poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Dishonored

Poradnik do gry Dishonored to dokładna solucja będąca opisem przejścia dostępnych w grze zadań. Zawiera możliwe ścieżki do kolejnych obszarów i udziela porad dotyczących radzenia sobie z przeciwnikami i zabezpieczeniami. Rozwija też temat sekretów.

poradnik, solucja do gry w zawiera 599 stron i 862 ilustracji, rozmiar pliku to 74,8 MB

Dotarcie do podwórza

Do podwórza możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Do podwórza możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy Campbella (powyższy screen). Jest to dobre rozwiązanie jeśli zależy ci na szybkim dotarciu do miejsca zakończenia misji.

Drugi wariant zakłada udanie się do drzwi znajdujących się na końcu głównej drogi na lewo od budynku Nadzorcy Campbella (Back Alley – powyższy screen) - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Drugi wariant zakłada udanie się do drzwi znajdujących się na końcu głównej drogi na lewo od budynku Nadzorcy Campbella (Back Alley – powyższy screen). To właśnie z tego przejścia radzę skorzystać, albowiem po drodze będziesz mógł załagodzić pewien konflikt i bezproblemowo pozbierać cenne skarby. Zachowaj jednak czujność, bo wspomniane wyżej przejście domyślnie jest pilnowane przez dwóch wartowników (możesz ich wyminąć lub wyeliminować).

Po znalezieniu się w nowym miejscu udaj się prosto - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Po znalezieniu się w nowym miejscu udaj się prosto. W okolicy ma miejsce kłótnia pomiędzy wartownikami. Z racji tego, że jednemu z wartowników towarzyszy niewinna osoba warto wykazać się inicjatywą i zaoferować wsparcie. Jest to tym bardziej wskazane, że obu agresywnie nastawionych nadzorców możesz bezproblemowo zajść od tyłu i zabić lub ogłuszyć. Od uratowanych postaci otrzymasz podziękowanie i nagrodę w postaci kodu do sejfu znajdującego się w pobliskich koszarach. Dodatkowo warto jednemu z pokonanych nadzorców odebrać klucz do podwórza (back yard gate key). Uwaga – Jeśli nie uratujesz wspomnianych wyżej osób, to nic złego się nie stanie, albowiem pojawienie się kodu do sejfu w dzienniku Corvo nie jest wymagane do jego otwarcia.

Możesz ruszać dalej, odnajdując po drodze eliksir zdrowia Sokolova - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Możesz ruszać dalej, odnajdując po drodze eliksir zdrowia Sokolova. Zachowaj czujność, bo pobliska alejka jest pilnowana przez dodatkowego wartownika. Radzę ponadto rozejrzeć się za pokazaną na powyższym screenie dziurą w ścianie budynku Nadzorcy. W pomieszczeniu piwnicznym pozostawiono złoto, żywność, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, dwie książki oraz jeszcze jeden klucz do podwórza.

Do właściwej części podwórza zlokalizowanego na tyłach budynku Nadzorcy możesz od tej strony dotrzeć na trzy zasadnicze sposoby – otwierając z pomocą jednego z pozyskanych kluczy bramkę (powyższy screen), pokonując w ciele szczura tunel wentylacyjny lub przechodząc po rurach i innych obiektach przyl - Dotarcie do podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Do właściwej części podwórza zlokalizowanego na tyłach budynku Nadzorcy możesz od tej strony dotrzeć na trzy zasadnicze sposoby – otwierając z pomocą jednego z pozyskanych kluczy bramkę (powyższy screen), pokonując w ciele szczura tunel wentylacyjny lub przechodząc po rurach i innych obiektach przylegających do ścian budynków.

Zbadanie podwórza

Eksploracja podwórza jest czynnością całkowicie opcjonalną, ale zdecydowanie nie radzę pomijać tego kroku, albowiem w okolicy do odnalezienia jest kilka bardzo wartościowych przedmiotów - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Eksploracja podwórza jest czynnością całkowicie opcjonalną, ale zdecydowanie nie radzę pomijać tego kroku, albowiem w okolicy do odnalezienia jest kilka bardzo wartościowych przedmiotów. Podwórze jest pilnowane nie tylko przez nadzorców, ale i przez wilczury, z którymi być może miałeś już styczność w psiarni. Jeżeli jest to dla Ciebie nowość, to staraj się trzymać od nich z daleka lub eliminować z odległości najpierw nadzorców i następnie zwierzęta. Uważaj też na co najmniej pojedynczego wilczura, który może Cię zaatakować z zaskoczenia. Uwaga – Jeśli decydujesz się na eliminację wartowników, to nie zapomnij badać ich ciał, bo przy jednym z nich odnajdziesz klucz do warsztatu (workshop key).

Jeśli zaś chodzi o eksplorację podwórza, proponuję rozpocząć od budynku zlokalizowanego po lewej stronie, do którego wnętrza możesz przedostać się przechodząc po okolicznych dachach (powyższy screen) - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Jeśli zaś chodzi o eksplorację podwórza, proponuję rozpocząć od budynku zlokalizowanego po lewej stronie, do którego wnętrza możesz przedostać się przechodząc po okolicznych dachach (powyższy screen). Uważaj na linkę znajdującą się przy wejściu, przeskakując nad nią i rozbrajając wyrzutnię.

Wspomniana pułapka to nie jedyne utrudnienie, albowiem na dolnym poziomie przebywają szczury - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Wspomniana pułapka to nie jedyne utrudnienie, albowiem na dolnym poziomie przebywają szczury. Gryzoni możesz pozbyć się na przykład z pomocą granatów czy pistoletu, bądź też ich unikać, starając się nie dotykać podłoża. W dolnym pomieszczeniu do odnalezienia są złoto, notatka (More Tools), książka oraz kościany amulet przetrzymywany w imadle (powyższy screen). Jeżeli nie zlikwidowałeś szczurów, to postaraj się złapać amulet zanim spadnie na ziemię i stanie się trudniej dostępny. Po zakończonej eksploracji powróć na górę i wyjdź z budynku.

Kolejne ważne miejsce to posterunek (powyższy screen) i to właśnie tu rozpoczyna się eksplorację podwórza w sytuacji wybrania drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Kolejne ważne miejsce to posterunek (powyższy screen) i to właśnie tu rozpoczyna się eksplorację podwórza w sytuacji wybrania drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy. Wszystkie skarby poukrywano na górnym piętrze posterunku, do którego najlepiej jest przedostać się przechodząc przez tunel wentylacyjny (w ciele szczura) lub po gzymsach. Zajrzyj przede wszystkim do sejfu, odnajdując w nim żywność, naboje i sztabkę złota. Oprócz tego pozostawiono tu książkę. Radzę przy okazji zbadać obszar bezpośrednio wokół posterunku oraz pod prowadzącymi do niego schodami, pozyskując w ten sposób żywność, złoto, bełty, bełty usypiające, eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.

Następnie istotne miejsce na naszej liście to [Warsztat – Workshop] - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Następnie istotne miejsce na naszej liście to [Warsztat – Workshop]. Jeżeli pozyskałeś stosowny klucz od jednego z wartowników, to możesz przedostać się do środka głównymi drzwiami. W przeciwnym wypadku proponuję zniszczyć okna na dachu warsztatu (powyższy screen). W budynku tym do odnalezienia są złoto, bełty, bełty usypiające, granat, dwie pułapki sprężynowe (spring razor), dwa eliksiry zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, dziennik audio (Audiograph – Overseer Music Boxes), plan (blueprint), dwie książki, runa, cztery notatki (Music Box) (Exploding Hounds) (Replacement Valve) (Concerning The Crossbows) oraz dwa klucze.

Teraz proponuję wybrać się do mesy (Mess Hall) - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Teraz proponuję wybrać się do mesy (Mess Hall). Uważaj na śpiącego wilczura, którego najlepiej byłoby zneutralizować z dużej odległości. Wewnątrz opisywanego budynku odnajdziesz żywność, złoto, eliksir zdrowia Sokolova, dwie książki oraz notatkę (Combination Update). Dzięki wspomnianej notce poznasz ten sam kod do sejfu w barakach, który mogłeś również otrzymać od uratowanych wcześniej osób.

Kolejne miejsce, do którego warto się udać, to baraki (Bunkhouse) - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Kolejne miejsce, do którego warto się udać, to baraki (Bunkhouse). Zachowaj ostrożność, bo w budynku tym przebywa kilka dodatkowych postaci. Godne odnotowania jest w tym przypadku to, że w dość łatwy sposób możesz przedostać się na dach baraków i dzięki temu bezproblemowo zaskoczyć wrogów. W barakach do odnalezienia są: osiem listów, złoto, bełty, książka, pułapka sprężynowa (spring razor), duchowe remedium Piero oraz sejf. Kombinacja do sejfu to 203 i skrywa on bełty usypiające, złoto i eliksir zdrowia Sokolova.

Proponuję wreszcie zbadać budynek zlokalizowany na samym końcu podwórza (powyższy screen), czyli ten, przez który przechodzi się z zamiarem dotarcia do doków - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Proponuję wreszcie zbadać budynek zlokalizowany na samym końcu podwórza (powyższy screen), czyli ten, przez który przechodzi się z zamiarem dotarcia do doków. W ogólnodostępnym pomieszczeniu pozostawiono bełty, bełty usypiające i duchowe remedium Piero.

Do niedostępnego pomieszczenia wspomnianego wyżej ostatniego budynku możesz z kolei przedostać się od strony dachu (zeskoczenie na niewielki balkonik i zniszczenie drewnianych belek blokujących przejścia) lub odnajdując w warsztacie duże pokrętło i przenosząc je do odpowiedniego slotu (powyższy scre - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Do niedostępnego pomieszczenia wspomnianego wyżej ostatniego budynku możesz z kolei przedostać się od strony dachu (zeskoczenie na niewielki balkonik i zniszczenie drewnianych belek blokujących przejścia) lub odnajdując w warsztacie duże pokrętło i przenosząc je do odpowiedniego slotu (powyższy screen). W omawianym pomieszczeniu możesz odnaleźć dwie notatki (Hiding Place) (Overseer Workshop Note), złoto, kościany amulet, eliksir zdrowia Sokolova oraz dwie książki.

Spotkanie się z Samuelem

Na spotkanie z Samuelem musisz wybrać się niezależnie od tego czy zbadałeś i zabezpieczyłeś podwórze czy też nie - Spotkanie się z Samuelem - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Na spotkanie z Samuelem musisz wybrać się niezależnie od tego czy zbadałeś i zabezpieczyłeś podwórze czy też nie. W tym drugim przypadku radzę zachować odpowiednie środki ostrożności i w miarę możliwości przemieszczać się po dachach budynków. Docelowo musisz dotrzeć do budynku zlokalizowanego najbliżej klifu (powyższy screen).

Przejdź przez wspomniany wyżej budynek i skręć w lewo - Spotkanie się z Samuelem - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Przejdź przez wspomniany wyżej budynek i skręć w lewo. Zatrzymaj się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i skorzystaj z łańcucha żeby dotrzeć na niższy poziom.

Rozejrzyj się za złotem i podejdź do Samuela celem zainicjowania z nim rozmowy - Spotkanie się z Samuelem - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Rozejrzyj się za złotem i podejdź do Samuela celem zainicjowania z nim rozmowy. Potwierdź chęć opuszczenia tej lokacji (prawa górna opcja dialogowa) i powrotu do pubu.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Dishonored

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Dishonored

spis treści poradnika do gry Dishonored dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Dishonored - poradnik do gry
Sterowanie
• PC
• Xbox 360
• PS3
Prolog - Returning Home
• Spotkanie z cesarzową
• Pokonanie zabójców
Misja 1 - Dishonored
• Wydostanie się z celi
• Odnalezienie ładunku wybuchowego
• Podłożenie ładunku wybuchowego
• Ucieczka z więzienia Coolridge - dotarcie do kanałów
• Ucieczka z więzienia Coolridge - odnalezienie skrzynki z zapasami
• Ucieczka z więzienia Coolridge - wydostanie się z kanałów
The Hound Pits Pub - Spotkanie z lojalistami
Somewhere Else... - Spotkanie z Outsiderem
The Hound Pits Pub #2
• Spotkanie z admirałem
• Wybranie się do miejsca pobytu nadzorcy Campbella
Misja 2 - High Overseer Campbell
• Plan misji
• Dotarcie do pierwszej ściany światła
• Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła
• Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła
• Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego
• Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street
• Przedostanie się przez drugą ścianę światła
• Dotarcie do placu Holgera
• Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella
• Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella
• Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella
• Przedostanie się do sali spotkań
• Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella
• Dotarcie do podwórza
• Zbadanie podwórza
• Spotkanie się z Samuelem
The Hound Pits Pub #3
• Spotkanie z lojalistami
• Zbadanie kanałów
• Zdanie raportu admirałowi Havelockowi
• Wybranie się do klubu Złoty Kot
Misja 3 - House of Pleasure
• Plan Misji
• Ominięcie pierwszej wieży strażniczej
• Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street
• Dotarcie do bulwaru Clavering
• Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego
• Ominięcie drugiej wieży strażniczej
• Przedostanie się do klubu Złoty Kot
• Zbadanie klubu Złoty Kot
• Uratowanie Emily
• Zbadanie apartamentu handlarza sztuką
• Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton
• Spotkanie się z Samuelem i Emily
The Hound Hits Pub #4
Misja 4 - The Royal Physician
• Plan misji
• Ominięcie pierwszego posterunku
• Ominięcie drugiego posterunku
• Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków
• Dotarcie do mostu zwodzonego
• Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego
• Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym
• Oswobodzenie Aleca
• Ominięcie trzeciego posterunku
• Zbadanie okolic domu Sokolova
• Przedostanie się do domu Sokolova
• Zbadanie domu Sokolova
• Odnalezienie Sokolova
• Porwanie Sokolova
The Hound Pits Pub #5
• Przesłuchanie Sokolova
• Wybranie się do posiadłości Boyle'ów
Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
• Plan misji
• Zbadanie dzielnicy posiadłości
• Przedostanie się na drugą stronę rzeki
• Zbadanie okolic posiadłości Boyle'ów
• Przedostanie się na teren posiadłości Boyle'ów
• Zbadanie ogrodu posiadłości Boyle'ów
• Przedostanie się do wnętrza posiadłości Boyle'ów
• Zbadanie parteru i piwnicy posiadłości Boyle'ów
• Zbadanie pierwszego piętra posiadłości Boyle'ów
• Zidentyfikowanie celu misji
• Wybranie sposobu eliminacji Lady Boyle
• Spotkanie się z Samuelem przy jego łodzi
The Hound Pits Pub #6
Misja 6 - Return to the Tower
• Plan misji
• Przedostanie się na górny poziom śluzy
• Dotarcie do wieży Dunwall
• Zbadanie obszaru wokół wieży Dunwall
• Przedostanie się do wnętrza wieży Dunwall
• Eksploracja parteru wieży Dunwall
• Eksploracja pierwszego piętra wieży Dunwall
• Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall
• Eksploracja trzeciego piętra wieży Dunwall
• Przedostanie się do komnat Lorda Regenta
• Wybranie sposobu eliminacji Lorda Regenta
• Eksploracja dachu wieży Dunwall
• Powrót do łodzi Samuela
The Hound Pits Pub #7
Misja 7 - The Flooded District
• Plan misji
• Wydostanie się z magazynu
• Zbadanie nabrzeża Rudshore
• Przedostanie się do rafinerii Greaves
• Zbadanie okolic rafinerii Greaves
• Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo
• Przedostanie się do centralnego Rudshore
• Zbadanie centralnego Rudshore
• Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda
• Dotarcie do komnaty Dauda
• Wybranie sposobu eliminacji Dauda
• Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda
• Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny
• Spotkanie się z ocalałymi
• Przedostanie się przez ścianę kwarantanny
• Dotarcie do wejścia do kanałów
• Eksploracja pierwszej części kanałów
• Zdobycie klucza do drugiej części kanałów
• Eksploracja drugiej części kanałów
Misja 8 - The Loyalists
• Plan misji
• Dotarcie w okolice pubu
• Przedostanie się do wnętrza pubu
• Eksploracja pubu
• Spotkanie się z Piero i Samuelem
• Uaktywnienie pylonu na dachu warsztatu
• Zbadanie okolic pubu
• Dotarcie do miejsca użycia wyrzutni flar
• Spotkanie się z Samuelem
Misja 9 - The Light at the End
• Plan misji
• Dotarcie w okolice fortu
• Zbadanie obszaru wokół fortu
• Przedostanie się do fortu
• Eksploracja fortu
• Przedostanie się do stróżówki
• Dotarcie do windy latarni morskiej
• Dotarcie do wnętrza latarni morskiej
• Zakończenia gry
Sekrety
• Runy - Zasady odnajdywania
• Runy - Lista mocy Corvo
• Runy - Misje 1-3
• Runy - Misje 4-9
• Kościane amulety - Zasady odnajdywania
• Kościane amulety - Lista amuletów
• Kościane amulety - Misje 2-4
• Kościane amulety - Misje 5-7
• Obrazy Sokolova
• Dzienniki audio
• Plany
Inne
• Handlarze - Piero
• Handlarze - Griff
• Osiągnięcia Steam
Dishonored - wymagania sprzętowe
Dishonored

zobacz więcej informacji o grze
Dishonored

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides