poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Dishonored

Poradnik do gry Dishonored to dokładna solucja będąca opisem przejścia dostępnych w grze zadań. Zawiera możliwe ścieżki do kolejnych obszarów i udziela porad dotyczących radzenia sobie z przeciwnikami i zabezpieczeniami. Rozwija też temat sekretów.

poradnik, solucja do gry w zawiera 599 stron i 862 ilustracji, rozmiar pliku to 75,8 MB

Dotarcie do podwórza

Do podwórza możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Do podwórza możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy Campbella (powyższy screen). Jest to dobre rozwiązanie jeśli zależy ci na szybkim dotarciu do miejsca zakończenia misji.

Drugi wariant zakłada udanie się do drzwi znajdujących się na końcu głównej drogi na lewo od budynku Nadzorcy Campbella (Back Alley - powyższy screen) - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Drugi wariant zakłada udanie się do drzwi znajdujących się na końcu głównej drogi na lewo od budynku Nadzorcy Campbella (Back Alley - powyższy screen). To właśnie z tego przejścia radzę skorzystać, albowiem po drodze będziesz mógł załagodzić pewien konflikt i bezproblemowo pozbierać cenne skarby. Zachowaj jednak czujność, bo wspomniane wyżej przejście domyślnie jest pilnowane przez dwóch wartowników (możesz ich wyminąć lub wyeliminować).

Po znalezieniu się w nowym miejscu udaj się prosto - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Po znalezieniu się w nowym miejscu udaj się prosto. W okolicy ma miejsce kłótnia pomiędzy wartownikami. Z racji tego, że jednemu z wartowników towarzyszy niewinna osoba warto wykazać się inicjatywą i zaoferować wsparcie. Jest to tym bardziej wskazane, że obu agresywnie nastawionych nadzorców możesz bezproblemowo zajść od tyłu i zabić lub ogłuszyć. Od uratowanych postaci otrzymasz podziękowanie i nagrodę w postaci kodu do sejfu znajdującego się w pobliskich koszarach. Dodatkowo warto jednemu z pokonanych nadzorców odebrać klucz do podwórza (back yard gate key). Uwaga - Jeśli nie uratujesz wspomnianych wyżej osób, to nic złego się nie stanie, albowiem pojawienie się kodu do sejfu w dzienniku Corvo nie jest wymagane do jego otwarcia.

Możesz ruszać dalej, odnajdując po drodze eliksir zdrowia Sokolova - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Możesz ruszać dalej, odnajdując po drodze eliksir zdrowia Sokolova. Zachowaj czujność, bo pobliska alejka jest pilnowana przez dodatkowego wartownika. Radzę ponadto rozejrzeć się za pokazaną na powyższym screenie dziurą w ścianie budynku Nadzorcy. W pomieszczeniu piwnicznym pozostawiono złoto, żywność, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, dwie książki oraz jeszcze jeden klucz do podwórza.

Do właściwej części podwórza zlokalizowanego na tyłach budynku Nadzorcy możesz od tej strony dotrzeć na trzy zasadnicze sposoby - otwierając z pomocą jednego z pozyskanych kluczy bramkę (powyższy screen), pokonując w ciele szczura tunel wentylacyjny lub przechodząc po rurach i innych obiektach przyl - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Do właściwej części podwórza zlokalizowanego na tyłach budynku Nadzorcy możesz od tej strony dotrzeć na trzy zasadnicze sposoby - otwierając z pomocą jednego z pozyskanych kluczy bramkę (powyższy screen), pokonując w ciele szczura tunel wentylacyjny lub przechodząc po rurach i innych obiektach przylegających do ścian budynków.

Zbadanie podwórza

Eksploracja podwórza jest czynnością całkowicie opcjonalną, ale zdecydowanie nie radzę pomijać tego kroku, albowiem w okolicy do odnalezienia jest kilka bardzo wartościowych przedmiotów - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Eksploracja podwórza jest czynnością całkowicie opcjonalną, ale zdecydowanie nie radzę pomijać tego kroku, albowiem w okolicy do odnalezienia jest kilka bardzo wartościowych przedmiotów. Podwórze jest pilnowane nie tylko przez nadzorców, ale i przez wilczury, z którymi być może miałeś już styczność w psiarni. Jeżeli jest to dla Ciebie nowość, to staraj się trzymać od nich z daleka lub eliminować z odległości najpierw nadzorców i następnie zwierzęta. Uważaj też na co najmniej pojedynczego wilczura, który może Cię zaatakować z zaskoczenia. Uwaga - Jeśli decydujesz się na eliminację wartowników, to nie zapomnij badać ich ciał, bo przy jednym z nich odnajdziesz klucz do warsztatu (workshop key).

Jeśli zaś chodzi o eksplorację podwórza, proponuję rozpocząć od budynku zlokalizowanego po lewej stronie, do którego wnętrza możesz przedostać się przechodząc po okolicznych dachach (powyższy screen) - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Jeśli zaś chodzi o eksplorację podwórza, proponuję rozpocząć od budynku zlokalizowanego po lewej stronie, do którego wnętrza możesz przedostać się przechodząc po okolicznych dachach (powyższy screen). Uważaj na linkę znajdującą się przy wejściu, przeskakując nad nią i rozbrajając wyrzutnię.

Wspomniana pułapka to nie jedyne utrudnienie, albowiem na dolnym poziomie przebywają szczury - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Wspomniana pułapka to nie jedyne utrudnienie, albowiem na dolnym poziomie przebywają szczury. Gryzoni możesz pozbyć się na przykład z pomocą granatów czy pistoletu, bądź też ich unikać, starając się nie dotykać podłoża. W dolnym pomieszczeniu do odnalezienia są złoto, notatka (More Tools), książka oraz kościany amulet przetrzymywany w imadle (powyższy screen). Jeżeli nie zlikwidowałeś szczurów, to postaraj się złapać amulet zanim spadnie na ziemię i stanie się trudniej dostępny. Po zakończonej eksploracji powróć na górę i wyjdź z budynku.

Kolejne ważne miejsce to posterunek (powyższy screen) i to właśnie tu rozpoczyna się eksplorację podwórza w sytuacji wybrania drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Kolejne ważne miejsce to posterunek (powyższy screen) i to właśnie tu rozpoczyna się eksplorację podwórza w sytuacji wybrania drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy. Wszystkie skarby poukrywano na górnym piętrze posterunku, do którego najlepiej jest przedostać się przechodząc przez tunel wentylacyjny (w ciele szczura) lub po gzymsach. Zajrzyj przede wszystkim do sejfu, odnajdując w nim żywność, naboje i sztabkę złota. Oprócz tego pozostawiono tu książkę. Radzę przy okazji zbadać obszar bezpośrednio wokół posterunku oraz pod prowadzącymi do niego schodami, pozyskując w ten sposób żywność, złoto, bełty, bełty usypiające, eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.

Następnie istotne miejsce na naszej liście to [Warsztat - Workshop] - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Następnie istotne miejsce na naszej liście to [Warsztat - Workshop]. Jeżeli pozyskałeś stosowny klucz od jednego z wartowników, to możesz przedostać się do środka głównymi drzwiami. W przeciwnym wypadku proponuję zniszczyć okna na dachu warsztatu (powyższy screen). W budynku tym do odnalezienia są złoto, bełty, bełty usypiające, granat, dwie pułapki sprężynowe (spring razor), dwa eliksiry zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, dziennik audio (Audiograph - Overseer Music Boxes), plan (blueprint), dwie książki, runa, cztery notatki (Music Box) (Exploding Hounds) (Replacement Valve) (Concerning The Crossbows) oraz dwa klucze.

Teraz proponuję wybrać się do mesy (Mess Hall) - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Teraz proponuję wybrać się do mesy (Mess Hall). Uważaj na śpiącego wilczura, którego najlepiej byłoby zneutralizować z dużej odległości. Wewnątrz opisywanego budynku odnajdziesz żywność, złoto, eliksir zdrowia Sokolova, dwie książki oraz notatkę (Combination Update). Dzięki wspomnianej notce poznasz ten sam kod do sejfu w barakach, który mogłeś również otrzymać od uratowanych wcześniej osób.

Kolejne miejsce, do którego warto się udać, to baraki (Bunkhouse) - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Kolejne miejsce, do którego warto się udać, to baraki (Bunkhouse). Zachowaj ostrożność, bo w budynku tym przebywa kilka dodatkowych postaci. Godne odnotowania jest w tym przypadku to, że w dość łatwy sposób możesz przedostać się na dach baraków i dzięki temu bezproblemowo zaskoczyć wrogów. W barakach do odnalezienia są: osiem listów, złoto, bełty, książka, pułapka sprężynowa (spring razor), duchowe remedium Piero oraz sejf. Kombinacja do sejfu to 203 i skrywa on bełty usypiające, złoto i eliksir zdrowia Sokolova.

Proponuję wreszcie zbadać budynek zlokalizowany na samym końcu podwórza (powyższy screen), czyli ten, przez który przechodzi się z zamiarem dotarcia do doków - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Proponuję wreszcie zbadać budynek zlokalizowany na samym końcu podwórza (powyższy screen), czyli ten, przez który przechodzi się z zamiarem dotarcia do doków. W ogólnodostępnym pomieszczeniu pozostawiono bełty, bełty usypiające i duchowe remedium Piero.

Do niedostępnego pomieszczenia wspomnianego wyżej ostatniego budynku możesz z kolei przedostać się od strony dachu (zeskoczenie na niewielki balkonik i zniszczenie drewnianych belek blokujących przejścia) lub odnajdując w warsztacie duże pokrętło i przenosząc je do odpowiedniego slotu (powyższy scre - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Do niedostępnego pomieszczenia wspomnianego wyżej ostatniego budynku możesz z kolei przedostać się od strony dachu (zeskoczenie na niewielki balkonik i zniszczenie drewnianych belek blokujących przejścia) lub odnajdując w warsztacie duże pokrętło i przenosząc je do odpowiedniego slotu (powyższy screen). W omawianym pomieszczeniu możesz odnaleźć dwie notatki (Hiding Place) (Overseer Workshop Note), złoto, kościany amulet, eliksir zdrowia Sokolova oraz dwie książki.

Spotkanie się z Samuelem

Na spotkanie z Samuelem musisz wybrać się niezależnie od tego czy zbadałeś i zabezpieczyłeś podwórze czy też nie - Spotkanie się z Samuelem - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Na spotkanie z Samuelem musisz wybrać się niezależnie od tego czy zbadałeś i zabezpieczyłeś podwórze czy też nie. W tym drugim przypadku radzę zachować odpowiednie środki ostrożności i w miarę możliwości przemieszczać się po dachach budynków. Docelowo musisz dotrzeć do budynku zlokalizowanego najbliżej klifu (powyższy screen).

Przejdź przez wspomniany wyżej budynek i skręć w lewo - Spotkanie się z Samuelem - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Przejdź przez wspomniany wyżej budynek i skręć w lewo. Zatrzymaj się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i skorzystaj z łańcucha żeby dotrzeć na niższy poziom.

Rozejrzyj się za złotem i podejdź do Samuela celem zainicjowania z nim rozmowy - Spotkanie się z Samuelem - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Rozejrzyj się za złotem i podejdź do Samuela celem zainicjowania z nim rozmowy. Potwierdź chęć opuszczenia tej lokacji (prawa górna opcja dialogowa) i powrotu do pubu.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Dishonored

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Dishonored

spis treści poradnika do gry Dishonored dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Dishonored - poradnik do gry
Dishonored - poradnik do gry
Sterowanie i wymagania sprzętowe
• PC | Wymagania sprzętowe
• Xbox 360 | Wymagania sprzętowe
• PS3 | Wymagania sprzętowe
Prolog - Returning Home
• Spotkanie z cesarzową | Prolog - Returning Home
• Pokonanie zabójców | Prolog - Returning Home
Misja 1 - Dishonored
• Wydostanie się z celi | Misja 1 - Dishonored
• Odnalezienie ładunku wybuchowego | Misja 1 - Dishonored
• Podłożenie ładunku wybuchowego | Misja 1 - Dishonored
• Ucieczka z więzienia Coolridge - dotarcie do kanałów | Misja 1 - Dishonored
• Ucieczka z więzienia Coolridge - odnalezienie skrzynki z zapasami | Misja 1 - Dishonored
• Ucieczka z więzienia Coolridge - wydostanie się z kanałów | Misja 1 - Dishonored
The Hound Pits Pub - Spotkanie z lojalistami | The Hound Pits Pub #1 i #2
Somewhere Else... - Spotkanie z Outsiderem | The Hound Pits Pub #1 i #2
The Hound Pits Pub #2
• Spotkanie z admirałem | The Hound Pits Pub #1 i #2
• Wybranie się do miejsca pobytu nadzorcy Campbella | The Hound Pits Pub #1 i #2
Misja 2 - High Overseer Campbell
• Plan misji | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Przedostanie się przez drugą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Dotarcie do placu Holgera | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Przedostanie się do sali spotkań | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Dotarcie do podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Zbadanie podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell
• Spotkanie się z Samuelem | Misja 2 - High Overseer Campbell
The Hound Pits Pub #3
• Spotkanie z lojalistami | The Hound Pits Pub #3
• Zbadanie kanałów | The Hound Pits Pub #3
• Zdanie raportu admirałowi Havelockowi | The Hound Pits Pub #3
• Wybranie się do klubu Złoty Kot | The Hound Pits Pub #3
Misja 3 - House of Pleasure
• Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure
• Ominięcie pierwszej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure
• Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure
• Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure
• Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure
• Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure
• Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure
• Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure
• Uratowanie Emily | Misja 3 - House of Pleasure
• Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure
• Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton | Misja 3 - House of Pleasure
• Spotkanie się z Samuelem i Emily | Misja 3 - House of Pleasure
The Hound Hits Pub #4 | Misja 3 - House of Pleasure
Misja 4 - The Royal Physician
• Plan misji | Misja 4 - The Royal Physician
• Ominięcie pierwszego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician
• Ominięcie drugiego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician
• Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków | Misja 4 - The Royal Physician
• Dotarcie do mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician
• Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician
• Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym | Misja 4 - The Royal Physician
• Oswobodzenie Aleca | Misja 4 - The Royal Physician
• Ominięcie trzeciego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician
• Zbadanie okolic domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician
• Przedostanie się do domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician
• Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician
• Odnalezienie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician
• Porwanie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician
The Hound Pits Pub #5
• Przesłuchanie Sokolova | The Hound Pits Pub #5
• Wybranie się do posiadłości Boyle'ów | The Hound Pits Pub #5
Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Plan misji | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Zbadanie dzielnicy posiadłości | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Przedostanie się na drugą stronę rzeki | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Zbadanie okolic posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Przedostanie się na teren posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Zbadanie ogrodu posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Przedostanie się do wnętrza posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Zbadanie parteru i piwnicy posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Zbadanie pierwszego piętra posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Zidentyfikowanie celu misji | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Wybranie sposobu eliminacji Lady Boyle | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Spotkanie się z Samuelem przy jego łodzi | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
The Hound Pits Pub #6 | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
Misja 6 - Return to the Tower
• Plan misji | Misja 6 - Return to the Tower
• Przedostanie się na górny poziom śluzy | Misja 6 - Return to the Tower
• Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
• Zbadanie obszaru wokół wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
• Przedostanie się do wnętrza wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
• Eksploracja parteru wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
• Eksploracja pierwszego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
• Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
• Eksploracja trzeciego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
• Przedostanie się do komnat Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
• Wybranie sposobu eliminacji Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
• Eksploracja dachu wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
• Powrót do łodzi Samuela | Misja 6 - Return to the Tower
The Hound Pits Pub #7 | Misja 6 - Return to the Tower
Misja 7 - The Flooded District
• Plan misji | Misja 7 - The Flooded District
• Wydostanie się z magazynu | Misja 7 - The Flooded District
• Zbadanie nabrzeża Rudshore | Misja 7 - The Flooded District
• Przedostanie się do rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District
• Zbadanie okolic rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District
• Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo | Misja 7 - The Flooded District
• Przedostanie się do centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District
• Zbadanie centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District
• Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda | Misja 7 - The Flooded District
• Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District
• Wybranie sposobu eliminacji Dauda | Misja 7 - The Flooded District
• Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda | Misja 7 - The Flooded District
• Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
• Spotkanie się z ocalałymi | Misja 7 - The Flooded District
• Przedostanie się przez ścianę kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
• Dotarcie do wejścia do kanałów | Misja 7 - The Flooded District
• Eksploracja pierwszej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
• Zdobycie klucza do drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
• Eksploracja drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
Misja 8 - The Loyalists
• Plan misji | Misja 8 - The Loyalists
• Dotarcie w okolice pubu | Misja 8 - The Loyalists
• Przedostanie się do wnętrza pubu | Misja 8 - The Loyalists
• Eksploracja pubu | Misja 8 - The Loyalists
• Spotkanie się z Piero i Samuelem | Misja 8 - The Loyalists
• Uaktywnienie pylonu na dachu warsztatu | Misja 8 - The Loyalists
• Zbadanie okolic pubu | Misja 8 - The Loyalists
• Dotarcie do miejsca użycia wyrzutni flar | Misja 8 - The Loyalists
• Spotkanie się z Samuelem | Misja 8 - The Loyalists
Misja 9 - The Light at the End
• Plan misji | Misja 9 - The Light at the End
• Dotarcie w okolice fortu | Misja 9 - The Light at the End
• Zbadanie obszaru wokół fortu | Misja 9 - The Light at the End
• Przedostanie się do fortu | Misja 9 - The Light at the End
• Eksploracja fortu | Misja 9 - The Light at the End
• Przedostanie się do stróżówki | Misja 9 - The Light at the End
• Dotarcie do windy latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End
• Dotarcie do wnętrza latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End
• Zakończenia gry | Misja 9 - The Light at the End
Sekrety
• Runy - Zasady odnajdywania | Sekrety
• Runy - Lista mocy Corvo | Sekrety
• Runy - Misje 1-3 | Sekrety
• Runy - Misje 4-9 | Sekrety
• Kościane amulety - Zasady odnajdywania | Sekrety
• Kościane amulety - Lista amuletów | Sekrety
• Kościane amulety - Misje 2-4 | Sekrety
• Kościane amulety - Misje 5-7 | Sekrety
• Obrazy Sokolova | Sekrety
• Dzienniki audio | Sekrety
• Plany | Sekrety
Inne
• Handlarze - Piero | Inne
• Handlarze - Griff | Inne
• Osiągnięcia Steam | Inne
Dishonored - wymagania sprzętowe | Wymagania sprzętowe
Sekrety
Dishonored

zobacz więcej informacji o grze
Dishonored

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2016 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides