poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Company of Heroes 2

Poradnik do gry Company of Heroes 2 skupia się na objaśnienie zasad rządzących rozgrywką i udzieleniu porad. Poza opisem przejścia kampanii, znalazły się w nim opisy wszystkich jednostek i doktryn a także przykładowe strategie do gry wieloosobowej.

poradnik, solucja do gry w zawiera 135 stron i 210 ilustracji, rozmiar pliku to 24,5 MB

Dowództwo Karabinów Wsparcia

Drużyna Snajperów-Zwiadowców (360ZL, 9LP) - Dowództwo Karabinów Wsparcia - Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Drużyna Snajperów-Zwiadowców (360ZL, 9LP)

Dwuosobowy oddział wyznaczony do szybkiego likwidowania pojedynczych żołnierzy wroga z daleka. W przeciwieństwie do niemieckiego odpowiednika mniejsza celność i niższe obrażenia, więc czasem wymaga dwóch strzałów do zabicia jednej osoby. Oddział składa się z dwóch osób, więc jest również zdecydowanie łatwiej utrzymać go przy życiu. Oczywiście tak czy inaczej jest bardzo wrażliwy, więc musi być ukryty i w miarę możliwości osłaniany. Ma większy zasięg niż pole widzenia, więc warto przeprowadzać dla niego zwiad używając poborowych.

Zdolności:

- Flara (60A). Na 35 sekund odkrywa wybrane miejsce na mapie.

- Sprint (6A, wymaga weterana). Snajperzy na dziesięć sekund zyskują przyspieszenie. Alternatywa dla odwrotu, gdy snajper zostanie wykryty, by nie musiał z powrotem powolnie wracać na miejsce.

M3A1 Scout Car (80A, 20 Paliwa, 2LP) - Dowództwo Karabinów Wsparcia - Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

M3A1 Scout Car (80A, 20 Paliwa, 2LP)

Samochód zwiadowczy. Może przewozić jeden oddział piechoty, który jest w stanie jednocześnie ostrzeliwać przeciwnika. Wrażliwy na zwykłą broń. Sprawdza się do szybkiego przemieszczania jednostek. Wyposażony w oddział saperów z miotaczem ognia zmienia się w prawdziwy postrach piechoty.

Zdolności:

- Nadbieg (wymaga weterana). Przez 25 sekund pojazd porusza się szybciej i ciężej w niego trafić.

Batalion Karny(360A, 9LP) - Dowództwo Karabinów Wsparcia - Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Batalion Karny(360A, 9LP)

Poziom wyżej od poborowych. Przyzwoita przeżywalność i dobry damage. Zwłaszcza w bliskich starciach z innymi jednostkami piechoty. Można ich wyposażyć w miotacz ognia(60 Amunicji).

Zdolności:

- Rzuć ładunek wybuchowy (45A). Bardzo duże obrażenia. Niestety wybucha dopiero po 5 sekundach, więc sprawdza się głównie na budynki.

- Flary pułapki (10A, wymaga weterana). Po użyciu odkrywa jednostki piechoty przeciwnika na 8 sekund.

Kompania Broni Wsparcia

Ckm Maxim wz - Kompania Broni Wsparcia - Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Ckm Maxim wz. 1910 (240ZL, 6LP)

Świetna broń defensywna przeciwko piechocie. Stawiaj zawsze tak, by przynajmniej z jednego boku była dobrze chroniona i ubezpieczaj jej flanki. Ma mniejszy zasięg w bok niż swój niemiecki odpowiednik, więc dużo łatwiej zajść go od tyłu. Na plus Maxima działa to, że jest zdecydowanie szybszy w montażu/złożeniu oraz obsługiwany przez większą liczbę żołnierzy, przez co ciężej go utracić.

Obsługa 82mm moździerza wz - Kompania Broni Wsparcia - Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Obsługa 82mm moździerza wz. 41 (240ZL, 6LP)

Bardzo dobra broń do "czyszczenia" z daleka pozycji obronnych wroga lub powstrzymywania przejmowania terytorium. Jednocześnie łatwy do utraty i praktycznie bezbronny na bliską odległość. Nie powinien zostawać w jednym miejscu zbyt długo. Bardziej wytrzymały niż moździerz Rzeszy, ale zarazem wolniejszy.

Zdolności:

- Ogień zaporowy. Sprawdzi się, jeśli wiesz gdzie znajdują się wojska wroga.

- Zasłona dymna. Wystrzeliwuje trzy pociski dymne blokujące pole widzenia.

- Precyzyjny atak(30A, wymaga weterana). Bardzo dokładny strzał w określone miejsce.

76mm armata dywizyjna ZiS-3 (360ZL, 9LP) - Kompania Broni Wsparcia - Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

76mm armata dywizyjna ZiS-3 (360ZL, 9LP)

Uniwersalne działo dalekiego zasięgu. Sprawdzi się zarówno na czołgi nieprzyjaciela, jak I do ostrzału piechoty. Niestety bardzo wolno się porusza i strzela, a co najważniejsze, nie może się wycofać. Zawsze powinno być dobrze zabezpieczone, by nie wpadło w ręce wroga.

Zdolności:

- Ogień zaporowy z artylerii lekkiej(60A). Wystrzeliwuje 6 pocisków w dane miejsce, skutecznych przeciwko nieopancerzonym celom.

- Tropienie(20A). Na 20 sekund zwiększa znacząco zasięg działa wykrywając jednocześnie wszystkie jednostki piechoty wroga.

Dowództwo Batalionu Pancernego

Transporter Półgąsienicowy M5(120ZL, 30P, 3LP) - Dowództwo Batalionu Pancernego - Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Transporter Półgąsienicowy M5(120ZL, 30P, 3LP)

Może przewozić dwie drużyny piechoty, które będą prowadzić ostrzał z tyłu. Dodatkowo pozwala na uzupełnienie składu pobliskich jednostek, tak jakby były koło bazy. Typowa jednostka wsparcia. Może zostać ulepszony o zestaw przeciwlotniczy za 90 Amunicji, by zyskać dobry karabin dalekiego zasięgu na piechotę i nieopancerzone pojazdy. Jednak po ulepszeniu nie może przewozić oddziałów.

Zdolności:

- Nadbieg (wymaga weterana). Przez 25 sekund pojazd porusza się szybciej i ciężej w niego trafić.

Czołg lekki T-70 (160ZL, 55P, 3LP) - Dowództwo Batalionu Pancernego - Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Czołg lekki T-70 (160ZL, 55P, 3LP)

Bardzo przydatny czołg. Sprawdzi się przyzwoicie przeciwko piechocie oraz wygra prawie każdy pojedynek z innym lekkim pojazdem. Jako jedyny dysponuje autonaprawą niezwiązaną z doktryną. Niestety, jego walory nikną, gdy tylko przeciwnik wytoczy na pole bitwy działa przeciwpancerne.

Zdolności:

- Naprawy (60A). Przez 15 sekund czołg będzie naprawiany

- Tryb rozpoznania. Zwiększa się pole widzenia kosztem wyłączenia głównego działa. Przydatne dla rozpoznania dla swoich dalekozasięgowych jednostek, jak snajperów czy moździerzy.

- Tryb bezpieczny. Czołg może przejmować punkty terytorialne, ale nie jest w stanie walczyć.

Czołg średni T-34/76 (240ZL, 95P, 7LP) - Dowództwo Batalionu Pancernego - Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Czołg średni T-34/76 (240ZL, 95P, 7LP)

Świetny czołg. Mały, zwinny i relatywnie tani. Sprawdzi się prawie w każdych warunkach. "Na solo" jest w stanie toczyć wyrównane walki nawet z ciężkimi czołgami Hitlerowców. Wystrzegać się powinien jedynie Panter.

Zdolności:

- Taranowanie. T-34, jako jedyny tank w grze, dysponuje tą umiejętnością. Czołg rozpędza się i wpada w pojazd wroga niszcząc go i pozostawiając bezbronnym, dopóki nie zostanie naprawiony. Co prawda to samo czeka atakujące T-34, ale jest dysponujesz przewagą liczebną w czołgach i/lub jesteś pewny, że wygrasz starcie piechoty, wówczas jest to wyjątkowo przydatna umiejętność.

- Tryb bezpieczny. Czołg może przejmować punkty terytorialne, ale nie jest w stanie walczyć.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Company of Heroes 2

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Company of Heroes 2

zobacz więcej informacji o grze
Company of Heroes 2

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne