poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik The Night of the Rabbit

W poradniku do gry The Night of the Rabbit przedstawiono szczegółowy opis przejścia gry wraz z ogólnymi poradami dotyczącymi rozgrywki. Przedstawione zostały zasady gry w „Kwartet” oraz wszystkie czary a także komplet dostępnych w grze znajdziek.

poradnik, solucja do gry w zawiera 136 stron i 263 ilustracji, rozmiar pliku to 27,9 MB

Gra w karty "Kwartet"

Gdy poznasz grę w karty (zostanie ci pokazana przez starego maga) będziesz mógł - dla zabawy - grać w nią z mieszkańcami Mysiboru - Gra w karty Kwartet - Elementy gry - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Gdy poznasz grę w karty (zostanie ci pokazana przez starego maga) będziesz mógł - dla zabawy - grać w nią z mieszkańcami Mysiboru. Aby to zrobić wystarczy, że z ekwipunku wybierzesz Czwórki, a następnie klikniesz nimi na jednego z mieszkańców.

Gra

Gra "Kwartet" istnieje naprawdę. W talii jest 32 karty (8 kompletów spod jednego znaku po 4 karty w każdym). Na początku każdy z graczy ma po 10 kart - pozostałe 12 kart czeka w puli. Na dole ekranu są twoje karty, na górze karty przeciwnika. Celem gry jest zebranie jak największej liczby czwórek, czyli zestawów czterech kart spod jednego znaku np. koniczyny, czy liścia.

Podczas gry żądasz od przeciwnika wybranej karty - potem role się odwracają - Gra w karty Kwartet - Elementy gry - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Podczas gry żądasz od przeciwnika wybranej karty - potem role się odwracają. Podczas swojej kolejki najpierw wybierasz znak, a następnie daną kartę. Wybierając kartę kieruj się prostą zasadą: musisz skompletować kwartet, czyli cztery karty spod jednego znaku. Przykładowo jeśli posiadasz po dwie karty spod znaku koniczyny, żołędzia oraz drzewa (nie posiadasz jednocześnie trzech kart spod tego samego znaku) możesz wybrać symbol np. koniczyny.

Po wybraniu znaku koniczyny masz do wyboru brakujące ci karty - Gra w karty Kwartet - Elementy gry - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Po wybraniu znaku koniczyny masz do wyboru brakujące ci karty. Ponieważ np. posiadasz karty koniczyny nr 2 i 4 do żądania od przeciwnika masz karty koniczyny z nr 1 i 3.

Jeśli żądaną przez ciebie kartą przeciwnik będzie dysponował zostanie ona wyświetlona po prawej stronie i zostanie przeniesiona od niego do ciebie - Gra w karty Kwartet - Elementy gry - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Jeśli żądaną przez ciebie kartą przeciwnik będzie dysponował zostanie ona wyświetlona po prawej stronie i zostanie przeniesiona od niego do ciebie. Potem będziesz mógł żądać kolejnej karty. Ponownie więc analizujesz co masz i dokonujesz wyboru. Natomiast jeżeli żądanej karty przeciwnik nie ma to po prawej stronie wyświetli się puste pole na kartę, a twoja kolejka się skończy. Jednocześnie na koniec kolejki jedna karta z puli trafi do twojego stosu. Wtedy przeciwnik żąda karty i jeśli ją masz oddajesz mu ją, a ten kontynuuje żądanie kart. Natomiast jeśli jej nie masz przeciwnik kończy swoją kolejkę i na koniec z puli otrzymuje nową kartę. Itd.

Gdy uda ci się uzbierać cztery karty spod jednego znaku masz kwartet - karty opuszczają twój stół, trafiają w prawy dolny róg ekranu i nie biorą już udziału w grze - Gra w karty Kwartet - Elementy gry - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Gdy uda ci się uzbierać cztery karty spod jednego znaku masz kwartet - karty opuszczają twój stół, trafiają w prawy dolny róg ekranu i nie biorą już udziału w grze.

Najważniejsze abyś podczas rozgrywki zapamiętywał o co przeciwnik pytał oraz jakie karty ci zabrał - Gra w karty Kwartet - Elementy gry - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Najważniejsze abyś podczas rozgrywki zapamiętywał o co przeciwnik pytał oraz jakie karty ci zabrał. Jeśli pyta o kartę np. spod znaku koniczyny nr 2 tzn. że przynajmniej jedną kartę spod znaku koniczyny musi posiadać (nr 1 i/lub nr 3 i/lub nr 4). Oznacza to także, że na pewno karty o którą pyta nie ma na ten moment (bierz jednak pod uwagę, że po zakończeniu swojej kolejki może ją dostać z puli). Zapamiętywanie co ci zabrał nie trzeba komentować - warto wiedzieć co trzeba odzyskać. Oczywiście jeśli w danej grze dany znak (np. wspomniana koniczyna) zostanie ułożony i opuści stół musisz od razu zapomnieć o tym jak krążyły te karty po stole - teraz się już nie liczą. Przy żądaniu kart od przeciwnika pamiętaj, że jesteś ograniczony posiadanymi przez siebie kartami. Nie możesz żądać karty każdego ze znaków, a jedynie spod znaków które aktualnie posiadasz.

Gra dobiega końca w dwóch przypadkach: gdy jeden z graczy skompletuje pięć czwórek (czyli więcej niż połowę) bądź gdy jeden z graczy nie będzie już posiadał żadnych kart (i nie ma znaczenia ile kart ma przeciwnik bądź ile jest jeszcze kart w puli) - Gra w karty Kwartet - Elementy gry - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Gra dobiega końca w dwóch przypadkach: gdy jeden z graczy skompletuje pięć czwórek (czyli więcej niż połowę) bądź gdy jeden z graczy nie będzie już posiadał żadnych kart (i nie ma znaczenia ile kart ma przeciwnik bądź ile jest jeszcze kart w puli).

Zwykły letni dzień

Podejdź do dziwnej postaci i porozmawiaj z nią - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Podejdź do dziwnej postaci i porozmawiaj z nią. Na dwa zadane przez niego pytania odpowiedz dowolnie. Podąż za nim i dalej zagaduj. W końcu skieruj się za nim na lewą część mapy, a opowieść się rozpocznie.

Trafisz do domu Jeremiasza Orzecha czyli Jerzyka - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Trafisz do domu Jeremiasza Orzecha czyli Jerzyka. Kliknij lewym przyciskiem myszy (LPM) na radio. Jeśli chcesz pominąć ten krótki tutorial kliknij X w prawym-górnym rogu ekranu. Jeśli kontynuujesz wykonuj dalsze polecenia słyszane z radia. Zabierz pusty koszyk i otwórz ekwipunek ("scrool myszki" bądź "I"). Aby sprawdzić co za obiekt zabrałeś kliknij na nim prawym przyciskiem myszy. Następnie kliknij na nim LPM, a rzecz się popsuje. Aby ją naprawić kliknij LPM na rączce koszyka a następnie na koszyku bez rączki, a naprawisz go. Następnie kliknij LPM na pustym koszyku, zamknij ekwipunek i kliknij nim na Matce Jerzyka.

Jeśli pominiesz tutorial znajdziesz się w tym momencie - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Jeśli pominiesz tutorial znajdziesz się w tym momencie. Tuż przy domu znajduje się grządka marchewek, którą przeszukaj, a do ekwipunku trafi chrupiąca marchewka.

Po prawej stronie lokacji znajdziesz dobrze ukryty tajny schowek, z którego zabierz paczkę zapałek, monetę z otworem oraz zużytą petardę - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Po prawej stronie lokacji znajdziesz dobrze ukryty tajny schowek, z którego zabierz paczkę zapałek, monetę z otworem oraz zużytą petardę. Następnie skieruj się ścieżką w głąb lasu.

Tu tuż pod nogami znajdziesz puszkę coli - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Tu tuż pod nogami znajdziesz puszkę coli. Kierując się dalej w prawo natrafisz na przejście w głąb lasu.

Przejdź przez drewnianą kładkę, a z lewej strony natrafisz na kopalnię kredy skąd zabierz kruchą kredę - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Przejdź przez drewnianą kładkę, a z lewej strony natrafisz na kopalnię kredy skąd zabierz kruchą kredę.

Skieruj się w prawo i podnieś leżący obok grzybów kijek - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Skieruj się w prawo i podnieś leżący obok grzybów kijek. Powróć do poprzedniej lokacji.

Skieruj się w prawo, przejdź obok muru i widzianego w oddali miasta - na końcu natrafisz na ciernisty krzew, który zagradza ci dostęp do jeżyn - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Skieruj się w prawo, przejdź obok muru i widzianego w oddali miasta - na końcu natrafisz na ciernisty krzew, który zagradza ci dostęp do jeżyn. Użyj przed chwilą zdobytego kijka na owym krzewie, a go zniszczysz. Zabierzesz leżące na ziemi owoce dzikiej róży.

Pozbieraj dojrzałe jeżyny oraz więcej smakowitych jeżyn - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Pozbieraj dojrzałe jeżyny oraz więcej smakowitych jeżyn. Następnie kijkiem zniszcz pajęczyny i zbierz już ostatnie jeżyny. W ekwipunku masz koszyk z duża ilością jeżyn. Skieruj się w lewo by powróć do domu.

Zauważysz, że do skrzynki na listy wleciał dziwny list - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Zauważysz, że do skrzynki na listy wleciał dziwny list. Kliknij na skrzynkę raz, potem drugi raz, a list wyleci i trafi do twojej kieszeni.

Otwórz tajemniczy list klikając na nim LPM w ekwipunku - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Otwórz tajemniczy list klikając na nim LPM w ekwipunku. Przeczytasz w nim pewnego rodzaju wskazówkę - czas przystąpić do działania. Skieruj się do lasu, a następnie do lokacji gdzie znalazłeś kijek i kruchą kredę.

Na kamieniu tuż obok kopalni kredy użyj kruchej kredy, a Jerzyk narysuje znak - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Na kamieniu tuż obok kopalni kredy użyj kruchej kredy, a Jerzyk narysuje znak. Po prawej stronie pojawią się wiewiórki, które pomiędzy grzybami zostawią korę - podnieś ją.

Tuż przy kładce leży ciężki obły kamień - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Tuż przy kładce leży ciężki obły kamień. Otwórz ekwipunek, wybierz kruchą kredę i połóż obok niego na płaskim kamieniu. Następnie podnieś ciężki obły kamień i rzuć go na kruchą kredę. Zabierz otrzymaną w ten sposób sproszkowaną kredę.

Otwórz ekwipunek i zmieszaj sproszkowaną kredę ze zużytą petardą, a powstanie mieszanka na bazie proszku - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Otwórz ekwipunek i zmieszaj sproszkowaną kredę ze zużytą petardą, a powstanie mieszanka na bazie proszku. Ową mieszankę połącz z puszką coli.

Powróć do poprzedniej lokacji i użyj kijka na wysoko zawieszonych żołędziach na drzewie - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Powróć do poprzedniej lokacji i użyj kijka na wysoko zawieszonych żołędziach na drzewie. Zabierz zrzucone na ziemię żołędzie.

Czas zakończyć czynności z instrukcji z tajemniczego list - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Czas zakończyć czynności z instrukcji z tajemniczego list. Otwórz ekwipunek i do puszki coli wrzuć jeszcze dokładnie w tej kolejności: korę, żołędzie, chrupiącą marchewkę.

Umieść puszkę z mieszanką na bazie proszku, korą, żołędziami i marchewką na leśnym rozdrożu, czyli na wprost wejścia w głąb lasu - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Umieść puszkę z mieszanką na bazie proszku, korą, żołędziami i marchewką na leśnym rozdrożu, czyli na wprost wejścia w głąb lasu.

Następnie na usypanym kręgu użyj paczki zapałek z ekwipunku - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Następnie na usypanym kręgu użyj paczki zapałek z ekwipunku. Pojawi się niemożliwa skrzynia Zaroffa Wielkiego.

Zabierz ze skrzyni plakat, a następnie kliknij w miejscu skąd go wziąłeś, na rozdarciu - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Zabierz ze skrzyni plakat, a następnie kliknij w miejscu skąd go wziąłeś, na rozdarciu. Odkryjesz za nim magiczną różdżkę, którą zabierz. Użyj magicznej różdżki na cylindrze, a pojawi się królik o imieniu Markiz de Hoto.

W rozmowie z nim wybieraj dowolne wypowiedzi - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

W rozmowie z nim wybieraj dowolne wypowiedzi. Markiz nauczy cię korzystania z magicznej monety z otworem, dzięki której widzisz interaktywne miejsca w grze, gdzie możesz przejść, wziąć coś lub obejrzeć. Jerzyk automatycznie pójdzie za królikiem w głąb lasu.

Użyj tu magicznej monety w otworem, a ujrzysz ropuchę - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Użyj tu magicznej monety w otworem, a ujrzysz ropuchę. W rozmowie z Markizem zapytaj o portal oraz o to jak go użyć.

Następnie Markiz otworzy portal i przeniesiecie się do innego świata - Zwykły letni dzień - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Następnie Markiz otworzy portal i przeniesiecie się do innego świata.

Przygoda w Mysiborze

Trafisz do Mysiboru, a dokładniej do centrum miasta - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Trafisz do Mysiboru, a dokładniej do centrum miasta. Możesz porozmawiać z Młodą jaszczurką, Tańczącą myszą oraz Pulchnym zwierzęciem z parasolką.

Jednak przede wszystkim musisz zaczekać aż pojawi się Mysz z plecakiem - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Jednak przede wszystkim musisz zaczekać aż pojawi się Mysz z plecakiem. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że jest przekonana, że ktoś za nią podąża.

Następnie użyj magicznej monety z otworem (w nią właśnie zamieniła się moneta z otworem), a ujrzysz Dziwną postać która ją śledzi - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Następnie użyj magicznej monety z otworem (w nią właśnie zamieniła się moneta z otworem), a ujrzysz Dziwną postać która ją śledzi. Gdy ją okryjesz ta zniknie, a Mysz z plecakiem podaruje ci tajemniczą księgę.

Wróci po ciebie Markiz i razem wejdziecie do ratusza - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Wróci po ciebie Markiz i razem wejdziecie do ratusza. Po dłuższej rozmowie zapytaj jeszcze królika: "To co właściwie zrobić?". Ten podaruje ci stare zaproszenie na Drzewny Festiwal, magiczny znaczek na list, a także nauczy cię zaklęcia w postaci wskazówkowicza. Zakończ rozmowę, wyjdź z lokacji i wróć do centrum miasta.

Skieruj się do kawiarni, do której drzwi znajdują się nieco w głębi po lewej stronie - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Skieruj się do kawiarni, do której drzwi znajdują się nieco w głębi po lewej stronie.

Kliknij na dzwonku po lewej stronie, a pojawi się Ania - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Kliknij na dzwonku po lewej stronie, a pojawi się Ania. Powiedz do niej: "Mam zamówić błękitny sok i wypieki na Drzewny Festiwal!", a ta skieruje cię do krasnali.

Kliknij na dzwonku po prawej stronie, a Ania pojawi się tutaj i da ci lizaka bez cukru oraz bardzo suchą babeczkę - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Kliknij na dzwonku po prawej stronie, a Ania pojawi się tutaj i da ci lizaka bez cukru oraz bardzo suchą babeczkę. Po prawej możesz porozmawiać z gościem słyszanym w radio.

Wyjdź z kawiarni by wrócić do centrum miasta - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Wyjdź z kawiarni by wrócić do centrum miasta. Następnie skieruj się w lewo, przejściem pod górę.

Porozmawiaj tu z Pulchnym zwierzęciem z parasolką, a dowiesz się, że nazywa się Łazik - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Porozmawiaj tu z Pulchnym zwierzęciem z parasolką, a dowiesz się, że nazywa się Łazik.

Powróć do centrum miasta i skieruj się ścieżką na lewo od wejścia do ratusza - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Powróć do centrum miasta i skieruj się ścieżką na lewo od wejścia do ratusza.

Trafisz do ogrodu - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Trafisz do ogrodu. Zabierz leżące obok śpiącego zająca twarde grabie oraz kran z beczki po lewej. Skieruj się dalej przejściem w lewym-dolnym rogu ekranu.

Trafisz na skraj miasta - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Trafisz na skraj miasta. Otwórz ekwipunek, wybierz lizaka bez cukru i użyj na ulu z miodem. W ten sposób otrzymasz miodowego lizaka.

Porozmawiaj z Jeżowskim Czerwonoportym i Jeżowskim Niebieskoportym - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Porozmawiaj z Jeżowskim Czerwonoportym i Jeżowskim Niebieskoportym. Po zakończeniu rozmowy użyj magicznej monety z otworem, a ujrzysz zielonego ludka w kapeluszu, który ucieknie. Zabierz leżącą tuż przy łodzi starą sztachetkę. Skieruj się dalej do tunelu za ratuszem by ścigać złodzieja.

Natrafisz tu ponownie na skrzata, który ucieknie - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Natrafisz tu ponownie na skrzata, który ucieknie. Porozmawiaj z Myszkościelnym i wybierz odpowiedź "Obawiam się, że nie mam wystarczająco pieniędzy", a do magicznej monety doda nitkę. Udaj się dalej w lewo a powrócisz do centrum miasta.

Idź ponownie do ogrodu (prowadzi do nich ścieżka na lewo od ratusza) - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Idź ponownie do ogrodu (prowadzi do nich ścieżka na lewo od ratusza). Pojawi się tu złodziej. Na środku lokacji leży kamienna płyta z koniczyną, po której skakał skrzat. Otwórz ekwipunek, wybierz twarde grabie i połóż je na owej płycie. Skieruj się w pogoń za złodziejem w lewo na skraj miasta, stamtąd dalej przez tunel za ratuszem aż wrócisz do centrum miasta. Stąd skieruj się ponownie do ogrodu.

Skrzat pojawi się w ogrodzie raz jeszcze, ale tym razem będzie miał mały wypadek z twardymi grabiami, mimo wszystko ucieknie - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Skrzat pojawi się w ogrodzie raz jeszcze, ale tym razem będzie miał mały wypadek z twardymi grabiami, mimo wszystko ucieknie. Pozbieraj zostawione przez niego narzędzia, a do ekwipunku trafią skradzione narzędzia oraz gwóźdź. Spójrz na kamienną płytę z koniczyną a Jerzyk podniesie twarde grabie i odstawi na ich miejsce. Skieruj się w lewo na skraj miasta.

Porozmawiaj z braćmi Jeżowskimi - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Porozmawiaj z braćmi Jeżowskimi. Poproszą byś pozbył się skrzata na dobre. Użyj starej sztachetki (leżała obok łodzi) na wąskim tunelu pomiędzy korzeniami - Jerzyk przybije ją gwoździem. Ponownie podąż za skrzatem - idź do tunelu za ratuszem, przez centrum miasta, idź do ogrodu, w końcu powrócicie na skraj miasta.

Skrzat nie będzie mógł już przejść więc schowa się w swoim domu - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Skrzat nie będzie mógł już przejść więc schowa się w swoim domu. Kliknij na dziwnej dyni - to ta duża po lewej. Przez przypadek zniszczysz jego dom, ale i pozbędziesz się go na dobre. Przy okazji znajdziesz tu srebrną łyżeczkę do cukru oraz kobalt krasnala.

Czas porozmawiać z braćmi Jeżowskimi - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Czas porozmawiać z braćmi Jeżowskimi. Ukończą oni liściołódź dla Łazika. Możesz do niego pójść.

Powróć do centrum miasta i skieruj się po lewej w górę na mury miasta - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Powróć do centrum miasta i skieruj się po lewej w górę na mury miasta. Łazik powie ci, że jeszcze potrzebuje kilku rzeczy: kotwicę i ster oraz, że musisz pozbyć się suma ze strumienia z okolic śluzy. Powróć do centrum miasta i skieruj się w lewo do wyjścia z miasta.

Znajdziesz się przed miejską bramą - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Znajdziesz się przed miejską bramą. Możesz porozmawiać ze strażnikami miejskimi, jednak twoim celem jest dalsza wędrówka w prawo - przejście jest w prawym-dolnym rogu ekranu.

Porozmawiaj z Humbertem - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Porozmawiaj z Humbertem. Aby go przekupić daj mu miodowego lizaka.

Przejdź kładką i skieruj się dalej do następnej lokacji - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Przejdź kładką i skieruj się dalej do następnej lokacji.

Na środku lokacji znajduje się żółty kwiat - kaczeniec - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Na środku lokacji znajduje się żółty kwiat - kaczeniec. Zabierz z niego płatek, a do ekwipunku trafi jasnożółty płatek kaczeńca. Następnie skieruj się w lewy-dolny róg lokacji. Użyj monety z otworem na nitce na automacie z niebieskim sokiem i podnieś beczkę, a zdobędziesz pełną beczkę niebieskiego soku oraz naklejkę niebieskiego soku.

Wróć na środek lokacji, gdzie Urszula ukrywa się przed wroną w zniszczonej stacji radiowej - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Wróć na środek lokacji, gdzie Urszula ukrywa się przed wroną w zniszczonej stacji radiowej. Po lewej stronie lokacji stoi but - zabierz z niego sznurówkę. Następnie użyj sznurówki na antenie radiowej. Nic nie wskórasz, ale zdobędziesz zaostrzony hak.

Użyj bardzo suchej babeczki na zniszczonej stacji radiowej, a wrona nieco odsunie się od Urszuli - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Użyj bardzo suchej babeczki na zniszczonej stacji radiowej, a wrona nieco odsunie się od Urszuli. Teraz użyj zaostrzonego haku na antenie radiowej, a wrona odleci.

W lokacji pojawi się Mysz z plecakiem i wręczy ci ogłoszenie - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

W lokacji pojawi się Mysz z plecakiem i wręczy ci ogłoszenie. Do inwentarza trafi więc Urszula, pióro wrony oraz ogłoszenie w sprawie gry na skrzypcach. Skieruj się przejściem obok zniszczonej stacji radiowej, czyli do miejsca skąd wyszła mysz z plecakiem.

Trafisz do domu krasnoludów, który jest opuszczony - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Trafisz do domu krasnoludów, który jest opuszczony. Powróć do poprzedniej lokacji, do stacji radiowej.

Pojawi się tu Listonosz Platon - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Pojawi się tu Listonosz Platon. Porozmawiaj z nim, a następnie podnieś pocztę Platona leżącą obok roweru by zaoferować pomoc. Do ekwipunku trafią cztery rzeczy: ciężki pakunek, pakunek, magiczny list, list skropiony perfumami. Tym razem skieruj się przejściem w prawo.

Skieruj się dalej przejściem na dole ekranu - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Skieruj się dalej przejściem na dole ekranu.

Użyj magicznej monety z otworem by spostrzec na rybie łuski - zabierz świecącą rybią łuskę - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Użyj magicznej monety z otworem by spostrzec na rybie łuski - zabierz świecącą rybią łuskę. Skieruj się przejściem po lewej, a otworzysz sobie skrót i wyjdziesz na murach miejskich.

Idź do ratusza i przekaż Urszulę Konradowi - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Idź do ratusza i przekaż Urszulę Konradowi. Jednocześnie dasz mu także pióro wrony. Zapewne Urszula zdążyła ci już nabałaganić w ekwipunku i poprzestawiała wszystko.

Czas dostarczyć wszystkie przesyłki - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Czas dostarczyć wszystkie przesyłki. Udaj się na tyły ratusza (przypomnę: z centrum miasta idź przejściem po prawej stronie). Ciężki pakunek przekaż Myszkościelnemu.

Udaj się dalej w prawo na skraj miasta - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Udaj się dalej w prawo na skraj miasta. Tu po lewej stronie ekranu znajduje się dziwna skrzynka na listy - umieść w niej magiczny list.

Powróć do centrum miasta - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Powróć do centrum miasta. Przekaż stojącej na środku Młodej jaszczurce (o imieniu Edyta) pakunek. Otrzymasz od niej napiwek w postaci jednego liściodolca.

Wejdź do kawiarni - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Wejdź do kawiarni. Ludwikowi Grzebulskiemu przekaż list skropiony perfumami. Gdy go otworzy na stole położy otwartą kopertę. Otrzymasz od niego kubek z logo. Podnieś kopertę, którą położył na stole. Następnie użyj gwoździa na serze w prawym dolnym rogu ekranu a zdobędziesz aromatyczny lecz twardy kawałek sera.

Za pomocą dzwonka wezwij Anie - Przygoda w Mysiborze - Solucja - The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Za pomocą dzwonka wezwij Anie. Daj jej ogłoszenie w sprawie gry na skrzypcach. Na stoliku po prawej kliknij na krople walerianowe - Jerzyk wrzuci zarobionego wcześniej liściodolca i zabierze krople.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
The Night of the Rabbit

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

The Night of the Rabbit

zobacz więcej informacji o grze
The Night of the Rabbit

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe