poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Hitman: Rozgrzeszenie (Hitman: Absolution)

Poradnik do gry Hitman: Rozgrzeszenie to dokładne kompendium wiedzy przydatnej w rozgrywce. W opracowaniu znalazł się między innymi opis przejścia wszystkich misji, a także kompletu wyzwań z nimi związanych. Nie zabrakło również szeregu przydatnych porad.

poradnik, solucja do gry w zawiera 809 stron i 1327 ilustracji, rozmiar pliku to 130,5 MB

Shangri-La - Dotarcie do windy

Ogólne założenia: Nadrzędnym celem drugiej części etapu Shangri-La jest przedostanie się do windy, dzięki której można będzie dotrzeć na parter budynku mieszkalnego. Cel ten można osiągnąć na kilka różnych sposobów.

Niezależnie od wybranego wcześniej przejścia dotrzesz do nowej części budynku, składającej się z kilku pomieszczeń połączonymi wspólnymi korytarzami - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego wcześniej przejścia dotrzesz do nowej części budynku, składającej się z kilku pomieszczeń połączonymi wspólnymi korytarzami. Na niższych poziomach trudności korytarze nie powinny być przez nikogo patrolowane. Na wyższych ustawieniach możliwe jest natomiast wpadnięcie na jakichś wartowników, tak więc musisz zachować czujność. W okolicy znajduje się na szczęście wiele zasłon, a nawet nowy szyb wentylacyjny.

Twoje aktualne zadanie to uzyskanie dostępu do windy, która niezależnie od wybranego poziomu trudności jest pilnowana przez liczną grupę policjantów - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Twoje aktualne zadanie to uzyskanie dostępu do windy, która niezależnie od wybranego poziomu trudności jest pilnowana przez liczną grupę policjantów. Kluczem do sukcesu jest w rezultacie odwrócenie ich uwagi (nie polecam próbować używać instynktu po założeniu przebrania, bo po wezwaniu windy musi ona jeszcze dotrzeć na to piętro). Pokazane na powyższym screenie centralne pomieszczenie możesz zignorować, albowiem poza jednym lub dwoma policjantami nie odnajdziesz tu nic ciekawego.

Pierwszym ze sposobów na odwrócenie uwagi stróżów prawa jest otwarcie znajdującego się na tym piętrze sejfu - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Pierwszym ze sposobów na odwrócenie uwagi stróżów prawa jest otwarcie znajdującego się na tym piętrze sejfu. Musisz w tym celu przedostać się do pokazanych na powyższym screenie dwóch połączonych ze sobą pomieszczeń, zlokalizowanych na prawo od windy (czyli bliżej ścieżki prowadzącej od strony pola marihuany).

Zaczekaj aż tutejszy policjant wyjdzie z pomieszczenia i rozejrzyj się za notesem z kombinacją do sejfu - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Zaczekaj aż tutejszy policjant wyjdzie z pomieszczenia i rozejrzyj się za notesem z kombinacją do sejfu. Podejdź teraz do sejfu i wejdź z nim w interakcję żeby go otworzyć. W sejfie znajdują się zdalne ładunki wybuchowe i możesz je zabrać, uzbroić lub zignorować.

Odszukaj radio, załącz je i szybko wycofaj się do sąsiedniego pomieszczenia - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Odszukaj radio, załącz je i szybko wycofaj się do sąsiedniego pomieszczenia. Zaczekaj aż pojawi się tu ten sam policjant, który po kilku chwilach powinien dostrzec, że sejf został otwarty.

Wspomniany funkcjonariusz zawoła w to miejsce swoich kolegów - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Wspomniany funkcjonariusz zawoła w to miejsce swoich kolegów. W zależności od upodobań możesz skorzystać z okazji i wyruszyć do windy lub zdetonować uzbrojone wcześniej ładunki wybuchowe i pozbyć się licznej grupy policjantów.

Drugi ze sposobów na odwrócenie uwagi stróżów prawa to załączenie nagrywarki w pomieszczeniu muzycznym - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Drugi ze sposobów na odwrócenie uwagi stróżów prawa to załączenie nagrywarki w pomieszczeniu muzycznym. Musisz w tym celu przedostać się do pokazanego na powyższym screenie pokoju zlokalizowanego na lewo od windy. Pomieszczenie to poznasz po tym, że gdy po raz pierwszy tu przybędziesz jego lokator będzie wykłócał się z jednym z funkcjonariuszy.

Podejdź do pokazanej na powyższym screenie nagrywarki i wejdź z nią w interakcję - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Podejdź do pokazanej na powyższym screenie nagrywarki i wejdź z nią w interakcję.

Schowaj się za zasłoną i zaczekaj na przybycie w to miejsce okolicznych stróżów prawa - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Schowaj się za zasłoną i zaczekaj na przybycie w to miejsce okolicznych stróżów prawa. Pozostało ci już tylko wydostać się z tego pomieszczenia i także i w tym przypadku bardzo wskazane jest korzystanie z zasłon.

Oba opisane powyżej sposoby pozwolą ci na zagwarantowanie sobie bezpiecznego dostępu do windy - Dotarcie do windy (Shangri-La) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Oba opisane powyżej sposoby pozwolą ci na zagwarantowanie sobie bezpiecznego dostępu do windy. Ważne jest to żeby mieć kilka sekund w zapasie, bo jak już wcześniej wspomniałem winda musi najpierw dotrzeć na to piętro. Wejście do windy doprowadzi do zakończenia etapu.

Stacja kolejki - Dotarcie na stację

Ogólne założenia etapu: Stacja kolejki to ostatni piąty etap wchodzący w skład czwartej misji Uciekaj, by przeżyć. Jest to stosunkowo długi poziom, którego głównym celem jest uzyskanie dostępu do kolejki, tak by móc bezpiecznie uciec z przeszukiwanego przez policjantów obszaru.

Etap ten rozpoczynasz przy windzie - Dotarcie na stację (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Etap ten rozpoczynasz przy windzie. Zdecydowanie nie polecam wybrać drzwi zlokalizowanych na wprost od windy (powyższy screen), chyba że grasz na jednym z niższych poziomów trudności oraz dysponujesz przebraniem policjanta z Chicago i w pełni naładowanym paskiem instynktu, tak by przystąpić do skutecznego ukrywania swojej tożsamości.

O wiele lepszym pomysłem jest skierowanie się do lewych drzwi - Dotarcie na stację (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

O wiele lepszym pomysłem jest skierowanie się do lewych drzwi. Pobliski korytarz na wszystkich poziomach trudności jest patrolowany przez pojedynczego policjanta, tak więc warto schować się za zasłoną. Jeżeli nie dysponujesz żadnym przebraniem, to zdecydowanie radzę zaatakować tę osobę, albowiem bardzo ci się ono wkrótce przyda. W przeciwnym wypadku zaczekaj aż funkcjonariusz zbada to miejsce i ostrożnie wyrusz za nim.

Zauważ, że w budynku pojawili się uzbrojeni po zęby funkcjonariusze SWAT, tak więc musisz się pilnować, nie wdając się z nimi w niepotrzebne walki - Dotarcie na stację (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Zauważ, że w budynku pojawili się uzbrojeni po zęby funkcjonariusze SWAT, tak więc musisz się pilnować, nie wdając się z nimi w niepotrzebne walki. Osoby te wyruszą w stronę windy i jeżeli wybrałeś sugerowany boczny korytarz, to całkowicie ich ominiesz. Uwaga - Członkowie oddziału SWAT mogą Cię zdemaskować jeżeli używasz przebrania policjanta z Chicago, tak więc nie zapomnij w razie potrzeby o użyciu instynktu do pozostania w ukryciu.

Jeśli tylko masz taką możliwość, to radzę zbadać lobby budynku, które jest dość licznie okupowane przez siły wroga - Dotarcie na stację (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Jeśli tylko masz taką możliwość, to radzę zbadać lobby budynku, które jest dość licznie okupowane przez siły wroga. Głównym założeniem tej akcji jest pozyskanie pokazanych na powyższym screenie dowodów.

Niezależnie od tego czy zabrałeś dowody czy też nie skieruj się do lewego wejścia z budynku, czyli tego, przy którym wcześniej pojawili się członkowie oddziału SWAT - Dotarcie na stację (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy zabrałeś dowody czy też nie skieruj się do lewego wejścia z budynku, czyli tego, przy którym wcześniej pojawili się członkowie oddziału SWAT. Omiń kolejnych policjantów, docierając po kilku chwilach na peron.

Stacja kolejki - Uruchomienie semaforów kolejowych

Ogólne założenia: Druga część etapu Stacja kolejki skupia się niemal w całości na pozostawaniu w ukryciu. Główny cel prowadzonych na stacji kolejki działań to uruchomienie semaforów, tak by na peronie mógł się zatrzymać pociąg.

Ruszaj w stronę widocznego w oddali przeciwległego końca peronu stacji kolejki - Uruchomienie semaforów kolejowych (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Ruszaj w stronę widocznego w oddali przeciwległego końca peronu stacji kolejki. Czeka Cię tu zabawa polegająca na wtapianiu się w tłum, próbując uniknąć w ten sposób wykrycia. O tym w jakiej grupie osób ukrywasz się możesz przekonać się aktywując instynkt. Przemieszczaj się pomiędzy kolejnymi grupami, starannie obserwując poczynania policjantów patrolujących peron.

Proces pozostawania w ukryciu możesz sobie ułatwić na kilka różnych sposobów - Uruchomienie semaforów kolejowych (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Proces pozostawania w ukryciu możesz sobie ułatwić na kilka różnych sposobów. Dobrze jest przede wszystkim dysponować przebraniem policjanta z Chicago (lub przebraniem funkcjonariusza SWAT), dzięki czemu nie zostaniesz błyskawicznie rozpoznany. Warto się ponadto odwracać plecami do mijających Hitmana funkcjonariuszy oraz ukrywać poprzez wchodzenie w interakcję z automatami do gry (powyższy screen).

Po dotarciu na drugi koniec peronu zignoruj lewe schody, bo są one świetnie pilnowane - Uruchomienie semaforów kolejowych (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Po dotarciu na drugi koniec peronu zignoruj lewe schody, bo są one świetnie pilnowane. Zamiast tego podejdź do pokazanej na powyższym screenie prawej krawędzi. Wciśnij klawisz/przycisk interakcji, dzięki czemu Agent 47 "przyklei się" do ściany. Zacznij przesuwać się w prawo, docierając docelowo do otwartej okiennicy, przez którą musisz przejść.

Omiń osoby przebywające w pomieszczeniu na parterze i zlokalizuj pokazaną na powyższym screenie drabinę, dzięki której przedostaniesz się na wyższy poziom budynku - Uruchomienie semaforów kolejowych (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Omiń osoby przebywające w pomieszczeniu na parterze i zlokalizuj pokazaną na powyższym screenie drabinę, dzięki której przedostaniesz się na wyższy poziom budynku.

Ostrożnie podejdź do panelu sterowania i wejdź z nim w interakcję, doprowadzając do wysłania sygnału do jednego z pociągów - Uruchomienie semaforów kolejowych (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Ostrożnie podejdź do panelu sterowania i wejdź z nim w interakcję, doprowadzając do wysłania sygnału do jednego z pociągów.

Musisz teraz powrócić na peron kolejowy - Uruchomienie semaforów kolejowych (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Musisz teraz powrócić na peron kolejowy. W zależności od upodobań możesz ponownie użyć drabiny i przejść przez okno lub skorzystać z pobliskich drzwi, nie dając się zauważyć przebywającej tu osobie. W tym drugim przypadku musiałbyś też niestety zająć się unikaniem nowych policjantów (powyższy screen), przemieszczając się powoli w stronę schodów.

Nie licz na to, że pociąg przyjedzie na peron tuż po tym jak na niego powrócisz - Uruchomienie semaforów kolejowych (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Nie licz na to, że pociąg przyjedzie na peron tuż po tym jak na niego powrócisz. Wydarzenie to nastąpi dopiero za 60 sekund i musisz się przez ten czas ukrywać. Pamiętaj o wspomnianych wcześniej sposobach pozostawania w ukryciu, czyli o wtapaniu się w tłum, odwracaniu się do policjantów plecami, monitorowaniu ruchów przeciwników oraz używaniu automatów do gry.

Nie czekaj na pociąg tuż przy budynku, z którego niedawno wyszedłeś, tylko przejdź nieco dalej, albowiem kolejka zatrzyma się mniej więcej w połowie peronu - Uruchomienie semaforów kolejowych (Stacja kolejki) - 4 - Uciekaj, by przeżyć - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry

Nie czekaj na pociąg tuż przy budynku, z którego niedawno wyszedłeś, tylko przejdź nieco dalej, albowiem kolejka zatrzyma się mniej więcej w połowie peronu. Skieruj się do dowolnych drzwi, wykorzystując w razie potrzeby cały posiadany instynkt do uniknięcia wykrycia przez policjantów rozstawionych wzdłuż pociągu.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Hitman: Rozgrzeszenie

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Hitman: Rozgrzeszenie (Hitman: Absolution)

spis treści poradnika do gry Hitman: Rozgrzeszenie dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Sterowanie
• PC | Sterowanie
• Xbox 360 | Sterowanie
• PS3 | Sterowanie
Porady
• Wybór poziomu trudności | Porady
• Eksploracja okolicy | Porady
• Stany zaalarmowania przeciwników | Porady
• Pozostawanie w ukryciu | Porady
• Używanie przebrań | Porady
• Sposoby eliminacji innych postaci | Porady
• Wykorzystywanie elementów otoczenia | Porady
• System punktowy i wyzwania | Porady
• Dodatkowa zawartość | Porady
1 - Osobisty kontrakt
• Ogrody | 1 - Osobisty kontrakt
• Szklarnia | 1 - Osobisty kontrakt
• Urwisko | 1 - Osobisty kontrakt
• Parter posiadłości | 1 - Osobisty kontrakt
• Piętro posiadłości | 1 - Osobisty kontrakt
2 - Król Chinatown
• Odnalezienie Króla Chinatown (Rynek Chinatown) | 2 - Król Chinatown
• Zamordowanie Króla Chinatown (Rynek Chinatown) | 2 - Król Chinatown
• Otrucie Króla Chinatown (Rynek Chinatown) | 2 - Król Chinatown
• Opuszczenie rynku (Rynek Chinatown) | 2 - Król Chinatown
3 - Terminus
• Eksploracja parteru hotelu i bocznych alejek (Hotel Terminus) | 3 - Terminus
• Eksploracja piwnicy hotelu (Hotel Terminus) | 3 - Terminus
• Dotarcie na siódme piętro hotelu (Hotel Terminus) | 3 - Terminus
• Eksploracja siódmego piętra hotelu (Górne piętra) | 3 - Terminus
• Przedostanie się na ósme piętro hotelu (Górne piętra) | 3 - Terminus
• Dotarcie do pokoju 899 (Górne piętra) | 3 - Terminus
4 - Uciekaj, by przeżyć
• Płonący hotel | 4 - Uciekaj, by przeżyć
• Przeprawa przez pierwszą część biblioteki (Biblioteka) | 4 - Uciekaj, by przeżyć
• Przeprawa przez drugą część biblioteki (Biblioteka) | 4 - Uciekaj, by przeżyć
• Gołębnik | 4 - Uciekaj, by przeżyć
• Uniknięcie obławy (Shangri-La) | 4 - Uciekaj, by przeżyć
• Dotarcie do windy (Shangri-La) | 4 - Uciekaj, by przeżyć
• Dotarcie na stację (Stacja kolejki) | 4 - Uciekaj, by przeżyć
• Uruchomienie semaforów kolejowych (Stacja kolejki) | 4 - Uciekaj, by przeżyć
5 - Myśliwy i ofiara
• Dziedziniec | 5 - Myśliwy i ofiara
• Przedostanie się do wnętrza klubu (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
• Zamordowanie Doma Osmonda (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
• Wydostanie się z klubu (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
• Przebieralnie | 5 - Myśliwy i ofiara
• Opuszczony budynek | 5 - Myśliwy i ofiara
• Przedostanie się do wnętrza sklepu (Sklep wielobranżowy) | 5 - Myśliwy i ofiara
• Dotarcie do wyjścia (Sklep wielobranżowy) | 5 - Myśliwy i ofiara
• Strefa załadunkowa | 5 - Myśliwy i ofiara
• Eksploracja Chinatown (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
• Zamordowanie Franka Owensa (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
• Zamordowanie Billa Dole'a (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
• Zamordowanie Larry'ego Clay'a (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
• Opuszczenie Chinatown (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
6 - Rosewood
• Oddział Victorii | 6 - Rosewood
• Eksploracja pierwszego piętra sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood
• Eksploracja parteru sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood
• Odnalezienie bezpieczników - niższe poziomy trudności (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood
• Odnalezienie bezpieczników - wyższe poziomy trudności (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood
• Korytarze sierocińca - Przywrócenie zasilania | 6 - Rosewood
• Kotłownia - Doścignięcie Wade'a | 6 - Rosewood
• Kotłownia - Pokonanie Wade'a | 6 - Rosewood
7 - Witamy w Hope
• Dotarcie do barmana bez wszczynania bójki (Great Balls of Fire) | 7 - Witamy w Hope
• Dotarcie do barmana po wszczęciu bójki (Great Balls of Fire) | 7 - Witamy w Hope
8 - Dar Ptaśka
• Eksploracja sklepu (Sklep z bronią) | 8 - Dar Ptaśka
• Wygranie turnieju na strzelnicy (Sklep z bronią) | 8 - Dar Ptaśka
• Zdobycie klucza do gabloty (Sklep z bronią) | 8 - Dar Ptaśka
• Odzyskanie Silverballerów (Sklep z bronią) | 8 - Dar Ptaśka
9 - Ogolić Lenny'ego
• Eksploracja miasteczka (Ulice Hope) | 9 - Ogolić Lenny'ego
• Zamordowanie Tylera Colvina (Ulice Hope) | 9 - Ogolić Lenny'ego
• Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) | 9 - Ogolić Lenny'ego
• Zamordowanie Gavina LeBlonda (Ulice Hope) | 9 - Ogolić Lenny'ego
• Dotarcie do tylnego wejścia (Ulice Hope) | 9 - Ogolić Lenny'ego
• Eksploracja zakładu fryzjerskiego (Zakład fryzjerski) | 9 - Ogolić Lenny'ego
• Zamordowanie Masona McCready'ego (Zakład fryzjerski) | 9 - Ogolić Lenny'ego
• Zamordowanie Luke'a Wheeley'a (Zakład fryzjerski) | 9 - Ogolić Lenny'ego
• Zneutralizowanie Lenny'ego (Zakład fryzjerski) | 9 - Ogolić Lenny'ego
10 - Pustynia | 10 - Koniec trasy
11 - Dexter Industries
• Wyłączenie systemów ochrony (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
• Dotarcie do wejścia do tartaku (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
• Stary tartak | 11 - Dexter Industries
• Dotarcie do jaskiń (Zejście) | 11 - Dexter Industries
• Dotarcie do windy (Zejście) | 11 - Dexter Industries
• Dotarcie do głównego kompleksu (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
• Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
• Dotarcie do lobby budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
• Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
12 - Fabryka śmierci
• Dotarcie do strefy testów (Strefa testów) | 12 - Fabryka śmierci
• Eksploracja strefy testów (Strefa testów) | 12 - Fabryka śmierci
• Zamordowanie doktora Marcusa Greena (Strefa testów) | 12 - Fabryka śmierci
• Wyłączenie systemu ochrony (Strefa testów) | 12 - Fabryka śmierci
• Strefa odkażania | 12 - Fabryka śmierci
• Eksploracja działu badań (Dział badań) | 12 - Fabryka śmierci
• Zamordowanie doktora Raymonda Valentine'a (Dział badań) | 12 - Fabryka śmierci
• Zamordowanie doktora Edwarda Ashforda (Dział badań) | 12 - Fabryka śmierci
• Zniszczenie wyników badań Ashforda (Dział badań) | 12 - Fabryka śmierci
13 - Noc walki
• Eksploracja hangaru (Hangar Patrioty) | 13 - Noc walki
• Użycie karty dostępu (Hangar Patrioty) | 13 - Noc walki
• Założenie stroju Patrioty (Hangar Patrioty) | 13 - Noc walki
• Eksploracja areny (Arena) | 13 - Noc walki
• Zamordowanie Sancheza w tradycyjny sposób (Arena) | 13 - Noc walki
• Stoczenie pojedynku na ringu z Sanchezem (Arena) | 13 - Noc walki
• Opuszczenie areny (Arena) | 13 - Noc walki
14 - Atak Świętych
• Zamordowanie Jennifer Paxton (Parking) | 14 - Atak Świętych
• Dotarcie do miejsca pobytu Heather McCarthy (Parking) | 14 - Atak Świętych
• Zamordowanie Heather McCarthy (Parking) | 14 - Atak Świętych
• Zbadanie recepcji (Recepcja) | 14 - Atak Świętych
• Zamordowanie Dijany i Agniji Radoncic (Recepcja) | 14 - Atak Świętych
• Opuszczenie terenu motelu (Recepcja) | 14 - Atak Świętych
• Zamordowanie Louisy 'Candy' Cain (Pole kukurydzy) | 14 - Atak Świętych
• Zamordowanie Jaqueline Moorhead (Pole kukurydzy) | 14 - Atak Świętych
• Zamordowanie LaSandry Dixon (Pole kukurydzy) | 14 - Atak Świętych
• Dotarcie do punktu dowodzenia (Pole kukurydzy) | 14 - Atak Świętych
15 - Prawo Skurky'ego
• Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego
• Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego
• Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego
• Dotarcie do cel w tradycyjny sposób (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego
• Cele | 15 - Prawo Skurky'ego
• Więzienie | 15 - Prawo Skurky'ego
16 - Operacja Młot Bojowy
• Więzienie hrabstwa | 16 - Operacja Młot Bojowy
• Otoczony | 16 - Operacja Młot Bojowy
• Magazyn | 16 - Operacja Młot Bojowy
• Targ w Hope | 16 - Operacja Młot Bojowy
• Obrzeża | 16 - Operacja Młot Bojowy
17 - Sklep krawiecki | 17 - Jedyny w swoim rodzaju
18 - Blackwater Park
• Eksploracja okolic budynku mieszkalnego (Blackwater Park) | 18 - Blackwater Park
• Przedostanie się do wnętrza budynku mieszkalnego (Blackwater Park) | 18 - Blackwater Park
• Eksploracja wnętrza budynku mieszkalnego (Blackwater Park) | 18 - Blackwater Park
• Odblokowanie dostępu do windy (Blackwater Park) | 18 - Blackwater Park
• Dotarcie do głównej części apartamentu (Apartament) | 18 - Blackwater Park
• Eksploracja apartamentu (Apartament) | 18 - Blackwater Park
• Eliminacja Layli w tradycyjny sposób (Apartament) | 18 - Blackwater Park
• Eliminacja Layli w zaaranżowanym wypadku (Apartament) | 18 - Blackwater Park
• Pokonanie Layli w bezpośrednim pojedynku (Apartament) | 18 - Blackwater Park
• Zbadanie schronu (Apartament) | 18 - Blackwater Park
19 - Odliczanie
• Dotarcie na główny dach (Dach Blackwater) | 19 - Odliczanie
• Dotarcie do miejsca pobytu Dextera (Dach Blackwater) | 19 - Odliczanie
• Zamordowanie Dextera (Dach Blackwater) | 19 - Odliczanie
20 - Rozgrzeszenie
• Wejście na cmentarz | 20 - Rozgrzeszenie
• Eksploracja okolic grobowca (Grobowiec Burnwoodów) | 20 - Rozgrzeszenie
• Zamordowanie Jade (Grobowiec Burnwoodów) | 20 - Rozgrzeszenie
• Krematorium | 20 - Rozgrzeszenie
Wyzwania
• 1 - Osobisty kontrakt | Wyzwania
• 2 - Król Chinatown | Wyzwania
• 3 - Terminus | Wyzwania
• 4 - Uciekaj, by przeżyć | Wyzwania
• 5 - Myśliwy i ofiara (01 - 08) | Wyzwania
• 5 - Myśliwy i ofiara (09 - 16) | Wyzwania
• 6 - Rosewood | Wyzwania
• 7 - Witamy w Hope | Wyzwania
• 8 - Dar Ptaśka | Wyzwania
• 9 - Ogolić Lenny'ego (01 - 07) | Wyzwania
• 9 - Ogolić Lenny'ego (08 - 15) | Wyzwania
• 11 - Dexter Industries | Wyzwania
• 12 - Fabryka śmierci (01 - 09) | Wyzwania
• 12 - Fabryka śmierci (10 - 19) | Wyzwania
• 13 - Noc walki | Wyzwania
• 14 - Atak Świętych | Wyzwania
• 15 - Prawo Skurky'ego (01 - 08) | Wyzwania
• 15 - Prawo Skurky'ego (09 - 11) | Wyzwania
• 16 - Operacja Młot Bojowy | Wyzwania
• 18 - Blackwater Park (01 - 13) | Wyzwania
• 18 - Blackwater Park (14 - 23) | Wyzwania
• 19 - Odliczanie | Wyzwania
• 20 - Rozgrzeszenie | Wyzwania
Osiągnięcia Steam
Poradnik do gry - Hitman: Rozgrzeszenie - wymagania sprzętowe
10 - Koniec trasy
17 - Jedyny w swoim rodzaju
Hitman: Rozgrzeszenie

zobacz więcej informacji o grze
Hitman: Rozgrzeszenie

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2016 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides