poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Crysis 2 oficjalny polski poradnik do gry

Niniejszy oficjalny poradnik, który oddajemy w Wasze ręce, zawiera bardzo dokładną i bogato ilustrowaną solucję do gry Crysis 2. Na końcu poradnika umieszczony został też rozdział poświęcony tzw. znajdźkom.

poradnik, solucja do gry w zawiera 164 stron i 629 ilustracji, rozmiar pliku to 14,3 MB

Szczur doświadczalny

Przedostań się do magazynu

Zniszcz informacje o miejscu pobytu Goulda

Zmagania rozpoczniesz na piętrze budynku, do którego dotarłeś w poprzedniej misji. Zgodnie z sugestią gry uruchom kamuflaż i zbliż się do wybitego okna. Rozejrzyj się dokładnie po okolicy i sprawdź dostępne opcje taktyczne [#105]. Twoim celem jest duży magazyn po drugiej stronie doku.

#105 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#105
#106 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#106

Przy odrobinie wysiłku można dostać się na miejsce pod osłoną kamuflażu - na zachodzie jest droga [#106], która pozwoli Ci przejść na jej drugi koniec bez wzbudzania podejrzeń, a stojące na ulicy samochody i ciężarówki zapewnią osłonę podczas regeneracji energii. Lepiej jednak zastosować wariant siłowy, zwłaszcza, że masz ku temu odpowiednie warunki. Już za chwilę zdobędziesz karabin snajperski DSG-1, a okno, z którego spoglądasz na okolicę, stanowi doskonały punkt do ostrzeliwania wrogów.

Wejdź na położoną na zachodzie drogę i omijając porzucone auta, przesuń się na jej koniec - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry

Wejdź na położoną na zachodzie drogę i omijając porzucone auta, przesuń się na jej koniec. Na końcu trasy leży martwy żołnierz, a obok niego kluczyki do samochodu.

#107 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#107
#108 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#108

Pamiętając o włączonym kamuflażu zejdź na dół i po cichu zlikwiduj <3> stojącego tu piechura [#107]. Zabierz mu karabin snajperski i natychmiast wróć na górę. Rozpocznij likwidację żołnierzy, pamiętając by najpierw pozbyć się tych stojących najbliżej [#108], natomiast później zajmij się wojskiem nadbiegającym z centralnej części doku. Do niszczenia większych grup wykorzystuj rozstawione tu i ówdzie beczki. Jeżeli zabraknie Ci amunicji, włącz kamuflaż i zejdź na dół do małej budki [#109]. W środku znajduje się skrzynka z nabojami.

#109 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#109
#110 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#110

W dokach możesz pobawić się również w myśliwego. Plansza nadaje się doskonale do polowania na przeciwników, bo znajdziesz tu dużo miejsc pozwalających się schować, jest też woda, którą można wykorzystać do przemieszczania się z miejsca na miejsce. Jeśli zdecydujesz się na łowy, warto wziąć pod uwagę opcje taktyczne. W okolicy znajduje się spora liczba zielonych beczek [#110], z których po trafieniu zaczną wydobywać się kłęby dymu <4>. Gra pozwala także oznaczyć markerem pomost, idealnie nadający się do wyjścia z wody <2>.

Bez względu na to, który wariant wybierzesz, musisz się dostać do położonego na środku doku budynku <1> - jeżeli tego nie zrobisz, będą z niego na okrągło wybiegać żołnierze. Kiedy wejdziesz do środka, program zaliczy checkpoint, zachowujący dotychczasowe dokonania.

#111 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#111
#112 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#112

Bez względu na to, którą opcję wybierzesz, w końcu dotrzesz do magazynu [#111]. Parter kontroluje niewielka grupa żołnierzy - ich wyeliminowanie nie powinno sprawić Ci większych trudności. Zlikwidowawszy wszystkich przeciwników, koniecznie zabierz ze sobą ciężki karabin maszynowy [#112] i wejdź do windy [#113]. Kabina zamknie się automatycznie, a Ty pojedziesz na ostatnie piętro budynku.

Zanim wyjedziesz na górę, sprawdź pomieszczenie zlokalizowane obok zachodniego wejścia do budynku - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry

Zanim wyjedziesz na górę, sprawdź pomieszczenie zlokalizowane obok zachodniego wejścia do budynku. Na stoliku znajdziesz czytnik z rozmową emailową.

#113 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#113
#114 - Szczur doświadczalny (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#114

U góry przebywa trzech żołnierzy - zabij ich w dowolny sposób. Kiedy uporasz się z rywalami, podejdź do oznaczonej niebieskim markerem szafy [#114]. Poślij serię z karabinu w kierunku komputera, a zostanie on zniszczony.

Zniszcz śmigłowiec bojowy C.E.L.L.

Po unicestwieniu sprzętu wrogowie zorientują się, że znajdujesz się w budynku. Do doków zostanie wysłany śmigłowiec, który zacznie krążyć wokół ostatniego piętra i ostrzeliwać Twoją pozycję. Starcie z helikopterem podzielone jest na trzy fazy:

I. W śmigłowcu siedzi dwóch strzelców - w tej części batalii musisz pozbyć się pierwszego z nich [#115]. Nie ma większego znaczenia, której broni użyjesz do wykonania zadania, może to być zarówno zwykły pistolet maszynowy, jak i karabin snajperski (stoi obok). Ważne jest to, żeby trafić oponenta. Kiedy wróg spadnie do rzeki, helikopter na chwilę oddali się, a do walki wkroczą pozostali żołnierze. Część z nich przyjedzie windą, pozostali spuszczą się na linach z dachu. Uważnie obserwuj ten ostatni [#116] i załatw wszystkich przeciwników próbujących atakować Cię z góry. Przytargany z dołu karabin maszynowy okaże się bardzo pomocny.

#115 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#115
#116 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#116

II. W kolejnej fazie śmigłowiec powróci, ale tym razem zbliży się on z drugiej strony, a do akcji wkroczy pozostały przy życiu strzelec. Czeka Cię powtórka z rozrywki: poczekaj na dogodny moment, a potem ostrzelaj pokład z dowolnej broni. Kiedy przeciwnik wpadnie do rzeki, helikopter znów wycofa się, a do sali wkroczą kolejni żołnierze. Rozwal wszystkich wrogów, jacy staną Ci na drodze.

#117 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#117
#118 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#118

III. Na niebie znów pojawi się śmigłowiec, ale tym razem jego pilot przestanie przebierać w środkach. W Twoim kierunku będą odpalane pociski rakietowe. Szybko wycofaj się do tyłu, by uniknąć uderzenia i podnieś upuszczoną przez jednego z przeciwników wyrzutnię rakiet JAG [#117] (jeżeli masz kłopot z jej zlokalizowaniem, odpal wizjer i sprawdź opcje taktyczne - pierwsza z nich <1> wskazywać będzie broń). Namierz helikopter [#118] i wystrzel. Jeśli nie trafisz, możesz skorzystać z usług karabinu maszynowego, bądź jakiekolwiek innej broni - walka potrwa co prawda dłużej, ale w końcu uda Ci się ściągnąć maszynę, o ile oczywiście nie dasz się przy tym zabić. Przetrwanie będzie łatwiejsze, jeżeli schowasz się za ścianą i tam przeczekasz wybuchy.

Uszkodzony helikopter zacznie pikować i po chwili wpadnie z wielkim hukiem do sali, w której się znajdujesz [#119]. Nie zdarzyło mi się ani razu przy tym zginąć, ale na wszelki wypadek wycofaj się do tyłu. To wszystko.

#119 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#119
#120 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#120
Śmigłowiec wpadnie do środka i zatrzyma się piętro niżej - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry

Śmigłowiec wpadnie do środka i zatrzyma się piętro niżej. Zejdź na dół i sprawdź skrzynie stojące pod ścianą. Na jednej z nich leży nowojorska pamiątka.

Spotkaj się z Natanem Gouldem

Śmigłowiec wyrwie efektowną dziurę w podłodze [#120]. Zeskocz piętro niżej i skieruj się do otwartych drzwi, które doprowadzą Cię na klatkę schodową. Zejdź na dół i odstrzel kłódkę przytrzymującą metalową klapę [#121]. Skorzystaj z otworu by wydostać się na zewnątrz.

#121 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#121
#122 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#122

Znajdź najbliższe schody [#122] i z ich pomocą dostań się do kolejnego budynku. Tutaj wdrap się na górę i przejdź po żółtym ramieniu zniszczonego dźwigu [#123] na zaporę. Idź cały czas przed siebie na północ. Po chwili znajdziesz się w pobliżu wieżowca [#124], gdzie ukrywa się Nathan Gould.

#123 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#123
#124 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#124

Zlikwiduj znajdujących się w okolicy żołnierzy w wybrany przez siebie sposób, a następnie zbliż się do budynku. Drzwi są zamknięte na kłódkę [#125], ale to żaden problem - odstrzel ją, a następnie wykonaj kopniaka. Zwiedź nieduży hol i znajdź windę [#126]. Kiedy dotrzesz na miejsce, skontaktuje się z Tobą Gould i pośle kabinę na dół. Oczywiście wejdź do środka.

#125 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#125
#126 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#126

Kiedy dotrzesz na górę, Gould zajmie się Tobą. Idź posłusznie za mężczyzną i usiądź na wskazanej przez niego "kołysce" [#127], by zbadać kombinezon. Chwilę później odzyskasz kontrolę nad bohaterem, a Twój rozmówca przejdzie do kolejnego pomieszczenia. Ty uczyń to samo.

#127 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#127
#128 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#128
W drugim pokoju znajduje się nieśmiertelnik - znajdziesz go na półce w pobliżu teleskopu - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry

W drugim pokoju znajduje się nieśmiertelnik - znajdziesz go na półce w pobliżu teleskopu. Wykorzystaj chwilę podczas monologu Goulda, by go podnieść.

Gould rozpocznie dłuższą pogawędkę. W pewnym momencie zostanie ona brutalnie przerwana przez żołnierzy C.E.L.L., którzy ostrzelają mieszkanie. Mężczyzna otworzy drzwi prowadzące na korytarz [#128]. Czas się wykazać.

Chroń Goulda i ucieknij

Zlikwiduj oddział C.E.L.L.

Włącz kamuflaż i poczekaj, aż jeden z wrogów otworzy drzwi i wyjdzie na korytarz [#129]. Przeciwnik zacznie kierować się w Twoją stronę. Szybko schowaj się w kabinie windy, a gdy żołnierz zbliży się do Ciebie, załatw go po cichu. Teraz zajmij się pozostałymi oponentami, którzy zgromadzili się w mieszkaniu. To, w jaki sposób to zrobisz, nie ma większego znaczenia. Grunt, żeby wszyscy zostali zabici.

#129 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#129
#130 - Szczur doświadczalny (2) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#130

Zgodnie ze wskazaniami markera podejdź teraz do okna [#130]. Gra uruchomi oskryptowaną scenkę, w której jeden z przeciwników wyrzuci Cię przez okno. Twarde lądowanie zakończy zmagania na tym etapie.

Strażnicy bram

Stosunkowo krótki, ale za to bardzo intensywny etap. Misję rozpoczniesz na dachu jednego z budynków, który położony jest w dzielnicy finansowej Nowego Jorku. Twój cel to Wall Street, gdzie znajduje się kolejna kołyska - urządzenie służące do badania nanokombinezonu.

#131 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#131
#132 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#132

Dokonaj infiltracji ośrodka C.E.L.L. Nanotech na Wall Street

Przedostań się do posterunku dowodzenia C.E.L.L.

W okolicy nie znajdziesz niczego ciekawego, dlatego od razu skieruj się na południowy-zachód [#131]. Nie musisz obawiać się wrogów - przez dłuższą chwilę nie natkniesz się na żadnych żołnierzy C.E.L.L. Kiedy dotrzesz do końca trasy, przeskocz na metalową platformę [#132] przytwierdzoną do sąsiedniego budynku. Tu wdrap się na kolejny dach.

#133 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#133
#134 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#134

Skręć na południe [#133] i poruszaj się zgodnie ze wskazaniem niebieskiego markera. Po chwili dotrzesz do rozwalonego muru [#134]. Spójrz w dół, a bez trudu zauważysz kolejne fragmenty budynku [#135], które pozwolą Ci zejść niżej.

#135 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#135
#136 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#136

Wejdź na windę, z której korzystają czyściciele okien. Metalowa platforma urwie się pod Twoim ciężarem i spadnie na dół. Zeskocz na plac, a następnie skieruj się w stronę ulicy [#136], która znajduje się na południowym-wschodzie.

Zanim ruszysz w dalszą drogę, skręć w lewo po zeskoczeniu z platformy i skieruj się na północ - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry

Zanim ruszysz w dalszą drogę, skręć w lewo po zeskoczeniu z platformy i skieruj się na północ. Trafisz do zaułka, gdzie na schodach leżą kluczyki do samochodu.

Żołnierze C.E.L.L. toczą intensywną walkę z Cepidami. Poczekaj aż część wrogów pozabija się nawzajem i zbliż się do ulicy. Z wieżowca zlokalizowanego na wprost zeskakiwać będą kolejni obcy [#137]. Zabij wszystkich przeciwników i pozbieraj nanokatalizatory.

#137 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#137
#138 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#138

Omiń barykadę na obwodzie

Skręć na południowy-zachód i ostrożnie posuwaj się w górę ulicy, systematycznie eliminując wszystkich napotkanych żołnierzy [#138]. Na końcu trasy znajduje się transporter opancerzony z upierdliwym strzelcem obsługującym karabin maszynowy. Zbliż się do pojazdu korzystając z kamuflażu, a następnie zlikwiduj przeciwnika. Karabin możesz zabrać ze sobą - w dalszej części zmagań taki argument w łapskach z pewnością się przyda.

Wkrocz do brązowego wieżowca przez zlokalizowane w rogu budynku drzwi [#139] i przedrzyj się jego drugą stronę. Po chwili znajdziesz się w ogrodzie [#140]. Idź cierpliwie w górę po schodach, aż trafisz w pobliże kościoła.

#139 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#139
#140 - Strażnicy bram (1) - Opis przejścia - Crysis 2 - oficjalny polski poradnik do gry
#140

 

pobierz poradnik

Aby pobrać oficjalny polski poradnik do gry
Crysis 2

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Poradnik Crysis 2 oficjalny polski poradnik do gry

spis treści poradnika do gry Crysis 2 dostępnych w pełnej wersji


na pomarańczowo zaznaczono części wyświetlone jako przykładowe

Wprowadzenie
Opis przejścia
• Na głęboką wodę
• Druga szansa (1)
• Druga szansa (2)
• Nagłe uderzenie (1)
• Nagłe uderzenie (2)
• Szał na drodze (1)
• Szał na drodze (2)
• Szczur doświadczalny (1)
• Szczur doświadczalny (2)
• Strażnicy bram (1)
• Strażnicy bram (2)
• Idzie nieboszczyk
• Siedziba władzy
• Mroczne serce (1)
• Mroczne serce (2)
• Semper Fi lub giń (1)
• Semper Fi lub giń (2)
• Upadek korporacji (1)
• Upadek korporacji (2)
• Złapać pociąg (1)
• Złapać pociąg (2)
• Niebezpieczna przystań (1)
• Niebezpieczna przystań (2)
• Stacja końcowa
• Awaria zasilania
• Oko cyklonu (1)
• Oko cyklonu (2)
• Maski zdjąć (1)
• Maski zdjąć (2)
• Z popiołów
• Spacer po parku
Znajdźki
• Nieśmiertelniki (1)
• Nieśmiertelniki (2)
• Rozmowy Emailowe
• Pamiątki z Nowego Jorku (1)
• Pamiątki z Nowego Jorku (2)
• Nowojorskie pojazdy
Crysis 2

zobacz więcej informacji o grze
Crysis 2

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides