poradniki i solucje do gier
poradniki i solucje do gierod A do Zpomoc i reklamacjeregulamin usługi

Poradnik Darksiders

Poradnik do gry Darksiders został podzielony na dwa obszerne działy. Pierwszy z nich to kompletny opis przejścia wszystkich etapów. Zawiera porady dotyczące walki z większością przeciwników, a także szczegółowe taktyki do walk z bossami.

poradnik, solucja do gry w zawiera 212 stron i 1213 ilustracji, rozmiar pliku to 25,8 MB

1 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Kilka kroków dalej poznamy następną właściwość Gwiazdy - absorbowanie i przenoszenie energii [1] - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Kilka kroków dalej poznamy następną właściwość Gwiazdy - absorbowanie i przenoszenie energii [1]. Wykorzystamy ją na pobliskich pochodniach [2].

2 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Jako pierwszy cel wybieramy pochodnię [1], a drugi bomby przyczepione do słupa - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Jako pierwszy cel wybieramy pochodnię [1], a drugi bomby przyczepione do słupa. Przeskakujemy na powstałą wysepkę [2].

3 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Z nie wskakujemy na górę i otwieramy drzwi - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Z nie wskakujemy na górę i otwieramy drzwi. Dojdziemy w ten sposób do kolejnej dużej sali [1]. Schodzimy w lewo, wspinamy się na ścianę [2] oraz otwieramy kolejne wrota.

4 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Tutaj czeka nas jedna z większych zagadek [1] - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Tutaj czeka nas jedna z większych zagadek [1]. Pierwsze co robimy, to zeskakujemy w prawo po Artefakt: Żołnierz [2].

5 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Schodzimy w dół i przeskakując po kołach zębatych [1], dochodzimy do półki skalnej z bombami [2] - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Schodzimy w dół i przeskakując po kołach zębatych [1], dochodzimy do półki skalnej z bombami [2].

6 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Na szczęście ten typ bomb nie wybuchnie nam w dłoni [1] - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Na szczęście ten typ bomb nie wybuchnie nam w dłoni [1]. Podnosimy jedną, a następnie rzucamy w czerwoną narośl [2].

7 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Do podpaleniu granatu używamy Gwiazdy i pobliskie pochodnie [1] - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Do podpaleniu granatu używamy Gwiazdy i pobliskie pochodnie [1]. Gdy skała wybuchnie, wracamy do miejsca z bombami. Chwytając się ściany, wchodzimy na górę, gdzie używamy mechanizmu [2].

8 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Most zacznie się obracać - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Most zacznie się obracać. Podnosimy bombę leżącą z lewej strony [1] i wskakujemy na półkę skalną po przeciwnej stronie sali. Używamy granatu do niszczenia kolejnej czerwonej ściany [2].

9 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Na końcu tunelu znajdziemy mechanizm [1], który wyciągnie posąg z lawy [2] - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Na końcu tunelu znajdziemy mechanizm [1], który wyciągnie posąg z lawy [2]. Pierwsza część zagadki za nami, pora zabrać się za drugą rzeźbę.

10 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Biegniemy na drugi koniec pomieszczenia - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Biegniemy na drugi koniec pomieszczenia. Jest tam kolejna czerwona [2] narośl i dwa rodzaje bomb (na ścianie i na ziemi) [1].

11 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Wykorzystując niepłonące granaty, robimy linię łączącą ognistą bombę z kryształem [1] - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Wykorzystując niepłonące granaty, robimy linię łączącą ognistą bombę z kryształem [1]. Rzucamy Gwiazdę , a reakcja łańcuchowa załatwia resztę. Idziemy do końca korytarza, gdzie używamy drugiego mechanizmu [2].

12 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Czas wrócić na środek sali - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Czas wrócić na środek sali. Żeby zatrzymać wodospad lawy, rzucamy Gwiazdą w dwa kryształy jednocześnie [1]. Szczęka zamknie się, a my będziemy mogli spokojnie przejść [2].

13 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Po drugiej stronie znajdziemy pierwszy kryształowy miecz [1] - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Po drugiej stronie znajdziemy pierwszy kryształowy miecz [1]. Wracamy do sali z trzema rzeźbami na środku i używamy zdobytej broni [2]. Pierwsza część mechanizmu została naprawiona.

14 - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Żeby zdobyć kolejny miecz, wskakujemy na balkon nad niebieską kulą [1] - Katedra Zmierzchu (3) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Żeby zdobyć kolejny miecz, wskakujemy na balkon nad niebieską kulą [1]. Rzucając ostrzem wysadzamy dwie skały oblepione bombami [2].

1 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Zjeżdżamy po linie w dół [1], gdzie używamy pobliskiego mechanizmu [2] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Zjeżdżamy po linie w dół [1], gdzie używamy pobliskiego mechanizmu [2].

2 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Pojawią się kamienne platformy [1] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Pojawią się kamienne platformy [1]. Skaczemy po nich aż do posągu z kryształem [2].

3 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Gdy rzucimy w niego Gwiazdą , wysepki zaczną się podnosić [1] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Gdy rzucimy w niego Gwiazdą , wysepki zaczną się podnosić [1]. Powstanie też kilka nowych, po których skaczemy do kolejnego kamienia [2].

4 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Ponownie zmieni się poziom platform [1] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Ponownie zmieni się poziom platform [1]. Wspinamy się na wyspę za nami i aktywujemy trzeci kryształ z lewej [2].

5 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Pojawi się platforma, a na niej bomba [1] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Pojawi się platforma, a na niej bomba [1]. Używamy jej do zniszczenia czerwonych narośli [2].

6 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Naszym pierwszym celem jest komnata na północnym zachodzie - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Naszym pierwszym celem jest komnata na północnym zachodzie. Wspinając się po ścianie [1] i drążku, dojdziemy do kolejnego kryształowego miecza [2].

7 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Żeby wrócić z powrotem, rzucamy Gwiazdę w dwa kamienie przyczepione do posągów [1] [2] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Żeby wrócić z powrotem, rzucamy Gwiazdę w dwa kamienie przyczepione do posągów [1] [2]. Po drodze używamy jeszcze raz mechanizmu sterującego platformami. Doskakujemy do kryształu z lewej strony sali i rzucamy ostrze.

8 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Teraz możemy bez przeszkód wskoczyć do drugiej z poprzednio odblokowanych dziur [1] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Teraz możemy bez przeszkód wskoczyć do drugiej z poprzednio odblokowanych dziur [1]. Otwieramy skrzynie, a potem aktywujemy kolejny kamień [2].

9 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Wracamy do pomieszczenia z rzeźbami [1] i odkładamy miecz na swoje miejsce - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Wracamy do pomieszczenia z rzeźbami [1] i odkładamy miecz na swoje miejsce. Otworzymy w ten sposób trzecie wrota [2].

10 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Po zabiciu demonów znajdujących się w środku [1], otwieramy skrzynię z Kluczem Widzącego [2] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Po zabiciu demonów znajdujących się w środku [1], otwieramy skrzynię z Kluczem Widzącego [2].

11 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Jak tylko wrócimy do centralnej sali, skręcamy w lewo [1] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Jak tylko wrócimy do centralnej sali, skręcamy w lewo [1]. Wspinamy się na górę i otwieramy kolejne wrota [2].

12 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Po kilku krokach dojdziemy do niebieskiej bariery [1], na której używamy zdobytego klucza - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Po kilku krokach dojdziemy do niebieskiej bariery [1], na której używamy zdobytego klucza. W środku zaatakują nas proste do pokonania nietoperze [2].

13 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Gdy walka dobiegnie końca, wskakujemy na ścianę z prawej strony - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Gdy walka dobiegnie końca, wskakujemy na ścianę z prawej strony. [1] Dotrzemy po niej do posągu [2].

14 - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Użycie go spowoduje wypłynięcie pierwszej wysepki [1] - Katedra Zmierzchu (4) - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Użycie go spowoduje wypłynięcie pierwszej wysepki [1]. Przed nami są wrota [2], za którymi czeka Nadzorca .

Nadzorca

1 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Boss [1] nie jest trudny, ale trzeba mieć na niego sposób (zwykłym machaniem mieczem nic nie zdziałamy) - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Boss [1] nie jest trudny, ale trzeba mieć na niego sposób (zwykłym machaniem mieczem nic nie zdziałamy). Przeciwnik ma bardzo ubogi arsenał ciosów, jego ataki pięścią są sygnalizowane i łatwe do ominięcia [2].

2 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Oprócz tego Nadzorca przyzywa grupki słabych demonów [1] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Oprócz tego Nadzorca przyzywa grupki słabych demonów [1]. Do wygrania tej walki niezbędny jest jednak Gwiazda . Jak najszybciej pozbywamy się pomocników i oddalamy na bezpieczną odległość. Wykorzystując tryb celowania, zaznaczamy trzy cele na lewym barku bossa [2].

3 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Gdy rzucimy ostrzem, przeciwnik zostanie ogłuszony, a my w tym czasie możemy atakować monstrum zwisające mu z klatki [1] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Gdy rzucimy ostrzem, przeciwnik zostanie ogłuszony, a my w tym czasie możemy atakować monstrum zwisające mu z klatki [1]. Zadajemy tylko 4-5 ciosów i szybko odskakujemy, bo Jailer wpadnie w kilku sekundowy szał [2].

4 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Powtarzamy całą operację tak długo aż przeciwnik zginie [1] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Powtarzamy całą operację tak długo aż przeciwnik zginie [1]. Za nowo otwartymi drzwiami używamy windy i jedziemy w dół [2].

5 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Dalszą drogę blokuje czerwona narośl [1] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Dalszą drogę blokuje czerwona narośl [1]. Do jej zniszczenia wykorzystujemy bomby leżące niedaleko (zapalamy je od wiszących pochodni) [2].

6 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Zza ściany zaatakują nas potwory dowodzone przez demona trucizny [1] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Zza ściany zaatakują nas potwory dowodzone przez demona trucizny [1]. Tak jak poprzednio rzucamy w niego naładowaną Gwiazdą [1], a w trakcie jej obracania dobijamy stwora mieczem. Gdy walka się skończy, wchodzimy do odblokowanego pomieszczenia.

7 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Idąc w lewo dojdziemy do ściany wspinaczkowej [1] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Idąc w lewo dojdziemy do ściany wspinaczkowej [1]. Na jej końcu znajdziemy mechanizm, który zablokuje rzekę lawy [2].

8 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Czas wrócić po bombę - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Czas wrócić po bombę. Rzucamy nią w czerwoną narośl blokującą przejście, ale brakuje nam ognia do jej odpalenia. Zdobywamy go zapalając pochodnie [1], jedną od drugiej, przy pomocy Gwiazdy (zaczynam od pochodzi niedaleko bomb) [2].

9 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Podpalamy granat i wysadzamy ścianę [1] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Podpalamy granat i wysadzamy ścianę [1]. Po wybuchu używamy kolejnego mechanizmu [2].

10 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Wracamy na windę [1], zabijając następnego demona trucizny, a gdy dojdziemy z powrotem do rzeki lawy, używamy stojącego obok posągu [2] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Wracamy na windę [1], zabijając następnego demona trucizny, a gdy dojdziemy z powrotem do rzeki lawy, używamy stojącego obok posągu [2].

11 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Wynurzy się druga platforma [1] i będziemy mogli przeskoczyć dalej [2] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Wynurzy się druga platforma [1] i będziemy mogli przeskoczyć dalej [2].

12 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Obok wrót aktywowały się kryształy [1] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Obok wrót aktywowały się kryształy [1]. Rzucamy w nie Gwiazdą [2], co spowoduje podniesienie się kraty.

13 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Wewnątrz [1] czeka nas sporo walki, ale z samymi starymi znajomymi [2] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Wewnątrz [1] czeka nas sporo walki, ale z samymi starymi znajomymi [2].

14 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Zabijamy wszystkich [1] i podnosimy ostatni miecz [2] - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Zabijamy wszystkich [1] i podnosimy ostatni miecz [2].

15 - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry
Wracamy do centralnej sali [1], gdzie używamy ostatniego elementu mechanizmu - Nadzorca - Opis przejścia - Darksiders - PC - poradnik do gry

Wracamy do centralnej sali [1], gdzie używamy ostatniego elementu mechanizmu. Możemy teraz wspiąć się do miejsca walki z Tiamat [2].

zobacz inne poradniki do gry Darksiders

pobierz poradnik

Aby pobrać poradnik do gry
Darksiders

wyślij SMS o treści GOL na numer 77464

i wpisz poniżej kod, który otrzymasz w zwrotnym SMS.

Koszt poradnika to 8.61 zł

Darksiders

zobacz więcej informacji o grze
Darksiders

Wszystkie dostępne tu poradniki są bezpłatnie do pobrania dla posiadaczy abonamentów MayClub.

Poradniki do gier akcji

Gry Akcji
© 2000-2017 GRY-OnLine S.A.regulaminkontakt i pomocgry onlinegame guides