poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Test Drive Unlimited 2

W poradniku znajdziesz szczegółowy opis przejścia wszystkich licencji oraz mistrzostw. Nie zabrakło również informacji o trzech pucharach, które możesz rozegrać po zwycięstwie w mistrzostwach, a także sekretach np. miejscach ukrycia wszystkich wraków.

poradnik, solucja do gry w zawiera 269 stron i 1261 ilustracji, rozmiar pliku to 24,7 MB

Licencja A1

215 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
215
216 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
216

Udaj się do szosowej szkoły jazdy i porozmawiaj z instruktorem [215], a przedstawi już ostatnie osiem zadań do wykonania [216].

Przyspieszanie i hamowanie

217 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
217
218 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
218

Na sam początek dosyć wymagające zadanie. Po długim prostym odcinku, na którym się bardzo rozpędzisz musisz ostro przyhamować i płynnie przejechać slalom [217]. Następnie ostro skręć w prawo i przejeżdżając przez bramki z beczek [218] wyjedź na prostą.

219 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
219
220 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
220

Na jej końcu ponownie slalom, skręt w prawo [219] i wyjście na prostą. Na jej końcu musisz zatrzymać się w wyznaczonym miejscu [220] - zacznij wcześnie hamować by nie przejechać tego miejsca.

Zaawansowany slalom

221 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
221
222 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
222

Po pokonaniu pierwszych kilku bramek z beczek musisz ostro nawrócić w lewo [221]. Następnie kolejne bramki, nawroty [222] oraz jeden slalom po drodze.

223 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
223
224 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
224

Ostatnia prosta pełna jest ustawionych pod jeszcze gorszym kątem szykan z beczek [223], które ciągną się aż do mety [224].

Prędkość i dokładność

225 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
225
226 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
226

Trasa jest łatwa i przyjemna. Przez cały czas prowadzi łukami - musisz jedynie trzymać się bramek z beczek [225]. W niewielu miejscach musisz hamować - jednym z miejsc gdzie musisz lekko przyhamować jest bramka nr 14 [226].

227 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
227
228 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
228

Na ostatniej prostej, tuż przed metą, masz do pokonania slalom złożony z czterech beczek [227]. Pamiętaj, że na mecie musisz zatrzymać się w wyznaczonym miejscu [228].

Kręta droga

229 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
229
230 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
230

Po początkowych kilku łukach uważaj na zakręcie przy drugim checkpoincie - pokonaj go od zewnętrznej do wewnętrznej. Przy trzecim checkpoincie pokonaj długi nawrót w prawo [229] - musisz tutaj nieco zwolnić. Tuż za nim czeka cię długi zakręt w lewo. Na kolejnym checkpoincie ponownie musisz nieco zwolnić by zmieścić się w zakręcie [230] - staraj się stracić jak najmniej z prędkości.

231 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
231
232 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
232

Czeka cię następnie sekwencja trzech ostrzejszy zakrętów [231]. Na koniec przed metą długi łuk w prawo [232] - staraj się jechać na granicy wypadnięcia z trasy, gdy zobaczysz, że wypadasz na zewnętrzną wtedy zacznij zwalniać. W ten sposób z pewnością zaliczysz zadanie.

Drifting

233 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
233
234 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
234

Prosta sprawa - masz tutaj do pokonania trzy nawroty [233]. Możesz to zrobić wprowadzając auto w poślizg odpowiednio manewrując gazem, hamulcem i skrętem kół. Możesz też przejechać je płynnie albo skorzystać z hamulca ręcznego. Po wyjściu z trzeciego nawrotu pokonaj długą prostą i zatrzymaj się na końcu w wyznaczonym miejscu [234].

Czyste wyprzedzanie

235 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
235
236 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
236

Ok. 500 metrów po starcie masz do pokonania pierwszy ostry zakręt. Jeśli uda ci się do niego dojechać przed Dodge Viperem wyprzedź go po wewnętrznej [235], jeśli nie pojedź po zewnętrznej. Chwilę za tym zakrętem czekają cię kolejne dwa, pierwszy w prawo [236], drugi w lewo i w dodatku z górki. Ponownie jeżeli widzisz, że się zmieścisz prześlizgnij się po wewnętrznej, a jeśli nie uciekaj na zewnętrzną. Aby jednak zaliczyć musisz ryzykować i próbować wyprzedzać po wewnętrznej.

Trasa mieszana

237 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
237
238 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
238

Chwilę po starcie pokonaj slalom [237], a za nim nawrót w lewo - jest ciasno więc możesz użyć ręcznego hamulca. Następnie po krótkich prostych odcinkach czeka cię ostry zakręt w prawo, a następnie w lewo [238].

239 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
239
240 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
240

Za nimi musisz pokonać długi ostry zakręt w lewo cały czas jadąc według strzałek przez bramki z beczek [239]. W ten sposób trafisz na prosty odcinek, z którego wystartowałeś [240]. Musisz przejechać dwa takie okrążenia.

Trening na torze

241 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
241
242 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
242

Ostatnia próba rozgrywa się na szerokim torze - musisz na nim pokonać dwa okrążenia. Po starcie pokonaj lekki łuk w lewo, a po kilkuset metrach sekwencja trzech zakrętów [241], a następnie czwarty ostrzejszy w lewo. Za nim pokonaj 2,5 kilometrowy prosty odcinek - na jego końcu czeka cię ostry skręt w lewo [242], zacznij odpowiednio wcześnie hamować.

243 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
243
244 - Licencja A1 - Licencje - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
244

Za zakrętem czeka cię ciągu sześciu zakrętów, na przemian w lewo [243] i w prawo [244], za którymi wyjedziesz na prostą startową.

W ten sposób zdobędziesz wszystkie licencje w grze.

Mistrzostwa C4

001 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
001
002 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
002

Miejsce startu mistrzostw znajduje się niedaleko twojej przyczepy, pierwszego domu [001]. Masz tutaj do wygrania sześć wyzwań [002], a nagrodą główną jest $50 000. Kolejność wykonywania wyzwań zależy od ciebie, ale warto zacząć od zmagań bez rywali na czas, dzięki czemu wypracujesz sobie pierwsze miejsce w kwalifikacji i w reszcie zmagań będziesz startować z pierwszego miejsca. Twoim głównym rywalem jest tutaj Miami Harris.

Czas: wyzwanie Fontanelles

003 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
003
004 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
004

Trasa jest łatwa. Prawie czterysta metrów po starcie czekają cię dwa ostre zakręty w lewo [003]. Potem po prostych i łukach kolejne równie ostre zakręty. Zwracaj uwagę by nie zjeżdżać z jezdni i precyzyjnie przejeżdżać przez checkpointy, których jest osiem [004].

Prędkość: południowe Sant Antoni

005 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
005
006 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
006

Cel jest tutaj prosty: musisz poruszać się z prędkością wyższą niż 90 km/h, aby zdobywać punkty. Im szybciej jedziesz tym więcej punktów zdobywasz. Nie jesteś ograniczony jakimikolwiek barierami w świecie gry. Zwracając bacznie uwagę na mapę staraj się jechać zawsze prosto z maksymalną możliwą prędkością [005]. W prawym-górnym rogu ekranu widzisz upływający czas, zdobyte punkty oraz karę za opuszczenie jezdni [006]. Aby wygrać powinno wystarczyć ok. 1500 punktów.

Czas: wzgórze Sant Antoni

007 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
007
008 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
008

Trasa prowadzi poza zabudowaniami [007] jednak jest tutaj kilka zdradliwych zakrętów czasami niewidocznych z powodu jazdy pod górkę. Pamiętaj, aby starać się nie wyjeżdżać poza jezdnię [008], gdyż wtedy naliczana jest kara.

009 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
009
010 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
010

Ostrzejszych zakrętów jest zaledwie kilka [009]. Pod koniec czeka cię długa prosta, na której uważaj na pagórki, które mogą podbić samochód [010].

Wyścig: centrum Sant Antoni

011 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
011
012 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
012

To kolejna łatwa do pokonania trasa [011]. Jeżeli prowadzisz w klasyfikacji generalnej (a powinieneś) wystartujesz z pierwszego miejsca. Po ok. 500 metrach skróć sobie trasę przez rondo skręcając na nim pod prąd w lewo [012].

013 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
013
014 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
014

Potem czekają cię jeszcze trzy ostre zakręty [013], a po nich prosta do mety [014].

Wyścig: obszar przemysłowy

015 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
015
016 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
016

Kolejna łatwa do przejechania trasa [015]. Trzy okrążenia z kilkoma ostrymi zakrętami [016].

017 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
017
018 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
018

Wszystkie z nich są w lewo [017]. Po dziewiętnastu punktach kontrolnych w końcu zakończysz zmagania [018].

Wyścig: Zatoka Gració

019 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
019
020 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
020

Trasa rozpoczyna się w sielankowej scenerii [019] i początkowo prowadzi delikatnymi łukami, by następnie wprowadzić nas w zabudowania [020].

021 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
021
022 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
022

Musisz uważać szczególnie tutaj na dwóch zakrętach, które są zasłonięte przez budynki [021]. Potem pozostaje do pokonania jeszcze kilka łuków na długiej prostej [022].

023 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
023
024 - Mistrzostwa C4 - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
024

Pamiętaj, że nie musisz wygrać wszystkich wyzwań (chociaż oczywiście jest to korzystne ze względu na dodatkowe pieniądze). Ważne natomiast byś w kwalifikacji generalnej znalazł się na pierwszym miejscu [023] i zwyciężył w mistrzostwach [024].

Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla

025 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
025
026 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
026

Po zakończeniu mistrzostw C4 możesz przystąpić do uzyskania licencji B4. Jednak możesz wygospodarować czas by udać się na wschód [025]. Tutaj czeka na ciebie $65000, które możesz zdobyć ponownie pokonując Miami Harris [026]. Do tych mistrzostw nie musisz koniecznie kupować lepszego auta, Lancia Delta wystarczy.

Czas: sosnowy las

027 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
027
028 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
028

To dość długa, licząca ponad 6 kilometrów trasa. Jest ona dość łatwa i szybka - większa jej część to długie proste [027] i łagodne łuki. Zwróć bacznie uwagę na zakręty pomiędzy trzecim a czwartym checkpointem [028]. Pamiętaj też, że opuszczenie trasy oznacza karę, czyli utratę cennego czasu.

Wyścig: trasa Santa Eularia

029 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
029
030 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
030

Początkowo trasa prowadzi prostym odcinkiem z delikatnymi łukami [029]. Uważaj przy trzecim checkpoincie, gdzie musisz ostro nawrócić w lewo [030].

031 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
031
032 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
032

Ostry zakręt jest również na piątym oraz szóstym checkpoincie. Następnie trasa prowadzi przez miasto, gdzie jest zdecydowanie ciaśniej przed budynki - nie brakuje tu kilku ostrych zakrętów [031]. Ostatni etap prowadzi na wybrzeżu, a pod koniec mapy tuż przed metą musisz pokonać jeszcze jeden, ostry i słabo widoczny zakręt w lewo [032].

Wyścig: jazda za miastem

033 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
033
034 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
034

To kolejny w miarę przyjemny odcinek. Jedyne bardziej uciążliwe miejsce to zakręty na trzecim i czwartym [033] checkpoincie. Reszta trasy to przyjemna, prosta szosa z mniej lub bardziej delikatnymi łukami. Podczas wyścigu musisz jedynie uważać na auta w ruchu ulicznym [034].

Wyścig: przedmieścia Ibizy

035 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
035
036 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
036

To powolna trasa ze względu na liczbę ostrych zakrętów. Zaraz po prostej startowej czeka cię nawrót w lewo [035]. Nie zdążysz nawet porządnie docisnąć gaz do dechy, a musisz ostro skręcać w prawo [036].

037 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
037
038 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
038

Chwilę potem do pokonania są dwa zakręty w lewo - pierwszy z nich wydaje się delikatnym łukiem [037], ale nie jest i dobrze jest zwolnić. Do końca okrążenia pozostaje już niewiele, ale wszystkie zakręty są idealnie widoczne i łatwe do przejechania [038]. Zwycięstwo osiągniesz po przejechaniu trzech okrążeń.

Wyścig: port na Ibizie

039 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
039
040 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
040

Pierwszy etap wyścigu prowadzi po wąskich uliczkach w zabudowanym otoczeniu. Po pierwszym zakręcie w lewo uważaj na dwóch ostrych zakrętach przy checkpoincie trzecim [039] i czwartym [040].

041 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
041
042 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
042

Po dłuższej prostej i pokonaniu kolejnych dwóch ostrych zakrętów [041] trasa wyjeżdża z zabudowanego terenu i wiedzie po prostej szosie [042] aż do mety.

Radar: północna Ibiza

043 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
043
044 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
044

To pierwszy raz, gdy musisz zmierzyć się z tą nietypową konkurencją. Twoim zadaniem jest w określonym czasie przejechanie obok rozmieszczonych na danym terenie fotoradarów z jak największą prędkością. W przypadku tych zmagań radary są od siebie w niedalekiej odległości [043]. Zwróć uwagę, że wokół ciebie znajdują się także twoi rywale, na których musisz uważać by nie wytracili ci prędkości. Zadanie nie jest trudne i wymagające, a czasu masz sporo. Możesz po starcie najpierw zaliczyć fotoradar nr 1 [044]., a następnie fotoradar nr 4 i 5, 3 i w końcu 2. Wysoką prędkość w takiej kolejności jesteś w stanie osiągnąć na radarach nr 5, 2 i 3. Możesz także bocznymi drogami udać się za radar nr 5 i jadąc po prostej z dużą prędkością zaliczyć po nim radar nr 4.

045 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
045
046 - Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla - Mistrzostwa - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
046

Wygrywając we wszystkich zmaganiach zdobędziesz 60 punktów [045] i wygrasz mistrzostwa [046].

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Test Drive Unlimited 2

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Test Drive Unlimited 2

zobacz więcej informacji o grze
Test Drive Unlimited 2

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier sportowych

Sportowe