poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik The Elder Scrolls V: Skyrim główny wątek fabularny

Poradnik opisujący główny wątek fabularny do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera szczegółowy opis przejścia wraz z możliwymi wariantami pozwalającymi na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Nie zabrakło w nim również szeregu porad.

poradnik, solucja do gry w zawiera 218 stron i 322 ilustracji, rozmiar pliku to 25,3 MB

Zlecenie: Zabij Lurbuka

Nowy cel główny: Zabij Lurbuka

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i szansa na jego otrzymanie pojawi się w trakcie zaliczania questu Szepty w ciemnościach.

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia - Zlecenie- Zabij Lurbuka - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia. Warto dodać, że do odblokowania kolejnego nadrzędnego questu Mrocznego Bractwa, czyli Przerwane milczenie, wymagane jest zaliczenie co najmniej jednego z otrzymanych pobocznych zleceń, przy czym dobrze byłoby oczywiście wykonać oba. Opuść Sanktuarium Mrocznego Bractwa i otwórz mapę świata. Lurbuka należy odnaleźć w miejscowości Morthal (powyższy screen) zlokalizowanej w północnej części Skyrim, dlatego też to właśnie tam musisz się teraz udać.

Lurbuk jest bardem w lokalnej Gospodzie Ustronna Przystań, znajdującej się w północno-zachodniej części wioski (powyższy screen) - Zlecenie- Zabij Lurbuka - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Lurbuk jest bardem w lokalnej Gospodzie Ustronna Przystań, znajdującej się w północno-zachodniej części wioski (powyższy screen). Jako że mało prawdopodobne jest to, że wyjdzie on w jakimś momencie z gospody, musisz sam do niej wejść.

Nie radzę atakować Lurbuka gdy będzie przebywał w głównej sali gospody, bo wykonując taką czynność zwrócisz niemal na pewno na siebie uwagę lokalnych strażników - Zlecenie- Zabij Lurbuka - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Nie radzę atakować Lurbuka gdy będzie przebywał w głównej sali gospody, bo wykonując taką czynność zwrócisz niemal na pewno na siebie uwagę lokalnych strażników. Zamiast tego lepiej jest zaczekać aż Lurbuk uda się na spoczynek, kładąc się na łóżku w jednym z bocznych pomieszczeń gospody. Kucnij i ostrożnie wejdź do pomieszczenia ze śpiącym bardem. Warto tu oczywiście korzystać z kompletnej zbroi zabójcy, którą otrzymałeś od Astrid w końcówce questu Prawdziwi przyjaciele..., choć być może odnalazłeś w międzyczasie jeszcze lepsze elementy stroju. Zbliż się ostrożnie do Lurbuka (powyższy screen) i pozbądź się go w dowolny sposób, na przykład wbijając sztylet w jego ciało albo trafiając go strzałą w głowę. Po udanej akcji radzę szybko opuścić gospodę, gdyż ciało Lurbuka może zostać z czasem zauważone przez jakiegoś gościa, a niestety pomieszczenie, w którym spał nie ma drzwi.

Nowy cel główny: Zgłoś się ponownie do Nazira

Pozostało Ci już tylko powrócić do Sanktuarium Mrocznego Bractwa i zdać Nazirowi raport z udanej misji. Jeżeli masz zamiar zaliczyć drugi z otrzymanych od niego kontraktów, to warto się oczywiście wstrzymać i wybrać się do kryjówki zabójców dopiero po ukończeniu obu pobocznych misji. Nazir wynagrodzi Cię w złocie.

Zlecenie: Zabij Herna

Nowy cel główny: Zabij Herna

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i szansa na jego otrzymanie pojawi się w trakcie zaliczania questu Szepty w ciemnościach.

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia - Zlecenie- Zabij Herna - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia. Warto dodać, że do odblokowania kolejnego nadrzędnego questu Mrocznego Bractwa, czyli Przerwane milczenie, wymagane jest zaliczenie co najmniej jednego z otrzymanych pobocznych zleceń, przy czym dobrze byłoby oczywiście wykonać oba. Opuść Sanktuarium Mrocznego Bractwa i otwórz mapę świata. Hern przebywa w lokacji Młyn Półksiężyca i jest ona niestety zlokalizowana z dala od dużych miejscowości (powyższy screen). Najlepszym rozwiązaniem wydaje się być rozpoczęcie wyprawy przy wiosce Falkret lub przy samym Sanktuarium Mrocznego Bractwa i wybranie się na północ.

Hern jest wampirem, przez co wybranie rozwiązania siłowego jest jeszcze mniej wskazane od osób, które eliminowałeś w przeszłości - Zlecenie- Zabij Herna - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Hern jest wampirem, przez co wybranie rozwiązania siłowego jest jeszcze mniej wskazane od osób, które eliminowałeś w przeszłości. To nie jedyne utrudnienie. Wampirem jest również przebywająca w tej lokacji jego żona Herta (powyższy screen), a on sam bardzo rzadko udaje się na spoczynek do niewielkiej chatki, która na domiar złego jest zamknięta.

Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest wyeliminowanie Herta w momencie gdy będzie znajdował się na zewnątrz chatki - Zlecenie- Zabij Herna - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest wyeliminowanie Herta w momencie gdy będzie znajdował się na zewnątrz chatki. Jeżeli masz w planach zaatakowanie go z zaskoczenia, to zaczekaj aż zostanie sam (najczęściej ma to miejsce w godzinach wieczornych) i zaatakuj go od tyłu (powyższy screen), najlepiej poprzez wbicie mu sztyletu w plecy. Jeżeli wolisz stoczenie otwartej bitwy, to wampira zaatakuj koniecznie za dnia, bo nocą stwory te stają się silniejsze. W takiej sytuacji koniecznie sprawdź też po wygranej bitwie czy nie otrzymałeś obrażeń, które kwalifikują Cię do przemiany w wampira i w razie potrzeby zakup miksturę zwalczającą choroby lub wylecz się w jakiś inny sposób.

Nowy cel główny: Zgłoś się ponownie do Nazira

Pozostało Ci już tylko powrócić do Sanktuarium Mrocznego Bractwa i zdać Nazirowi raport z udanej misji. Jeżeli masz zamiar zaliczyć drugi z otrzymanych od niego kontraktów, to warto się oczywiście wstrzymać i wybrać się do kryjówki zabójców dopiero po ukończeniu obu pobocznych misji. Nazir wynagrodzi Cię w złocie.

Zlecenie: Zabij Anoriatha

Nowy cel główny: Zabij Anoriatha

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i możesz się nim zająć po zaliczeniu questu Przerwane milczenie.

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia - Zlecenie- Zabij Anoriatha - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

W celu odblokowania tego zadania musisz w rozmowie z Nazirem poprosić go o nowe zlecenia. Warto dodać, że to i inne zlecenia zostaną odblokowane tylko jeżeli wykonałeś już wszystkie poprzednie poboczne kontrakty. Opuść Sanktuarium Mrocznego Bractwa i otwórz mapę świata. Myśliwy Anoriath mieszka w Białej Grani (powyższy screen), dlatego też to właśnie tam musisz się teraz udać.

Anoriath najwięcej czasu spędza na prowadzeniu kramiku na rynku głównym w Białej Grani (powyższy screen) oraz przechadzając się uliczki miasta - Zlecenie- Zabij Anoriatha - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Anoriath najwięcej czasu spędza na prowadzeniu kramiku na rynku głównym w Białej Grani (powyższy screen) oraz przechadzając się uliczki miasta. Nie radzę go wtedy atakować, chyba że Twoja postać potrafi się doskonale skradać i jest jednocześnie zdolna do przeprowadzenia ataku z dystansu. W przeciwnym wypadku zostaniesz od razu zaatakowany przez tutejszych strażników i nawet jeśli się poddasz będziesz musiał zapłacić grzywnę lub pójść do aresztu.

Zgodnie z sugestią z opisu zlecenia, mógłbyś zaczekać aż Anoriath opuści bramy miasta i wybierze się na polowanie, przy czym niestety myśliwy rzadko się na takie coś zdecyduje - Zlecenie- Zabij Anoriatha - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Zgodnie z sugestią z opisu zlecenia, mógłbyś zaczekać aż Anoriath opuści bramy miasta i wybierze się na polowanie, przy czym niestety myśliwy rzadko się na takie coś zdecyduje. Najlepiej jest w rezultacie zaczekać na nastanie nocy, bo Anoriath powinien się wtedy udać na spoczynek do lokalnej gospody Pijany Łowca (powyższy screen).

Wejdź do gospody i odszukaj myśliwego w jednym z jej bocznych pomieszczeń - Zlecenie- Zabij Anoriatha - Zadania Mrocznego Bractwa - The Elder Scrolls V: Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Wejdź do gospody i odszukaj myśliwego w jednym z jej bocznych pomieszczeń. Jako że w gospodzie nawet nocną porą będą przebywali goście nie zapomnij zamknąć za sobą drzwi. Dopiero wtedy ostrożnie zbliż się do śpiącego Anoriatha (powyższy screen). Pozbądź się myśliwego w dowolny sposób, na przykład wbijając sztylet w jego ciało albo trafiając go strzałą w głowę. Po udanej akcji ostrożnie otwórz drzwi i następnie je za sobą zamknij.

Nowy cel główny: Zgłoś się ponownie do Nazira

Pozostało Ci już tylko powrócić do Sanktuarium Mrocznego Bractwa i zdać Nazirowi raport z udanej misji. Jeżeli masz zamiar zaliczyć inne otrzymane od niego kontrakty, to warto się oczywiście wstrzymać i wybrać się do kryjówki zabójców dopiero po ukończeniu wszystkich pobocznych misji. Nazir wynagrodzi Cię w złocie.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik główny wątek fabularny do gry
The Elder Scrolls V: Skyrim

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik The Elder Scrolls V: Skyrim główny wątek fabularny

spis treści poradnika do gry The Elder Scrolls V: Skyrim dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy
Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Główny wątek fabularny - Wstęp
Prolog
Zerwane kajdany
• Ucieczka przed smokiem | Zerwane kajdany
• Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara | Zerwane kajdany
• Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa | Zerwane kajdany
Cisza przed burzą
• Spotkanie się z Alvorem | Cisza przed burzą
• Spotkanie się z Gerdur | Cisza przed burzą
• Wyprawa do Białej Grani | Cisza przed burzą
Czarnygłaz
• Spotkanie się z Farengarem | Czarnygłaz
• Wyprawa do Czarnygłazu (1) | Czarnygłaz
• Wyprawa do Czarnygłazu (2) | Czarnygłaz
Budzenie smoka
• Spotkanie się z jarlem | Budzenie smoka
• Pokonanie smoka | Budzenie smoka
Droga głosu
• Wyprawa do siedziby Siwobrodych | Droga głosu
• Odbycie szkolenia u Siwobrodych | Droga głosu
Róg Jurgena Wiatrowładnego
• Wyprawa do świątyni Ustengrav (1) | Róg Jurgena Wiatrowładnego
• Wyprawa do świątyni Ustengrav (2) | Róg Jurgena Wiatrowładnego
• Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym | Róg Jurgena Wiatrowładnego
Ostrze w ciemnościach
• Spotkanie się z Delphine | Ostrze w ciemnościach
• Wyprawa do smoczego cmentarzyska | Ostrze w ciemnościach
• Pokonanie smoka | Ostrze w ciemnościach
List żelazny
• Spotkanie się z Delphine | List żelazny
• Przedostanie się na przyjęcie w ambasadzie | List żelazny
• Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (1) | List żelazny
• Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (2) | List żelazny
• Wydostanie się z ambasady | List żelazny
Szczur zapędzony w kąt
• Ustalenie miejsca pobytu Esberna | Szczur zapędzony w kąt
• Odnalezienie Esberna | Szczur zapędzony w kąt
Za obopólną korzyścią
• Odbycie rozmowy z Brynjolfem | Za obopólną korzyścią
• Dokonanie kradzieży | Za obopólną korzyścią
Ściana Alduina
• Odeskortowanie Esberna | Ściana Alduina
• Wyprawa do Ściany Alduina | Ściana Alduina
Gardło Świata
• Spotkanie się z Siwobrodymi | Gardło Świata
• Wyprawa do Gardła Świata | Gardło Świata
• Spotkanie się z Paarthurnaxem | Gardło Świata
Pradawna wiedza
• Wyprawa do Zimowej Twierdzy | Pradawna wiedza
• Zlokalizowanie Septimusa Signusa | Pradawna wiedza
• Odnalezienie Prastarego Zwoju (1) | Pradawna wiedza
• Odnalezienie Prastarego Zwoju (2) | Pradawna wiedza
Zguba Alduina
• Odczytanie Prastarego Zwoju | Zguba Alduina
• Stoczenie bitwy z Alduinem | Zguba Alduina
Upadły
• Opracowanie planu odnalezienia Alduina | Upadły
• Przygotowanie się do uwięzienia smoka | Upadły
• Uwięzienie smoka | Upadły
Niekończąca się pora roku
• Zaproszenie zwaśnionych stron do negocjacji | Niekończąca się pora roku
• Wzięcie udziału w rokowaniach pokojowych | Niekończąca się pora roku
Paarthurnax - Pokonanie Paarthurnaxa | Niekończąca się pora roku
Gniazdo Pożeracza Światów
• Wyprawa do świątyni Skuldafn | Gniazdo Pożeracza Światów
• Dotarcie do portalu (1) | Gniazdo Pożeracza Światów
• Dotarcie do portalu (2) | Gniazdo Pożeracza Światów
• Przejście przez portal | Gniazdo Pożeracza Światów
Sovngard
• Dotarcie do Komnaty Męstwa | Sovngard
• Spotkanie się z norskimi wojownikami | Sovngard
Zabójca smoków
• Pokonanie Alduina | Zabójca smoków
• Powrót do Skyrim | Zabójca smoków
Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry
Wstęp
Zadania Mrocznego Bractwa
• Informacje wstępne | Zadania Mrocznego Bractwa
• Opóźniony pochówek | Zadania Mrocznego Bractwa
• Utracona niewinność | Zadania Mrocznego Bractwa
• Prawdziwi przyjaciele... | Zadania Mrocznego Bractwa
• Sanktuarium | Zadania Mrocznego Bractwa
• Nie czas na łzy (1) | Zadania Mrocznego Bractwa
• Nie czas na łzy (2) | Zadania Mrocznego Bractwa
• Szepty w ciemnościach | Zadania Mrocznego Bractwa
• Przerwane milczenie | Zadania Mrocznego Bractwa
• Póki śmierć nas nie rozłączy | Zadania Mrocznego Bractwa
• Luka w ochronie | Zadania Mrocznego Bractwa
• Lek na szaleństwo (1) | Zadania Mrocznego Bractwa
• Lek na szaleństwo (2) | Zadania Mrocznego Bractwa
• Przepis na nieszczęście | Zadania Mrocznego Bractwa
• Cesarstwo musi zginąć | Zadania Mrocznego Bractwa
• W obliczu śmierci | Zadania Mrocznego Bractwa
• Chwała Sithisowi! (1) | Zadania Mrocznego Bractwa
• Chwała Sithisowi! (2) | Zadania Mrocznego Bractwa
• Trofeum nad kominkiem | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zniszcz Mroczne Bractwo! | Zadania Mrocznego Bractwa
• Honor rodziny | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Beitild | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Ennodiusa Papiusa | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Narfiego | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Lurbuka | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Herna | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Anoriatha | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Ma'randru-jo | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Deekusa | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Agnis | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Helvarda | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Malurila | Zadania Mrocznego Bractwa
• Zlecenie- Zabij Safię | Zadania Mrocznego Bractwa
• Mroczne Bractwo po wieczne czasy | Zadania Mrocznego Bractwa
• Różne- Zdobądź wskazówkę od Niedołężnej Olavy | Zadania Mrocznego Bractwa
• Różne- Odszukaj dawnego zabójcę | Zadania Mrocznego Bractwa
• Różne- Zabierz ukryty skarb | Zadania Mrocznego Bractwa
Zadania Towarzyszy
• Informacje wstępne | Zadania Towarzyszy
• Do broni | Zadania Towarzyszy
• Próba honoru (1) | Zadania Towarzyszy
• Próba honoru (2) | Zadania Towarzyszy
• Srebrna Ręka | Zadania Towarzyszy
• Prosto w serce | Zadania Towarzyszy
• Zaplanowany odwet | Zadania Towarzyszy
• Chwała poległym (1) | Zadania Towarzyszy
• Chwała poległym (2) | Zadania Towarzyszy
• Chwała poległym (3) | Zadania Towarzyszy
• Osiłek do wynajęcia | Zadania Towarzyszy
• Wyprawa ratunkowa | Zadania Towarzyszy
• Eksterminacja | Zadania Towarzyszy
• Zbiegły przestępca | Zadania Towarzyszy
• Kłopoty w Skyrim | Zadania Towarzyszy
• Klejnot rodowy | Zadania Towarzyszy
• Kradzież planów | Zadania Towarzyszy
• Prosto w serce | Zadania Towarzyszy
• Totemy Hircyna | Zadania Towarzyszy
• Oczyszczenie | Zadania Towarzyszy
• Łowcy smoków | Zadania Towarzyszy
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Wstęp
Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Informacje wstępne | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Trudne początki | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• W podziemiach Saarthal (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Z nosem w księgach (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Z nosem w księgach (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Ujawnianie niewidocznego (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Ujawnianie niewidocznego (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Ujawnianie niewidocznego (3) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Nasycenie | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Laska Magnusa (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Laska Magnusa (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Laska Magnusa (3) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Oko Magnusa | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Powrót do Akademii | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Spostrzeżenia Shalidora | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Prośba Onmunda | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Eksperyment J'zargo | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Wysiłki Arniela (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Wysiłki Arniela (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Wstrząs | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Rytualny czar przemiany | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Rytualny czar iluzji | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Rytualny czar zniszczenia | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Rytualny czar przywołania | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Rytualny czar przywracania | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Różne - Klejnoty duszy | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Różne - Odebranie przedmiotu do zaklęcia | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Różne - Odnalezienie księgi | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Różne- Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Różne - Zaklęcie Brelyny | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Różne- Odnalezienie alembiku Tolfdira | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
• Różne- Relikt | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
Questy Gildii Złodziei
• Informacje wstępne | Questy Gildii Złodziei
• Za obopólną korzyścią | Questy Gildii Złodziei
• Biznesowe podejście | Questy Gildii Złodziei
• W otwarte karty | Questy Gildii Złodziei
• Na pomoc uciśnionym | Questy Gildii Złodziei
• Wybryk łajdaka | Questy Gildii Złodziei
• Bez słów | Questy Gildii Złodziei
• Trudne odpowiedzi | Questy Gildii Złodziei
• Pościg | Questy Gildii Złodziei
• Odrodzona Trójca | Questy Gildii Złodziei
• Ślepota | Questy Gildii Złodziei
• Powrót ciemności | Questy Gildii Złodziei
• Poruszyć niebo i Skyrim | Questy Gildii Złodziei
• Różne - Odbierz od Tonilii pancerz Gildii Złodziei | Questy Gildii Złodziei
• Różne - Porozmawiaj z Tonilią na temat odbioru pancerza | Questy Gildii Złodziei
• Różne - Porozmawiaj z Maven na temat długu Valda | Questy Gildii Złodziei
• Różne - Porozmawiaj z Delvinem i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei | Questy Gildii Złodziei
• Różne - Porozmawiaj z Vex i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei | Questy Gildii Złodziei
• Różne - Dostarcz księżycowy cukier do rąk Ri'saada | Questy Gildii Złodziei
• Na ryby | Questy Gildii Złodziei
• Robota papierkowa | Questy Gildii Złodziei
• Ryzykowna robota | Questy Gildii Złodziei
• Kradzież z włamaniem | Questy Gildii Złodziei
• Krecia robota | Questy Gildii Złodziei
• Fanty | Questy Gildii Złodziei
• Zadanie dla złodzieja | Questy Gildii Złodziei
• Reputacja - Biała Grań - Fałszywa amnestia | Questy Gildii Złodziei
• Reputacja - Wichrowy Tron - Cienie z Summerset | Questy Gildii Złodziei
• Reputacja - Markart - Blask Srebra | Questy Gildii Złodziei
• Reputacja - Samotnia - Wybredny Ropuch | Questy Gildii Złodziei
• Pod nowym kierownictwem | Questy Gildii Złodziei
• Odkupienie | Questy Gildii Złodziei
Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Wstęp
Wojna domowa - Informacje wstępne
Questy Legionu Cesarskiego
• Wstępowanie do Legionu | Questy Legionu Cesarskiego
• Wyszczerbiona Korona (1) | Questy Legionu Cesarskiego
• Wyszczerbiona Korona (2) | Questy Legionu Cesarskiego
• Poczta do Białej Grani | Questy Legionu Cesarskiego
• Bitwa o miasto Biała Grań | Questy Legionu Cesarskiego
• Ponowne zjednoczenie Skyrim (1) | Questy Legionu Cesarskiego
• Ponowne zjednoczenie Skyrim (2) | Questy Legionu Cesarskiego
• Fałszywy front | Questy Legionu Cesarskiego
• Bitwa o fort Dunstad | Questy Legionu Cesarskiego
• Istotna danina | Questy Legionu Cesarskiego
• Bitwa o fort Zielony Mur | Questy Legionu Cesarskiego
• Na ratunek! (1) | Questy Legionu Cesarskiego
• Na ratunek! (2) | Questy Legionu Cesarskiego
• Bitwa o fort Amol | Questy Legionu Cesarskiego
• Bitwa o miasto Wichrowy Tron | Questy Legionu Cesarskiego
Questy buntu Gromowładnych
• Dołączenie do Gromowładnych | Questy buntu Gromowładnych
• Wyszczerbiona Korona (1) | Questy buntu Gromowładnych
• Wyszczerbiona Korona (2) | Questy buntu Gromowładnych
• Poczta do Białej Grani | Questy buntu Gromowładnych
• Bitwa o miasto Biała Grań (1) | Questy buntu Gromowładnych
• Bitwa o miasto Biała Grań (2) | Questy buntu Gromowładnych
• Wyzwolenie Skyrim (1) | Questy buntu Gromowładnych
• Wyzwolenie Skyrim (2) | Questy buntu Gromowładnych
• Na ratunek! (1) | Questy buntu Gromowładnych
• Na ratunek! (2) | Questy buntu Gromowładnych
• Istotna danina (1) | Questy buntu Gromowładnych
• Istotna danina (2) | Questy buntu Gromowładnych
• Bitwa o fort Sungard | Questy buntu Gromowładnych
• Fałszywy front | Questy buntu Gromowładnych
• Bitwa o fort Śnieżny Jastrząb | Questy buntu Gromowładnych
• Bitwa o fort Hraggstad | Questy buntu Gromowładnych
• Bitwa o miasto Samotnia | Questy buntu Gromowładnych
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Wstęp
Okno do świata duchów
• Uaktywnienie questu | Okno do świata duchów
• Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1) | Okno do świata duchów
• Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2) | Okno do świata duchów
• Zdobycie próbek krwi | Okno do świata duchów
• Finał prac Septimusa Signusa | Okno do świata duchów
Księżycowa choroba
• Uaktywnienie questu | Księżycowa choroba
• Spotkanie się z Sindingiem | Księżycowa choroba
• Uzyskanie audiencji u Hircyna | Księżycowa choroba
• Wytropienie Sindinga | Księżycowa choroba
• Wariant A - Współpraca z Sindingiem | Księżycowa choroba
• Wariant B - Zabicie Sindinga | Księżycowa choroba
Powiew śmierci
• Uaktywnienie questu | Powiew śmierci
• Wyprawa do Jaskini Granicznego Urwiska | Powiew śmierci
• Przyprowadzenie Verulusa do jaskini | Powiew śmierci
• Wariant A - Uratowanie Verulusa | Powiew śmierci
• Wariant B - Wzięcie udziału w uczcie | Powiew śmierci
Czarna Gwiazda
• Uaktywnienie questu | Czarna Gwiazda
• Odszukanie elfiego maga | Czarna Gwiazda
• Wyprawa do Głębi Ilinalty | Czarna Gwiazda
• Wariant A - Zaniesienie Gwiazdy Nelacarowi | Czarna Gwiazda
• Wariant B - Zaniesienie Gwiazdy Anarei | Czarna Gwiazda
Umysł szaleńca
• Uaktywnienie questu | Umysł szaleńca
• Przedostanie się do Skrzydła Pelagiusa | Umysł szaleńca
• Rozwiązanie zagadek Sheogoratha | Umysł szaleńca
Dom koszmarów
• Uaktywnienie questu | Dom koszmarów
• Zbadanie opuszczonego domu | Dom koszmarów
• Odnalezienie kapłana | Dom koszmarów
• Powrót do ołtarza Molaga Bala | Dom koszmarów
Przeklęte plemię
• Uaktywnienie questu | Przeklęte plemię
• Pozyskanie składników do rytuału | Przeklęte plemię
• Wyprawa do Jaskini Polnego Głazu | Przeklęte plemię
• Powrót do Largashbur | Przeklęte plemię
Jedyne lekarstwo
• Uaktywnienie questu | Jedyne lekarstwo
• Pozyskanie składników do rytuału | Jedyne lekarstwo
• Wyprawa do ruin Bthardamz (1) | Jedyne lekarstwo
• Wyprawa do ruin Bthardamz (2) | Jedyne lekarstwo
• Powrót do ołtarza Peryite | Jedyne lekarstwo
Najlepszy przyjaciel daedry
• Uaktywnienie questu | Najlepszy przyjaciel daedry
• Wyprawa do Hańby Haemaru | Najlepszy przyjaciel daedry
• Odzyskanie toporu | Najlepszy przyjaciel daedry
• Powrót do kaplicy Clavicusa Złośliwego | Najlepszy przyjaciel daedry
Przedświt
• Uaktywnienie questu | Przedświt
• Odnalezienie latarni Meridii | Przedświt
• Oczyszczenie świątyni z sił zła (1) | Przedświt
• Oczyszczenie świątyni z sił zła (2) | Przedświt
• Odzyskanie Przedświtu | Przedświt
Pamiętna noc
• Uaktywnienie questu | Pamiętna noc
• Spotkanie z Senną | Pamiętna noc
• Spotkanie z Ennisem | Pamiętna noc
• Spotkanie z Ysoldą | Pamiętna noc
• Wyprawa do Morvunskar | Pamiętna noc
• Spotkanie z Samem Guevennem | Pamiętna noc
Koszmar na jawie
• Uaktywnienie questu | Koszmar na jawie
• Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu | Koszmar na jawie
• Eksploracja świątyni | Koszmar na jawie
• Dotarcie do Czaszki Spaczenia | Koszmar na jawie
• Podjęcie decyzji w sprawie Czaszki Spaczenia | Koszmar na jawie
Szepczące drzwi
• Uaktywnienie questu | Szepczące drzwi
• Spotkanie się z Nelkirem | Szepczące drzwi
• Odnalezienie szepczących drzwi | Szepczące drzwi
• Otwarcie szepczących drzwi | Szepczące drzwi
Fragmenty przeszłości
• Uaktywnienie questu | Fragmenty przeszłości
• Odbycie rozmowy z Silusem Vesuisem | Fragmenty przeszłości
• Pozyskanie rękojeści | Fragmenty przeszłości
• Pozyskanie odłamków ostrza | Fragmenty przeszłości
• Pozyskanie głowicy | Fragmenty przeszłości
• Dostarczenie przedmiotów Silusowi | Fragmenty przeszłości
• Wyprawa do świątyni Dagona | Fragmenty przeszłości
• Wariant A - Wypuszczenie Silusa | Fragmenty przeszłości
• Wariant B - Zabicie Silusa | Fragmenty przeszłości
Zew Boethiah
• Uaktywnienie questu | Zew Boethiah
• Spotkanie się z kapłanką Boethiah | Zew Boethiah
• Złożenie ofiary | Zew Boethiah
• Wyprawa do Grani Sztychu | Zew Boethiah
Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Wstęp
Questy poboczne
• Biała ampułka | Questy poboczne
• Blada Dama | Questy poboczne
• Błogosławieństwo natury | Questy poboczne
• Bunt na wschodzie (1) | Questy poboczne
• Bunt na wschodzie (2) | Questy poboczne
• Chwała przodkom | Questy poboczne
• Ciemno wszędzie! | Questy poboczne
• Człowiek, który wywołał wilka z lasu | Questy poboczne
• Infiltracja | Questy poboczne
• Krew na lodzie (1) | Questy poboczne
• Krew na lodzie (2) | Questy poboczne
• Księga miłości | Questy poboczne
• Mapy skarbów (I) | Questy poboczne
• Mapy skarbów (II-III) | Questy poboczne
• Mapy skarbów (IV-V) | Questy poboczne
• Mapy skarbów (VI-VII) | Questy poboczne
• Mapy skarbów (VIII-X) | Questy poboczne
• Maski smoczych kapłanów | Questy poboczne
• Największe głębiny | Questy poboczne
• Naprawa ampułki | Questy poboczne
• Nikt nie ucieknie z kopalni Cidhna (1) | Questy poboczne
• Nikt nie ucieknie z kopalni Cidhna (2) | Questy poboczne
• Odszukaj palce Mistrza Kuźni | Questy poboczne
• Polowanie na robaki | Questy poboczne
• Pomoc w potrzebie | Questy poboczne
• Przyczajone zło | Questy poboczne
• Serce Dibelli | Questy poboczne
• Skrucha | Questy poboczne
• Spisek renegatów | Questy poboczne
• Szturm na smoczych kultystów | Questy poboczne
• Święte próby Kyne | Questy poboczne
• Trudne początki | Questy poboczne
• W podziemiach Saarthal (1) | Questy poboczne
• W podziemiach Saarthal (2) | Questy poboczne
• W podziemiach Saarthal (3) | Questy poboczne
• W świetle dnia | Questy poboczne
• Wieczny odpoczynek | Questy poboczne
• Zaginiona ekspedycja | Questy poboczne
• Zaginiony w akcji | Questy poboczne
• Zakazana opowieść (1) | Questy poboczne
• Zakazana opowieść (2) | Questy poboczne
• Zamknięte usta | Questy poboczne
• Zbudzona wilcza królowa | Questy poboczne
• Złoty szpon | Questy poboczne
• Złożone obietnice | Questy poboczne
• Zwój dla Anski | Questy poboczne
Questy Akademii Bardów
• Podsycanie płomieni (1) | Questy Akademii Bardów
• Podsycanie płomieni (2) | Questy Akademii Bardów
• Różne - Znajdź flet Pantei | Questy Akademii Bardów
• Różne - Odszukaj bęben Rjorna | Questy Akademii Bardów
• Różne - Odszukaj lutnię Finna | Questy Akademii Bardów
Questy Ostrzy i Siwobrodych
• Informacje wstępne | Questy Ostrzy i Siwobrodych
• (Ostrza) Zaprowadź kompana do Delphine | Questy Ostrzy i Siwobrodych
• (Ostrza) Wypytaj Esberna o smocze legowiska | Questy Ostrzy i Siwobrodych
• (Ostrza) Przynieś Esbernowi smoczą łuskę i smoczą kość | Questy Ostrzy i Siwobrodych
• (Siwobrodzi) Odnalezienie Słowa Mocy | Questy Ostrzy i Siwobrodych
Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry
Wprowadzenie
Mapy świata
• Zestawienie lokacji | Mapy świata
• 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata
• 1 - Północno-zachodnie Skyrim (25-53) | Mapy świata
• 2 - Północne Skyrim (01-16) | Mapy świata
• 2 - Północne Skyrim (17-41) | Mapy świata
• 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata
• 3 - Północno-wschodnie Skyrim (10-32) | Mapy świata
• 4 - Wschodnie Skyrim (01-19) | Mapy świata
• 4 - Wschodnie Skyrim (20-45) | Mapy świata
• 5 - Środkowe Skyrim (01-21) | Mapy świata
• 5 - Środkowe Skyrim (22-47) | Mapy świata
• 6 - Zachodnie Skyrim (01-18) | Mapy świata
• 6 - Zachodnie Skyrim (19-43) | Mapy świata
• 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata
• 8 - Południowe Skyrim (01-15) | Mapy świata
• 8 - Południowe Skyrim (16-33) | Mapy świata
• 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata
• 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata
Rozwój postaci
• Wybór rasy i płci bohatera (1) | Rozwój postaci
• Wybór rasy i płci bohatera (2) | Rozwój postaci
• Umiejętności - Kowalstwo, Ciężki pancerz | Rozwój postaci
• Umiejętności - Blokowanie, Broń dwuręczna | Rozwój postaci
• Umiejętności - Broń jednoręczna, Łucznictwo | Rozwój postaci
• Umiejętności - Lekki pancerz, Skradanie, Otwieranie zamków | Rozwój postaci
• Umiejętności - Kradzież, Retoryka | Rozwój postaci
• Umiejętności - Alchemia, Iluzja | Rozwój postaci
• Umiejętności - Przywołanie, Zniszczenie | Rozwój postaci
• Umiejętności - Przywracanie, Przemiana | Rozwój postaci
• Umiejętności - Zaklinanie | Rozwój postaci
• Schematy gotowych postaci | Rozwój postaci
Wskazówki
• Eksploracja | Wskazówki
• Walka | Wskazówki
• Otwieranie zamków | Wskazówki
• Zarabianie na sztyletach | Wskazówki
• Popełnianie przestępstw | Wskazówki
• Zamiana w wampira | Wskazówki
• Zamiana w wilkołaka | Wskazówki
Zestawienia
• Bestiariusz | Zestawienia
• Handlarze | Zestawienia
• Krzyki | Zestawienia
• Księgi umiejętności | Zestawienia
• Starożytne kamienie | Zestawienia
• Towarzysze | Zestawienia
• Trenerzy umiejętności | Zestawienia
• Zaklęcia - Iluzji, Przemiany, Przywołania | Zestawienia
• Zaklęcia - Przywracania, Zniszczenia | Zestawienia
Crafting
• Kowalstwo - Rzemieniowe, Draugrowe, Żelazne | Crafting
• Kowalstwo - Ćwiekowane, Cesarskie, Stalowe, Skórzane, Krasnoludzkie, Elfie | Crafting
• Kowalstwo - Orkowe, Ebonowe, Szklane, Smocze, Daedryczne, Biżuteria | Crafting
• Alchemia - Ogólne założenia | Crafting
• Alchemia - Lista składników | Crafting
• Alchemia - Lista efektów | Crafting
• Zaklinanie | Crafting
• Inne rodzaje craftingu - Drwalstwo, Garbowanie, Gotowanie, Górnictwo i hutnictwo | Crafting
• Inne rodzaje craftingu - Kuźnia atronachów | Crafting
The Elder Scrolls V: Skyrim

zobacz więcej informacji o grze
The Elder Scrolls V: Skyrim

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2016 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides