poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Dead Island

Poradnik do Dead Island pomoże Wam podczas apokalipsy zombie. Znajdziecie w nim szczegółowy, bogato ilustrowany opis przejścia zadań głównych (50), jak i pobocznych (100). Dodatkowo załączone zostały unikatowe, nie dostępne nawet w samej grze - mapy.

poradnik, solucja do gry w zawiera 282 stron i 826 ilustracji, rozmiar pliku to 29,1 MB

Głos z niebios

Zleceniodawca: Nikolai

Poziom trudności: Bardzo trudny

Nagroda: 3000 PD

Zdobądź telefon satelitarny od Sergeia w restauracji Nokoloia

1 - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Do misji możesz przystąpić dopiero po wykonaniu zadania Helikopter w ogniu - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Do misji możesz przystąpić dopiero po wykonaniu zadania Helikopter w ogniu.

Gdy tylko zaprowadzisz Nikolai'a do bunkra będziesz mógł zamienić z nim kilka zdań. Rosjanin zleci Ci wybranie się do miasta i zlokalizowanie restauracji Cafe Kiev, w której przesiaduje Sergei - otrzymasz od niego telefon satelitarny.

W celu kontynuowania zadania musisz ukończyć pierwszy akt. Restaurację znajdziesz dopiero w akcie 2.

2 - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
3 - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Restauracja nie znajduje się zbyt daleko od kościoła - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Restauracja nie znajduje się zbyt daleko od kościoła. Jej lokalizację znajdziesz na powyższej mapce. Nim wejdziesz do środka musisz pozbyć się kilku nieumarłych dobijających się do drzwi #1. Sergei siedzi na tyłach kawiarni #2. Niestety nie będzie on posiadał przy sobie telefonu satelitarnego. Pozostała część ludzi uciekła do dżungli.

W celu kontynuowania zadania musisz ukończyć drugi akt. Restaurację znajdziesz dopiero w akcie 3.

Idź do kryjówki Rosjan w dżungli i zdobądź telefon satelitarny - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Idź do kryjówki Rosjan w dżungli i zdobądź telefon satelitarny

4 - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Do bunkra #1 gdzie znajdziesz telefon satelitarny dotrzesz drogą spod osady - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Do bunkra #1 gdzie znajdziesz telefon satelitarny dotrzesz drogą spod osady. Wejdź do środka, a następnie po drabince na górę. Użyj telefonu #2 aby dowiedzieć się od ludzi Nikolaia, że już po niego jadą. Zadanie w tym momencie kończy się.

Akt rozpaczy

Zleceniodawca: James Stein - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Zleceniodawca: James Stein

Poziom trudności: Trudny

Nagroda: 700 PD, Pochodnia

Dokończ napis HELP

5 - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Do zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po wykonaniu misji Helikopter w ogniu - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Do zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po wykonaniu misji Helikopter w ogniu.

Jamesa znajdziesz na szczycie wieży Latarni Morskiej #1. Twoim zadaniem jest dokończenie ogromnego napisu HELP, który ludzie zaczęli układać ze skrzyń i walizek nieopodal latarni. Niestety zalęgły się tam zombiaki i dokończenie napisu nie było możliwe. Udaj się w okolice tegoż napisu (1) i wybij wszystkich nieumarłych - przygotuj się na stoczenie ciężkiej batalii #2. Staniesz przeciwko zarażonym, szwendaczom i zbirowi.

6 - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
W okolicy znajdziesz kilka porozrzucanych skrzyń #1 - Głos z niebios; Akt rozpaczy - Akt 1 - zadania poboczne - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

W okolicy znajdziesz kilka porozrzucanych skrzyń #1. Do dokończenia napisu, a dokładniej tylko litery "P" potrzebujesz 6 skrzyń #2. Po wykonaniu zadania powróć na szczyt latarni (2) do Jamesa aby odebrać nagrodę.

Nektar życia

Zleceniodawca: Kim - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Zleceniodawca: Kim

Poziom trudności: Bardzo łatwy

Nagroda: 50 PD, Pieniądze

Zdobądź wodę dla Kim

1 - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Aby dostać się do Kim wpierw musisz pozbyć się wszystkich zombiaków próbujących dobić się do domku #1 - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Aby dostać się do Kim wpierw musisz pozbyć się wszystkich zombiaków próbujących dobić się do domku #1. Wewnątrz znajdziesz Kim #2, która poprosi Cię o wodę. Butelki z woda znajdziesz w różnych miejscach - głównie w domkach. Jeśli będziesz blisko jakiejś butelki na mapie wyświetli się ikonka z dłonią.

Ogniste drinki

Zleceniodawca: Mike

Poziom trudności: Bardzo łatwy

Nagroda: 50 PD, Koktajl Mołotowa

Zdobądź 5 butelek whisky

2 - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Wydarzenie dostępne jest dopiero po wykonaniu zadania Z prochów powstałeś - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Wydarzenie dostępne jest dopiero po wykonaniu zadania Z prochów powstałeś....

Mike'a znajdziesz w górnej części Wieży Ratowników. Obieca Ci on stworzyć jedną butelkę koktajlu mołotowa gdy tylko przyniesiesz mu 5 butelek whisky. Ten zacny trunek znajdziesz w wielu miejscach - jeśli chodzi o ośrodek to szukaj w pobliżu baru oraz wewnątrz domków.

Burczący brzuch

Zleceniodawca: Ned

Poziom trudności: Bardzo łatwy

Nagroda: 50 PD, Pieniądze

Zdobądź dwie puszki z żywnością dla Neda

3 - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Ned stoi tuż przy wejściu do Latarni Morskiej - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Ned stoi tuż przy wejściu do Latarni Morskiej. Mężczyzna poprosi Cię o jedzenie - Twoim zadaniem jest znalezienie konserw, a następnie dostarczenie mu dwóch puszek. Każdorazowo otrzymasz doświadczenie oraz pieniądze.

Śmierć w szklance

Zleceniodawca: Harlan Johnson

Poziom trudności: Bardzo łatwy

Nagroda: 50 PD, Koktajl Mołotowa

Zanieś Harlanowi 3 butelki whisky

4 - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Wydarzenie dostępne dopiero po wykonaniu zadania Bak pełen nadziei - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Wydarzenie dostępne dopiero po wykonaniu zadania Bak pełen nadziei.

Harlana znajdziesz w domku w zachodniej części ośrodka. Obieca Ci on stworzyć jedną butelkę koktajlu mołotowa gdy tylko przyniesiesz mu 3 butelek whisky. Ten zacny trunek znajdziesz w wielu miejscach - jeśli chodzi o ośrodek to szukaj w pobliżu baru oraz wewnątrz domków.

Czas na coś mocnego

Zleceniodawca: Svetlana

Poziom trudności: Średni

Nagroda: 100 PD, Diamenty

Zdobądź butelkę szampana dla Svetlany

5 - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Svetlanę znajdziesz w ostatnim domku w dzielnicy Diamentowych Domków #1 - Akt 1 - wydarzenia - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Svetlanę znajdziesz w ostatnim domku w dzielnicy Diamentowych Domków #1. Kobieta jedyne czego pragnie to wykwintnego szampana, za którego jest w stanie słono zapłacić - diamentami, które są warte niebagatelną kwotę $1500. Szampana znajdziesz przeważnie w lodówkach - warto poszukać go w hotelowej kuchni.

Waląc do nieba bram

Nagroda: 2000 PD

Pomóż ludziom w kościele odeprzeć atak nieumarłych

1 - Waląc do nieba bram; Święta cisza - Akt 2 - rozdział 5 - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Zadanie rozpoczyna się automatycznie po zakończeniu aktu pierwszego i dotarciu do miasta - Waląc do nieba bram; Święta cisza - Akt 2 - rozdział 5 - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Zadanie rozpoczyna się automatycznie po zakończeniu aktu pierwszego i dotarciu do miasta. Poznasz również nowy typ przeciwnika - Taran. Nie czekając na nic biegnij pod wejście do kościoła, gdzie zastaniesz kilku szwendaczy oraz wspomnianego tarana #1. Jest to potężny przeciwnik, który szarżuje na Ciebie (jeśli stoi blisko po jego szarży używa kopniaka). Jedynym sposobem na niego jest uskok (wciskasz przycisk kierunkowy w prawo bądź w lewo, a następnie skok). Gdy potwór się zatrzyma bądź dobiegnie w ten sposób do przeszkody, zacznij go atakować #2. Zadanie dobiega końca w momencie gdy przed kościołem nie będzie juz żadnych nieumarłych -jednocześnie drzwi do środka zostają otwarte.

Święta cisza

Nagroda: 2000 PD, Maczuga

Ucisz dzwony

2 - Waląc do nieba bram; Święta cisza - Akt 2 - rozdział 5 - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Udaj się do matki Helen #1, która zleci Ci kolejne zadanie - Waląc do nieba bram; Święta cisza - Akt 2 - rozdział 5 - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Udaj się do matki Helen #1, która zleci Ci kolejne zadanie. Musisz uciszyć jednego z zarażonych, który zamknął się w dzwonnicy, przez którego to dzwony cały czas biją i mogą sprowadzić do kościoła więcej zombiaków. Wewnątrz pomieszczenia staniesz przeciwko zbirowi #2. Postaraj się odciąć lub złamać mu ręce aby zyskać przewagę, po czym zakończ jego żywot.

3 - Waląc do nieba bram; Święta cisza - Akt 2 - rozdział 5 - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Odbierz od niego klucze do dzwonicy #1 i wyłącz bijące dzwony otwierając skrzynkę na ścianie #2 - Waląc do nieba bram; Święta cisza - Akt 2 - rozdział 5 - Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry

Odbierz od niego klucze do dzwonicy #1 i wyłącz bijące dzwony otwierając skrzynkę na ścianie #2. Na koniec nie zapomnij porozmawiać z matką Heleną by odebrać nagrodę.

zobacz inne poradniki do gry Dead Island

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Dead Island

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Dead Island

spis treści poradnika do gry Dead Island dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Dead Island - poradnik do gry
Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Opis przejścia - Wprowadzenie
Prolog
• Uwertura chaosu | Prolog
• Krew na piasku | Prolog
Akt 1 - rozdział 1
• Paszport do życia | Akt 1 - rozdział 1
• Exodus | Akt 1 - rozdział 1
Akt 1 - rozdział 2
• Dla zabicia czasu; Bułka z masłem | Akt 1 - rozdział 2 i 3
• Na szaber | Akt 1 - rozdział 2 i 3
Akt 1 - rozdział 3 - Dziki szał | Akt 1 - rozdział 2 i 3
Akt 1 - rozdział 4
• Helikopter w ogniu; Wagon rozpaczy | Akt 1 - rozdział 4
• Przetrwają najsilniejsi; W drodze | Akt 1 - rozdział 4
Akt 1 - zadania poboczne
• Zaginiona | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Na antenie | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Z prochu powstałeś... | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Wskrzeszenie Łazarza; Chora służba zdrowia! | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Życiodajna torba; Sprawy rodzinne | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Mój ssskarbie...; Toy Story | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Krwawe walentynki; Pukając do nieba bram | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Promyk nadziei | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Rozpal we mnie ogień; Powiedz, gdzie cię boli | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Nocny Jastrząb | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Za dużo cukru | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Atak i ucieczka | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Eskorta Omara; Wypadek | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Jak u siebie w domu | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Bak pełen nadziei; Taniec na wodzie | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Dwa serca; Dom pełen niespodzianek | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Brak na składzie; Poszukiwacz złota | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Głos z niebios; Akt rozpaczy | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
• Akt 1 - wydarzenia | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
Akt 2 - rozdział 5 i 6
• Waląc do nieba bram; Święta cisza | Akt 2 - rozdział 5 i 6
• Utopione nadzieje | Akt 2 - rozdział 5 i 6
• Tylko jedną kroplę; Droga do zbawienia | Akt 2 - rozdział 5 i 6
Akt 2 - rozdział 6 - Z prądem; Głową w mur | Akt 2 - rozdział 5 i 6
Akt 2 - rozdział 7
• Wyprawa do supermarketu | Akt 2 - rozdział 7, 8 i 9
• Powrót pełen goryczy; Dama w opałach | Akt 2 - rozdział 7, 8 i 9
Akt 2 - rozdział 8 - Wiara przenosi góry; Nigdy nie jest za późno | Akt 2 - rozdział 7, 8 i 9
Akt 2 - rozdział 9 - Ptaszek na dachu; ...ale w domu najlepiej; Dewastator | Akt 2 - rozdział 7, 8 i 9
Akt 2 - zadania poboczne
• Ostatnia szansa na ścianie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Z zimną krwią; Jedną nogą w grobie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Świątynia Boga; Komunikat dla mas | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Alkohol dla Theresy; Strażnik na posterunku | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Gdzie jesteś, tatuśku? | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Simon mówi...; Radio Ga Ga; Ostre drinki | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Więzy krwi; Ostatni oddech | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Obraz rozkoszy; Lepszy wróbel w garści | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Wielkie porządki | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Zawód- szpieg | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Szybka pomoc | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Wymierzanie sprawiedliwości | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Pogrzeb zmarłych; Sześć stóp pod ziemią | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
• Nieproszeni goście; Policjanci i złodzieje | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
Akt 2 - wydarzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
Akt 3 - rozdział 10
• Witamy w dżungli | Akt 3 - rozdział 10
• Ścigając cienie | Akt 3 - rozdział 10
Akt 3 - rozdział 11
• Najemnik | Akt 3 - rozdział 11 i 12
• Król bagien; Podróż rzeką | Akt 3 - rozdział 11 i 12
Akt 3 - rozdział 12 - Świątynia nauki; Człowiek wiary; Demoniczna nauka | Akt 3 - rozdział 11 i 12
Akt 3 - rozdział 14
• Czysta krew | Akt 3 - rozdział 14 i 15
• Twarde negocjacje; Zapasy dla łodzi | Akt 3 - rozdział 14 i 15
Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15
Akt 3 - zadania poboczne
• Krew w tropikach; Martwi w sieci | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Ranny wariat; Życzenie śmierci | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Danse Macabre; Bez oznaki życia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Martwi nie lubią krakersów; Przesłanie miłości | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Gnijące mięso; Utrata danych | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Środek na owady; Deus Ex Machina | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Mokra robota; Nie dla zmarłych ochłapy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• O jeden most za daleko; Druga pomoc | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Mały książe; Upadły anioł | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Show musi trwać | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
• Wizyta w pubie; Sprawa honoru | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
Akt 3 - wydarzenia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
Akt 4 - rozdział 16
• Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17
• Pełen magazynek; Kuchnia Dantego | Akt 4 - rozdział 16 i 17
• Labirynt diabła | Akt 4 - rozdział 16 i 17
Akt 4 - rozdział 17 - Ścigając białego królika; Na krawędzi | Akt 4 - rozdział 16 i 17
Akt 4 - zadania poboczne
• Niezły kwas | Akt 4 - zadania poboczne
• Rzeźnik z Banoi | Akt 4 - zadania poboczne
• Zamknięta zbrojownia; Bolesne szaleństwo | Akt 4 - zadania poboczne
Dead Island - Atlas Świata - poradnik do gry
Wprowadzenie | Informacje wstępne i porady
Garść porad i informacji | Informacje wstępne i porady
Bohater
• Logan | Bohater
• Purna | Bohater
• Xian | Bohater
• SamB | Bohater
Mapy
• Sprzedawcy | Mapy
• Warsztaty | Mapy
• Szybka podróż | Mapy
Dowody tożsamości
• Akt 1 (1) | Dowody tożsamości
• Akt 1 (2) | Dowody tożsamości
• Akt 1 hotel | Dowody tożsamości
• Akt 2 (1) | Dowody tożsamości
• Akt 2 (2) | Dowody tożsamości
• Akt 2 kanały | Dowody tożsamości
• Akt 2 ratusz | Dowody tożsamości
• Akt 2 supermarket | Dowody tożsamości
• Akt 2 posterunek | Dowody tożsamości
• Akt 3 | Dowody tożsamości
• Akt 3 laboratorium | Dowody tożsamości
• Akt 4 więzienie (1) | Dowody tożsamości
• Akt 4 więzienie (2) | Dowody tożsamości
• Akt 4 szpital | Dowody tożsamości
Fakty
• Akt 1 | Fakty
• Akt 1 hotel | Fakty
• Akt 2 | Fakty
• Akt 2 kanały | Fakty
• Akt 2 supermarket | Fakty
• Akt 2 posterunek | Fakty
• Akt 3 | Fakty
• Akt 3 laboratorium | Fakty
• Akt 4 więzienie | Fakty
• Akt 4 szpital | Fakty
Nagrania
• Akt 1 | Nagrania
• Akt 1 hotel | Nagrania
• Akt 2 | Nagrania
• Akt 2 posterunek | Nagrania
• Akt 3 | Nagrania
• Akt 3 laboratorium | Nagrania
• Akt 4 więzienie | Nagrania
• Akt 4 szpital | Nagrania
Projekty
• Akt 1 | Projekty
• Akt 2 (1) | Projekty
• Akt 2 (2) | Projekty
• Akt 3 | Projekty
• Akt 4 | Projekty
• Ukryte (czaszki) | Projekty
Bestiariusz | Bestiariusz i wyzwania
Wyzwania (1) | Bestiariusz i wyzwania
Wyzwania (2) | Bestiariusz i wyzwania
Osiągnięcia
• Arena | Osiągnięcia
Osiągnięcia
Bestiariusz i wyzwania
Informacje wstępne i porady
Dead Island

zobacz więcej informacji o grze
Dead Island

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2016 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides