poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Mafia II: Joe’s Adventures

W niniejszym poradniku znajdziecie dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia gry Mafia II: Joe’s Adventures. W tekście znajdziecie również dokładne wskazówki dotyczące poszukiwania magazynów Playboy, pełniących w tej produkcji rolę tzw. „znajdźek”.

poradnik, solucja do gry w zawiera 70 stron i 188 ilustracji, rozmiar pliku to 5 MB

Parkingowy (Tony)

Tę misję uaktywnisz w porcie [#41] , marker zlokalizowany jest tuż obok ogromnego statku. Celem zadania jest zdobycie i przyprowadzenie eleganckiej limuzyny z dzielnicy bogaczy.

Auto stoi w Hillwood, niedaleko obserwatorium, gdzie odbyło się finałowe starcie w Mafii II. To kawał drogi od portu, dlatego udaj się na miejsce szybkim samochodem - czasu na wykonanie zadania jest co prawda sporo, ale nie ma sensu ryzykować, zwłaszcza, że droga powrotna nie będzie usłana różami.

#41 - Parkingowy (Tony) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#41

#42 - Parkingowy (Tony) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#42

Po dotarciu na miejsce zauważysz, że pojazd pilnowany jest przez kilku ochroniarzy [#42] . Gdy zaczniesz manipulować przy samochodzie, strażnicy rzucą się do ataku, dlatego zlikwiduj ich w pierwszej kolejności, zanim w ogóle podejmiesz jakiekolwiek działania związane z kradzieżą limuzyny. Zlikwidowawszy wrogów usiądź za kierownicą auta (lepiej użyć wytrychów niż wybić szybę) i wciśnij gaz do dechy.

Auto będzie poszukiwane przez policję, co stanowi duży problem - podczas pościgu pojazd zostanie z pewnością pokiereszowany, a Derek uszkodzonego wozu przyjmować nie zamierza. Gdy stan techniczny limuzyny osiągnie stan krytyczny, trzeba będzie pofatygować się do warsztatu [#43] (gra sama wyznaczy trasę, jeśli zajdzie taka potrzeba). Mechanika można zresztą odwiedzić niezależnie od poziomu zniszczenia samochodu, choćby po to, żeby zmienić tablice i pozbyć się tym samym policji.

#43 - Parkingowy (Tony) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#43

#44 - Parkingowy (Tony) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#44

Kiedy dotrzesz do portu, podjedź do statku i zostaw auto na platformie żurawia [#44] . Samochód zostanie załadowany na pokład, a Ty będziesz mógł zakończyć misję za pomocą znajdującego się nieopodal znacznika.

Dowody zbrodni (Bruski)

Tę misję uaktywnia się w dzielnicy Uptown - znacznik znajduje się przed wejściem do szpitala. Bruski poprosi Cię o wykradnięciu samochodu z parkingu policyjnego i odprowadzenie go na złomowisko.

#45 - Dowody zbrodni (Bruski) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#45

#46 - Dowody zbrodni (Bruski) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#46

Po uaktywnieniu zadania wsiądź do swojego auta i zgodnie ze wskazaniami kompasu udaj się w pobliże parkingu policyjnego (przejażdżka nie będzie długa, komisariat znajduje się kilkaset metrów od szpitala). Otwórz bramę [#45] jak gdyby nigdy nic i nie zważając na patrolujących teren strażników, zbliż się do samochodu [#46] .

Nie ma znaczenia czy otworzysz auto wytrychem, czy wybijesz szybę. Wejście do pojazdu jest równoznaczne z przypięciem łatki poszukiwanego i wzrostem zagrożenia ze strony policji do czterech gwiazdek (otwarcie ognia z pistoletów maszynowych). Nie czekaj aż wrogowie zrobią z Ciebie sito, tylko wyjedź z parkingu i wciśnij gaz do dechy.

#47 - Dowody zbrodni (Bruski) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#47

#48 - Dowody zbrodni (Bruski) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#48

Złomowisko Bruskiego znajduje się blisko komisariatu, ale i tak ucieczka do łatwych nie należy. Tradycyjnie już liczba radiowozów znacznie się zwiększy, dlatego będziesz musiał nie tylko sprytnie manewrować autem podczas jazdy, ale również liczyć na odrobinę szczęścia. Program wytyczy trasę przez autostradę [#47] i jest to dobry wybór. Jeśli będziesz mieć farta, po wjeździe do tunelu pościg zostanie w tyle i nikt nie będzie Cię niepokoił aż do zjazdu na złomowisko.

Kiedy uda Ci się dotrzeć do siedziby Bruskiego, podjedź do wskazanego przez marker garażu [#48] i zaparkuj samochód w środku. W tym samym momencie misja się zakończy.

Na ratunek (Marty)

Marty zaliczył stłuczkę z autem należącym do Bombowców i wpadł przez to w nie lada kłopoty. Czarnoskórzy gangsterzy zaczęli ścigać chłopca i w końcu dopadli go na stacji metra w Kingston. Uratowanie kolegi spadnie oczywiście na Twoje barki - czasu na wykonanie tego karkołomnego zadania jest tradycyjnie niewiele.

Misja ta może Ci dać mocno w kość, dlatego przed jej rozpoczęciem polecam złożyć wizytę w sklepie oferującym pistolety maszynowe, np. u Harry'ego, który sprzedaje broń blisko miejsca, gdzie uaktywnisz to zadanie. Uzbrojony po zęby skieruj się do wskazanej na mapie stacji metra [#49] . Na miejsce akcji można pobiec, ale zapomnij o tym - koniecznie podjedź tam samochodem, najlepiej szybkim i zwrotnym. Będzie to mieć duże znaczenie pod koniec misji.

#49 - Na ratunek (Marty) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#49

#50 - Na ratunek (Marty) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#50

Wkrocz na stację metra i od razu zejdź na peron [#50] . Znajdziesz tam pięciu Bombowców, których jak najszybciej zlikwiduj. Kiedy w okolicy zrobi się spokojnie, odszukaj leżącego na podłodze Marty'ego [#51] . Młodzieniec został poważnie ranny i stracił przytomność, dlatego będziesz zmuszony zaciągnąć go na górę.

Chwyć Marty'ego za nogę i powoli zacznij kierować się w stronę wyjścia. Uważnie obserwuj kompas - gdy tylko zobaczysz czerwone trójkąty oznaczające wrogów, puść chłopca i odeprzyj atak. Oprócz Bombowców pojawić się mogą również policjanci - masakra w metrze sprawi, że dorobisz się statusu poszukiwanego, a to przyciąga stróżów prawa.

Gdy zawleczesz Marty'ego na powierzchnię, stan gry zostanie zapisany, a Ty wylądujesz za kierownicą samochodu. Chłopca trzeba zawieść do El Greco - lekarza pracującego dla mafii. Poruszaj się zgodnie ze wskazaniami kompasu, unikając jak ognia wszelkich kontaktów z policją. Podróż powinna przebiec bez poważniejszych zakłóceń.

#51 - Na ratunek (Marty) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#51

#52 - Na ratunek (Marty) - Opis przejścia - Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

#52

Jeśli któryś z radiowozów ruszy za Tobą w pościg, nie przejmuj się. Zgubienie policji nie jest wymagane do zaliczenia zadania. Wystarczy wjechać na posesję lekarza [#52] , wysiąść z auta pod drzwiami wejściowymi do willi i uaktywnić ikonę domu.

Wykonanie tego zadania otworzy Ci dostęp do kryjówki Marty'ego w Oyster Bay.

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Mafia II: Joe’s Adventures

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8,61 zł

Mafia II: Joe’s Adventures

zobacz więcej informacji o grze
Mafia II: Joe’s Adventures

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji