poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One

W poradniku do gry The Walking Dead znajdziesz dokładnie ilustrowany, szczegółowy opis przejścia każdego z dostępnych w grze epizodów. Opracowanie kładzie duży nacisk na przedstawienie wyborów przed którymi staniesz w trakcie przygody i ich konsekwencji.

poradnik, solucja do gry w zawiera 318 stron i 552 ilustracji, rozmiar pliku to 25,7 MB

Rozdział 6 - Hey, Bud

Czas zająć się zdobyciem pigułek dla Larry'ego - 6 - Hey, Bud - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Czas zająć się zdobyciem pigułek dla Larry'ego. W tym celu porozmawiaj z Dougiem, który stoi po lewej obok drewnianych drzwi wyjściowych. Wybierz opcję "Let's have a look around". Wyjdziecie obaj na zewnątrz i zobaczycie, co się dzieje na ulicy. Po wyjściu możesz porozmawiać z Dougiem o jego przeszłości (jeśli wybierzesz "How'd you end up here?", Doug zada ci kolejne pytanie). Jeśli będziesz chciał wrócić do apteki, wybierz opcję "Go back inside." lub spójrz maksymalnie w prawo i użyj drzwi do apteki (Enter: Pharmacy).

Nie wracaj jednak do środka - 6 - Hey, Bud - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Nie wracaj jednak do środka. Zamiast tego rozejrzyj się po okolicy od prawej do lewej. Zerknij na zabite deskami okna (Look At: Boarded-Up Windows), uwięzionego pod słupem zombie (Trapped Walker), kłódkę na kracie (Look At: Lock), sklep z narzędziami (Look At: Hardware Store) i sklep z telewizorami (Look At: TV Store). To wszystko, czas działać. Na początek użyj fotografii rodzinnej Lee na uwięzionym zombie (Trapped Walker), aby upewnić się, że właśnie przy nim są kluczyki (gdyż uwięziony zombie okaże się bratem Lee).

Następnie spróbuj użyć znalezionego w biurze apteki pilota do telewizora na sklepie z telewizorami (TV Store) - 6 - Hey, Bud - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Następnie spróbuj użyć znalezionego w biurze apteki pilota do telewizora na sklepie z telewizorami (TV Store). Nie uda ci się włączyć telewizorów, ale Doug podłapie twój pomysł i przeprogramuje pilota. Telewizory zostaną włączone, niestety, ich hałas jest przytłumiony przez szyby.

Dlatego użyj topora na kłódce, aby ją odłamać (Lock), przesuń kratę celując w miejsce, w którym przed chwilą była kłódka, (Open: Gate Latch), a potem weź cegłę leżącą tuż przed kratą (Take: Brick) i rzuć nią w szybę sklepu z telewizorami (TV Store) - 6 - Hey, Bud - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Dlatego użyj topora na kłódce, aby ją odłamać (Lock), przesuń kratę celując w miejsce, w którym przed chwilą była kłódka, (Open: Gate Latch), a potem weź cegłę leżącą tuż przed kratą (Take: Brick) i rzuć nią w szybę sklepu z telewizorami (TV Store). Udało się - wszystkie umarlaki oglądają teraz telewizję. Ponownie zerknij na uwięzionego zombie - będziesz mógł teraz do niego podbiec - wybierz ikonę biegu (Lee's Brother).

Po krótkiej rozmowie z bratem będziesz musiał uderzyć w niego toporem pięć razy (Lee's Brother), a potem przeszukać jego ciało - 6 - Hey, Bud - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Po krótkiej rozmowie z bratem będziesz musiał uderzyć w niego toporem pięć razy (Lee's Brother), a potem przeszukać jego ciało. Dzięki temu znajdziesz klucze do magazynu z lekami. Obejrzyj animację, po której znajdziesz się w biurze apteki.

Użyj kluczy na drzwiach (Open: Door to Pharmacy), a potem po prostu wejdź do środka - 6 - Hey, Bud - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Użyj kluczy na drzwiach (Open: Door to Pharmacy), a potem po prostu wejdź do środka. Po chwili rozlegnie się niezwykle głośny alarm, który bardzo skomplikuje sytuację...

Rozdział 7 - Two Enter, One Leaves

[POCZĄTEK AKCJI]

Jak najszybciej podbiegnij do Douga, Carley i Glenna, by zastąpić tego ostatniego przy drzwiach - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Jak najszybciej podbiegnij do Douga, Carley i Glenna, by zastąpić tego ostatniego przy drzwiach. Jeśli będziesz zbyt długo czekał, wszyscy zginą. Po chwili Doug zada ci pytanie - twoja odpowiedź nie ma znaczenia.

Kiedy tylko odzyskasz kontrolę nad postacią, po prostu popchnij drzwi, aby je zamknąć (Push: Front Door) - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Kiedy tylko odzyskasz kontrolę nad postacią, po prostu popchnij drzwi, aby je zamknąć (Push: Front Door). Po chwili będziesz musiał zrobić to ponownie. W czasie, kiedy Clementine będzie szukała czegoś, czym można zabarykadować drzwi, ty będziesz musiał po raz trzeci odepchnąć zombie i zamknąć drzwi. Tym razem musisz wciskać wskazany przycisk, a potem wcisnąć kolejny.

Po chwili Clementine przybiegnie do ciebie z laską należącą do twojego zmarłego ojca - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Po chwili Clementine przybiegnie do ciebie z laską należącą do twojego zmarłego ojca. Weź ją (Take: Cane)...

a następnie zabarykaduj nią drzwi (Bar: Front Door) - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

...a następnie zabarykaduj nią drzwi (Bar: Front Door). Teraz obejrzysz animację, która będzie wstępem do piątego i ostatniego w tym epizodzie trudnego wyboru.

[TRUDNY WYBÓR #5]

  • Uratuj Carley.
  • Uratuj Douga.

Możesz uratować tylko jedną z wyżej wymienionych osób i z tą właśnie będziesz podróżował w następnych epizodach, dlatego dobrze się zastanów. Nie możesz jednak zastanawiać się w nieskończoność, gdyż jeśli nie zrobisz nic, wszyscy zginą.

Uratuj Carley

Aby to zrobić, spójrz w prawo, szybko podbiegnij do torebki Carley, w której jest amunicja (Take: Purse) - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Aby to zrobić, spójrz w prawo, szybko podbiegnij do torebki Carley, w której jest amunicja (Take: Purse). Obejrzyj animację, a następnie przejdź do sekcji "Podsumowanie".

Uratuj Douga

Aby to zrobić, spójrz w lewo i szybko podbiegnij do Douga (Help: Doug) - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Aby to zrobić, spójrz w lewo i szybko podbiegnij do Douga (Help: Doug). Obejrzyj animację, a następnie przejdź do sekcji "Podsumowanie".

Podsumowanie

Niezależnie od dokonanego wyboru nie możesz jeszcze odetchnąć - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Niezależnie od dokonanego wyboru nie możesz jeszcze odetchnąć. Po odzyskaniu kontroli nad Lee jak najszybciej podbiegnij do Clementine, którą ponownie atakuje zombie. Kopnij go w głowę trzy razy, a potem biegnij przed siebie do wyjścia, w którym stoi Larry.

Niestety, Larry uderzy cię pozostawiając na pewną śmierć - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Niestety, Larry uderzy cię pozostawiając na pewną śmierć. Po chwili jednak z pomocą przyjdzie Kenny, który wyciągnie do ciebie dłoń. Chwyć ją (Grab: Kenny's Hand), aby się podnieść i uciec z tego miejsca. Jego ostatni komentarz będzie zależał od tego, czy stanąłeś wcześniej po jego stronie, czy nie.

[KONIEC AKCJI]

To już prawie koniec epizodu pierwszego - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

To już prawie koniec epizodu pierwszego. Pozostało ci tylko porozmawiać ze wszystkimi osobami, które się tu znajdują. Twoje odpowiedzi w żadnym przypadku nie będą miały znaczenia, zaś reakcje prawie wszystkich osób będą zależne od tego, co zrobiłeś (lub czego nie zrobiłeś) wcześniej. Na początek podejdź do Glenna, aby zacząć z nim rozmowę. Potoczy się inaczej w zależności od tego, czy dałeś dziewczynie pistolet, czy nie (trudny wybór #4). Potem pożegnaniu się podejdź do Kenny'ego i Katjii, i porozmawiaj z nimi chwilę.

Następnie udaj się w stronę ekranu i w prawo, aby spotkać się z Carley lub Dougiem - obecność danej osoby zależy oczywiście od tego, czy pospieszyłeś jej na ratunek - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Następnie udaj się w stronę ekranu i w prawo, aby spotkać się z Carley lub Dougiem - obecność danej osoby zależy oczywiście od tego, czy pospieszyłeś jej na ratunek. Potem skieruj kroki w stronę kampera, przy którym siedzi Duck i Clementine. Zamień kilka słów z tą ostatnią. Ostatnie dwie pogawędki utniesz z Larrym (zawoła cię), a potem z jego córką, Lilly. Tu zakończy się pierwszy epizod.

1 - 7 - Two Enter, One Leaves - Epizod I - A New Day - The Walking Dead - poradnik do gry

Rozdział 1 - Going Hungry

Drugi epizod rozpoczniesz od uderzenia toporem w zombie (Hit: Zombie), który żywi się królikiem w lesie - 1 - Going Hungry - Epizod II - Starved for Help - The Walking Dead - poradnik do gry

Drugi epizod rozpoczniesz od uderzenia toporem w zombie (Hit: Zombie), który żywi się królikiem w lesie. Następnie poznasz Marka, nowego towarzysza, z którym utniesz sobie pogawędkę. W poniższych tabelach znajdą się tylko te pytania i odpowiedzi, które mają znaczenie dla dalszej rozgrywki. W pierwszym powiesz, co myślisz o Kennnym, w drugim - o Larrym.

1 - 1 - Going Hungry - Epizod II - Starved for Help - The Walking Dead - poradnik do gry

1. "You know, Kenny's been talking about taking off if he can get that RV running."

(1): He's got a family to look out for.

Wydałeś opinię o Kennym.

(2): He's better off without us.

Wydałeś opinię o Kennym.

(3): Kenny won't abandon us.

Wydałeś opinię o Kennym.

(4): ...

-

2. "Seems like he's got a problem with you in particular."

(1): He's just looking out for his daughter.

Mark to zapamięta.

(2): He's an old racist asshole.

Mark to zapamięta.

(3): He thinks I'm dangerous.

Mark to zapamięta.

(4): I have no idea.

-

(5): ...

Mark zwróci uwagę na twoje milczenie.

Tematem kolejnej rozmowy będzie to, czy zaryzykować i ustrzelić ptaka, który przysiadł na pobliskim drzewie. Możesz się na to zgodzić lub nie, ale nie będzie to miało znaczenia. Wkrótce sytuacja skomplikuje się nieco, kiedy spotkasz Davida, Travisa i Bena. Nie ma znaczenia, co odpowiesz na dwa kolejne pytania. Po chwili nastąpi pierwszy z pięciu trudnych wyborów w drugim epizodzie.

David, nauczyciel, wpadł we wnyki - 1 - Going Hungry - Epizod II - Starved for Help - The Walking Dead - poradnik do gry

David, nauczyciel, wpadł we wnyki. Jest tu sporo możliwości. Możesz spojrzeć i użyć jednego z kilku przedmiotów: kamienia (Use: Stone), gałęzi po lewej (Use: Stick), możesz spróbować otworzyć pułapkę (Use: Trap) lub ją przeciąć (Chop: Trap), a także przeciąć łańcuch toporem (Chop: Chain). Niestety, tak naprawdę wyjście jest tylko jedno... trzeba odrąbać nogę Davidowi (Chop: Leg).

[TRUDNY WYBÓR #1] - 1 - Going Hungry - Epizod II - Starved for Help - The Walking Dead - poradnik do gry

[TRUDNY WYBÓR #1]

  • Odrąbać nogę Davida i zabrać go do motelu.
  • Zostawić Davida na pastwę zombie.
Jeśli będziesz zwlekał zbyt długo, nie zdążysz uwolnić Davida - 1 - Going Hungry - Epizod II - Starved for Help - The Walking Dead - poradnik do gry

Jeśli będziesz zwlekał zbyt długo, nie zdążysz uwolnić Davida. W tym przypadku będziecie musieli go zostawić, zaś w wyniku incydentu ciemnowłosy nastolatek, Travis, zostanie ranny i Mark zabierze go do obozu ("You weren't able to free David").

Jeśli jednak zdecydujesz się uciąć nogę Davida, musisz uderzyć toporem cztery razy (Chop: Leg) - 1 - Going Hungry - Epizod II - Starved for Help - The Walking Dead - poradnik do gry

Jeśli jednak zdecydujesz się uciąć nogę Davida, musisz uderzyć toporem cztery razy (Chop: Leg). Mark zabierze Davida, lecz Travis - ciemnowłosy nastolatek - zostanie złapany i pożarty przez zombie. ("You cut David free").

Pamiętaj jednak, że nie możesz czekać zbyt długo - może się zdarzyć, że na odrąbanie nogi Davida po prostu nie starczy ci czasu, jeśli wcześniej straciłeś go zbyt wiele! Jakiekolwiek decyzji nie podejmiesz, jedna osoba zginie, a druga - ranna - zostanie zabrana do motelu.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides