poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Rayman Origins

W poradniku do gry Rayman Origins znajduje się opis przejścia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkie.go rodzaju ukrytych Lum. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów i sposób zebrania znajdziek.

poradnik, solucja do gry w zawiera 226 stron i 372 ilustracji, rozmiar pliku to 20,1 MB

Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20)

Użyj szybowania nad pierwszym podmuchem powietrza, by dostać się jak najwyżej, gdzie znajdziesz S. Za pierwszym przeciwnikiem którego podmuch wykorzystaj, by zdobyć 3 L, zniszcz Żalumek (2 L). Dalej wykorzystaj szybowanie, by zebrać LK i wszystkie L z okolicy. Dalej za kolejnym Żalumkiem znajdziesz zejście do M.

Po przejściu przez drzwi z okiem dotrzesz do miejsca, gdzie szybując zdobędziesz kolejną M - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 1

Po przejściu przez drzwi z okiem dotrzesz do miejsca, gdzie szybując zdobędziesz kolejną M.

W następnej kolejności, ponownie korzystając z szybowania, znajdziesz przejście do sekretnego pomieszczenia z E - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

W następnej kolejności, ponownie korzystając z szybowania, znajdziesz przejście do sekretnego pomieszczenia z E.

Po przejściu przez drzwi z okiem skocz z atakiem na bęben, odbijaj się od ścian, a dotrzesz do M - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 2

Po przejściu przez drzwi z okiem skocz z atakiem na bęben, odbijaj się od ścian, a dotrzesz do M.

Na następnym bębnie zrób dokładnie to samo, by dotrzeć do S w butelce - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Na następnym bębnie zrób dokładnie to samo, by dotrzeć do S w butelce. Dalej korzystając z szybowania dostań się do roślinki (LK i 4 L).

Ponownie korzystając z szybowania dostań się do M oraz bujawki, która da Ci dostęp do platformy z przejściem do ukrytego pomieszczenia z E - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 2

Ponownie korzystając z szybowania dostań się do M oraz bujawki, która da Ci dostęp do platformy z przejściem do ukrytego pomieszczenia z E.

Za drzwiami , po skoku z atakiem na bęben do którego dostaniesz się niszcząc most, będziesz mógł zebrać 7 L - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 3

Za drzwiami , po skoku z atakiem na bęben do którego dostaniesz się niszcząc most, będziesz mógł zebrać 7 L. Dalej na niższej platformie znajdziesz M oraz przycisk, dzięki któremu się stąd wydostaniesz.

Przed drzwiami z okiem znajdziesz Żalumek (2 L), do którego dostaniesz się niszcząc most - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed drzwiami z okiem znajdziesz Żalumek (2 L), do którego dostaniesz się niszcząc most.

W następnym pomieszczeniu, szybując zbierzesz LK, kilkanaście L oraz M - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

W następnym pomieszczeniu, szybując zbierzesz LK, kilkanaście L oraz M.

Dalej szybując przez roślinkę, wokół której krążą przeciwnicy, uwolnisz LK - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej szybując przez roślinkę, wokół której krążą przeciwnicy, uwolnisz LK.

Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom - Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 5

Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom.

Podniebna sonata (300 L, 2:50)

Zaraz na początku poziomu miniesz roślinkę (5 L). Za drzwiami za okiem podłoże w postaci chmur zacznie się rozpadać, a Ty wylądujesz na grzbiecie pewnego potwora.

Po chwili przejażdżki będziesz mógł zebrać M (odbijaj się od ścian) oraz minąć roślinkę (16 L do dużej bańki z L dostaniesz się odbijając się od ściany) - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Po chwili przejażdżki będziesz mógł zebrać M (odbijaj się od ścian) oraz minąć roślinkę (16 L do dużej bańki z L dostaniesz się odbijając się od ściany).

Przed samymi drzwiami z okiem, znajdziesz ukryte przejście do pomieszczenia z klatka z E - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

Przed samymi drzwiami z okiem, znajdziesz ukryte przejście do pomieszczenia z klatka z E.

Za drzwiami czeka Cię kolejna przejażdżka na grzbiecie potwora (zaraz przed tym, miniesz roślinkę z 4 L) - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 1

Za drzwiami czeka Cię kolejna przejażdżka na grzbiecie potwora (zaraz przed tym, miniesz roślinkę z 4 L). Po chwili będziesz mógł zebrać dwie M odbijając się od ścian.

Po zebraniu monety miniesz w sumie sześć roślinek - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Po zebraniu monety miniesz w sumie sześć roślinek.

Klatka nr 2

Przed samymi drzwiami z okiem znajdziesz kolejne ukryte wejście do pomieszczenia z E.

Za drzwiami ponownie czeka na Ciebie jazda na grzbiecie potwora - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 2

Za drzwiami ponownie czeka na Ciebie jazda na grzbiecie potwora. Będziesz musiał się pośpieszyć, jeżeli będziesz chciał zebrać M i zniszczyć Żalumek (3 L).

Przed drzwiami z okiem, znajdziesz Żalumek pod mostem, który zniszcz - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed drzwiami z okiem, znajdziesz Żalumek pod mostem, który zniszcz.

Drzwi nr 3

Za drzwiami będziesz kontynuował przejażdżkę, ale najpierw zbierz M.

Dalej nie zapomnij zebrać LK wybijając się z platformy, a następnie od ściany (zaraz po trzech przeciwnikach w postaci czerwonych ptaków) - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej nie zapomnij zebrać LK wybijając się z platformy, a następnie od ściany (zaraz po trzech przeciwnikach w postaci czerwonych ptaków). W dalszej podróży wyczuj moment, aby wybić się z bębnów, by dotrzeć do M. Kiedy ją zdobędziesz szybuj do momentu, aż przejście się ponownie otworzy.

Za drzwiami z okiem czeka na Ciebie ostatnia klatka z E, którą będziesz mógł zniszczyć, po pozbyciu się wszystkich przeciwników - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

Za drzwiami z okiem czeka na Ciebie ostatnia klatka z E, którą będziesz mógł zniszczyć, po pozbyciu się wszystkich przeciwników.

Bez odwrotu (175 L)

Kolejny poziom, do którego odblokowania będziesz potrzebował odpowiedniej liczby E. Na całym poziomie są trzy LK. Korzystając z Elektrun tworzących zjeżdżalnie dotrzyj do końca poziomu, gdzie będzie czekał na Ciebie jedyny przeciwnik połączony z klatką z E.

1 - Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L) - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Nie strzelaj tyle (300 L)

Drugi poziom z komarem w roli głównej. Zbieraj wszystkie L, niszcz Żalumki i wsysaj wrogów pokazanych na screenie, którzy wystrzeleni zniszczą całe gromady przeciwników.

Pamiętaj również o strzelaniu do bębnów, dzięki którym trafisz cele normalnie nieosiągalne (np - Nie strzelaj tyle (300 L); Rzępolony pościg - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Pamiętaj również o strzelaniu do bębnów, dzięki którym trafisz cele normalnie nieosiągalne (np. przyciski czy Żalumki).

Na swojej drodze spotkasz też tarcze, których ostrzelanie rozświetli Ci okolicę i otworzy dalszą drogę - Nie strzelaj tyle (300 L); Rzępolony pościg - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Na swojej drodze spotkasz też tarcze, których ostrzelanie rozświetli Ci okolicę i otworzy dalszą drogę.

Dalej dotrzesz do lodowej części poziomu gdzie niszcz lodowe filary, by otrzymać dostęp do Żalumek - Nie strzelaj tyle (300 L); Rzępolony pościg - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej dotrzesz do lodowej części poziomu gdzie niszcz lodowe filary, by otrzymać dostęp do Żalumek. Wsysaj przeciwników pokazanych na obrazku, których nie zniszczysz zwykłym strzałem (możesz ich wystrzelić w lodowe bloki w których są zamrożone L).

Na końcu poziomu, za drzwiami z okiem, czeka na Ciebie oczywiście klatka z E, którą zniszcz - Nie strzelaj tyle (300 L); Rzępolony pościg - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

Na końcu poziomu, za drzwiami z okiem, czeka na Ciebie oczywiście klatka z E, którą zniszcz.

Rzępolony pościg

Poziom, który odblokujesz zdobywając 45 E. Ponownie ścigasz skrzynie, której zniszczenie da Ci drugi ząb czaszki.

1 - Nie strzelaj tyle (300 L); Rzępolony pościg - Pustynia Dijirdów - Rayman Origins - poradnik do gry

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Rayman Origins

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Rayman Origins

zobacz więcej informacji o grze
Rayman Origins

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides