poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Fallout: New Vegas Zadania główne i poboczne

Poradnik do gry Fallout: New Vegas zawiera dokładny opis zarówno całego wątku fabularnego jak i wszystkich zadań pobocznych. Opisy zawierają informacje o możliwych rozwiązaniach konkretnych zadań i ich zakończeniach.

poradnik, solucja do gry w zawiera 340 stron i 749 ilustracji, rozmiar pliku to 25,3 MB

Jak mało wiemy

1 - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Zleceniodawca: Joana po wykonaniu zadania [Żegnaj, ukochana - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Zleceniodawca: Joana po wykonaniu zadania [Żegnaj, ukochana!] / Pan Tak [13 piętro The Tops ] (M7B:2) / Pan House zadanie [House zawsze wygrywa, IV] / Ambasador Crocker zadanie [Za Republikę, cz. 2]

Zadanie możesz otrzymać od różnych postaci. Kiedy tylko przekroczysz prób kasyna zostaniesz poproszony o oddanie broni - możesz zatrzymać schowaną broń. Podejdź do recepcjonistki (M7F:1) #1 i postaraj się wyciągnąć z niej jakieś informacje co planuje Omerta [Retoryka 28 ]. Możesz użyć [Przerażająca obecność ] by wyciągnąć informacje gdzie znajduje się Cachino od jednego ze Zbirów z Omerty . Dorwiesz go siedzącego przy stoliku (M7F:2) bądź (prawdopodobniej) on dorwie Ciebie kiedy będziesz szedł w jego stronę #2 .

2 - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Po wypytaniu o szemrane interesy Cachino odejdzie - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Po wypytaniu o szemrane interesy Cachino odejdzie. Musisz zdobyć dowód, że coś jest na rzeczy, możesz:

  • zacząć się zakradać #1 za nim i wyciągnąć z jego kieszeni Pamiętnik Cachino ;
  • porozmawiać z recepcjonistką i zlokalizować pokój Cachino.

W drugim przypadku zapłać jej (300 kapsli), użyj przemocy [Siła 8 ] lub zejdź z ceny do 200 kapsli [Handel 55 ]. Udaj się windą (M7F:3) do [Pokoje Gomorry ], a następnie przejdź do pokoju Cachino. Omiń strażnika i otwórz drzwi wytrychem [Otwieranie zamków 75 ]. Przeszukaj biurko w górnej części pokoju #2 , gdzie znajdziesz Pamiętnik Cachino .

Powróć do mężczyzny (M7F:2) i przedstaw mu dowód. W tym momencie możesz obrać jedną z dwóch ścieżek rozwiązujących to zadanie.

  • [Handel 60 ] poproś o 200 kapsli za pamiętnik;
  • zażądaj o 100 kapsli;
  • zatrzymaj pamiętnik.

Jeżeli oddasz pamiętnik możesz pomóc Cachino w pokrzyżowaniu planów Rodziny - rozwiązanie 1, jeśli postanowisz zatrzymać pamiętnik przejdź do rozwiązania 2.

Rozwiązanie 1

3 - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Możesz obrać stronę Cachino i pomóc pokrzyżować plany rodziny - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Możesz obrać stronę Cachino i pomóc pokrzyżować plany rodziny. Musisz dowiedzieć się od Troike o tajemniczych dostawach broni lub dowiedzieć się czym trudni się Clanden. Otrzymasz Klucz do Klubu Zoara .

TROIKE

Skieruj się do windy do [Dolny poziom Gomorry ] (M7F:3), kiedy będziesz na dole otwórz kluczem drzwi (M7G:1), a następnie przejdź do pomieszczenia, gdzie przebywa Troike (M7G:2) #1 . Wypytaj go o broń, będzie niechętny do pomocy:

  • zaproponuj, że postarasz się, by szefowie anulowali jego kontrakt z rodziną;
  • [Retoryka 80 ] zastrasz go RNK;
  • [Medycyna 30 ] wypytaj o prostytutkę.

Powróć na dolny poziom, a następnie przejdź drzwiami (M7F:4) na balkony, gdzie znajdziesz Wielkiego Sala (M7F:5) #2 .

  • [Handel 45 ] skłam, że Troike postara się wynegocjować lepsze ceny;
  • [Retoryka 53 ] powiedz, że Troikem może sprawiać już tylko problemy;
  • wykup jego kontrakt za 300 kapsli;

Możesz również znaleźć List o szantażu Troike w sejfie w pokoju Wielkiego Sala . Hasło zdobędziesz u szefa (ukradnij), możesz również bezpośrednio sam otworzyć sejf lub wpierw zhakować terminal, by otworzyć sejf.

Powróć do Troike (M7G:2) i powiedz, że jest wolny - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Powróć do Troike (M7G:2) i powiedz, że jest wolny. Wypytaj o broń:

  • [Retoryka 70 ] zmuś Troike, by wysadził składzik z bronią;
  • zniszcz skład samodzielnie.

W pierwszym przypadku - opuść kasyno na chwilkę, po czym wróć z powrotem. Jeśli obierzesz drugą drogę, przejdź do piwnicy (M7G:3) i podłóż termit (M7G:4). Możesz również wpierw przeszukać skrzynie i pozbierać broń. Powróć do Cachino (M7F:2) i zaraportuj. Rozpoczyna się zakończenie.

CLANDEN

Mężczyznę znajdziesz w swoim pokoju, zasadniczo niczego się nie dowiesz, za szafą jednak znajdziesz sejf #1 [Otwieranie zamków 75 ], natomiast wewnątrz Taśmy snuff - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Mężczyznę znajdziesz w swoim pokoju, zasadniczo niczego się nie dowiesz, za szafą jednak znajdziesz sejf #1 [Otwieranie zamków 75 ], natomiast wewnątrz Taśmy snuff . Możesz teraz albo porozmawiać z Clandenem bądź z Cachino (który i tak powie Ci, byś porozmawiał z tym pierwszym):

  • [Handel 50 ] zaszantażuj go, zdobędziesz 200 kapsli oraz każesz mu się wynosić z miasta;
  • oddaj taśmy i nakaż opuścić miasto;
  • powiedz, że nie oddasz taśm - zabij go.

ZAKOŃCZENIE

Zarówno Ty jak i Cachino zostaniecie wezwani do szefów - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Zarówno Ty jak i Cachino zostaniecie wezwani do szefów. [Retoryka 80 ] namów Cachino, by to on rozpocząć strzelaninę - szefowie nie powinni się tego spodziewać. Udaj się za nim do pokoju. Na miejscu otrzymasz broń, usiądź na kanapie i rozpocznij rozmowę. [Retoryka 80 ] możesz wypytać o plan, a następnie skłam, że Nero nakazał Ci zdjąć Wielkiego Sala. Po chwili rozpocznie się strzelanina - zabij Nero. W każdej chwili możesz również dać sygnał Cachino do zastrzelenia jednego z szefów. Zadanie dobiega końca.

Rozwiązanie 2

4 - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Postanowisz zachować pamiętnik - udaj się na balkon do Wielkiego Sala (bądź Nero ) (M7F:5) #1 , przy drzwiach (M7F:4) natrafisz na strażnika - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Postanowisz zachować pamiętnik - udaj się na balkon do Wielkiego Sala (bądź Nero ) (M7F:5) #1 , przy drzwiach (M7F:4) natrafisz na strażnika.

  • [Retoryka 50 ] powiedz, że chodzi o Cachino;
  • okaż mu pamiętnik.

Powiedz szefom, że jeden z ich pracowników coś knuje.

  • Sprzedaj za 100 kapsli;
  • [Handel 55 ] sprzedaj za 200 kapsli.

Idź za szefem go gabinetu #2 , gdzie ten rozprawi się z Cachino .

Porozmawiaj z szefem co następuje dalej, musisz pomóc dwóm członkom Rodziny - Troike i Clandenowi .

5 - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
TROIKE - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

TROIKE

Skieruj się do windy do [Dolny poziom Gomorry ] (M7F:3), kiedy będziesz na dole otwórz kluczem drzwi (M7G:1), a następnie przejdź do pomieszczenia, gdzie przebywa Troike (M7G:2) #1 . Zapytaj czego potrzebuje - musisz pomóc odzyskać ostatnie skradzione zapasy. Opuść kasyno i skieruj się w stronę [Siedziba Sunset Sarsaparilla ] (MsB:18). Zagubioną przesyłkę znajdziesz na obrzeżach (M10:1) #2 . Uważaj na Bestie , które będą wokół niej grasowały. Zabierz Transport rozłożonej broni i powróć do Troike (M7G:2).

6 - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
CLANDEN - Jak mało wiemy | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

CLANDEN

Mężczyznę znajdziesz w swoim pokoju #1 , zapytaj czego potrzebuje - [Nauki ścisłe 60 ] możesz sam odgadnąć bądź po prostu zapytać, chodzi o chlor. Możesz go zdobyć w dwóch miejscach - w Ultra-Luxe lub we Freeside.

Przejdź do [Kasyno Ultra-Luxe ] (M7:4), oddaj (lub schowaj) broń przy wejściu i udaj się do zamkniętego schowka na końcu (M7C:6), aby go otworzysz potrzebujesz [Otwieranie zamków 25 ]. Zabierz Naczynie z chlorem #2 i powróć do Clandena .

Możesz również udać się do [U Micka & Ralpha] (M6B:2) i tam zakupić chlor [Nauki ścisłe 60 ], możesz również przekonać sprzedawcę [Handel 50 ], by sprzedał Ci za połowę kwoty. Powróć do Clandena .

Powróć do szefa gdzie zakończysz zadanie.

Konsekwencje

Jeżeli nie wypełniłeś zadania, Omerta zaatakuje podczas finałowej walki o Zaporę Hoovera, jednak nie użyje do tego swojej broni.

Jeżeli obrałeś stronę szefów, Omerta zaatakuje podczas finałowej walki i użyje swojej bomby.

Jeżeli pomogłeś Cachino Omerta nie zaatakuje podczas finałowej walki.

Już mnie nie boli

Zleceniodawca: Porucznik Gorobets [Camp McCarran ] (M25:4) - Już mnie nie boli | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Zleceniodawca: Porucznik Gorobets [Camp McCarran ] (M25:4)

Dowiesz się o tym jak Cook-Cook napadł na Betsy i Dychę Pik - obydwoje uciekli, lecz dopiero po tym, jak Cook zgwałcił Betsy . Porucznik zaproponuje, byś przekonał ją o podjęciu leczenia. Znajdziesz ją nieopodal bądź w tym samym namiocie co porucznika. Kobieta będzie twardo upierała się, że wszystko jest w porządku:

  • [Medycyna 40 ] powiedz, że uraz może ją rozpraszać;
  • [Retoryka 60 ] powiedz, że jest słabym ogniwem w drużynie i wszyscy o tym wiedzą.
  • porozmawiaj z pozostałymi członkami Pierwszego Zwiadowczego o pomocy dla Betsy.

Porozmawiaj z:

10 Pik - powiedz, że usiłujesz przekonać Betsy aby odwiedziła lekarza, Dziesiątka poleci Ci Doktor Usanagi , odeśle Cię również do sierżanta Bitter-Roota ;

Kapral Sterling - zapytaj o pomysł na przekonanie Betsy do leczenia. Każe Ci jej przekazać, że to jej duma nie pozwala jej iść do lekarza;

Sierżant Bitter-Root - możesz powiedzieć, że ma niezwykłe imię [Retoryka 30 ] lecz nie chcesz go obrażać. Zapytany o Betsy potwierdzi, że powinna odwiedzić Doktor Usanagi .

Przekaż Betsy zdanie pozostałych członków drużyny na temat jej odwiedzin u lekarza - na kogokolwiek się powołasz, Betsy postanowi odwiedzić lekarza.

Kiedy już przekonasz Betsy, aby podjęła leczenie, porozmawiaj z porucznikiem Gorobetsem , który wyśle Cię do [Klinika medyczna Nowego Vegas ] (MsB:14), gdzie znajdziesz Doktor Usanagi - Już mnie nie boli | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Kiedy już przekonasz Betsy, aby podjęła leczenie, porozmawiaj z porucznikiem Gorobetsem , który wyśle Cię do [Klinika medyczna Nowego Vegas ] (MsB:14), gdzie znajdziesz Doktor Usanagi . Powiedz jej, że niedługo powinna zjawić się u niej Betsy z Pierwszego Zwiadowczego.

Klasyczna inspiracja

Zleceniodawca: Michael Angelo [Pracownia Michaela Angelo ] (M7:8)

Odszukaj w pracowni Michaela, który początkowo pomyśli, że działasz na zlecenie Pana Housea i przychodzisz w jego imieniu - Klasyczna inspiracja | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Odszukaj w pracowni Michaela, który początkowo pomyśli, że działasz na zlecenie Pana House'a i przychodzisz w jego imieniu:

  1. [Retoryka 40 ] skłam, że to prawda. Następnie [Retoryka 45 ] lub [Naprawa 45 ], a na koniec [Retoryka 55 ] aby wyciągnąć od mężczyzny 300 kapsli.
  2. [Medycyna 55 ] odkryj u niego symptomy zaawansowanej agorafobii;
  3. Zapytaj dlaczego nie wróci do Krypty 21;
  4. [Retoryka 50 ] skłam, że jednak przychodzisz od Pana House'a.

Bądź powiedz, że nie jesteś z polecania Pana House'a. W każdym momencie, kiedy kłamiesz, możesz również zmienić zdanie i powiedzieć, że żartujesz.

Zacznij wypytywać go o jego życie, aż w końcu:

Którąkolwiek opcję wybierzesz rozmowa będzie kontynuowana. W końcu Michael poprosi Cię, byś zrobił zdjęcia kilku inspirującym miejscom na pustkowiach, zgódź się - otrzymasz od niego Codac 9000 . Kolejność odwiedzania miejsc jest dowolna, jeśli braknie Ci kliszy, powróć do Michaela po więcej.

Znak Stevea Bizona [Primm ] (MsF:4) - Klasyczna inspiracja | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Znak Steve'a Bizona [Primm ] (MsF:4)

Zdjęcie dinozaura z Novac [Novac ] (MsE:21) - Klasyczna inspiracja | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Zdjęcie dinozaura z Novac [Novac ] (MsE:21)

Znak butelki w kwaterze Sunset Sarsaparila [Siedziba Sunset Sarsaparilla ] (MsB:18) - Klasyczna inspiracja | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Znak butelki w kwaterze Sunset Sarsaparila [Siedziba Sunset Sarsaparilla ] (MsB:18)

Znak placówki HELIOS Jeden [HELIOS Jeden ] (MsE:17) - Klasyczna inspiracja | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Znak placówki HELIOS Jeden [HELIOS Jeden ] (MsE:17)

Znak Lotniska McCarran [Camp McCarran ] (MsB:28) - Klasyczna inspiracja | Zadania poboczne - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Znak Lotniska McCarran [Camp McCarran ] (MsB:28)

Kiedy zrobisz wszystkie pięć zdjęć powróć do Michaela Angelo (M7:8) u którego odbierzesz nagrodę.

zobacz inne poradniki do gry Fallout: New Vegas

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik Zadania główne i poboczne do gry
Fallout: New Vegas

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Fallout: New Vegas

zobacz więcej informacji o grze
Fallout: New Vegas

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier RPG

Gry RPG
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides