poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik L.A. Noire [X360]

Poradnik do gry L.A. Noire zawiera dokładny opis przejścia wszystkich 21 prowadzonych śledztw, pozwalając na odkrycie każdego śladu i przeprowadzenie każdego przesłuchania we właściwy sposób. W poradniku nie zabrakło również opisu 40 misji pobocznych.

poradnik, solucja do gry w zawiera 613 stron i 2816 ilustracji, rozmiar pliku to 62,3 MB

ZADANIE: Return to Central for Interrogations (Powróć na posterunek w celu przesłuchania podejrzanych)

1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Ponownie zaplanuj podróż do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Ponownie zaplanuj podróż do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1. Po dotarciu na miejsce czeka Cię krótka rozmowa z kapitanem Donnelly'm, który będzie chciał żeby jednemu z zatrzymanych postawić zarzuty. Jako pierwszego warto przesłuchać Jamesa Tiernan'a i w tym celu udaj się do sali przesłuchań numer 1 #2. Mężczyzna przyzna, że rzucił się do ucieczki, bo jako ostatni widział się z Evelyn i obawiał się postawienia mu oskarżeń.

2 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Przesłuchanie rozpocznij od zadania pytania Relationship with victim (Relacje z ofiarą) #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Przesłuchanie rozpocznij od zadania pytania Relationship with victim (Relacje z ofiarą) #1. James już na starcie skłamie, że słabo znał ofiarę. Wciśnij przycisk Y (Lie) i na udowodnienie kłamstwa przywołaj wcześniejsze zeznanie McCaffrey'a, czyli Victim last seen #2. Tiernan opowie o swoich relacjach z Evelyn, a także o tym, że wypili zeszłej nocy kilka drinków w jego pokoju hotelowym. Mężczyzna doda też, że po tym jak urwał mu się film kobieta najprawdopodobniej opuściła apartament.

3 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Kolejne pytanie to Victim's book found (Odnaleziona książka ofiary) #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Kolejne pytanie to Victim's book found (Odnaleziona książka ofiary) #1. Mężczyzna nie podzieli się wszystkimi szczegółami na temat kradzieży książki McCaffrey'a, tak więc wciśnij przycisk X (Doubt). James wyjawi, że McCaffrey miał już w przeszłości poważne problemy z prawem. Kontynuuj przesłuchanie, zadając pytanie Alibi for James Tiernan (Alibi Jamesa Tiernan'a) #2.

4 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Jako że mężczyzna będzie się upierał, że nic nie pamięta z zeszłej nocy, zarzuć mu kłamstwo poprzez wciśnięcie przycisku Y (Lie) #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Jako że mężczyzna będzie się upierał, że nic nie pamięta z zeszłej nocy, zarzuć mu kłamstwo poprzez wciśnięcie przycisku Y (Lie) #1. Przedstaw przesłuchiwanej osoby kwit zakupu whisky, czyli Liquor purchase #2. Dopiero teraz Tiernan opowie o wydarzeniach, które miały miejsce po tym jak Evelyn powróciła z butelką alkoholu, przekazując mu ją w formie przeprosin. James przyzna, że był zazdrosny o uczucia, którymi darzyła McCaffrey'a i że wyprosił kobietę z apartamentu.

5 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Ostatnie pytanie to Access to murder weapon (Dostęp do narzędzia zbrodni) #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Ostatnie pytanie to Access to murder weapon (Dostęp do narzędzia zbrodni) #1. Jako że Tiernan ograniczy się do stwierdzenia, że w pracy używa wielu narzędzi wciśnij przycisk X (Doubt). Tiernan przyzna, że wybrał się w towarzystwie Evelyn do apartamentu McCaffrey'a, ale nie w celu podłożenia narzędzia zbrodni, tylko zdobycia książki. Mężczyzna doda ponadto, że McCaffrey oszalał po tym jak zauważył jej zniknięcie. Do Twojego notatnika dołączone zostanie zeznanie Tiernan'a (Clue - Tiernan's accusations). Zaczekaj na wyświetlenie listy możliwych akcji i koniecznie wciśnij przycisk B #2, a to dlatego, że trzeba teraz przesłuchać McCaffrey'a.

6 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Udaj się do sali przesłuchań numer 2 #1, gdzie będzie już na Ciebie czekał Grosvenor McCaffrey - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Udaj się do sali przesłuchań numer 2 #1, gdzie będzie już na Ciebie czekał Grosvenor McCaffrey. Zacznij od zadania pytania Alibi for McCaffrey (Alibi McCaffrey'a) #2. Grosvernor ewidentnie skłamie, twierdząc, że noc spędził w domu. Wciśnij w rezultacie przycisk Y (Lie).

7 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
W celu utwierdzenia swojego oskarżenia musisz wybrać z listy Torn letter, czyli list od matki Evelyn #1, a to dlatego, że pierwszy fragment tego przedmiotu odnalazłeś na miejscu zbrodni, a drugi w apartamencie McCaffrey'a - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

W celu utwierdzenia swojego oskarżenia musisz wybrać z listy Torn letter, czyli list od matki Evelyn #1, a to dlatego, że pierwszy fragment tego przedmiotu odnalazłeś na miejscu zbrodni, a drugi w apartamencie McCaffrey'a. Przesłuchiwany mężczyzna będzie upierał się przy tym, że nie wie nic o żadnym liście, tak więc kontynuuj rozmowę, zadając mu pytanie Access to tire iron (Dostęp do klucza do kół) #2.

8 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
McCaffrey stwierdzi, że ktoś podłożył rzeczy do jego mieszkania - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

McCaffrey stwierdzi, że ktoś podłożył rzeczy do jego mieszkania. Wciśnij przycisk Y (Lie) i w celu utwierdzenia się w przekonaniu, że byłby skłonny do zabicia Evelyn. Na potwierdzenie swych słów przywołaj część poprzedniego przesłuchania, czyli Tiernan's accusation #1. McCaffrey zrzuci winę na drugiego podejrzanego, twierdząc nawet, że Tiernan zgłosił się do niego z prośbą o pomoc w pozbyciu się dowodów popełnionej zbrodni. W Twoim notatniku pojawi się nowe zeznanie (Clue - McCaffrey's accusation) #2.

9 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wyjdź z sali przesłuchań #1 i odszukaj telefon w celu skontaktowania się z centralą #2 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wyjdź z sali przesłuchań #1 i odszukaj telefon w celu skontaktowania się z centralą #2. Główny bohater wypyta o kryminalną przeszłość McCaffrey'a, dowiadując się, że wyleciał z wojska w wyniku brutalnego pobicia pewnej kobiety. Informacja ta zapisana zostanie w notatniku (Clue - McCaffrey's criminal record).

10 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Powróć do sali, w której przebywa Tiernan, gdyż będziesz mógł zadać mu nowe pytanie - Events prior to murder (Wydarzenia mające miejsce przed popełnieniem zbrodni) #1 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Powróć do sali, w której przebywa Tiernan, gdyż będziesz mógł zadać mu nowe pytanie - Events prior to murder (Wydarzenia mające miejsce przed popełnieniem zbrodni) #1. Mężczyzna skłamie odnośnie wydarzeń z poprzedniej nocy, tak więc wciśnij przycisk Y (Lie) i na potwierdzenie swoich słów przywołaj niedawne zeznanie McCaffrey'a, czyli McCaffrey's accusation #2. Dopiero teraz dowiesz się prawdy na temat pojawienia się McCaffrey'a w apartamencie następnego dnia, próbującego przekonać Tiernan'a do tego, że zabił Evelyne.

11 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Radzę ponownie opuścić salę przesłuchań (przycisk B) i udać się na ostatnią już rozmowę z McCaffrey'em - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Radzę ponownie opuścić salę przesłuchań (przycisk B) i udać się na ostatnią już rozmowę z McCaffrey'em. Także i tu odblokowane zostanie nowe pytanie, a mianowicie Military service (Służba w armii) #1. Mężczyzna skłamie odnośnie powodów odejścia z wojska i problemów z prawem, tak więc wciśnij przycisk Y (Lie). Na potwierdzenie swoich słów musisz przywołać pozyskane informacje na temat kartoteki policyjnej McCaffrey'a, czyli McCaffrey's criminal record #2. Mężczyzna wpadnie we wściekłość, wyrażając swoje prawdziwe zdanie na temat Evelyne.

12 - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Dopiero teraz musisz podjąć ostateczną decyzję w sprawie zakończenia śledztwa - Case 12 - The Studio Secretary Murder (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Dopiero teraz musisz podjąć ostateczną decyzję w sprawie zakończenia śledztwa. Lepszy wynik końcowy uzyskasz jeżeli o popełnienie morderstwa oskarżysz McCaffrey'a #1. Przed Tobą już tylko kilka nowych scenek przerywnikowych, między innymi rozmowa z uradowanym kapitanem Donnelly'm #2.

Case 13 - The Quarter Moon Murders

1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Rozdział ten rozpocznie się w pomieszczeniu z dowodami - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Rozdział ten rozpocznie się w pomieszczeniu z dowodami. Od kapitana Donnelly'ego dowiesz się o otrzymaniu nowego listu oraz poematu od seryjnego mordercy #1. Główny bohater poprosi oczywiście o możliwość zbadania leżących na stole przedmiotów i na początek proponuję wybrać list #2, odblokowując tym samym nowy ślad (Clue - Black Dahlia letter).

2 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Teraz wybierz leżącą po czerwonej stronie książkę #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Teraz wybierz leżącą po czerwonej stronie książkę #1. Zawiera ona poematy, których autorem jest Percy Bysshe Shelley. Wciśnij przycisk A w celu otwarcia książki i zapoznania się z zaznaczonym przez seryjnego mordercę fragmentem tekstu #2.

3 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na sam koniec wybierz górną kartkę #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na sam koniec wybierz górną kartkę #1. Na kartce zapisany będzie fragment jednego z poematów, co zostanie odnotowane w Twoim notatniku (Clue - Shelley excerpt) #2. Wysłuchaj kolejnej rozmowy z kapitanem, który będzie wyraźnie niezadowolony z tego, że w poprzednich śledztwach aresztowano najprawdopodobniej niewinne osoby. Główny bohater odkryje następnie znaczenie otrzymanego fragmentu poematu, sugerując, że dobrze byłoby zbadać okoliczny plac Pershing Square, w samym centrum którego znajduje się fontanna.

ZADANIE: Investigate Pershing Square (Zbadaj plac Pershing Square)

4 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Opuść budynek komisariatu, wsiądź do radiowozu i użyj notatnika do zaplanowania podróży do lokacji [Pershing Square - Corner Fifth and Hill] #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Opuść budynek komisariatu, wsiądź do radiowozu i użyj notatnika do zaplanowania podróży do lokacji [Pershing Square - Corner Fifth and Hill] #1. Po dotarciu na miejsce skieruj się od razu w stronę wspomnianej wcześniej fontanny #2.

5 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wejdź do wody i wciśnij przycisk A, dzięki czemu główny bohater powinien wspiąć się na górną część fontanny #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wejdź do wody i wciśnij przycisk A, dzięki czemu główny bohater powinien wspiąć się na górną część fontanny #1. Przyjrzyj się obiektom pozostawionym przy jednej ze statuł #2.

6 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Podnieś leżący po lewej stronie list, uaktualniając poprzedni ślad (Clue - First excerpt) i odblokowując nowy trop (Clue - Second excerpt) #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podnieś leżący po lewej stronie list, uaktualniając poprzedni ślad (Clue - First excerpt) i odblokowując nowy trop (Clue - Second excerpt) #1. Poemat będzie zawierał kolejne wskazówki, sugerując tym samym, że seryjny morderca droczy się ze stróżami prawa, wystawiając ich zdolności śledcze na próbę. Odłóż kartkę i zainteresuj się leżącym po prawej stronie obiektem #2.

7 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Podniesiony przedmiot okaże się być kartą ubezpieczeniową należącą do Elizabeth Short, czyli pierwszej ofiary seryjnego mordercy #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podniesiony przedmiot okaże się być kartą ubezpieczeniową należącą do Elizabeth Short, czyli pierwszej ofiary seryjnego mordercy #1. Informacja na temat tego znaleziska znajdzie się w Twoim notatniku (Clue - Social Security card). Wysłuchaj krótkiej rozmowy ze swoim partnerem #2 i zaczekaj aż główny bohater zejdzie na dół.

ZADANIE: Decipher the second excerpt (Rozszyfruj drugi poemat)

Rozszyfrowanie fragmentu poematu polega na ustaleniu miejsca, które należy odwiedzić w następnej kolejności - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Rozszyfrowanie fragmentu poematu polega na ustaleniu miejsca, które należy odwiedzić w następnej kolejności. W tym celu spauzuj grę i wybierz opcję MAP by wywołać mapę miasta. Miejsce, do którego musisz się teraz udać, to Hall of Records (powyższy screen). Jeżeli już wcześniej je odkryłeś, to salę odnajdziesz po ikonie budynku. W przeciwnym wypadku w tym samym miejscu będzie znajdowała się ikona pytajnika. Nie zmienia to jednak końcowego rezultatu, gdyż musisz po namierzeniu wspomnianego punktu wcisnąć przycisk A w celu zaznaczenia go jako celu podróży.

ZADANIE: Investigate the Hall of Records (Wybierz się do sali zapisów)

8 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Dotarcie do celu nie powinno Ci sprawić większych problemów #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Dotarcie do celu nie powinno Ci sprawić większych problemów #1. Zaczekaj aż główny bohater zaparkuje radiowóz i skieruj się do głównego wejścia do budynku #2. Gra wyświetli tu ładną cut-scenkę, ukazując jednocześnie wielki żyrandol, do którego będziesz musiał się przedostać.

ZADANIE: Scale the Chandelier (Przedostań się na żyrandol)

9 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zacznij od odbycia krótkiej rozmowy z tutejszym strażnikiem #1, który udzieli Wam krótkiej instrukcji odnośnie sposobu dotarcia do żyrandolu - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zacznij od odbycia krótkiej rozmowy z tutejszym strażnikiem #1, który udzieli Wam krótkiej instrukcji odnośnie sposobu dotarcia do żyrandolu. Ruszaj po schodach na górę #2.

10 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po znalezieniu się na górnym balkoniku skręć w prawo, a następnie w lewo, wchodząc do znajdującego się tu pomieszczenia #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po znalezieniu się na górnym balkoniku skręć w prawo, a następnie w lewo, wchodząc do znajdującego się tu pomieszczenia #1. Podejdź do ściany na lewo od stołu, a główny bohater powinien automatycznie doskoczyć do drabinki #2. Przedostań się z jej pomocą na wyższy poziom.

11 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Otwórz nowe drzwi, a powinieneś znaleźć się na wprost od żyrandola #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Otwórz nowe drzwi, a powinieneś znaleźć się na wprost od żyrandola #1. Musisz teraz przejść po jednej z lin podtrzymujących żyrandol. Ruszaj prosto. W trakcie przemarszu należy umiejętnie balansować #2, wychylając gałkę analogową w przeciwnym kierunku do odchyłów ciała głównego bohatera.

12 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Niewielkie błędy przy utrzymaniu równowagi nie skończą się na szczęście spadnięciem na dół, a jedynie chwyceniem się liny #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Niewielkie błędy przy utrzymaniu równowagi nie skończą się na szczęście spadnięciem na dół, a jedynie chwyceniem się liny #1. Przedostań się do żyrandola i ustaw się tuż przy leżących na ziemi przedmiotach #2.

13 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zacznij od zbadania nowej kartki, która będzie zawierała kolejny fragment poematu #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zacznij od zbadania nowej kartki, która będzie zawierała kolejny fragment poematu #1. Obiekt ten dodany zostanie do Twojego notatnika (Clue - Third excerpt). Teraz obejrzyj prawy przedmiot. Okaże się, że jest to zegarek, który należał do jednej z ofiar mordercy, a mianowicie Deidry Moller #2. Zdobędziesz nowy dowód rzeczowy (Clue - Deidre Moller's watch).

14 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Żyrandol wkrótce zacznie się odrywać z sufitu, tak więc będziesz musiał szybko działać żeby ujść z życiem - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Żyrandol wkrótce zacznie się odrywać z sufitu, tak więc będziesz musiał szybko działać żeby ujść z życiem. Zacznij wychylać gałkę na przemian na lewo i na prawo, próbując doprowadzić do rozhuśtania żyrandola #1. Zaczekaj aż zostanie on na tyle rozbujany żeby znaleźć się blisko jednego z balkoników #2 i wciśnij przycisk A. Możesz już obejrzeć nową cut-scenkę i następnie wyjść z budynku.

ZADANIE: Decipher the third excerpt (Rozszyfruj trzeci poemat)

Podobnie jak wcześniej, musisz wywołać mapę miasta - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podobnie jak wcześniej, musisz wywołać mapę miasta. Odszukaj na niej lokację LA Public Library (powyższy screen) i wciśnij przycisk A w celu wybrania jej jako celu podróży.

ZADANIE: Investigate the Public Library (Wybierz się do biblioteki publicznej)

15 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Dotarcie do biblioteki #1 nie będzie zbyt czasochłonne, gdyż znajduje się ona w stosunkowo niewielkiej odległości od odwiedzonego przed chwilą obiektu - Case 13 - The Quarter Moon Murders (1) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Dotarcie do biblioteki #1 nie będzie zbyt czasochłonne, gdyż znajduje się ona w stosunkowo niewielkiej odległości od odwiedzonego przed chwilą obiektu. Po dotarciu na miejsce gra wyświetli krótki filmik pokazujący przylegające do budynku biblioteki rusztowania #2. Jak się zapewne domyślasz, Twoim zadaniem będzie dotarcie na sam szczyt głównej wieży.

ZADANIE: Climb the Library Tower (Przedostań się na sam szczyt wieży biblioteki)

1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na początek podejdź do pionowej rurki #1 i skorzystaj z niej w celu przedostania się na jedną z niżej położonych partii dachu - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na początek podejdź do pionowej rurki #1 i skorzystaj z niej w celu przedostania się na jedną z niżej położonych partii dachu. Tu musisz podejść do niewielkiego metalowego obiektu #2 i następnie wspiąć się na murek.

2 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Udaj się w stronę prawego rusztowania i odszukaj miejsce, w którym będziesz mógł kontynuować wspinaczkę, używając do tego celu drabiny #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Udaj się w stronę prawego rusztowania i odszukaj miejsce, w którym będziesz mógł kontynuować wspinaczkę, używając do tego celu drabiny #1. Po dotarciu na górny balkonik skieruj się w prawo i przejdź po drewnianej belce #2. Podobnie jak wcześniej, musisz umiejętnie wychylać gałkę analogową w lewo i w prawo w celu balansowania ciałem. Na szczęście chwilowa utrata równowagi nie będzie równoznaczna ze śmiercią głównego bohatera.

3 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Skręć teraz w lewo i podejdź do kolejnej rurki #1, dzięki której będziesz mógł dotrzeć na wyżej położoną część dachu - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć teraz w lewo i podejdź do kolejnej rurki #1, dzięki której będziesz mógł dotrzeć na wyżej położoną część dachu. Po dotarciu na miejsce skorzystaj z pobliskiej drabiny. Musisz przedostać się na nową część rusztowania i udać się następnie w prawo. Podobnie jak w przypadku odwiedzanego we wcześniejszej fazie gry planu filmowego, główny bohater będzie automatycznie doskakiwał do kolejnych platform #2.

4 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Kontynuuj wędrówkę do momentu dotarcia do nowej drabiny - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Kontynuuj wędrówkę do momentu dotarcia do nowej drabiny. Użyj jej do przedostania się na wyżej położoną część rusztowań, a następnie przejdź po nowej drewnianej belce #1. Teraz dla odmiany będziesz musiał przedostać się na dół, tak więc podejdź do najbliższej drabiny #2 i zacznij po niej zjeżdżać (przytrzymanie prawego triggera).

5 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po dotarciu do niższej części rusztowań udaj się w prawo, zeskakując na niżej położone półki #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po dotarciu do niższej części rusztowań udaj się w prawo, zeskakując na niżej położone półki #1. Docelowo musisz odnaleźć nową drabinę #2. Skorzystaj z niej, a następnie z klatki schodowej, kierując się ku górze..

6 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na sam koniec skorzystaj z ostatniej już drabiny #1, co pozwoli Ci znaleźć się na szczycie wieży - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na sam koniec skorzystaj z ostatniej już drabiny #1, co pozwoli Ci znaleźć się na szczycie wieży. Zbadaj całą okolicę, a w jednym z narożników powinieneś zauważyć leżące na ziemi przedmioty #2.

7 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zacznij od obejrzenia nowej kartki - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zacznij od obejrzenia nowej kartki. Nie powinno Cię zdziwić to, że zapisano na niej kolejny fragment poematu #1. Informacja na temat tego znaleziska pojawi się w notatniku (Clue - Fourth excerpt). Teraz obejrzyj lewy obiekt, a okaże się, że jest to fragment naszyjnika Antonii Maldonado, czyli jednej z zamordowanych kobiet #2. Także i w tym przypadku możesz liczyć na odpowiedni wpis w notatniku (Clue - Antonia's medallion). Główny bohater powróci bezpiecznie na dół już bez Twojego udziału.

ZADANIE: Decipher the fourth excerpt (Rozszyfruj czwarty poemat)

Tradycyjnie już zacznij od wywołania mapy miasta - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Tradycyjnie już zacznij od wywołania mapy miasta. Odszukaj na niej lokację Westlake Tar Pits (powyższy screen) i wciśnij przycisk A w celu wybrania jej jako celu podróży.

ZADANIE: Investigate the Westlake Tarpits (Wybierz się do lokacji Westlake Tarpits)

8 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Niedaleko miejsca docelowego zmuszony zostaniesz do zjechania z utwardzonej drogi #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Niedaleko miejsca docelowego zmuszony zostaniesz do zjechania z utwardzonej drogi #1. Zatrzymaj się w pobliżu dołów wypełnionych smołą i podejdź w oznaczone przez grę miejsce #2.

ZADANIE: Reach the Island (Dotrzyj do wysepki)

9 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Ruszaj prosto #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Ruszaj prosto #1. Po dotarciu do jednego z dołów ze smołą obejrzysz nową cut-scenkę. Główny bohater zostanie wyznaczony na ochotnika do przedostania się do widocznej w oddali wysepki #2.

Najistotniejszą informacją w trakcie przemierzania obszaru pokrytego smołą jest to żeby się nigdzie nie zatrzymać, gdyż mogłoby się to skończyć bardzo źle dla głównego bohatera. Warto też zmienić nieco pozycję kamery, tak by móc lepiej widzieć ukryte pod smołą drewniane kładki. Miejsca, w których należy skręcać podczas przeprawy przez smołę, przedstawione zostały w poniższej tabelce.

Skręć w lewo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w lewo.

Skręć w prawo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w prawo.

Skręć w lewo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w lewo.

Skręć w prawo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w prawo.

Skręć w lewo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w lewo.

Skręć w prawo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w prawo.

Skręć w prawo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w prawo.

Skręć w prawo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w prawo.

Skręć w lewo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w lewo.

Skręć w lewo - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć w lewo.

10 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wykonanie opisanych powyżej czynności pozwoli Ci przedostać się na niewielką wysepkę #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wykonanie opisanych powyżej czynności pozwoli Ci przedostać się na niewielką wysepkę #1. Rozejrzyj się tu niedaleko drzewa, odnajdując przy krzakach nowe przedmioty pozostawione przez seryjnego mordercę #2.

11 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Warto oczywiście rozpocząć od obejrzenia kolejnego fragmentu poematu #1, który wyląduje oczywiście w Twoim notatniku (Clue - Fifth excerpt) - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Warto oczywiście rozpocząć od obejrzenia kolejnego fragmentu poematu #1, który wyląduje oczywiście w Twoim notatniku (Clue - Fifth excerpt). Następnie przyjrzyj się ułożonej obok szpilce #2.

12 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Musisz dokonać przybliżenia obrazu na wewnętrznej części buta, dzięki czemu uda Ci się ustalić, że należał on do Theresy Taraldsen #1 - Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Musisz dokonać przybliżenia obrazu na wewnętrznej części buta, dzięki czemu uda Ci się ustalić, że należał on do Theresy Taraldsen #1. Zauważ, że zdobyłeś nowy dowód rzeczowy (Clue - Theresa Taraldsen's shoe). Gra wyświetli teraz cut-scenkę obrazującą bezpieczny powrót w okolice parkingu #2.

zobacz inne poradniki do gry L.A. Noire

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
L.A. Noire [X360]

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

L.A. Noire

zobacz więcej informacji o grze
L.A. Noire

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier przygodowych

Przygodowe
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides