poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Assassin's Creed III [X360]

Poradnik do gry Assassin’s Creed III to kompletna solucja, wzbogacona o lokalizacje takich znajdziek jak pióra, skrzynie, almanachy i skarby drewnianej nogi.

poradnik, solucja do gry w zawiera 543 stron i 998 ilustracji, rozmiar pliku to 76,7 MB

Sekwencja 5 - Początek szkolenia

Kolejne zadanie czeka na ciebie na przystani - 5 - Początek szkolenia - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Kolejne zadanie czeka na ciebie na przystani. Możesz się tam przenieść za pomocą szybkiej podróży, klikając w odpowiedni punkt na mapie.

Spotkaj się z czekającym na miejscu Achillesem, a następnie po krótkiej animacji wróć do posiadłości - 5 - Początek szkolenia - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Spotkaj się z czekającym na miejscu Achillesem, a następnie po krótkiej animacji wróć do posiadłości.

Mistrz nauczy cię tam zarządzać osadą i wysyłać konwoje handlowe - 5 - Początek szkolenia - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Mistrz nauczy cię tam zarządzać osadą i wysyłać konwoje handlowe. Na początku wciskając przycisk skoku zakup potrzebne drewno, a następnie wybierz zakładkę "Handel". Musisz tam wybrać towar, który chcesz wysłać, rodzaj konwoju oraz kupującego. Po wysłaniu konwoju misja dobiegnie końca. Więcej informacji na temat osady znajdziesz w poświeconemu jej dziale poradnika.

Sekwencja 5 - Nauka na błędach

Kolejną misję rozpoczniesz na przystani - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Kolejną misję rozpoczniesz na przystani. Porozmawiaj z jej nadzorcą, a następnie wybierz misję "Nauka na błędach". Po podejściu do steru rozpocznie się nauka żeglugi.

Cel dodatkowy: Nie wolno ci odnieść żadnych obrażeń - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Cel dodatkowy: Nie wolno ci odnieść żadnych obrażeń.

Na początku wciśnij przycisk skoku, by rozwinąć żagle do połowy. Ponowne kliknięcie tego przycisku, spowoduje rozwiniecie pełnych żagli i osiągnięcie maksymalnej prędkości. Do zwalniania służy przycisk interakcji.

Twoim celem jest osada zaznaczona na mapie zielonym punktem - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Twoim celem jest osada zaznaczona na mapie zielonym punktem. Dopłyń tam unikając zderzenia ze skałami. Tylko w ten sposób zrealizujesz cel dodatkowy. Aby lepiej manewrować, miedzy skałami, płyń z żaglami rozwiniętymi do połowy.

Jak będziesz już dostatecznie blisko celu, wciśnij dwukrotnie przycisk interakcji i zatrzymaj okręt - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Jak będziesz już dostatecznie blisko celu, wciśnij dwukrotnie przycisk interakcji i zatrzymaj okręt.

Po krótkiej animacji ponownie wyruszysz w morze, ale tym razem uzbrojony w zestaw dział - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Po krótkiej animacji ponownie wyruszysz w morze, ale tym razem uzbrojony w zestaw dział. Dzielą się one na dwa rodzaje: kolubryny oraz folgierze.

Z pierwszych strzelasz przytrzymując i puszczając przycisk swobodnego biegu, a drugie odpalasz przyciskiem celowania - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Z pierwszych strzelasz przytrzymując i puszczając przycisk swobodnego biegu, a drugie odpalasz przyciskiem celowania. W przypadku folgierzy puszczaj przycisk dopiero, gdy celownik przybierze czerwony kolor. Zniszcz za pomocą armat dwa oznaczone na mapie wraki. Działa będą strzelały w tę stronę, w którą masz zwróconą kamerę.

Cel dodatkowy: Trzykrotnie skutecznie brasuj podczas ataków - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Cel dodatkowy: Trzykrotnie skutecznie brasuj podczas ataków.

Cel dodatkowy: Strzelając z folgierzy zatop dwa okręty wroga.

Cel dodatkowy: Spełnij wszystkie ograniczenia w trakcie jednej rozgrywki.

Po zakończeniu zadania płyń dalej przed siebie, aż zostaniesz zaatakowany przez wrogie okręty. Musisz je zniszczyć, ustawiając się do nich burtom i odpalając działa. Aby zrealizować cele dodatkowe, dwa statki zniszcz przy pomocy folgierzy oraz trzykrotnie uniknij trafienia, płynąc zgodnie z wiatrem.

Aby pokonać ostatnią fregatę, strzel do niej dwukrotnie z kolubryn, a następnie dobij salwą folgierzy - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Aby pokonać ostatnią fregatę, strzel do niej dwukrotnie z kolubryn, a następnie dobij salwą folgierzy. Chwilę później misja dobiegnie końca.

Sekwencja 5 - Pierwsze źródło energii

Po dłuższej animacja wcielisz się w postać Desmonda i będziesz musiał wdrapać się na szczyt wieżowca - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Po dłuższej animacja wcielisz się w postać Desmonda i będziesz musiał wdrapać się na szczyt wieżowca. Wspinaczkę rozpocznij od drabiny naprzeciwko, a dalej kieruj się po rurach do platformy z leżącą świetlówką.

Stamtąd skocz w lewo na kanał wentylacyjny i biegnij dalej przed siebie, przeskakując miedzy metalowymi fragmentami rusztowania - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Stamtąd skocz w lewo na kanał wentylacyjny i biegnij dalej przed siebie, przeskakując miedzy metalowymi fragmentami rusztowania.

Ostatecznie dotrzesz do pustego magazynu, gdzie musisz prześlizgnąć się pod uchyloną bramą - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Ostatecznie dotrzesz do pustego magazynu, gdzie musisz prześlizgnąć się pod uchyloną bramą.

Na zewnątrz skocz w prawo i wdrap się na czerwony dźwig - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Na zewnątrz skocz w prawo i wdrap się na czerwony dźwig.

Dalsza droga prowadzi dookoła budynku po wystających fragmentach rusztowania - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Dalsza droga prowadzi dookoła budynku po wystających fragmentach rusztowania.

Po dotarciu na większą platformę, wejdź przewodami piętro wyżej - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Po dotarciu na większą platformę, wejdź przewodami piętro wyżej.

Z prawej powinieneś zauważyć dużą szpulę - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Z prawej powinieneś zauważyć dużą szpulę. Prześlizgnij się pod nią i biegnij dalej przed siebie.

Aby wejść jeszcze wyżej, wdrap się na przechyloną siatkę, a następnie kieruj cały czas w prawo - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Aby wejść jeszcze wyżej, wdrap się na przechyloną siatkę, a następnie kieruj cały czas w prawo.

Przeskakując między fragmentami rusztowania obejdź budynek z prawej strony - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Przeskakując między fragmentami rusztowania obejdź budynek z prawej strony.

Dotrzesz w ten sposób do kolejnego dźwigu, z którego musisz skoczyć - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Dotrzesz w ten sposób do kolejnego dźwigu, z którego musisz skoczyć.

1 - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Assassin's Creed III [X360]

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Assassin's Creed III  [X360]

spis treści poradnika do gry Assassin's Creed III dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Assassin's Creed III - poradnik do gry
Sterowanie
• PC
• Xbox 360
• PS3
Opis przejścia
• 1 - Kurs przypominający
• 1 - Zabójcze przedstawienie
• 1 - Podróż do nowego świata
• 2 - Witaj w Bostonie
• 2 - Interesy Johnsona
• 2 - Chirurg
• 2 - Żołnierz
• 2 - Infiltracja południowej bramy
• 3 - Bez przekonania
• 3 - Egzekucja ponad wszystko
• 3 - Wyprawa Braddocka
• 4 - Zabawa w chowanego
• 4 - Pióra i drzewa
• 4 - Lekcja myślistwa
• 4 - Pamiątka
• 5 - Gburowaty jegomość
• 5 - Wycieczka do Bostonu
• 5 - Poszukiwany w Bostonie
• 5 - W ukryciu
• 5 - Zatrzymać prasę
• 5 - Ratunek na rzece
• 5 - Początek szkolenia
• 5 - Nauka na błędach
• 5 - Pierwsze źródło energii
• 6 - Na tropie Johnsona
• 6 - Wściekły kucharz
• 6 - Herbatka Bostońska
• 6 - Niebezpieczne negocjacje
• 7 - Nocny rajd
• 7 - Lexington i Concord
• 7 - Konflikt narasta
• 7 - Bitwa o Bunkier Hill
• 8 - Coś na boku
• 8 - Więzienie Bridewell
• 8 - Publiczna egzekucja
• 8 - Drugie źródło energii
• 9 - Brakujące zapasy
• 9 - Ojciec i syn
• 9 - Piana i płomienie
• 9 - Gorzki koniec
• 10 - Metody alternatywne
• 10 - Utracone zaufanie
• 10 - Bitwa pod Monmouth
• 10 - Trzecie źródło energii
• 11 - Bitwa w zatoce Chesapeake
• 11 - Ostatni Bastion Lee
• 12 - Spoczywaj w pokoju
• 12 - W pogoni za Lee
Misje poboczne - typy i ich lokalizacja
Synchronizacja Animusa
System walki
• Walka w zwarciu
• Serie ciosów
• Walka na dystans; Zdrowie
Ciche zabójstwa
• Ukryte ostrza
• Broń dystansowa
Rozgłos
• Poziomy rozgłosu
• Jak obniżyć rozgłos?
Eksploracja
• Bieg swobodny
• Jazda konna
• Bieganie po drzewach
• Szybka podróż
• Kryjówki
Kanały
• Boston
• Nowy Jork
Polowanie
• Broń i ślady
• Występowanie zwierzyny i podkradanie się; Sidła, przynęty i skórowanie
Gildia Asasynów
• Wyzwalanie dzielnic i rekrutacja nowych członków
• Rekruci i ich szkolenie
• Mapa Bostonu i Dzielnica Południowa
• Boston - Dzielnica Północna
• Mapa Nowego Jorku i Dzielnica Wschodnia
• Nowy Jork - Dzielnic Zachodnia
• Nowy Jork - Dzielnica Północna
Zadania klubów
• Towarzystwo łowieckie
• Ludzie z pogranicza
• Bostońscy pięściarze
Wyzwania klubów
• Towarzystwo łowieckie
• Bostońscy Pięściarze
• Ludzie z pogranicza (zestawy 1, 2)
• Ludzie z pogranicza (zestaw 3)
• Gildia złodziei
Osada
• Rozbudowa osady
• Funkcje osady
• Kolejność zadań w osadzie
• Achilles
• Godfrey i Terry
• Lance
• Myriam
• Warren i Prudence
• Norris
• Ellen
• Duży Dave
• Lyle White
• Codzienne życie w osadzie
Skarb kapitana Kidda
• Skarby Drewnianej Nogi
• Fort Wolcott (lokacja morska)
• Skarb w umrzyka skrzynie (lokacja morska)
• Okręt widmo (lokacja morska)
• Zamek szalonego doktora (lokacja morska)
• Oak Island (lokacja morska)
Żegluga
• Sterowanie okrętem
• Bitwy morskie
Misje morskie
• Pościg
• Ratunek
• Francuski udział
• Kryjówka Biddle'a
Zlecenia kaperskie
• Henderson w opałach
• Brukując drogę
• W środku nocy
• Niespokojne wody
• Atak na Prospectora
• Jedyny w swoim rodzaju
• Druzgocący upadek
• Wołanie o pomoc
• Odszukaj okręt Somerset
• Wilki morskie
• Spotkanie w środku nocy; Olbrzym i sztorm
Znajdźki
• Pióra
• Skrzynie
• Strony Almanachu
Assassin's Creed III - wymagania sprzętowe
Assassin's Creed III

zobacz więcej informacji o grze
Assassin's Creed III

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides