica jest małym labiryntem, w którym łatwo jest się zgubić. Dlatego zaraz za schodami idź w lewo i kieruj się cały czas przed siebie. Nie ma tu ślepych zaułków, więc prędzej czy później dojdziesz do drzwi prowadzących do kolejnego obszaru.

Wejście do fabryki. - Fabryka - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Wejście do fabryki.

Idź prosto i otwórz tajne drzwi na teren fabryki. Pchnij blokującą przejście skrzynię. Idź w kierunku wejścia do fabryki. Otrzymasz tam nowy wpis do dziennika (The Mandus Processing Company). Wejdź do środka. Zejdź na dół i kieruj się cały czas prosto. Dojdziesz do schodów prowadzących w górę i w dół. Skieruj się w dół, jeśli nie interesują cię znajdźki. Przejdź pod prętami.

Znajdziesz się w pomieszczeniu z piecami - Fabryka - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Znajdziesz się w pomieszczeniu z piecami. Część z nich działa, część nie. Te drugie potrzebują węgla. Niektóre już go mają, więc wystarczy zamknąć drzwi [1] i nacisnąć guzik [2], jak w przypadku pieca numer 2 (na screenie już po uruchomieniu). Innym trzeba dostarczyć paliwa.

Urządzenia informujące, które piece działaja, a które nie. - Fabryka - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Urządzenia informujące, które piece działaja, a które nie.

Wejdź do pomieszczenia kontroli tłoków (Piston Control Room). W środku znajdują się dwa panele informujące, które piece działają (zielona kontrolka), a które nie (czerwona). Musisz podnieść węgiel z ziemi, wrzucić go do pieca (dwa kawałki wystarczą), zamknąć drzwi i nacisnąć przycisk, zupełnie jak w przypadku wcześniej przez ciebie uruchomionego pieca numer 2. Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, kontrolka z odpowiednim numerem zmieni kolor z czerwonego na zielony.

Przy tej tabliczce dziennik zostanie zaktualizowany. - Fabryka - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Przy tej tabliczce dziennik zostanie zaktualizowany.

W pomieszczeniu z piecem numer 6, nieopodal tabliczki ze słowami Danger... dostaniesz nowy wpis do dziennika (Lily's Arms are Made of Steel, Lily's Arms are Silent). Po odpaleniu wszystkich pieców otrzymasz kolejny (Fire and Steel). Podczas ich uruchamiania nic ci nie będzie przeszkadzało, więc nie musisz się spieszyć.

Po uruchomieniu wszystkich pieców wróć do pomieszczenia kontrolnego - Fabryka - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Po uruchomieniu wszystkich pieców wróć do pomieszczenia kontrolnego. Upewnić się, że wszystkie sześć kontrolek pali się na zielono. Przesuń wszystkie trzy wajhy [1], by uruchomić urządzenie. Wróć do pomieszczenia z piecami numer 5 i 6. Na końcu pomieszczenia znajdziesz lekko uniesioną kratę. Przejdź pod nią. Zejdź schodami w dół i przejdź pod kolejną kratą.

Zsyp. - Fabryka - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Zsyp.

Musisz dostać się na drugi koniec pomieszczenia, po którym krąży potwór. Droga zarówno z lewej, jak i z prawej zaprowadzi cię do zsypu na węgiel. Wskocz do niego, a twój dziennik zostanie zaktualizowany (The Descent Continues!).

Wyjście z obszaru. - Fabryka - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Wyjście z obszaru.

Zejdź na dół i idź cały czas prosto ścieżką węglową. Dotrzesz do schodków. Wejdź na górę i podejdź do małej windy towarowej. Otwórz ją i wczołgaj się do środka, a przejdziesz do następnego obszaru.

Po odzyskaniu kontroli otwórz windę i wyjdź - Mieszacz płynów - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Po odzyskaniu kontroli otwórz windę i wyjdź. Dostaniesz nowy wpis do dziennika (Sabotage!). Idź prosto, a potem schodami po prawej. Za fotelem znajdziesz zamknięte drzwi [1]. Nowy wpis do dziennika (Maintentance Access).

Zejdź po schodach - Mieszacz płynów - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Zejdź po schodach. Po lewej zobaczysz maszynę. Trzeba dostarczyć jej odpowiednich komponentów w celu stworzenia środka do otworzenia drzwi na górze. Dostaniesz nowy wpis do dziennika (The Centrifuge). Masz do wyboru dwa przejścia. Wpierw idź tym z lewej, oznaczonym napisem Low Temperature Storage. Idź prosto. Po krótkiej scence oraz kolejnym ataku serca idź prosto.

Pociagnij za dźwignię obok beczki [1] - Mieszacz płynów - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Pociagnij za dźwignię obok beczki [1].

Maszyna wyrzuci z siebie pojemnik - Mieszacz płynów - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Maszyna wyrzuci z siebie pojemnik. Zanieś go do rury i umieść w pustym miejscu [1]. Przesuń wajhę [2] na pozycję on, a poczta pneumatyczna zaniesie go do pomieszczenia z maszyną mieszającą.

Otwórz drzwi i idź przed siebie - Mieszacz płynów - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Otwórz drzwi i idź przed siebie. Gdy zobaczysz, że latarnia zaczyna migotać, biegnij przed siebie, bo zostaniesz zaatakowany przez potwora. Otwórz drzwi i wbiegnij do środka, a te zamkną się za tobą. Potwór nie przebije się przez nie.

Podejdź do rury poczty pneumatycznej. Wyciągnij z niej pojemnik z pierwszym składnikiem i umieść go w maszynie. Sprawdź wszystkie trzy możliwe miejsca, gra wybierze właściwe [1].

Idź przejściem oznaczonym Holding Pens. Idź przed siebie, aż dojdziesz do uchylonych drzwi obok windy towarowej. Otwórz je szerzej i idź dalej.

Wejdź po schodach i skręć w lewo - Mieszacz płynów - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Wejdź po schodach i skręć w lewo. W kolejnym pomieszczeniu pojawi się potwór. Schowaj się i poczekaj, aż odejdzie. Zejdź po schodach, przejdź na koniec pomieszczenia i wejdź na górę po kolejnych schodach.

Po prawej stronie zauważysz ulatniająca się para. Mandus będzie kaszlał za każdym razem, gdy podejdziesz za blisko. Po lewej znajduje się rura poczty pneumatycznej oraz trzy sztuki poszukiwanego składnika. Poślij jeden z nich pocztą pneumatyczną, tak jak zrobiłeś to wcześniej (weź pojemnik [1], przenieść go do rury [2] i pociągnij za dźwignię [3]). Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, nie będziesz mógł umieścić kolejnego w rurze (pierwszy pojemnik znajdzie się w rurze, jeśli przesuniesz go wystarczająco blisko. Drugi nie zrobi tego).

Idź przejściem w lewo. Naprzeciw kraty zobaczysz drzwi. Otwórz je. Wrócisz do pomieszczenia z podwójnymi schodami, zepsutą windą oraz telefonem. Skieruj się do pomieszczenia z maszyną mieszającą. Po drodze, w sali z klatkami, znajduje się potwór. Omiń go albo przebiegnij przez pokój.

W pomieszczeniu z maszyną mieszającą wyjmij drugi składnik z rur poczty pneumatycznej i umieść go w maszynie. Z dwóch miejsc musisz wybrać to właściwe (gra automatycznie zablokuje pojemnik, kiedy twój wybór okaże się prawidłowy). Naciśnij przycisk po lewej.

Użyj substancji na zamku, a następnie skieruj nań światło. - Mieszacz płynów - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Użyj substancji na zamku, a następnie skieruj nań światło.

Po chwili maszyna skończy pracę, a ty otrzymasz nową substancję oraz wpis do dziennika (A Heady Brew). Zanieść produkt mieszania do zamkniętych drzwi na górze, obok fotela dentystycznego i zbliż do kłódki (Mandus rozbije pojemnik, gdy będzie dostatecznie blisko). Następnie skieruj lampę na drzwi. Substancja przeżre zamek i przejście stanie otworem.

Przejście do kolejnego obszaru. - Mieszacz płynów - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Przejście do kolejnego obszaru.

Idź dalej. Zejdź po drabinie (po najechaniu na nią pojawi się ikonka drabiny), a następnie wskocz w dziurę.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Amnesia: A Machine for Pigs

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Amnesia: A Machine for Pigs

zobacz więcej informacji o grze
Amnesia: A Machine for Pigs

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe