poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Assassin's Creed III [X360]

Poradnik do gry Assassin’s Creed III to kompletna solucja, wzbogacona o lokalizacje takich znajdziek jak pióra, skrzynie, almanachy i skarby drewnianej nogi.

poradnik, solucja do gry w zawiera 543 stron i 998 ilustracji, rozmiar pliku to 77,7 MB

Sekwencja 5 - Początek szkolenia

Kolejne zadanie czeka na ciebie na przystani - 5 - Początek szkolenia - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Kolejne zadanie czeka na ciebie na przystani. Możesz się tam przenieść za pomocą szybkiej podróży, klikając w odpowiedni punkt na mapie.

Spotkaj się z czekającym na miejscu Achillesem, a następnie po krótkiej animacji wróć do posiadłości - 5 - Początek szkolenia - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Spotkaj się z czekającym na miejscu Achillesem, a następnie po krótkiej animacji wróć do posiadłości.

Mistrz nauczy cię tam zarządzać osadą i wysyłać konwoje handlowe - 5 - Początek szkolenia - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Mistrz nauczy cię tam zarządzać osadą i wysyłać konwoje handlowe. Na początku wciskając przycisk skoku zakup potrzebne drewno, a następnie wybierz zakładkę "Handel". Musisz tam wybrać towar, który chcesz wysłać, rodzaj konwoju oraz kupującego. Po wysłaniu konwoju misja dobiegnie końca. Więcej informacji na temat osady znajdziesz w poświeconemu jej dziale poradnika.

Sekwencja 5 - Nauka na błędach

Kolejną misję rozpoczniesz na przystani - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Kolejną misję rozpoczniesz na przystani. Porozmawiaj z jej nadzorcą, a następnie wybierz misję "Nauka na błędach". Po podejściu do steru rozpocznie się nauka żeglugi.

Cel dodatkowy: Nie wolno ci odnieść żadnych obrażeń - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Cel dodatkowy: Nie wolno ci odnieść żadnych obrażeń.

Na początku wciśnij przycisk skoku, by rozwinąć żagle do połowy. Ponowne kliknięcie tego przycisku, spowoduje rozwiniecie pełnych żagli i osiągnięcie maksymalnej prędkości. Do zwalniania służy przycisk interakcji.

Twoim celem jest osada zaznaczona na mapie zielonym punktem - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Twoim celem jest osada zaznaczona na mapie zielonym punktem. Dopłyń tam unikając zderzenia ze skałami. Tylko w ten sposób zrealizujesz cel dodatkowy. Aby lepiej manewrować, miedzy skałami, płyń z żaglami rozwiniętymi do połowy.

Jak będziesz już dostatecznie blisko celu, wciśnij dwukrotnie przycisk interakcji i zatrzymaj okręt - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Jak będziesz już dostatecznie blisko celu, wciśnij dwukrotnie przycisk interakcji i zatrzymaj okręt.

Po krótkiej animacji ponownie wyruszysz w morze, ale tym razem uzbrojony w zestaw dział - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Po krótkiej animacji ponownie wyruszysz w morze, ale tym razem uzbrojony w zestaw dział. Dzielą się one na dwa rodzaje: kolubryny oraz folgierze.

Z pierwszych strzelasz przytrzymując i puszczając przycisk swobodnego biegu, a drugie odpalasz przyciskiem celowania - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Z pierwszych strzelasz przytrzymując i puszczając przycisk swobodnego biegu, a drugie odpalasz przyciskiem celowania. W przypadku folgierzy puszczaj przycisk dopiero, gdy celownik przybierze czerwony kolor. Zniszcz za pomocą armat dwa oznaczone na mapie wraki. Działa będą strzelały w tę stronę, w którą masz zwróconą kamerę.

Cel dodatkowy: Trzykrotnie skutecznie brasuj podczas ataków - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Cel dodatkowy: Trzykrotnie skutecznie brasuj podczas ataków.

Cel dodatkowy: Strzelając z folgierzy zatop dwa okręty wroga.

Cel dodatkowy: Spełnij wszystkie ograniczenia w trakcie jednej rozgrywki.

Po zakończeniu zadania płyń dalej przed siebie, aż zostaniesz zaatakowany przez wrogie okręty. Musisz je zniszczyć, ustawiając się do nich burtom i odpalając działa. Aby zrealizować cele dodatkowe, dwa statki zniszcz przy pomocy folgierzy oraz trzykrotnie uniknij trafienia, płynąc zgodnie z wiatrem.

Aby pokonać ostatnią fregatę, strzel do niej dwukrotnie z kolubryn, a następnie dobij salwą folgierzy - 5 - Nauka na błędach - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Aby pokonać ostatnią fregatę, strzel do niej dwukrotnie z kolubryn, a następnie dobij salwą folgierzy. Chwilę później misja dobiegnie końca.

Sekwencja 5 - Pierwsze źródło energii

Po dłuższej animacja wcielisz się w postać Desmonda i będziesz musiał wdrapać się na szczyt wieżowca - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Po dłuższej animacja wcielisz się w postać Desmonda i będziesz musiał wdrapać się na szczyt wieżowca. Wspinaczkę rozpocznij od drabiny naprzeciwko, a dalej kieruj się po rurach do platformy z leżącą świetlówką.

Stamtąd skocz w lewo na kanał wentylacyjny i biegnij dalej przed siebie, przeskakując miedzy metalowymi fragmentami rusztowania - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Stamtąd skocz w lewo na kanał wentylacyjny i biegnij dalej przed siebie, przeskakując miedzy metalowymi fragmentami rusztowania.

Ostatecznie dotrzesz do pustego magazynu, gdzie musisz prześlizgnąć się pod uchyloną bramą - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Ostatecznie dotrzesz do pustego magazynu, gdzie musisz prześlizgnąć się pod uchyloną bramą.

Na zewnątrz skocz w prawo i wdrap się na czerwony dźwig - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Na zewnątrz skocz w prawo i wdrap się na czerwony dźwig.

Dalsza droga prowadzi dookoła budynku po wystających fragmentach rusztowania - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Dalsza droga prowadzi dookoła budynku po wystających fragmentach rusztowania.

Po dotarciu na większą platformę, wejdź przewodami piętro wyżej - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Po dotarciu na większą platformę, wejdź przewodami piętro wyżej.

Z prawej powinieneś zauważyć dużą szpulę - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Z prawej powinieneś zauważyć dużą szpulę. Prześlizgnij się pod nią i biegnij dalej przed siebie.

Aby wejść jeszcze wyżej, wdrap się na przechyloną siatkę, a następnie kieruj cały czas w prawo - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Aby wejść jeszcze wyżej, wdrap się na przechyloną siatkę, a następnie kieruj cały czas w prawo.

Przeskakując między fragmentami rusztowania obejdź budynek z prawej strony - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Przeskakując między fragmentami rusztowania obejdź budynek z prawej strony.

Dotrzesz w ten sposób do kolejnego dźwigu, z którego musisz skoczyć - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Dotrzesz w ten sposób do kolejnego dźwigu, z którego musisz skoczyć.

1 - 5 - Pierwsze źródło energii - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Assassin's Creed III [X360]

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Assassin's Creed III  [X360]

spis treści poradnika do gry Assassin's Creed III dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Assassin's Creed III - poradnik do gry
Assassin's Creed III - poradnik do gry
Sterowanie
• PC | Sterowanie i wymagania sprzętowe
• Xbox 360 | Sterowanie i wymagania sprzętowe
• PS3 | Sterowanie i wymagania sprzętowe
Opis przejścia
• 1 - Kurs przypominający | Opis przejścia i misje poboczne
• 1 - Zabójcze przedstawienie | Opis przejścia i misje poboczne
• 1 - Podróż do nowego świata | Opis przejścia i misje poboczne
• 2 - Witaj w Bostonie | Opis przejścia i misje poboczne
• 2 - Interesy Johnsona | Opis przejścia i misje poboczne
• 2 - Chirurg | Opis przejścia i misje poboczne
• 2 - Żołnierz | Opis przejścia i misje poboczne
• 2 - Infiltracja południowej bramy | Opis przejścia i misje poboczne
• 3 - Bez przekonania | Opis przejścia i misje poboczne
• 3 - Egzekucja ponad wszystko | Opis przejścia i misje poboczne
• 3 - Wyprawa Braddocka | Opis przejścia i misje poboczne
• 4 - Zabawa w chowanego | Opis przejścia i misje poboczne
• 4 - Pióra i drzewa | Opis przejścia i misje poboczne
• 4 - Lekcja myślistwa | Opis przejścia i misje poboczne
• 4 - Pamiątka | Opis przejścia i misje poboczne
• 5 - Gburowaty jegomość | Opis przejścia i misje poboczne
• 5 - Wycieczka do Bostonu | Opis przejścia i misje poboczne
• 5 - Poszukiwany w Bostonie | Opis przejścia i misje poboczne
• 5 - W ukryciu | Opis przejścia i misje poboczne
• 5 - Zatrzymać prasę | Opis przejścia i misje poboczne
• 5 - Ratunek na rzece | Opis przejścia i misje poboczne
• 5 - Początek szkolenia | Opis przejścia i misje poboczne
• 5 - Nauka na błędach | Opis przejścia i misje poboczne
• 5 - Pierwsze źródło energii | Opis przejścia i misje poboczne
• 6 - Na tropie Johnsona | Opis przejścia i misje poboczne
• 6 - Wściekły kucharz | Opis przejścia i misje poboczne
• 6 - Herbatka Bostońska | Opis przejścia i misje poboczne
• 6 - Niebezpieczne negocjacje | Opis przejścia i misje poboczne
• 7 - Nocny rajd | Opis przejścia i misje poboczne
• 7 - Lexington i Concord | Opis przejścia i misje poboczne
• 7 - Konflikt narasta | Opis przejścia i misje poboczne
• 7 - Bitwa o Bunkier Hill | Opis przejścia i misje poboczne
• 8 - Coś na boku | Opis przejścia i misje poboczne
• 8 - Więzienie Bridewell | Opis przejścia i misje poboczne
• 8 - Publiczna egzekucja | Opis przejścia i misje poboczne
• 8 - Drugie źródło energii | Opis przejścia i misje poboczne
• 9 - Brakujące zapasy | Opis przejścia i misje poboczne
• 9 - Ojciec i syn | Opis przejścia i misje poboczne
• 9 - Piana i płomienie | Opis przejścia i misje poboczne
• 9 - Gorzki koniec | Opis przejścia i misje poboczne
• 10 - Metody alternatywne | Opis przejścia i misje poboczne
• 10 - Utracone zaufanie | Opis przejścia i misje poboczne
• 10 - Bitwa pod Monmouth | Opis przejścia i misje poboczne
• 10 - Trzecie źródło energii | Opis przejścia i misje poboczne
• 11 - Bitwa w zatoce Chesapeake | Opis przejścia i misje poboczne
• 11 - Ostatni Bastion Lee | Opis przejścia i misje poboczne
• 12 - Spoczywaj w pokoju | Opis przejścia i misje poboczne
• 12 - W pogoni za Lee | Opis przejścia i misje poboczne
Misje poboczne - typy i ich lokalizacja | Opis przejścia i misje poboczne
Synchronizacja Animusa | Opis przejścia i misje poboczne
System walki
• Walka w zwarciu | System walki
• Serie ciosów | System walki
• Walka na dystans; Zdrowie | System walki
Ciche zabójstwa
• Ukryte ostrza | Ciche zabójstwa
• Broń dystansowa | Ciche zabójstwa
Rozgłos
• Poziomy rozgłosu | Rozgłos
• Jak obniżyć rozgłos? | Rozgłos
Eksploracja
• Bieg swobodny | Eksploracja
• Jazda konna | Eksploracja
• Bieganie po drzewach | Eksploracja
• Szybka podróż | Eksploracja
• Kryjówki | Eksploracja
Kanały
• Boston | Kanały
• Nowy Jork | Kanały
Polowanie
• Broń i ślady | Polowanie
• Występowanie zwierzyny i podkradanie się; Sidła, przynęty i skórowanie | Polowanie
Gildia Asasynów
• Wyzwalanie dzielnic i rekrutacja nowych członków | Gildia Asasynów
• Rekruci i ich szkolenie | Gildia Asasynów
• Mapa Bostonu i Dzielnica Południowa | Gildia Asasynów
• Boston - Dzielnica Północna | Gildia Asasynów
• Mapa Nowego Jorku i Dzielnica Wschodnia | Gildia Asasynów
• Nowy Jork - Dzielnic Zachodnia | Gildia Asasynów
• Nowy Jork - Dzielnica Północna | Gildia Asasynów
Zadania klubów
• Towarzystwo łowieckie | Zadania klubów
• Ludzie z pogranicza | Zadania klubów
• Bostońscy pięściarze | Zadania klubów
Wyzwania klubów
• Towarzystwo łowieckie | Wyzwania klubów
• Bostońscy Pięściarze | Wyzwania klubów
• Ludzie z pogranicza (zestawy 1, 2) | Wyzwania klubów
• Ludzie z pogranicza (zestaw 3) | Wyzwania klubów
• Gildia złodziei | Wyzwania klubów
Osada
• Rozbudowa osady | Osada
• Funkcje osady | Osada
• Kolejność zadań w osadzie | Osada
• Achilles | Osada
• Godfrey i Terry | Osada
• Lance | Osada
• Myriam | Osada
• Warren i Prudence | Osada
• Norris | Osada
• Ellen | Osada
• Duży Dave | Osada
• Lyle White | Osada
• Codzienne życie w osadzie | Osada
Skarb kapitana Kidda
• Skarby Drewnianej Nogi | Skarb kapitana Kidda
• Fort Wolcott (lokacja morska) | Skarb kapitana Kidda
• Skarb w umrzyka skrzynie (lokacja morska) | Skarb kapitana Kidda
• Okręt widmo (lokacja morska) | Skarb kapitana Kidda
• Zamek szalonego doktora (lokacja morska) | Skarb kapitana Kidda
• Oak Island (lokacja morska) | Skarb kapitana Kidda
Żegluga
• Sterowanie okrętem | Żegluga
• Bitwy morskie | Żegluga
Misje morskie
• Pościg | Misje morskie
• Ratunek | Misje morskie
• Francuski udział | Misje morskie
• Kryjówka Biddle'a | Misje morskie
Zlecenia kaperskie
• Henderson w opałach | Zlecenia kaperskie
• Brukując drogę | Zlecenia kaperskie
• W środku nocy | Zlecenia kaperskie
• Niespokojne wody | Zlecenia kaperskie
• Atak na Prospectora | Zlecenia kaperskie
• Jedyny w swoim rodzaju | Zlecenia kaperskie
• Druzgocący upadek | Zlecenia kaperskie
• Wołanie o pomoc | Zlecenia kaperskie
• Odszukaj okręt Somerset | Zlecenia kaperskie
• Wilki morskie | Zlecenia kaperskie
• Spotkanie w środku nocy; Olbrzym i sztorm | Zlecenia kaperskie
Znajdźki
• Pióra | Znajdźki
• Skrzynie | Znajdźki
• Strony Almanachu | Znajdźki
Assassin's Creed III - wymagania sprzętowe | Sterowanie i wymagania sprzętowe
Wyzwania klubów
Zadania klubów
Assassin's Creed III

zobacz więcej informacji o grze
Assassin's Creed III

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2016 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides