poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik The Elder Scrolls V: Skyrim główny wątek fabularny

Poradnik opisujący główny wątek fabularny do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera szczegółowy opis przejścia wraz z możliwymi wariantami pozwalającymi na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Nie zabrakło w nim również szeregu porad.

poradnik, solucja do gry w zawiera 218 stron i 322 ilustracji, rozmiar pliku to 25,3 MB

Zlecenie: Zabij Lurbuka

Nowy cel główny: Zabij Lurbuka

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i szansa na jego otrzymanie pojawi się w trakcie zaliczania questu Szepty w ciemnościach.

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia - Zlecenie- Zabij Lurbuka - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia. Warto dodać, że do odblokowania kolejnego nadrzędnego questu Mrocznego Bractwa, czyli Przerwane milczenie, wymagane jest zaliczenie co najmniej jednego z otrzymanych pobocznych zleceń, przy czym dobrze byłoby oczywiście wykonać oba. Opuść Sanktuarium Mrocznego Bractwa i otwórz mapę świata. Lurbuka należy odnaleźć w miejscowości Morthal (powyższy screen) zlokalizowanej w północnej części Skyrim, dlatego też to właśnie tam musisz się teraz udać.

Lurbuk jest bardem w lokalnej Gospodzie Ustronna Przystań, znajdującej się w północno-zachodniej części wioski (powyższy screen) - Zlecenie- Zabij Lurbuka - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Lurbuk jest bardem w lokalnej Gospodzie Ustronna Przystań, znajdującej się w północno-zachodniej części wioski (powyższy screen). Jako że mało prawdopodobne jest to, że wyjdzie on w jakimś momencie z gospody, musisz sam do niej wejść.

Nie radzę atakować Lurbuka gdy będzie przebywał w głównej sali gospody, bo wykonując taką czynność zwrócisz niemal na pewno na siebie uwagę lokalnych strażników - Zlecenie- Zabij Lurbuka - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Nie radzę atakować Lurbuka gdy będzie przebywał w głównej sali gospody, bo wykonując taką czynność zwrócisz niemal na pewno na siebie uwagę lokalnych strażników. Zamiast tego lepiej jest zaczekać aż Lurbuk uda się na spoczynek, kładąc się na łóżku w jednym z bocznych pomieszczeń gospody. Kucnij i ostrożnie wejdź do pomieszczenia ze śpiącym bardem. Warto tu oczywiście korzystać z kompletnej zbroi zabójcy, którą otrzymałeś od Astrid w końcówce questu Prawdziwi przyjaciele..., choć być może odnalazłeś w międzyczasie jeszcze lepsze elementy stroju. Zbliż się ostrożnie do Lurbuka (powyższy screen) i pozbądź się go w dowolny sposób, na przykład wbijając sztylet w jego ciało albo trafiając go strzałą w głowę. Po udanej akcji radzę szybko opuścić gospodę, gdyż ciało Lurbuka może zostać z czasem zauważone przez jakiegoś gościa, a niestety pomieszczenie, w którym spał nie ma drzwi.

Nowy cel główny: Zgłoś się ponownie do Nazira

Pozostało Ci już tylko powrócić do Sanktuarium Mrocznego Bractwa i zdać Nazirowi raport z udanej misji. Jeżeli masz zamiar zaliczyć drugi z otrzymanych od niego kontraktów, to warto się oczywiście wstrzymać i wybrać się do kryjówki zabójców dopiero po ukończeniu obu pobocznych misji. Nazir wynagrodzi Cię w złocie.

Zlecenie: Zabij Herna

Nowy cel główny: Zabij Herna

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i szansa na jego otrzymanie pojawi się w trakcie zaliczania questu Szepty w ciemnościach.

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia - Zlecenie- Zabij Herna - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia. Warto dodać, że do odblokowania kolejnego nadrzędnego questu Mrocznego Bractwa, czyli Przerwane milczenie, wymagane jest zaliczenie co najmniej jednego z otrzymanych pobocznych zleceń, przy czym dobrze byłoby oczywiście wykonać oba. Opuść Sanktuarium Mrocznego Bractwa i otwórz mapę świata. Hern przebywa w lokacji Młyn Półksiężyca i jest ona niestety zlokalizowana z dala od dużych miejscowości (powyższy screen). Najlepszym rozwiązaniem wydaje się być rozpoczęcie wyprawy przy wiosce Falkret lub przy samym Sanktuarium Mrocznego Bractwa i wybranie się na północ.

Hern jest wampirem, przez co wybranie rozwiązania siłowego jest jeszcze mniej wskazane od osób, które eliminowałeś w przeszłości - Zlecenie- Zabij Herna - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Hern jest wampirem, przez co wybranie rozwiązania siłowego jest jeszcze mniej wskazane od osób, które eliminowałeś w przeszłości. To nie jedyne utrudnienie. Wampirem jest również przebywająca w tej lokacji jego żona Herta (powyższy screen), a on sam bardzo rzadko udaje się na spoczynek do niewielkiej chatki, która na domiar złego jest zamknięta.

Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest wyeliminowanie Herta w momencie gdy będzie znajdował się na zewnątrz chatki - Zlecenie- Zabij Herna - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest wyeliminowanie Herta w momencie gdy będzie znajdował się na zewnątrz chatki. Jeżeli masz w planach zaatakowanie go z zaskoczenia, to zaczekaj aż zostanie sam (najczęściej ma to miejsce w godzinach wieczornych) i zaatakuj go od tyłu (powyższy screen), najlepiej poprzez wbicie mu sztyletu w plecy. Jeżeli wolisz stoczenie otwartej bitwy, to wampira zaatakuj koniecznie za dnia, bo nocą stwory te stają się silniejsze. W takiej sytuacji koniecznie sprawdź też po wygranej bitwie czy nie otrzymałeś obrażeń, które kwalifikują Cię do przemiany w wampira i w razie potrzeby zakup miksturę zwalczającą choroby lub wylecz się w jakiś inny sposób.

Nowy cel główny: Zgłoś się ponownie do Nazira

Pozostało Ci już tylko powrócić do Sanktuarium Mrocznego Bractwa i zdać Nazirowi raport z udanej misji. Jeżeli masz zamiar zaliczyć drugi z otrzymanych od niego kontraktów, to warto się oczywiście wstrzymać i wybrać się do kryjówki zabójców dopiero po ukończeniu obu pobocznych misji. Nazir wynagrodzi Cię w złocie.

Zlecenie: Zabij Anoriatha

Nowy cel główny: Zabij Anoriatha

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i możesz się nim zająć po zaliczeniu questu Przerwane milczenie.

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia - Zlecenie- Zabij Anoriatha - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia. Warto dodać, że to i inne zlecenia zostaną odblokowane tylko jeżeli wykonałeś już wszystkie poprzednie poboczne kontrakty. Opuść Sanktuarium Mrocznego Bractwa i otwórz mapę świata. Myśliwy Anoriath mieszka w Białej Grani (powyższy screen), dlatego też to właśnie tam musisz się teraz udać.

Anoriath najwięcej czasu spędza na prowadzeniu kramiku na rynku głównym w Białej Grani (powyższy screen) oraz przechadzając się uliczki miasta - Zlecenie- Zabij Anoriatha - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Anoriath najwięcej czasu spędza na prowadzeniu kramiku na rynku głównym w Białej Grani (powyższy screen) oraz przechadzając się uliczki miasta. Nie radzę go wtedy atakować, chyba że Twoja postać potrafi się doskonale skradać i jest jednocześnie zdolna do przeprowadzenia ataku z dystansu. W przeciwnym wypadku zostaniesz od razu zaatakowany przez tutejszych strażników i nawet jeśli się poddasz będziesz musiał zapłacić grzywnę lub pójść do aresztu.

Zgodnie z sugestią z opisu zlecenia, mógłbyś zaczekać aż Anoriath opuści bramy miasta i wybierze się na polowanie, przy czym niestety myśliwy rzadko się na takie coś zdecyduje - Zlecenie- Zabij Anoriatha - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Zgodnie z sugestią z opisu zlecenia, mógłbyś zaczekać aż Anoriath opuści bramy miasta i wybierze się na polowanie, przy czym niestety myśliwy rzadko się na takie coś zdecyduje. Najlepiej jest w rezultacie zaczekać na nastanie nocy, bo Anoriath powinien się wtedy udać na spoczynek do lokalnej gospody Pijany Łowca (powyższy screen).

Wejdź do gospody i odszukaj myśliwego w jednym z jej bocznych pomieszczeń - Zlecenie- Zabij Anoriatha - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Wejdź do gospody i odszukaj myśliwego w jednym z jej bocznych pomieszczeń. Jako że w gospodzie nawet nocną porą będą przebywali goście nie zapomnij zamknąć za sobą drzwi. Dopiero wtedy ostrożnie zbliż się do śpiącego Anoriatha (powyższy screen). Pozbądź się myśliwego w dowolny sposób, na przykład wbijając sztylet w jego ciało albo trafiając go strzałą w głowę. Po udanej akcji ostrożnie otwórz drzwi i następnie je za sobą zamknij.

Nowy cel główny: Zgłoś się ponownie do Nazira

Pozostało Ci już tylko powrócić do Sanktuarium Mrocznego Bractwa i zdać Nazirowi raport z udanej misji. Jeżeli masz zamiar zaliczyć inne otrzymane od niego kontrakty, to warto się oczywiście wstrzymać i wybrać się do kryjówki zabójców dopiero po ukończeniu wszystkich pobocznych misji. Nazir wynagrodzi Cię w złocie.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik główny wątek fabularny do gry
The Elder Scrolls V: Skyrim

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik The Elder Scrolls V: Skyrim główny wątek fabularny

spis treści poradnika do gry The Elder Scrolls V: Skyrim dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy
Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Wstęp
Prolog
Zerwane kajdany
• Ucieczka przed smokiem
• Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara
• Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa
Cisza przed burzą
• Spotkanie się z Alvorem
• Spotkanie się z Gerdur
• Wyprawa do Białej Grani
Czarnygłaz
• Spotkanie się z Farengarem
• Wyprawa do Czarnygłazu (1)
• Wyprawa do Czarnygłazu (2)
Budzenie smoka
• Spotkanie się z jarlem
• Pokonanie smoka
Droga głosu
• Wyprawa do siedziby Siwobrodych
• Odbycie szkolenia u Siwobrodych
Róg Jurgena Wiatrowładnego
• Wyprawa do świątyni Ustengrav (1)
• Wyprawa do świątyni Ustengrav (2)
• Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym
Ostrze w ciemnościach
• Spotkanie się z Delphine
• Wyprawa do smoczego cmentarzyska
• Pokonanie smoka
List żelazny
• Spotkanie się z Delphine
• Przedostanie się na przyjęcie w ambasadzie
• Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (1)
• Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (2)
• Wydostanie się z ambasady
Szczur zapędzony w kąt
• Ustalenie miejsca pobytu Esberna
• Odnalezienie Esberna
Za obopólną korzyścią
• Odbycie rozmowy z Brynjolfem
• Dokonanie kradzieży
Ściana Alduina
• Odeskortowanie Esberna
• Wyprawa do Ściany Alduina
Gardło Świata
• Spotkanie się z Siwobrodymi
• Wyprawa do Gardła Świata
• Spotkanie się z Paarthurnaxem
Pradawna wiedza
• Wyprawa do Zimowej Twierdzy
• Zlokalizowanie Septimusa Signusa
• Odnalezienie Prastarego Zwoju (1)
• Odnalezienie Prastarego Zwoju (2)
Zguba Alduina
• Odczytanie Prastarego Zwoju
• Stoczenie bitwy z Alduinem
Upadły
• Opracowanie planu odnalezienia Alduina
• Przygotowanie się do uwięzienia smoka
• Uwięzienie smoka
Niekończąca się pora roku
• Zaproszenie zwaśnionych stron do negocjacji
• Wzięcie udziału w rokowaniach pokojowych
Paarthurnax - Pokonanie Paarthurnaxa
Gniazdo Pożeracza Światów
• Wyprawa do świątyni Skuldafn
• Dotarcie do portalu (1)
• Dotarcie do portalu (2)
• Przejście przez portal
Sovngard
• Dotarcie do Komnaty Męstwa
• Spotkanie się z norskimi wojownikami
Zabójca smoków
• Pokonanie Alduina
• Powrót do Skyrim
Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry
Wstęp
Zadania Mrocznego Bractwa
• Informacje wstępne
• Opóźniony pochówek
• Utracona niewinność
• Prawdziwi przyjaciele...
• Sanktuarium
• Nie czas na łzy (1)
• Nie czas na łzy (2)
• Szepty w ciemnościach
• Przerwane milczenie
• Póki śmierć nas nie rozłączy
• Luka w ochronie
• Lek na szaleństwo (1)
• Lek na szaleństwo (2)
• Przepis na nieszczęście
• Cesarstwo musi zginąć
• W obliczu śmierci
• Chwała Sithisowi! (1)
• Chwała Sithisowi! (2)
• Trofeum nad kominkiem
• Zniszcz Mroczne Bractwo!
• Honor rodziny
• Zlecenie- Zabij Beitild
• Zlecenie- Zabij Ennodiusa Papiusa
• Zlecenie- Zabij Narfiego
• Zlecenie- Zabij Lurbuka
• Zlecenie- Zabij Herna
• Zlecenie- Zabij Anoriatha
• Zlecenie- Zabij Ma'randru-jo
• Zlecenie- Zabij Deekusa
• Zlecenie- Zabij Agnis
• Zlecenie- Zabij Helvarda
• Zlecenie- Zabij Malurila
• Zlecenie- Zabij Safię
• Mroczne Bractwo po wieczne czasy
• Różne- Zdobądź wskazówkę od Niedołężnej Olavy
• Różne- Odszukaj dawnego zabójcę
• Różne- Zabierz ukryty skarb
Zadania Towarzyszy
• Informacje wstępne
• Do broni
• Próba honoru (1)
• Próba honoru (2)
• Srebrna Ręka
• Prosto w serce
• Zaplanowany odwet
• Chwała poległym (1)
• Chwała poległym (2)
• Chwała poległym (3)
• Osiłek do wynajęcia
• Wyprawa ratunkowa
• Eksterminacja
• Zbiegły przestępca
• Kłopoty w Skyrim
• Klejnot rodowy
• Kradzież planów
• Prosto w serce
• Totemy Hircyna
• Oczyszczenie
• Łowcy smoków
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Wstęp
Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Informacje wstępne
• Trudne początki
• W podziemiach Saarthal (1)
• W podziemiach Saarthal (2)
• Z nosem w księgach (1)
• Z nosem w księgach (2)
• Dobre zamiary
• Ujawnianie niewidocznego (1)
• Ujawnianie niewidocznego (2)
• Ujawnianie niewidocznego (3)
• Nasycenie
• Laska Magnusa (1)
• Laska Magnusa (2)
• Laska Magnusa (3)
• Oko Magnusa
• Powrót do Akademii
• Spostrzeżenia Shalidora
• Prośba Onmunda
• Eksperyment J'zargo
• Wysiłki Arniela (1)
• Wysiłki Arniela (2)
• Wstrząs
• Rytualny czar przemiany
• Rytualny czar iluzji
• Rytualny czar zniszczenia
• Rytualny czar przywołania
• Rytualny czar przywracania
• Różne- Klejnoty duszy
• Różne- Odebranie przedmiotu do zaklęcia
• Różne- Odnalezienie księgi
• Różne- Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii
• Różne- Zaklęcie Brelyny
• Różne- Odnalezienie alembiku Tolfdira
• Różne- Relikt
Questy Gildii Złodziei
• Informacje wstępne
• Za obopólną korzyścią
• Biznesowe podejście
• W otwarte karty
• Na pomoc uciśnionym
• Wybryk łajdaka
• Bez słów
• Trudne odpowiedzi
• Pościg
• Odrodzona Trójca
• Ślepota
• Powrót ciemności
• Poruszyć niebo i Skyrim
• Różne- Odbierz od Tonilii pancerz Gildii Złodziei
• Różne- Porozmawiaj z Tonilią na temat odbioru pancerza
• Różne- Porozmawiaj z Maven na temat długu Valda
• Różne- Porozmawiaj z Delvinem i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei
• Różne- Porozmawiaj z Vex i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei
• Różne- Dostarcz księżycowy cukier do rąk Ri'saada
• Na ryby
• Robota papierkowa
• Ryzykowna robota
• Kradzież z włamaniem
• Krecia robota
• Fanty
• Zadanie dla złodzieja
• Reputacja- Biała Grań - Fałszywa amnestia
• Reputacja- Wichrowy Tron - Cienie z Summerset
• Reputacja- Markart - Blask Srebra
• Reputacja- Samotnia - Wybredny Ropuch
• Pod nowym kierownictwem
• Odkupienie
Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Wstęp
Wojna domowa - Informacje wstępne
Questy Legionu Cesarskiego
• Wstępowanie do Legionu
• Wyszczerbiona Korona (1)
• Wyszczerbiona Korona (2)
• Poczta do Białej Grani
• Bitwa o miasto Biała Grań
• Ponowne zjednoczenie Skyrim (1)
• Ponowne zjednoczenie Skyrim (2)
• Fałszywy front
• Bitwa o fort Dunstad
• Istotna danina
• Bitwa o fort Zielony Mur
• Na ratunek! (1)
• Na ratunek! (2)
• Bitwa o fort Amol
• Bitwa o miasto Wichrowy Tron
Questy buntu Gromowładnych
• Dołączenie do Gromowładnych
• Wyszczerbiona Korona (1)
• Wyszczerbiona Korona (2)
• Poczta do Białej Grani
• Bitwa o miasto Biała Grań (1)
• Bitwa o miasto Biała Grań (2)
• Wyzwolenie Skyrim (1)
• Wyzwolenie Skyrim (2)
• Na ratunek! (1)
• Na ratunek! (2)
• Istotna danina (1)
• Istotna danina (2)
• Bitwa o fort Sungard
• Fałszywy front
• Bitwa o fort Śnieżny Jastrząb
• Bitwa o fort Hraggstad
• Bitwa o miasto Samotnia
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Wstęp
Okno do świata duchów
• Uaktywnienie questu
• Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1)
• Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2)
• Zdobycie próbek krwi
• Finał prac Septimusa Signusa
Księżycowa choroba
• Uaktywnienie questu
• Spotkanie się z Sindingiem
• Uzyskanie audiencji u Hircyna
• Wytropienie Sindinga
• Wariant A - Współpraca z Sindingiem
• Wariant B - Zabicie Sindinga
Powiew śmierci
• Uaktywnienie questu
• Wyprawa do Jaskini Granicznego Urwiska
• Przyprowadzenie Verulusa do jaskini
• Wariant A - Uratowanie Verulusa
• Wariant B - Wzięcie udziału w uczcie
Czarna Gwiazda
• Uaktywnienie questu
• Odszukanie elfiego maga
• Wyprawa do Głębi Ilinalty
• Wariant A - Zaniesienie Gwiazdy Nelacarowi
• Wariant B - Zaniesienie Gwiazdy Anarei
Umysł szaleńca
• Uaktywnienie questu
• Przedostanie się do Skrzydła Pelagiusa
• Rozwiązanie zagadek Sheogoratha
Dom koszmarów
• Uaktywnienie questu
• Zbadanie opuszczonego domu
• Odnalezienie kapłana
• Powrót do ołtarza Molaga Bala
Przeklęte plemię
• Uaktywnienie questu
• Pozyskanie składników do rytuału
• Wyprawa do Jaskini Polnego Głazu
• Powrót do Largashbur
Jedyne lekarstwo
• Uaktywnienie questu
• Pozyskanie składników do rytuału
• Wyprawa do ruin Bthardamz (1)
• Wyprawa do ruin Bthardamz (2)
• Powrót do ołtarza Peryite
Najlepszy przyjaciel daedry
• Uaktywnienie questu
• Wyprawa do Hańby Haemaru
• Odzyskanie toporu
• Powrót do kaplicy Clavicusa Złośliwego
Przedświt
• Uaktywnienie questu
• Odnalezienie latarni Meridii
• Oczyszczenie świątyni z sił zła (1)
• Oczyszczenie świątyni z sił zła (2)
• Odzyskanie Przedświtu
Pamiętna noc
• Uaktywnienie questu
• Spotkanie z Senną
• Spotkanie z Ennisem
• Spotkanie z Ysoldą
• Wyprawa do Morvunskar
• Spotkanie z Samem Guevennem
Koszmar na jawie
• Uaktywnienie questu
• Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu
• Eksploracja świątyni
• Dotarcie do Czaszki Spaczenia
• Podjęcie decyzji w sprawie Czaszki Spaczenia
Szepczące drzwi
• Uaktywnienie questu
• Spotkanie się z Nelkirem
• Odnalezienie szepczących drzwi
• Otwarcie szepczących drzwi
Fragmenty przeszłości
• Uaktywnienie questu
• Odbycie rozmowy z Silusem Vesuisem
• Pozyskanie rękojeści
• Pozyskanie odłamków ostrza
• Pozyskanie głowicy
• Dostarczenie przedmiotów Silusowi
• Wyprawa do świątyni Dagona
• Wariant A - Wypuszczenie Silusa
• Wariant B - Zabicie Silusa
Zew Boethiah
• Uaktywnienie questu
• Spotkanie się z kapłanką Boethiah
• Złożenie ofiary
• Wyprawa do Grani Sztychu
Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Wstęp
Questy poboczne
• Biała ampułka
• Blada Dama
• Błogosławieństwo natury
• Bunt na wschodzie (1)
• Bunt na wschodzie (2)
• Chwała przodkom
• Ciemno wszędzie!
• Człowiek, który wywołał wilka z lasu
• Infiltracja
• Krew na lodzie (1)
• Krew na lodzie (2)
• Księga miłości
• Mapy skarbów (I)
• Mapy skarbów (II-III)
• Mapy skarbów (IV-V)
• Mapy skarbów (VI-VII)
• Mapy skarbów (VIII-X)
• Maski smoczych kapłanów
• Największe głębiny
• Naprawa ampułki
• Nikt nie ucieknie z kopalni Cidhna (1)
• Nikt nie ucieknie z kopalni Cidhna (2)
• Odszukaj palce Mistrza Kuźni
• Polowanie na robaki
• Pomoc w potrzebie
• Przyczajone zło
• Serce Dibelli
• Skrucha
• Spisek renegatów
• Szturm na smoczych kultystów
• Święte próby Kyne
• Trudne początki
• W podziemiach Saarthal (1)
• W podziemiach Saarthal (2)
• W podziemiach Saarthal (3)
• W świetle dnia
• Wieczny odpoczynek
• Zaginiona ekspedycja
• Zaginiony w akcji
• Zakazana opowieść (1)
• Zakazana opowieść (2)
• Zamknięte usta
• Zbudzona wilcza królowa
• Złoty szpon
• Złożone obietnice
• Zwój dla Anski
Questy Akademii Bardów
• Podsycanie płomieni (1)
• Podsycanie płomieni (2)
• Różne- Znajdź flet Pantei
• Różne- Odszukaj bęben Rjorna
• Różne- Odszukaj lutnię Finna
Questy Ostrzy i Siwobrodych
• Informacje wstępne
• (Ostrza) Zaprowadź kompana do Delphine
• (Ostrza) Wypytaj Esberna o smocze legowiska
• (Ostrza) Przynieś Esbernowi smoczą łuskę i smoczą kość
• (Siwobrodzi) Odnalezienie Słowa Mocy
Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry
Wprowadzenie
Mapy świata
• Zestawienie lokacji
• 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24)
• 1 - Północno-zachodnie Skyrim (25-53)
• 2 - Północne Skyrim (01-16)
• 2 - Północne Skyrim (17-41)
• 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09)
• 3 - Północno-wschodnie Skyrim (10-32)
• 4 - Wschodnie Skyrim (01-19)
• 4 - Wschodnie Skyrim (20-45)
• 5 - Środkowe Skyrim (01-21)
• 5 - Środkowe Skyrim (22-47)
• 6 - Zachodnie Skyrim (01-18)
• 6 - Zachodnie Skyrim (19-43)
• 7 - Południowo-zachodnie Skyrim
• 8 - Południowe Skyrim (01-15)
• 8 - Południowe Skyrim (16-33)
• 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15)
• 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31)
Rozwój postaci
• Wybór rasy i płci bohatera (1)
• Wybór rasy i płci bohatera (2)
• Umiejętności - Kowalstwo, Ciężki pancerz
• Umiejętności - Blokowanie, Broń dwuręczna
• Umiejętności - Broń jednoręczna, Łucznictwo
• Umiejętności - Lekki pancerz, Skradanie, Otwieranie zamków
• Umiejętności - Kradzież, Retoryka
• Umiejętności - Alchemia, Iluzja
• Umiejętności - Przywołanie, Zniszczenie
• Umiejętności - Przywracanie, Przemiana
• Umiejętności - Zaklinanie
• Schematy gotowych postaci
Wskazówki
• Eksploracja
• Walka
• Otwieranie zamków
• Zarabianie na sztyletach
• Popełnianie przestępstw
• Zamiana w wampira
• Zamiana w wilkołaka
Zestawienia
• Bestiariusz
• Handlarze
• Krzyki
• Księgi umiejętności
• Starożytne kamienie
• Towarzysze
• Trenerzy umiejętności
• Zaklęcia - Iluzji, Przemiany, Przywołania
• Zaklęcia - Przywracania, Zniszczenia
Crafting
• Kowalstwo - Rzemieniowe, Draugrowe, Żelazne
• Kowalstwo - Ćwiekowane, Cesarskie, Stalowe, Skórzane, Krasnoludzkie, Elfie
• Kowalstwo - Orkowe, Ebonowe, Szklane, Smocze, Daedryczne, Biżuteria
• Alchemia - Ogólne założenia
• Alchemia - Lista składników
• Alchemia - Lista efektów
• Zaklinanie
• Inne rodzaje craftingu - Drwalstwo, Garbowanie, Gotowanie, Górnictwo i hutnictwo
• Inne rodzaje craftingu - Kuźnia atronachów
The Elder Scrolls V: Skyrim

zobacz więcej informacji o grze
The Elder Scrolls V: Skyrim

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2016 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides