poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Tropico 4

W poradniku do gry Tropico 4 znalazły się porady, jak rządzić, by utrzymać się na stołku, oraz opis budynków i dekretów. W tekście znajdziecie opis przejścia każdej misji która została wyjaśniona ze wszystkimi możliwościami jej przejścia.

poradnik, solucja do gry w zawiera 114 stron i 222 ilustracji, rozmiar pliku to 6,7 MB

Misja piąta: Tropico ponad wszystkich

Miejsce: Tropico (Isla Desconocida) - 5 - Tropico ponad wszystkich - Opis przejścia - Tropico 4 - poradnik do gry

Miejsce: Tropico (Isla Desconocida)

Cel: Wspiąć się na szczyt rankingu ONZ w co najmniej 6 kategoriach

Poziom Trudności: 90%

Rozpoczynamy misję z trzema Domami, dwoma Farmami i siedmioma Chatami.

Jeśli chcesz, możesz pozostawić Chaty. Lecz jeśli tylko zdobędziesz odrobinę funduszy lepiej zatroszcz się o swoich ludzi - wybuduj im lepsze mieszkania.

Wyspę czasami odwiedza wrogie Tornado. I jak to z tornadami bywa, lubi niszczyć budynki i zabijać obywateli. Zdarzają się też czasami Trzęsienia ziemi.

W pewnym momencie ceny wszystkich budynków wzrosną o 50% z powodu nieprzychylności ONZ. Ale po chwili znów wrócą do normy :)

W późniejszym etapie rozgrywki wyspę zaatakuje epidemia lamiej grypy. Nie będą mogli przyjeżdżać już na nią żadni imigranci oprócz specjalistów z zagranicy. Po dłuższej chwili okaże się, że była to mistyfikacja nacjonalistów! Imigranci zaczną normalnie przybywać na wyspę.

Gdy rozpoczniesz wykonywanie zadań pobocznych dostaniesz informację, że za każdego dziennikarza na wyspie otrzymasz 5000$ na zaliczony rekord. Warto więc wybudować gazetę, rozgłośnię radiową i stację telewizyjną. Dzięki temu za każde zaliczone zadanie dostaniemy 40.000$, bo łącznie na wyspie będzie ośmiu dziennikarzy.

Zadania główne

Twój ślad w historii. Penultimo uważa, że porywanie się na duże kategorie jest całkowicie nie ekonomiczne na początku. Dlatego najlepiej jest zacząć od rekordu w jakiejś małej kategorii. Od tego wyboru zależy kolejne zadanie!

(opcja 1) Największa papaja: Szał papai. Wybuduj 4 Farmy papai.

Im większe tym lepsze. Celem zadania jest wybudowanie Stacji ogrodniczych w pobliżu farm papai. Wystarczy wybudować tylko jedną, ale tak, by wszystkie farmy były w jej pobliżu.

(opcja 2) Najdłuższe kobiece wąsy: Seniorita Chinchila. Zwiększ poziom zadowolenia do 55 punktów.

To coś ma własne wąsy. Na taki pomysł mogli wpaść tylko nasi doradcy. Musimy wysłać grupę uderzeniową do posiadłości Van Hoof'ów i pogolić wąsy ichniejszym dziewczynom. W tym celu musisz mieć co najmniej 7 żołnierzy. Musisz wybudować dwa budynki: Arsenał i posterunek straży. Pewnie jeszcze będziesz musiał zatrudnić generała z zagranicy albo postaw Uczelnię wyższą. Szkołę średnią już chyba masz?

(opcja 3) Najbardziej śmierdzący ser: Aromat bogów. Wybuduj 6 rancz kóz, aby produkować kozi ser.

Co tak cuchnie? Musimy wybudować Wysypisko śmieci w pobliżu naszych Rancz. Masz je wszystkie mniej więcej w jednym miejscu? To wybuduj nasze wysypisko gdzieś w środku zgrupowania.

Teraz rozgrywka przebiega tak samo w każdym wybranym przypadku.

Zła sława czy dobry marketing. Z powodu problemów z ONZ świat dowiedział się o twoich próbach ustanawiania rekordów. Wystarczy jeszcze pięć!

Rekordy są łatwe. Po cudownym liście Brunhildy van Hoof dostaniemy propozycję nie do odrzucenia - wybudujmy sobie Mauzoleum, gdzie spocznie nasze ciało (lub klon) po wszystkich naszych dokonaniach. Mauzoleum jest w zakładce Sceneria. Wybudowanie go zakończy grę na tej mapie.

Zadania poboczne

Zadania poboczne zaczynają się pojawiać po dostaniu zadania Zła sława czy dobry marketing.

Nagroda Nobla za pokój w matematyce. Panna Pineapple chętnie przyczyni się do twojego rozgłosu. Zatrudnij trzech generałów a wprowadzi pokój w matematycznej wojnie. Wystarczy wybudować Arsenał - pracuje tam właśnie trzech generałów. Dostaniesz w zamian za to Nobla z matematyki, który liczy się jako rekord. (Taka nagroda w rzeczywistości nie istnieje - przyp. aut.).

Najbogatszy kraj świata. Lopez ma inny pomysł: wybuduj dwa Banki - aby móc przechowywać wszystkie oszczędności na świecie. Otrzymasz tytuł Najbogatszego kraju na świecie, co liczy się jako rekord.

Największe terytorium. El Diablo, pan nacjonalistów chce żebyś miał największe terytorium na świecie. Wiadomo - napaść na USA czy ZSRR nie wchodzi w grę więc trzeba zadowolić się czym innym. Zbuduj Program atomowy, by wystrzelić rakietę na Marsa i wynieść tam flagę Tropico. Dzięki temu zaanektujesz całą planetę! I będziesz miał największą powierzchnię na świecie! Ekhem, we wszechświecie...

Największa populacja - 5 - Tropico ponad wszystkich - Opis przejścia - Tropico 4 - poradnik do gry

Największa populacja. Towarzysz Vasquez chciałby aby wyspa wygrała konkurs na największą populację. W tym celu musimy... wybudować jeszcze dwa porty. Ja osobiście nie mam zielonego pojęcia co mają porty do populacji, lecz po wybudowaniu ich dostaniemy Rekord gęstości zaludnienia. I kilka nowych osób o wywrotowych poglądach...

Najsilniejsza armia świata. Moreno. Na to imię drżą wszystkie światowe potęgi. Ale ty nie! Twój zacny generał Rodriguez ma z nim układ: zapłać mu 5000 dolarów a Moreno wyśle swój najgorszy, to jest najlepiej przygotowany do tego zadania oddział. Jeśli przetrwasz atak 5 ludzi Moreno, to dostaniesz tytuł Najsilniejszej armii świata.

Najwięcej ustanowionych rekordów. Istnieje rekord za rekordy. Wiedziałeś o tym? Jeśli nie, to Penultimo wszystko ci wyjaśni. Ustanów jeszcze dwa (czyli w sumie siedem) rekordy to dostaniesz trofeum za ustanowienie największej ilości rekordów na świecie. Twoje konto w Szwajcarii wzbogaci się zaś o 50.000$.

Najbardziej interesujące zwierzę. Sunny Flowers kocha przyrodę, a na wyspie jest kolonia tapirów - rzadkich zwierząt spokrewnionych ze słoniami. Wybuduj Zoo, żeby każdy odwiedzający mógł poznać tapiry. Przyda się do zadania Najwięcej ustanowionych rekordów.

Rekord wypitego rumu. Wielebny Esteban dostał sygnał od szefa, że postawienie Wytwórni rumu w pobliżu kościoła da najwięcej rozpitych wiernych na świecie. Wymagane do zadania Najwięcej ustanowionych rekordów.

1 - 5 - Tropico ponad wszystkich - Opis przejścia - Tropico 4 - poradnik do gry

Misja szósta: Frakcje walczące

Miejsce: Santa Teresa - 6 - Frakcje walczące - Opis przejścia - Tropico 4 - poradnik do gry

Miejsce: Santa Teresa

Cel: Przywrócić pokój między frakcjami na wyspie i ukrócić działania wywrotowe

Poziom Trudności: 126%

Rozpoczynamy misję z Czynszówką i dwiema farmami.

To zadanie jest dość trudne na początku, trzeba myśleć na zapas, lecz niekoniecznie działać szybko.

Już na początku zjawi się główny sprawca kryzysu - Marco Moreno. Zapewni cię, że kontroluje całą sytuację i jeżeli nie będziesz podążał "szlakami rewolucji" zaimportuje kilku buntowników na naszą wyspę.

Wybory, jakich musimy dokonywać są tylko i wyłącznie złe. Nie można zadowolić wszystkich w tej misji - jeśli szacunek jakiejś frakcji bardzo się obniży, to na wyspie zaczną się pojawiać buntownicy a poziom zagrożenia będzie się drastycznie podnosił. Okresy takie będą trwały rok-dwa. Trzeba je przetrzymać. Najlepiej zabezpieczyć się budując solidne zaplecze wojskowe - kilka Posterunków i co najmniej jeden Arsenał/Baza wojskowa

Dobrym pomysłem jest przejrzenie wyspy i wybudowanie kilku Farm kawy, tytoniu i trzciny cukrowej Dobrym miejscem jest wzgórze za wulkanem, patrząc od pałacu. Da nam to pieniądze na rozwój danego planu zagospodarowania wyspy. Który musimy dość szybko wybrać. Niestety.

Lamy atakują! Znowu mamy problem z imigracją w późniejszym stadium gry. Ale tym razem choróbsko lamiej grypy może być prawdziwe... Niestety to znowu była tylko parszywa pogłoska...

Na wyspie jest aktywny Wulkan. Jak zwykle - może wybuchnąć w każdej chwili - Straż pożarna wymagana. Wyspę może nawiedzić Tsunami oraz Tornada.

Zadania główne

Plan narodowy - Gospodarka. Mamy do wyboru dwie drogi rozwoju wyspy: kapitaliści są pro-turystyczni a komuchy chcą rozwoju lekkiego przemysłu i zbieractwa. W zależności od tego którą frakcję poprzesz, druga zacznie cię nienawidzić i zacznie sprowadzać wywrotowych ziomków z zagranicy.

(opcja 1) Komuniści: Plan narodowy - Rolnictwo. Cel jest prosty - na wyspie musi być minimum 30 farmerów. Każda Farma dodaje 6 a Ranczo 2. Prosty rachunek. Za osiągnięcie wymaganej liczby dostaniemy 10.000$. Stosunki z frakcją kapitalistyczną i USA spadną. Jednak i tak Moreno nie będzie zadowolony - pojawi się kilku buntowników.

Taki kurort w zupełności wystarczy by zaliczyć zadanie i dostarczyć godziwych zysków. - 6 - Frakcje walczące - Opis przejścia - Tropico 4 - poradnik do gry
Taki kurort w zupełności wystarczy by zaliczyć zadanie i dostarczyć godziwych zysków.

(opcja 2) Kapitaliści: Plan narodowy - Turystyka. Lopez jest zachwycony z wyboru. Postanawia, że na wyspie musi znaleźć się jeden Port turystyczny i co najmniej trzy dowolne Hotele. Jednak komuniści będą się buntować, a stosunki z ZSRR spadną drastycznie, przez co będzie istnieć zagrożenie inwazję z zagranicy. Za wykonanie zadania dostaniemy 15.000$ lecz Moreno nie będzie zachwycony i na wyspie pojawi się kilku buntowników.

W dalszych zadaniach z trudnymi wyborami wybór jednych spowoduje spadek szacunku u drugich, lecz jeśli dbamy o potrzeby poszczególnych frakcji będzie on bardzo krótkotrwały i praktycznie niezauważalny.

Róbmy S.E.T.I. zamiast wojny. Kolejny ciekawy wybór. Musimy zdecydować się kogo poprzemy: intelektualistów czy wojskowych.

(opcja 1) Militaryści: Santa Teresa rozbudowuje armię zawodową. Generał Rodriguez pragnie by na wyspie było co najmniej 12 zawodowych żołnierzy. Jeśli jeszcze nie mamy arsenału lub bazy woskowej trzeba teraz wybudować jeden z tych budynków oraz co najmniej dwa dodatkowe posterunki straży. Szacunek u Militarystów wzrośnie wtedy o 50.

(opcja 2) Intelektualiści: Szukanie Emanacji Tropikańskiej Inteligencji. Panna Pineapple stwierdza z przekonaniem, że poza naszą cudowną wyspą nie ma żadnych inteligentnych istot. Europa zdaje się potwierdzać, gdyż dofinansuje nam projekt budowy 5 Stacji nasłuchowych na wyspie. Celem jest ich wybudowanie a nagrodą 15.000 dolarów.

Panu Bogu świeczkę, zielony ogarek? Znudziły się już wybory? Czeka nas kolejny: Zieloni czy klerykałowie?

(opcja 1) Klerykałowie: Monument naszej wiary. Esteban założył się (sic!) z innym wielebnym z innej wyspy i teraz prosi o wybudowanie Pomnika Chrystusa Zbawiciela. Pomnik jest drogi, ale wtedy będziecie takim małym Rio... de Tropico. Nagrodą jest zwiększenie szacunku u klerykałów o 20 punktów.

(opcja 2) Zieloni: Santa Teresa się zieleni. Wybuduj dla Sunny 3 Wysypiska śmieci i jedną stację ogrodniczą. Jeśli rozwijałeś wyspę i np. masz miasteczko farmerów na górze za wulkanem to powinieneś zakończyć to zadanie bez problemu. Nagroda jest mało materialna: nasz wskaźnik turystyki wzrośnie o 30 punktów.

Potęga czy nieśmiertelność? Wierny lojalista, Penultimo, spiera się z El Diablo, przywódcą nacjonalistów, o kolejne cele twojej polityki. Kogo poprzesz?

(opcja 1) Nacjonaliści: Jak przestałem się przejmować... El diablo jest straszny. To wiedzą wszystkie, nawet najmniejsze dzieci. On chce, żebyś był tak samo straszny jak on i wybudował Program atomowy. To powstrzyma zakusy obcych potęg. Nagrodą jest darmowy arsenał do wybudowania.

(opcja 2) Lojaliści: Ukochany przywódca i nauczyciel tropikańczyków. Zachowaj siebie dla potomności, tak jak już kiedyś to zrobiłeś. Wybuduj Mauzoleum. Nagrodą będzie 20 "wyznawców" - wykształconych ludzi, którzy przybędą na wyspę by ciebie czcić.

Ostateczna starcie. Ostateczne zadanie - musisz przygotować się na atak buntowników. Masz zaledwie dwa lata, by postawić nowe posterunki, arsenały i bazy wojskowe. Zadanie kończy misję. Buntowników będzie około 5.

Zadania poboczne

Kto podburza rebeliantów? Zadanie dostaniemy po ukończeniu pierwszego zadania głównego. Penultimo sądzi, że Moreno działa z ukrycia. Jak zwykle nie mija się daleko z prawdą, a że ogień się ogniem czasem zwalcza to może czas zastosować ukryte środki? Wydaj dekret "Tajna policja" a na twoim koncie szwajcarskim znajdzie się 20.000 zielonych banknotów. Zadanie można odrzucić.

Nowa baza wojskowa. Rodriguez twierdzi, że nowoczesna Baza wojskowa pomoże rozwiązać problem "bojownika o wolność" Moreno. Wybuduj nową bazę, a twoje konto w Szwajcarskim banku znowu zasili 20.000$.

Przygotuj się na atak rebeliantów. Zadanie dostaniemy po otrzymaniu zadania Ostateczna starcie i ma na celu zwiększenie liczebności armii. Może nie było by to nic ciekawego - i tak byśmy to zrobili, jednak oferuje za to całkiem ciekawe pieniądze - dostaniemy 500$ za każdego żołnierz i generała w służbie w momencie ataku Moreno.

1 - 6 - Frakcje walczące - Opis przejścia - Tropico 4 - poradnik do gry

Misja siódma: Kryzys

Miejsce: Tropico (Pachanga Volcanica) - 7 - Kryzys - Opis przejścia - Tropico 4 - poradnik do gry

Miejsce: Tropico (Pachanga Volcanica)

Cel: Nie dopuścić do wojny atomowej na świecie

Poziom Trudności: 110%

Rozpoczynasz z dwiema Farmami i Czynszówką.

Jest to pierwsza misja w której musimy dokładnie uważać na to co robimy. Głównym zadaniem jest DEFCON (stopień zagrożenia atomowego na świecie). Jeśli stopień DEFCONU zejdzie do 1 to przegrywamy grę.

W pewnym momencie ZSRR zorganizuje na nas zamach. Na szczęście nie udany. Jednak z tego tytułu każdy kolejny zamach lub nawet jego próba będzie skutkować obniżeniem naszego kochanego DEFCONU.

Po jakimś czasie gry ONZ zacznie się obawiać, że wojna jest nieunikniona i Ameryka zacznie obniżać wskaźnik DEFCON. Dlatego radzi się przygotować. Warto mieć na podorędziu jakieś zadanie lub dwa, które DEFCON podniosą. Dobrze mieć dwa, bo może zostać obniżony aż o dwa stopnie.

Upłynie trochę czasu, a zastrzelą amerykańskiego prezydenta. Amerykańce wtedy ustawią DEFCON na 3. Amerykanie zarzekną się, że to ty nasłałeś zamachowca i bardzo ucierpi to na waszych stosunkach.

Wyspę nawiedza czasem tsunami. Lecz raczej nie sprawi kłopotów, bo miasteczko leży ponad poziomem jego występowania. Może się odezwać także Wulkan w postaci erupcji lub trzęsień ziemi. Co do wybuchu nie musisz się obawiać, chyba że zacząłeś eksploatować tamtejsze złoża soli.

Pod sam koniec mapy będziemy musieli uciekać - kończy się pierwszy rozdział historii.

Zadania główne

DEFCON. Zadanie, które ciągnie się przez całą grę - uważaj na liczbę jaka jest na nim wyświetlona. Jeśli zalśni tam jedynka (1) przegrasz - bo USA i ZSRR zaczną na siebie nasyłać atomówki.

Łatanie budżetu. Lopez ma wątpliwości co do naszego stanu gospodarki. Chce by w skarbcu zagościło co najmniej 30.000 zielonych. Da to wyraz, że Karaiby wcale nie są takie strasznie zapyziałe jak się powszechnie twierdzi. Zadanie pojawia się na początku, co nie jest proste, gdyż zwykle wtedy mamy najwięcej do postawienia.

Na pierwszym planie Fabryka broni, w tle za drzewami Kopalnia żelaza - 7 - Kryzys - Opis przejścia - Tropico 4 - poradnik do gry

Na pierwszym planie Fabryka broni, w tle za drzewami Kopalnia żelaza.

Broń masowego dochodu. Teraz, kiedy już mamy pieniądze, to możemy je zainwestować. Lopez chce zbudować za nie Fabrykę broni. Żeby ta działała trzeba będzie jeszcze od siebie dodać Kopalnię żelaza gdzieś na wyspie.

Pierwszy krok w kierunku pokoju. Zadanie pojawi się wtedy, gdy DEFCON pierwszy raz spadnie np. wskutek wykonania jakiegoś zadania. Brunhilda van Hoof chce, żeby El Presidente, jako przywódca Karaibów (jak ładnie brzmi :) zorganizował Szczyt Pankaraibski. Za każde ukończenie tego zadania stopień zagrożenia się zmniejszy, czyli DEFCON pójdzie w górę do maksymalnie pięciu. Dzięki niemu można zapobiec negatywnym skutkom naszych działań. Ale za każdym razem koszt wykonania zadania będzie się zwiększał.

Więcej broni. Rodriguez, nasz doradca wojskowy, przy tym generał chce nowego arsenału. Wojna wisi na włosku i nie uśmiecha mu się dowodzenie armie wielkości czterech ludzi. Możemy zdecydować od kogo przyjąć pomoc, choć jeśli mamy jakieś zaległości w DEFCONIE, warto wybrać opcje bez pomocy.

Narodowe bezpieczeństwo. Po wybudowaniu arsenału przyjdzie czas na budowę Posterunków. I znów USA i ZSRR chcą nam pomóc. Lecz, tak jak wyżej, jeśli mamy jakieś problemy z naszym DEFCONEM, to lepiej obyć się bez pomocy.

Armia zawodowa. Penultimo twierdzi, że dla zachowania bezpieczeństwa wyspy trzeba zwerbować najmniej 20 zawodowych żołnierzy. Generałowie się nie wliczają. Oczywiście i amerykanie i komuchy chcą się trochę dołożyć i znowu mamy wybór, kto ma nam pomóc. No, jeśli DEFCON jest inny niż 5 warto wziąć trzecią opcję...

Równowaga atomowa. Jest USA i jest ZSRR. My jesteśmy gdzieś pośrodku i nieco na dół. Ale musimy zaprowadzić równowagę. Wybuduj Elektrownię atomową, aby zaprowadzić w niedalekiej przyszłości swój własny Program Atomowy. Może aż 2000 głowic nie wyprodukujesz ale 4... kto wie... Jak zawsze zdecyduj czy chcesz pomoc czy nie. A jeśli DEFCOM jest niski...

Produkcja głowic. Rodriguez ma kumpla w ZSRR który za niewielką opłatą jest w stanie przekazać ci plany budowy rakiet balistycznych. Zapłać mu 50.000$ dolarów lub męcz się przez jakiś czas. Za czynny program wzbogacania uranu w Elektrowni atomowej co miesiąc dostaniesz kilkadziesiąt punktów postępu, a musisz ich mieć 500.

Dalej patrz zadanie Rakiety na sprzedaż.

Ucieczka. Zadanie na czas: 48 miesięcy. Ostatnie zadanie. Po dostaniu wiadomości od senatora, o rzekomym zorganizowaniu zamachu na prezydenta USA, Petultimo rozważa ulotnienie się z wyspy. Ale żeby zrobić to cichcem-chyłkiem trzeba mieć odpowiednio dużo możliwości. Wybuduj dziesięć portów. Oni nie dowiedzą się wtedy, którym usiekłeś! W każdej chwili możesz także wydać 75.000$ na nową tożsamość, przez co zakończysz zadanie natychmiast. Niezależnie od wybranej opcji zostaniesz wyrzutkiem i stracisz swoje oszczędności na koncie w Szwajcarii. Nie przełoży się to jednak na utratę punktacji kampanii.

Zadania poboczne

Praktycznie każde z tych zadań możemy odrzucić.

Człowiek z żelaza. Lopez ma trochę szemrane interesy i jest gotów zaproponować pewien układ - wyeksportuj 500 jednostek rudy żelaza za co dostaniesz 10.000$. Ale jest pewien haczyk - USA się to nie spodoba i DEFCON zmniejszy się o 1.

Test pocisków balistycznych. Mamy możliwość przeprowadzenia kilku testów na naszej wyspie, za każdy test dostaniesz 10.000 zielonych, lecz za każdy test stopień zagrożenia się zwiększy, czyli DEFCON spadnie. Testy mogą być przeprowadzane maksymalnie co pół roku.

Szczyt Pankaraibski. Ukończenie tego zadania spowoduje podniesienie DEFCONU o jeden. Każde kolejne wykonanie będzie kosztować więcej. Szybkość wykonania zależy od ilości lojalistów na wyspie, można też zapłacić by zorganizować go natychmiast. Można wykonywać je wielokrotnie. Ukaże się tylko wtedy gdy DEFCON jest mniejszy niż 5. Cena to 2500$ i kolejne 2500$ więcej za każdy kolejny raz.

Nielegalna broń/Prawdziwy handel bronią. Szejk Sallim ma propozycję: jeśli zgodzisz się eksportować broń do krajów bliskiego wschodu (jego "przyjaciół") to jej cena wzrośnie o 20%, lecz DEFCON spadnie aż o dwa poziomy.

Sprawy zagraniczne. ONZ chce załagodzić nieco stosunki między Jankesami i obywatelami Wielkiego Joe. Wybuduj Biuro ds. zagranicznych a kiedy powstanie DEFCON podniesie się o jeden. Jeśli masz już 5 to poczekaj aż spadnie. Zadanie nie zniknie.

Gazy bojowe. ONZ już dawno zakazała opracowywania i produkcji broni chemicznej i biologicznej. Ale kto by się przejmował. Lopez ma duże pole do popisu na tym niezagospodarowanym rynku i może dzięki nim podnieść cenę eksportu broni o 10% ale DEFCON spadnie o 1 poziom. Jedyne co musisz zrobić po akceptacji tego zadania to wybudować fabrykę chemiczną.

Broń przyszłości. Dożo wody upłynęło odkąd wybudowałeś fabrykę broni. Warto ją zmodernizować. Broń, nie fabrykę. Wybuduj Akademię nauk, a tamtejsi profesorowie postarają się by jej cena w eksporcie wzrosła o 10%.

Sowiecka baza wojskowa. Towarzyszu Presidente, kamraci z ZSRR planują wybudować u nas bazę wojskową. Jeśli się zgodzisz dostaniesz trzech darmowych generałów.

Rakiety na sprzedaż. Zadanie pojawi się po ukończeniu zadania Produkcja głowic. Arabski szejk pocztą pantoflową dowiedział się że masz już opracowane metody budowy głowic nuklearnych. Chętnie je (plany) od ciebie odkupi. Jeśli się zgodzisz dostaniesz 250.000$ na konto szwajcarskie, ale DEFCON zostanie obniżony o dwa poziomy. Jest czymś w rodzaju zadania głównego, bo od tej decyzji zależy co zrobimy.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Tropico 4

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Tropico 4

zobacz więcej informacji o grze
Tropico 4

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier strategicznych

Strategiczne